Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez belzi » 9 sierpnia 2009, 17:50

jerzu napisał(a):immo1 do immo2

:hmmm:
chyba z immo2 do immo3 ??
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Reklama

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez jerzu » 9 sierpnia 2009, 17:56

właśnie nie :) po zczytaniu epromu z zegarów starych i nowych wyszło że w starych miałem immo1 a w nowych mam immo2 :) Wczoraj do późna w nocy kombinowaliśmy i nic :(
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jerzu
Stella
Stella
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 stycznia 2009, 21:31
Lokalizacja: Łódź
Auto: A3

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kicoro » 9 sierpnia 2009, 20:46

kozak71 napisał(a):Czy te zegary sa z golfa czy passata b5 ? Wtyczki pasuja z licznika ibizy 99-02 asv/alh do tych od vw ?


Zegary mogą byc również z golfa, z passata i z octavia ale z octavi wymagają najwiecej przeróbek. Z wtyczkami jest różnie, różnia się trochę jeśli chodzi o działające piny i funkcje (aczkolwiek niewiele, wiekszośc funkcji pinów jest identyczna).
Mechanicznie nowsze modele mają inne (ibiza, fabia) - szukaj na allegro przykładów.

edit: po co pogrubiona czcionka? / mtz
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kozak71 » 10 sierpnia 2009, 09:04

U mnie obudowa jest prawie identyczna jak w leonie 1m, roznia sie tylko mocowaniem, ale to mozna przelozyc, zastanawialem sie nad zegarami wlasnie od ts tdi, ale ciezko je dostac, najwiecej widzialem wlasnie od b5 fl.

A jak z ta obudowa ? duza rzezba jest ? Moze ma ktos takie zegary do opchniecia ? ;)
Zobacz Profil
kozak71
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 1 kwietnia 2008, 10:26
Lokalizacja: wroclaw
Auto: Ibiza 01 AGR +++

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Arek84 » 14 października 2009, 11:13

A czy do przeróbki nadają się zegary z anglika czy muszą być z wersji europejskiej ?
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez belzi » 14 października 2009, 11:40

Arek84, podejda, ale tarcze przydaloby sie zmienic wtedy ;)
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kicoro » 14 października 2009, 11:44

Arek84, nadają się trzeba zmienic tarcze i ew zawartosć eepromu
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Arek84 » 14 października 2009, 12:27

To świetnie bo anglika mona kupić 3 razy taniej :)
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kicoro » 14 października 2009, 12:43

Arek84, To nie takie całkiem proste, są pułapki.. 80% liczników FIS na wady, starzeją się - zanikanie i słaby kontrast w rogach/u góry i na dole wyświetlacza co wychodzi dopiero w lecie.
No i oczywiście dodatkowo znikające linie.
Ciężko dostać w bardzo dobrym stanie. Tak że bądź ostrożny.
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Arek84 » 14 października 2009, 13:03

Interesuje mnie tylko 1/2 FIS a te podobno nie sypią się tak jak z pełnym FIS ?
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kicoro » 14 października 2009, 13:14

Arek84, Tak, są praktycznie niezawodne z racji mniejszej powierzchni wyświetlacza (krótszych ścieżek w LCD i węższej taśmy).
Jeśli nie masz zamiaru korzystać z grafiki i navi to 1/2 jest w sam raz, podczas jazdy wyświetla te same informacje a nie psuje się.
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Arek84 » 14 października 2009, 13:36

Navi nie mam, radio nie fabryczne więc spokojnie mi wystarczy 1/2.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Grześ » 14 października 2009, 17:34

anglik to kiepski pomysł ponieważ zegary prędkościomierza i przebiegu są w milach
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez bono » 14 października 2009, 17:42

Grześ napisał(a):anglik to kiepski pomysł ponieważ zegary prędkościomierza i przebiegu są w milach

Jak wymienisz cyferblat to nie ma problemu, zmieniasz wsad, ewentualnie kodowanie i masz w km/h
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Wilczek__85 » 25 października 2009, 10:35

Witam. Jestem zainteresowany zamontowaniem fiz-a. I tu moje pytanie czy w Leonku z silnikiem ahf tez będę mógł cos takiego mięć??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Wilczek__85
Stella
Stella
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26 czerwca 2007, 22:31
Lokalizacja: Bytom
Auto: Toledo Sport 1,9 TDI

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez bono » 25 października 2009, 11:06

Wilczek__85 napisał(a):Witam. Jestem zainteresowany zamontowaniem fiz-a. I tu moje pytanie czy w Leonku z silnikiem ahf tez będę mógł cos takiego mięć??


FIS a nie Fiz ;-) Spokojnie, bez problemu.
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez papaleo » 25 października 2009, 13:09

FIS - fahrer informations system
Był Top Sport ARL
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
papaleo
Sport
Sport
 
Posty: 330
Dołączył(a): 13 lipca 2008, 12:30
Lokalizacja: Krapkowice
Auto: leon ST FR
Silnik: benzyna 1.4

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Arek84 » 31 października 2009, 17:58

U siebie mam obrotek do 8k, z tego co patrzyłem na allegro żaden B5FL nie ma do 8 tylko max 7. W związku z tym mam pytania:
1. Czy po założeniu takich zegarów obrotomierz będzie mi poprawnie pokazywał czy potrzeba przeskalować ?
2. czy można gdzieś dostać tarcze obrotka na wzór B5FL ale ze skalą do 8k?
3. Czy tarcze z leona można bez problemu przełożyć na passatowe zegary ?
4. Obudowa z A3... Musi być z FIS czy może być ze zwykłego licznika ? Ma znaczenie czy zegarek analogowy czy cyfrowy ?

[ Dodano: Sro 04 Lis, 2009 ]
Pogooglałem trochę i jak widać z pełnym FISem można robić cuda :)

Obrazek
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Naprawiacz » 20 listopada 2009, 21:17

:o
Czy tutaj: http://www.dsg-corrado.de/index.php?opt ... &Itemid=37
jest napisane jak on to zrobił????
Może to ktoś przetłumaczyć?
Przecież to by mogło oznaczać że wreszcie będzie można zrobić język polski w FIS-ach grupy VW !! !! !!
Jakoś nie czaję jak on tego dokonał. Przecież w tym zegarze jest procesor (ITT lub Micronas) z pamięcią ROM (jednokrotnego programowania). :olaboga:
Dostanie takiego procesora czystego a tym bardziej posiadanie programatora do niego jest raczej niemożliwe. :no:

Więc, jak to zostało zrobione :o ?????
Zobacz Profil
Naprawiacz
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 20 listopada 2009, 20:35
Lokalizacja: Lubuskie
Auto: Passat 2.5TDI

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Arek84 » 20 listopada 2009, 21:55

Mam pytanko o dopasowanie immo3 do immo2. Auto mam z 2000r czyli immo2. Złożyłem licznik z paska b5 fl 3B0 920 825, wgrałem wsad 1J5 920 826 czyli immo3 z golfa SE. Kluczyki ładnie się dopasowały (kontrolka immo gaśnie) ale auto odlapa i gaśnie, w sterowniku silnika występuje błąd blokady immo.
Czy ktoś może podać instrukcję jak dopasować licznik immo3 do immo2 ?
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Tommi » 21 listopada 2009, 18:32

Odezwij się do klubowicza MenIB, masz go w Łodzi ;)
Radzi sobie z takimi rzeczami ;)

Mail: jsk@toya.net.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommi
Sport
Sport
 
Posty: 679
Dołączył(a): 12 sierpnia 2007, 10:06
Region: mazowieckie
Auto: Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Arek84 » 7 grudnia 2009, 21:24

Powiedział żeby wykasować immo ze sterownika silnika albo sprzeda informacje za 200zł :/
A to chyba nie o to chodzi...

Czy ktoś mógłby mi pomóc? Przynajmniej trochę nakierować co i jak.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez rutek-wat » 7 grudnia 2009, 21:48

Arek84, za wiedzę trzeba płacić ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rutek-wat
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1944
Dołączył(a): 8 sierpnia 2007, 18:28
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Auto: S-max

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez taktiken » 8 grudnia 2009, 07:35

A to chyba nie o to chodzi...
nie chodzi o to. Pogadaj z Axee, moze pomoze.
MenIB juz sie od jakiegos czasu nie udziela aktywnie na forum.
http://www.ecuproject.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
taktiken
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4310
Dołączył(a): 15 października 2006, 13:08
Lokalizacja: Separatisten aus DW
Auto: Najlepsze

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez papaleo » 8 grudnia 2009, 17:11

Arek84, Zapytam z czystej ciekawości bo nic nie wspomniałeś czy dopasować zegary do komputera silnika czy same klucze do zegarów.

poszukaj na forum golfa tam jest cała lektura (nawet mój CAN tacho adapter się tam przewija). ;]

Chyba zostaje ci tylko immo off i tak jest g..no warte.
Był Top Sport ARL
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
papaleo
Sport
Sport
 
Posty: 330
Dołączył(a): 13 lipca 2008, 12:30
Lokalizacja: Krapkowice
Auto: leon ST FR
Silnik: benzyna 1.4

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Arek84 » 8 grudnia 2009, 21:23

Robiłem dopasowanie na kanale 00, kanał 50 niedostępny.
Na forum golfa przeczytałem cały temat ale nie znalazłem nic co mogło by mi pomóc, na forum passata znalazłem więcej przydatnych informacji ;)

Jeszcze trochę pokombinuje ale całkiem możliwe, że trzeba będzie wywalić immo :(
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

przekodowany licznik ale nie do końca

Postprzez marigaux » 10 grudnia 2009, 14:15

Panowie widze, że jesteście w temacie obeznani jak mało kto. Zwracam się zatem do Was z prośbą o instruktarz jak przekodować licznik w TDI 110KM z 2001r., który pokazuje przebieg w km ale wciąż spalanie i tempomat w milach (najlepiej za pomocą WAG)?

[ Dodano: Pią 11 Gru, 2009 ]
Problem rozwiązany poprzez wymianę wyświetlacza :jupi:
Zobacz Profil
marigaux
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 grudnia 2009, 14:04
Lokalizacja: Łuków
Auto: Toledo II

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez jck1 » 23 lutego 2010, 15:31

Witam wszystkich. Odgrzeję trochę temat. Mianowicie, czy ktoś z kolegów forumowiczów zamieszkujących woj. małopolskie lub śląskie (okolice Nowego Sącza, Krakowa,Katowic) byłby w stanie mi pomóc w doborze (kupnie) odpowiednich zegarów, montażu i uruchomieniu takiego moda?
Byłbym wdzięczny za info i pomoc.
Pozdrawiam
Zobacz Profil
jck1
Signo
Signo
 
Posty: 120
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 10:42
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: Leon 1P BMM

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez leem » 23 lutego 2010, 15:39

jck1, klubowicz Axee
Był Leon 210PS/410NM
Było BMW 287PS/572NM
Jest 310PS/630NM
MOTUL filtry MANNa sportowe tarcze, klocki hamulcowe i wszystkie inne części samochodowe
Zawieszenia EIBACH, KW, H&R, WEITEC, KYB, AP, BILSTEIN.
Opony nowe Continental, Dunlop, Pirelli itd..
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leem
FR
FR
 
Posty: 1952
Dołączył(a): 23 kwietnia 2006, 11:40
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: BMW 330D

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez jck1 » 23 lutego 2010, 15:56

leem wielkie dzięki za szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
Zobacz Profil
jck1
Signo
Signo
 
Posty: 120
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 10:42
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: Leon 1P BMM

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez quli » 23 lutego 2010, 16:24

jck1 napisał(a):Witam wszystkich. Odgrzeję trochę temat. Mianowicie, czy ktoś z kolegów forumowiczów zamieszkujących woj. małopolskie lub śląskie (okolice Nowego Sącza, Krakowa,Katowic) byłby w stanie mi pomóc w doborze (kupnie) odpowiednich zegarów, montażu i uruchomieniu takiego moda?
Byłbym wdzięczny za info i pomoc.
Pozdrawiam




widze że podobają sie moje ?? :D
zrobić takie coś pomoże na pewno Axee i Kicorro, ale imperaza tania nie jest...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
quli
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 139
Dołączył(a): 31 marca 2009, 13:13
Lokalizacja: N.S.
Auto: kilku drzwiowe

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez jck1 » 23 lutego 2010, 17:17

quli napisał(a):widze że podobają sie moje ?? :D
zrobić takie coś pomoże na pewno Axee i Kicorro, ale imperaza tania nie jest...


No już dawno mi się podobały a u Ciebie zobaczyłem to live ;) . Do Kicorro pisałem ale chyba ostatnio coś tu nie zagląda. Widzisz, o koszt zapomniałem Cię zapytać ostatnio.

Pozdrawiam
Zobacz Profil
jck1
Signo
Signo
 
Posty: 120
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 10:42
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: Leon 1P BMM

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez wojtekmir » 25 lutego 2010, 23:22

Kilka dni temu kupiłem zestaw do swapa oryginalnych zegarów na 1/2 FIS. Zacząłem od przełożenia manetek, podłączenia tempomatu i kilku pinów od manetki do licznika. Następnie zabrałem się za licznik i zaczęły się schody.
Po przepisaniu danych immo i przebiegu ze starego licznika samochód zaczął zapalać, jednak licznik nie komunikuje się z modułem komfortu (wywala błąd 01336 brak komunikacji CAN z modułem). Przez to jak zapomnę wyłączyć świateł samochód nie piszczy, nie pokazuje że drzwi są otwarte itp. Czy podczas waszych swapów mieliście podobne problemy? Jeżeli tak jak je rozwiązaliście?
Dodam że elektronika jest z passata 3b0920827 a wsad to 1j0920826a.
Zobacz Profil
wojtekmir
Stella +
Stella +
 
Posty: 40
Dołączył(a): 29 maja 2009, 13:16
Lokalizacja: Łódź
Auto: 1M BCB x2

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Axee » 26 lutego 2010, 04:16

wojtekmir, jesli auto jest "immo3" czyli modul komfortu 1C0 ... przeciag dotatkowa wiazke skecanymi przewodami z sygnalami CANL i CANH pomiedzy licznikiem, a modulem komfortu. Na schematach z Golfa czy Passata w porownaniu z Leonem widac co i jak.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez wojtekmir » 26 lutego 2010, 10:45

Axee, mam else z bazami tylko seata, ale nie mogę znaleźć opisów wyprowadzeń z modułu komfortu. Oczywiście leon immo3, moduł 1C0 959 799E. Użytkownik od którego kupiłem zegary napisał że muszą być kable w 8 i 9 pinie zielonej wtyczki przy liczniku ale nie wiem co z komfortem (które piny, której wtyczki). Jeżeli wiesz gdzie wpiąć dodatkowe kable proszę o pomoc. Ewentualnie gdzie w elsie jest ten opis?
Zobacz Profil
wojtekmir
Stella +
Stella +
 
Posty: 40
Dołączył(a): 29 maja 2009, 13:16
Lokalizacja: Łódź
Auto: 1M BCB x2

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez papaleo » 26 lutego 2010, 15:01

Był Top Sport ARL
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
papaleo
Sport
Sport
 
Posty: 330
Dołączył(a): 13 lipca 2008, 12:30
Lokalizacja: Krapkowice
Auto: leon ST FR
Silnik: benzyna 1.4

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Axee » 27 lutego 2010, 01:03

wojtekmir napisał(a):Ewentualnie gdzie w elsie jest ten opis?

Np. tu: ELSA, Leon 1M 2004, schematy, karta nr 79/5 i 79/11.
Ze schematu wynika, ze CANH pomaranczowo/zielony (B229), CANL pomaranczowo/brazowy (B230). W aucie przewody latwo rozpoznac, sa skrecane ze soba, podpina sie gdziekolwiek blisko znajdziesz, mozna bez rozbierania oslony pod kierownica, tylko licznik trzeba wyciagnac. Zegary VW: zielona, 8 CANH, 9 CANL.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez wojtekmir » 27 lutego 2010, 14:13

Dzięki za pomoc licznik działa tak jak powinien. Dodam, że kostka t23 przy module komfortu to ta zielona.
Zobacz Profil
wojtekmir
Stella +
Stella +
 
Posty: 40
Dołączył(a): 29 maja 2009, 13:16
Lokalizacja: Łódź
Auto: 1M BCB x2

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez daro_mayday » 2 kwietnia 2010, 12:22

witam.
widze ze posty znikaja ;(
mam tylko pytanie techniczno-manualne ;)
czy przy wkladaniu licznika z passata oprocz przyciecia deski nalezy usunac luki plastikowe po lewej i prawej stronie?

pozdrawiam i Wesołych Świąt.

daro
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
daro_mayday
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 27 marca 2010, 07:05
Lokalizacja: Piecki
Auto: Seat Leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez jck1 » 2 kwietnia 2010, 13:44

Witam. Nie chcą Ci wejść normalnie?U mnie nie trzeba było nic przycinać, zegary weszły na wcisk bez problemów. Zegary z Passka B5FL 1/2 FIS

Pozdrawiam
Zobacz Profil
jck1
Signo
Signo
 
Posty: 120
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 10:42
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: Leon 1P BMM

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez papaleo » 2 kwietnia 2010, 13:51

jck1 napisał(a):Witam. Nie chcą Ci wejść normalnie?U mnie nie trzeba było nic przycinać, zegary weszły na wcisk bez problemów. Zegary z Passka B5FL 1/2 FIS

Pozdrawiam



Bo pewnie masz obudowę od Audi A3 8L
Był Top Sport ARL
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
papaleo
Sport
Sport
 
Posty: 330
Dołączył(a): 13 lipca 2008, 12:30
Lokalizacja: Krapkowice
Auto: leon ST FR
Silnik: benzyna 1.4

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Axee » 2 kwietnia 2010, 14:52

daro_mayday, tak znikaja, te traktujace o zabezpieczeniach, jakim jest np. immo ... na przyszlosc takie sprawy omawiac prosze na PW.
Aby wlozyc obudowe z Passata B5 nalezy podciac deske po bokach z dwoch stron dosc mocno (podciecie jest niewidoczne pozniej pod oslona licznika), oraz nalezy wygiac na cieplo do tylu lub obciac po bokach palak trzymajacy licznik. W przypadku obudowy z A3 8L, nic nie potrzeba dodatkowo robic, pasuje P'N'P.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez daro_mayday » 3 kwietnia 2010, 07:58

rozumiem i przepraszam
wlasnie o to wyjasnienie techniczne mi chodzilo.
oczywiscie mocowania zane nie pasuja i licznik trzyma sie tylko ramki aby nie wypadl ;)
a odnosnie kluczy poszlo bez problemu kodowanie i pali jak trzeba.
jednak dziala na oryginalnym sofcie z passata bo po zamianie na koncowke 826c z golfa swieci caly czas trakcja.
przy passacie nie dziala wylaczanie trakcji i termometr.mozna to "naprawic" software'owo?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
daro_mayday
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 27 marca 2010, 07:05
Lokalizacja: Piecki
Auto: Seat Leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Axee » 3 kwietnia 2010, 09:09

daro_mayday, tak mozna naprawic, do licznika nalezy wgrac caly wsad z Golfa 4, a nie tylko zmienic we wsadzie z Passata nr na 826c. Oczywiscie stringi kluczy, pin, nr immo i vin nalezy przepisac z oryginalnego licznika, pozniej zaadpotowac sterownik silnika do licznika i przekodowac wszystkie klucze do immo, dodatkowo w zaleznosci od tarczy nalezy zmienic skale temp. i paliwa, a w przypadku posiadania innych podzialek na tarczach niz sa w eepromie zapisane nalezy zmienic rowniez skale obrotomierza i predkosciomierza.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez daro_mayday » 3 kwietnia 2010, 10:59

wlasnie o to chodzi ze po zmianie calego epromu na ten z 1j5920826c klucze ida autko odpala ale miga i po chwili sie zapala esp.reszta dziala ok.
tylko problem z jedna kontrolka.
przy wsadzie z passata o koncowce 827a zadne kontrolki sie nie swieca tylko nie dziala termometr.

pozdrawiam i Wesołych Świąt ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
daro_mayday
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 27 marca 2010, 07:05
Lokalizacja: Piecki
Auto: Seat Leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez jck1 » 3 kwietnia 2010, 13:41

Bo pewnie masz obudowę od Audi A3 8L

No tak zgadza się papaleo. O tym zapomniałem wspomnieć :x

Pozdrawiam
Zobacz Profil
jck1
Signo
Signo
 
Posty: 120
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 10:42
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: Leon 1P BMM

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Axee » 3 kwietnia 2010, 15:20

daro_mayday, proste jak drut kolczasty, wsady podmienia sie odpowiednio do elektroniki licznika. Podpowiem: sa rozne elektroniki i wsady eepromu zarowno w Passacie, jak i w Golfie 4, tu i tu wystepuja parami. Rowniez potrzebna jest pewna wiedza jak poprawnie zaadoptowac i zakodowac uzywany licznik do auta. Jak dobrze poszukasz, to moze znajdziesz w necie :D, a jak nie znajdziesz to czekaja Cie godziny zmian i prob, mnostwo straconego czasu, i wtedy zrozumiesz dlaczego nie podaje gotowego rozwiazania.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez daro_mayday » 5 kwietnia 2010, 10:45

ok Axee chyba wystarczy.
napisalem ze autko pali wiec licznik jest zaadaptowany ;)
zgodnie z tym opisem
"Passat: 3B0 920 847 --> Change Software to Golf!!!!
Golf: 1J5 920 846C or 1J0 920 846C"
to jest licznik z pelnym fisem
ja mam 3B0 920 827 czyli 1/2 fis.
wsad z golfa powinien byc 1j5 920 825 lub 826 (sport edition) 1j0 920 825 lub 826 (zwykly)
czy sie myle?
bez zmiany software'u dziala licznik z passata - zakodowany w immo2 w leonie.
pytalem sie tylko o termometr - co nalezaloby zmienic aby dzialal.
napewno zmienic trzeba linie predkosciomierza bo oszukuje od 10 do 20 paru km/h.

pozdrawiam.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
daro_mayday
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 27 marca 2010, 07:05
Lokalizacja: Piecki
Auto: Seat Leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez papaleo » 5 kwietnia 2010, 11:32

Był Top Sport ARL
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
papaleo
Sport
Sport
 
Posty: 330
Dołączył(a): 13 lipca 2008, 12:30
Lokalizacja: Krapkowice
Auto: leon ST FR
Silnik: benzyna 1.4

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Axee » 5 kwietnia 2010, 11:51

daro_mayday napisał(a):napisalem ze autko pali wiec licznik jest zaadaptowany
daro_mayday napisał(a):oszukuje od 10 do 20 paru km/h.
Axee napisał(a):potrzebna jest pewna wiedza jak poprawnie zaadoptowac i zakodowac uzywany licznik do auta
... moze i zaadoptowany, ale zle zakodowany ;)
daro_mayday napisał(a):pytalem sie tylko o termometr - co nalezaloby zmienic aby dzialal
Aby dzialal termometr, licznik musi byc postawiony na wsadzie z golfa4, a nie z passata.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości