Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

1,8 T - problem z EPC i nie tylko.

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

1,8 T - problem z EPC i nie tylko.

Postprzez Rajdi » 29 maja 2007, 21:29

Cześć.
Od niedawna jestem właścicielem Leona 1,8 T Rocznik 2003, 60 tkm.
No i chyba są z nim jakieś problemy.

1. Przy dynamicznym przyśpieszaniu czuć wyraźne szarpania, autko ciągnie nieźle, ale czy takie szarpania są normalne? Wcześniej nie miałem auta z turbiną, więc nie mam doświadczenia, może to wina turbiny???

2. Jednorazowy incydent - rano po odpaleniu silnik chodził nierówno na obrotach około 500/min, i nijak nie mógł się wkręcić. Po zgaszeniu i odpaleniu na nowo wszyskto wróciło do normy...

3. No i największa przygoda; nie dalej jak w niedzielę w czasie wycieczki do Kazimierza jechałem sobie ze stałą prędkością około 150-160 km/h I nagle spadek mocy, absolutny brak reakcji na gaz, zapalone kontrolki EPC i ASR. Autko samo się dotoczyło i zatrzymało (!), reakcja na gaz żadna. Po zgaszeniu i odpaleniu - norma!!! Normalnie stres niesamowity. Co to mogło być!?

4. Noszę się z zamiarem zagazowania LEonika. Wiem, trochę szkoda, ale spójrzcie na ceny benzyny a LPG.... Może polecicie jakąś instalację i instalatora!?
Rajdi
Stella
Stella

Auto: Leon 1,8T

Reklama

Re: 1,8 T - problem z EPC i nie tylko.

Postprzez PiotrekS » 29 maja 2007, 21:39

Rajdi, sprawdzilby : przeplywomierz, swiece, cewki,

Auto zdaje sie ze lapie tryb awaryjny, moze cos w programie bylo grzebane? hamownia sie klania,

ad 4 nie lepiej sprzedac ten egzemplarz i kupic dieselka albo jakies mniej palace autko? obawiam sie czy skoro teraz masz problemy z autkiem to co bedzie jak je zagazujesz? najpierw napraw co sieje te problemy a pozniej zastanow sie nad zmiana ew oszczedniejszym jezdzeniem 1,8 T
PiotrekS
Sympatyk LeonClub

Auto: BVN

Re: 1,8 T - problem z EPC i nie tylko.