w przypadku 1.9 110 na 150
-silnik
-wiazka silnika 2 czesciowa ze wszystkimi czujnikami
-alternatory sa te same tylko inaczej zamocowane
-pompa wspomagania jak wyżej tyle ze inne przewody
-kompresory klimy inne , tak samo jak przewody
-turbo z dolotem + obudowa filtra z przepływomierzem
-sprzęgło kompletne +skrzynia z półosiami (5 tez by pasowała ale sprzęgło 228mm nie zniesie tego momentu na dłuższa metę, ewentualnie zestaw VR6 lub SP )
-pompa paliwa w bak + przekaźnik i kabelkologia
-licznik to zależy tylko od właściciela utrudnieniem bedzie tylko immo ale nie koniecznie duzym
-układ wydechowy jest najprawdopodobniej wiekszy w arl sond brak
-cały pas przedni z orurowaniem do IC
-ARL ma chłodnicę paliwa
-można spokojnie wykorzystać wiązkę wewnętrzną auta i ne trzeba jej zmieniać
-zawieszenie i heble mile widziane bo obecnie sa 280x22 a w arl 288x25
-abs mozliwe ze jest mk20 a arl bankowo mk60
w przypadku 1.6 16v na 1.8T podobnie
-wiązka silnikowa 2 częściowa + czujniki
-silnik
-alternator w przypadku aut z klima 120A a bez 90A
-kompresor przewody klimy inne
-pompa wspomagania ta sama tyle ze w 1.8T występuje czujnik płynu wspomagana inne przewody
-turbina kolektor przewody
-dolot z obudowa filtra i przepływomierzem
-uklad wydechowy z 2 sondami
-IC z orurowaniem
-sprzęgło 240mm kompletne + skrzynia 6 i półosie (5 tez by pasowała ale sprzęgło 228mm nie zniesie tego momentu na dłuższa metę, ewentualnie zestaw VR6 lub SP)
-hamulce konieczne

!
-pompa paliwa
-wiązka wewnętrzne do przerobienia
-abs najprawdopodobniej jest mk20 a w 1.8T mk60 ale nie koniecznie
robiłem już przekładki benzyna diesel i odwrotnie mało kto by sie zorientował ze było cos robione
