pasek - zobacz czy sie nie slizga
lub alternator

podjedz do elektryka i niech Ci spradzi pod obciazeniem ładowanie
( elektryk taki co to ma pojecie - robi rozruszniki i alternatory ) i dokladnie obejzy od dolu alternatora kostke - u mnie sie podtopila.
powodem moze byc tez wadliwy akumulator - np stary - taki co wode sie dolewalo utleniona, moze ci sporo wyparowalo - cieplo teraz jest wiec sprawdz
ja mialem 6 letni akumulator oraz alternator po 225 000 km
zmienilem akumulator - nie ustapilo ( wczesniej pasek sprawdzalem )
i okazalo sie ktoregos dnia ze sie na stale lampka zapalila
wnerwilem sie i zmienilem alternator na regenerowany
W wawie zdaje sie ze dalem 430 PLN z przelozeniem o ile dobrze pamietam są 2 90W i 120W mam 90W
jak sobie przypone gdzie to dam namiar.
dali gwarancje na 6 miesiecy a stary zabrali
generalnie w zakladzie trzeba bylo patrzec na goscia ktory wykrecal alternator ( nie umial wyjac szpilki - tej gornej - przeszkadzal mu napinacz i nie dal sie przez dluzsza chwile przekonac ze trzeba go odkrecic

ale jakos mu to wytlumaczylem )
ja bym stawial na alternator - ale jezeli objaw wystapil u Ciebie po deszczach to sprawdz tez przewod masowy pod akumulatorem oraz na bloku silnika - przewod masowy idzie w wiazce na rozruszniku i jest mocowany nad zielonym korkiem od ustawiania zaplonu - mniej wiecej.
[ Dodano: Nie 17 Cze, 2007 ]
no i znalazlem
Tu robilem
http://www.auto-art.pl/kontakt.php
Lokalizacja:
al.Prymasa 1000-lecia 38
01-242 Warszawa
moge smialo klubowiczom polecic
od zrobienia przejechalem jakies 25 K i jest ok
