Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Leon anglik

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Leon anglik

Postprzez pablora » 12 lipca 2009, 10:00

To mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość jeśli coś będzie nie tak. Od niedawna jestem posiadaczem Leona 1.8 T 20v 2001 r. tyle że w wersji angielskiej. W dokumentach mam napisane Cupra, jednak z tego co się zdołałem zorientować jest to chyba wersja Sport czy coś takiego. Mam zamiar go przerobić żeby można go u nas w polsce zarejestrować. W związku z tym mam parę pytać do bardziej doświadczonych kolegów z forum.
1. Na allegro można spotkać więcej zestawów do diesla. Czym od różni się od benzyny? Wiem już że jest różnica w pedale gazu, no i oczywiście licznik. Czy są jeszcze jakieś różnice? Środek jest chyba bez zmian. Różnice w instalacji wynikają chyba raczej z różnic w wersji wyposażenia niż różnic w silniku (diesel czy benzyna)?
2. Czy jest jakaś różnica w przekładni kierowniczej, serwie, pompie hamulcowej (wzmocnione hamulce w porównaniu ze "zwykłym Leonem"), ABS?
3. Co jeszcze odróżnia tą wersję od "zwykłego Leona"?
Z góry dziękuję za udzielone mi rady. Chętnie nawiążę też kontakt z kimś z Radomia lub okolic kto posiada takie auto lub ma jakieś doświadczenia z nim związane.
Zobacz Profil
pablora
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 czerwca 2009, 12:25
Lokalizacja: Radom
Auto: cupra

Reklama

Re: Leon anglik

Postprzez kamil-leon » 13 lipca 2009, 08:00

pablora napisał(a):W dokumentach mam napisane Cupra, jednak z tego co się zdołałem zorientować jest to chyba wersja Sport czy coś takiego.

Raczej masz wersję Top Sport - dla anglików TS to właśnie Cupra.
pablora napisał(a):3. Co jeszcze odróżnia tą wersję od "zwykłego Leona"?

Tą tzn. jaką ?? Cupra, Sport, Top Sport, czy wersję angielską ??
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamil-leon
Sport
Sport
 
Posty: 864
Dołączył(a): 26 czerwca 2008, 14:14
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi A4 [B8]

Re: Leon anglik

Postprzez pablora » 13 lipca 2009, 08:44

Chciałem się dowiedzieć czym różni się wersja którą mam (czyli Top Sport) od zwykłego Leona bo chciałem zakupić zestaw do przekładki a o taki do Top Sporta raczej trudno. Czy to prawda że może być inna przekładnia?
Zobacz Profil
pablora
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 czerwca 2009, 12:25
Lokalizacja: Radom
Auto: cupra

Re: Leon anglik

Postprzez kamil-leon » 13 lipca 2009, 08:54

pablora, poczytaj :arrow: viewtopic.php?t=8527 :nauka:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamil-leon
Sport
Sport
 
Posty: 864
Dołączył(a): 26 czerwca 2008, 14:14
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi A4 [B8]

Re: Leon anglik

Postprzez wojciechu » 13 lipca 2009, 11:05

pablora, Jak przerabiałem swojego to kupiłem części od zwykłego leona ale serwo hamulcowe z pompą adoptowałem oryginalne z anglika bo różniło się znacznie od zwykłego - zdaje się że jest mocniejsze bo ma do obsłużenia zupełnie inne hamulce - ale to akurat nie wynika z różnicy anglik czy kontynent tylko z tego że to właśnie TOPSPORT. Zegary zostawiłem bo mam podwójne oznaczenia km/mile(komputer daje się przestawić na dane w km!). Przekładnie zamontowałem od zwykłego Leona i dla mnie wszystko jest ok. Powodzenia w przekładaniu. Dobra rada: jak będziesz przerabiał elektrykę to nie baw się w druciarnie z taśmami klejącymi tylko wszystko rób na koszulkach termokurczliwych dobrej jakości! Wykonaj to z najwyższą możliwą starannością to unikniesz później zagadek i poważniejszych usterek :ok:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wojciechu
Signo
Signo
 
Posty: 175
Dołączył(a): 23 stycznia 2007, 03:34
Lokalizacja: Płd-Wsch
Auto: Seat Leon FR


Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości