lec, z całym szacunkiem, ale które auta na bazie GIV mają z przodu zwykłe, niewentylowane tarcze 256mm

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Golf 1.8 and 1.8T | Golf 130/150 TDI | Seat Leon 130/150 TDI i 1.8 & 1.8T
Przód: 288mm x 25mm wentylowane, zaciski 54mm ATE jednotłoczkowe
Tył: 232mm x 9mm tarcze nie wentylowane
Audi TT (180hp)
Przód: 312mm x 25mm wentylowane, zaciski 54mm ATE jednotłoczkowe
jest sens, bo auto zaczyna hamować na 4 łapy, a po drugie dopiero wtedy można konkretnie użyć ręcznego jak ma się duże kołonapoleon81 napisał(a):a czy jest sens zmieniać tył na 256 jak z przodu ma się 288,
Maniek871 napisał(a):Witam koledzy czy ktoś już może jezdził na heblach przód 288 a tył 256 ?
josef napisał(a):Czy przy swapie tylnych hamulców z 232 mm na 256 od S3 4x4 wystarczy dokupić jarzma TRW BDA 515/516 i zaciski podejdą p&p?
nie wiem przy jakiej feldze. Bo na pewno nie przy stali. A ryzyko jakiejkolwiek obcierki jest właśnie przy zimówkach.Kris1988 napisał(a):po założeniu tulejek możne się jarzmo ocierać o felgi 16
dreadlook napisał(a):Zrobiłby ktoś małe podsumowanie i napisał o jakich numerach jarzma, zaciski i osłony podejdą bez żadnych przeróbek?
dreadlook napisał(a):Wie ktoś z czego podpasują osłony tarcz na tył pod 312mm?
dreadlook napisał(a):Zrobiłby ktoś małe podsumowanie i napisał o jakich numerach jarzma, zaciski i osłony podejdą bez żadnych przeróbek?
Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość