Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Zawieszenie Gwintowane.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez sebastianss1 » 17 maja 2013, 15:52

nie każdy ma kase na grube graty. Do tego dolicz dobre koło dobra opona itp to już jest sporo . A jakies poli itp to wogole nawet nie pisze
sebek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebastianss1
TopSport
TopSport
 
Posty: 1256
Dołączył(a): 18 marca 2012, 16:25
Auto: 1.1
Silnik: CJXA 2.0

Reklama

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez adziami » 17 maja 2013, 17:06

okejjj chce tego eibacha i chu ;p ogólnie to nikt nie napisał ile ma ten wkład amortyzatora ? na googlach nie ma. a możliwości są 2 albo ma 50 mm albo 55 mm i dalej nie wiem na cholerę mam mu to podać a jak dalej pójdzie to takim tempem to raczej zamówię sobie ap z regulacją tłumienia:D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
adziami
Sport
Sport
 
Posty: 396
Dołączył(a): 28 grudnia 2011, 18:13
Auto: leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez korpek » 17 maja 2013, 17:13

Do mnie dotarł dziś gwint ap :) Jutro montuje dziada i zobaczymy jak to się sprawuje. Wizualnie bardzo ładnie wykonany :P

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
korpek
Signo
Signo
 
Posty: 114
Dołączył(a): 22 kwietnia 2011, 16:05
Lokalizacja: Stargard
Auto: 1M

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Tom-Tdi » 17 maja 2013, 23:52

adziami napisał(a):okejjj chce tego eibacha i chu ;p ogólnie to nikt nie napisał ile ma ten wkład amortyzatora ? na googlach nie ma. a możliwości są 2 albo ma 50 mm albo 55 mm i dalej nie wiem na cholerę mam mu to podać a jak dalej pójdzie to takim tempem to raczej zamówię sobie ap z regulacją tłumienia:D


jaki masz silnik??
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez adziami » 18 maja 2013, 11:08

1.9 arl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
adziami
Sport
Sport
 
Posty: 396
Dołączył(a): 28 grudnia 2011, 18:13
Auto: leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Tom-Tdi » 18 maja 2013, 14:55

najpewniej było by zdekodować po Vin-ie,ale raczej masz amor 55mm
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez adziami » 28 czerwca 2013, 07:52

też tak w sumie uważam, dzięki za pomoc :)

-- 28 czerwca 2013, 08:52 --

siema:) wczoraj przyjechało me wozidełko na gwincie eibacha, szczerze jeszcze nie jechałem ale dupa tak siedzi nisko, porobie foty później, pytanie mam, z tyłu to obczaiłem że bez ściągania koła da radę regulować a przód ? trzeba zdjąć koło ? i jak robić żeby równo skręcić ? poziomica na maskę ? ;p
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
adziami
Sport
Sport
 
Posty: 396
Dołączył(a): 28 grudnia 2011, 18:13
Auto: leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez urbud90 » 29 czerwca 2013, 10:35

Z przodu trzeba sciagnac kolo.... a ustawic to najlepiej na amortyzatorze suwmiarke przystawic do nakretki od gwintu do amortyzatora... do jakiegos punktu
Zobacz Profil
urbud90
Stella +
Stella +
 
Posty: 66
Dołączył(a): 17 lutego 2013, 12:40
Lokalizacja: OB
Auto: Leon Arl+

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez adziami » 29 czerwca 2013, 16:18

dobra właśnie jestem w trakcie, kręciłem do góry i jak założyłem opone to poszło o 2 cm w górę auto i teraz próbuje skręcić w dół i za chooj nie idzie, mam lewarek pod wahaczem i pod autem,, wale młotkiem w klucz to 2 "dziury" w nakrętce zniszczyłem,, psikam wd 40 i nic, jestem ogólnie załamany bo za pół h jadę na zlot i mam przy jednym kole 2 cm większą szparę,
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
adziami
Sport
Sport
 
Posty: 396
Dołączył(a): 28 grudnia 2011, 18:13
Auto: leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mateo » 29 czerwca 2013, 17:20

Może masz zapieczone nakrętki? Będzie tak walił walił i tak to nic nie da, a tylko pogorszyć sprawę możesz bo nakrętka pójdzie ale razem z gwintem na amortyzatorze.
Zobacz Profil
Mateo
Sport
Sport
 
Posty: 615
Dołączył(a): 26 października 2007, 22:45
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: OOOO S3
Silnik: CBZB 1.2

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez adziami » 30 czerwca 2013, 07:02

Wiec poszedl gwint na amortyzatorze i urwalem 2 zabki na nakretce. Jestem w szoku no czyscilem wszystko jak nalezy, gwinta mam zaledwie 4 dni.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
adziami
Sport
Sport
 
Posty: 396
Dołączył(a): 28 grudnia 2011, 18:13
Auto: leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez noster » 30 czerwca 2013, 09:32

A nie masz przypadkiem zabezpieczenia przed okręcaniem się :P często jest taki mały imbusik wkręcony poprzecznie :-D
Zobacz Profil
noster
Signo
Signo
 
Posty: 123
Dołączył(a): 6 marca 2012, 16:21
Auto: leon
Silnik: AHF 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mateo » 30 czerwca 2013, 09:42

adziami napisał(a):Wiec poszedl gwint na amortyzatorze i urwalem 2 zabki na nakretce. Jestem w szoku no czyscilem wszystko jak nalezy, gwinta mam zaledwie 4 dni.

Jaki to jest gwint? Kupiłeś go nowego czy używkę?
Zobacz Profil
Mateo
Sport
Sport
 
Posty: 615
Dołączył(a): 26 października 2007, 22:45
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: OOOO S3
Silnik: CBZB 1.2

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez urbud90 » 30 czerwca 2013, 12:18

Dokladnie jak noster pisze. Jak nie masz nakretki od spodu do kontry to musisz miec maly imbusik wkrecony.
Zobacz Profil
urbud90
Stella +
Stella +
 
Posty: 66
Dołączył(a): 17 lutego 2013, 12:40
Lokalizacja: OB
Auto: Leon Arl+

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez adziami » 1 lipca 2013, 18:33

ale powiedźcie mi czemu do góry kręciłem bez problemu a w dół to już katastrofa była,, a gwint mam nówkę eibacha pro streta, zaledwie 3 dni jeździłem i już taka akcja ale dzięki za poradę muszę obczaić czy jakiś imbus tam nie jest.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
adziami
Sport
Sport
 
Posty: 396
Dołączył(a): 28 grudnia 2011, 18:13
Auto: leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez bodek756 » 17 lipca 2013, 13:13

Panowie a powiecie mi jak wygląda sprawa gwintu a jazdy w 4 osoby ? nie siada tył zbyt mocno ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bodek756
Signo
Signo
 
Posty: 185
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 09:08
Lokalizacja: Racibórz/Rybnik
Auto: Passat CC
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 17 lipca 2013, 13:21

jak masz dobry gwint to nic nie usiądzie :-D
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez adziami » 17 lipca 2013, 19:51

ludzie dla mnie tragedia ;p 18 koła gwint spuszczony mniej więcej na palec przerwy w nadkolu i nie potrafię śmigać po autostradach,, non stop się skacze,, ;p przeboleje ten rok ;p
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
adziami
Sport
Sport
 
Posty: 396
Dołączył(a): 28 grudnia 2011, 18:13
Auto: leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez RafcioGTC » 17 lipca 2013, 19:59

adziami taki urok gwintu :P hop hop hop :P I tak 100x/minutę :P Fajne to jest ;P
Byś go niżej spuścił to byś tak nie miał :P
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RafcioGTC
TopSport
TopSport
 
Posty: 1084
Dołączył(a): 25 września 2011, 19:48
Lokalizacja: Tczew
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez adziami » 17 lipca 2013, 20:06

dobrze że mam drugi środek transportu :D to drugie zdanie to ironia czy mam iśc zaraz go kręcić i sprawdzać ;p ? no i następne pytanie czy jak przód skręcę do końca to muszę te łączniki krótsze zamontować ? czy to tylko na ejrridzie montować ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
adziami
Sport
Sport
 
Posty: 396
Dołączył(a): 28 grudnia 2011, 18:13
Auto: leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez RafcioGTC » 17 lipca 2013, 20:47

krótsze łączniki ? Nie wiem o czym mowa :P Łączniki nic nie mają do gleby chyba. Ale sam stabilizator już tak :P

jak przód byś skręcił do końca to jest problem bo zanika funkcja skręcania :D

Nie no skakania raczej się nie pozbędziesz, bo po prostu autostrady i obwodnice takie są że sie w jakiś dziwny wir wpada i hop hop hop :P
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RafcioGTC
TopSport
TopSport
 
Posty: 1084
Dołączył(a): 25 września 2011, 19:48
Lokalizacja: Tczew
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez noster » 17 lipca 2013, 21:51

wpada się w rezonans bo takie drogi proste :p a na max skręconym gwincie potrzeba często krótszych łączników stabilizatora :)
Zobacz Profil
noster
Signo
Signo
 
Posty: 123
Dołączył(a): 6 marca 2012, 16:21
Auto: leon
Silnik: AHF 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez RafcioGTC » 18 lipca 2013, 18:27

Są krótsze od krótkich ? Bo ja tam mam standardowe :P Sam stabilizator zmieniony ;P
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RafcioGTC
TopSport
TopSport
 
Posty: 1084
Dołączył(a): 25 września 2011, 19:48
Lokalizacja: Tczew
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez noster » 18 lipca 2013, 20:50

Zobacz Profil
noster
Signo
Signo
 
Posty: 123
Dołączył(a): 6 marca 2012, 16:21
Auto: leon
Silnik: AHF 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Cinek » 21 lipca 2013, 14:30

Panowie macie może jakiś patent/pomysł jak wyeliminować dźwięk tuczących się sprężyn ? Bo jest to dość denerwujące. Dźwięk podobny do zwalonej końcówki drążka. Auto siedzi dość nisko i gwint rozkręcony więc sprężyny są dość luźne, na dołkach szczególnie małych tłucze się niemiłosiernie. Coś podłożyć pod/pomiędzy sprężyny czy jakiś inny pomysł.
Nie wiem czy jest to kwestia syfu który osiada na gwincie i sprężynach ale wydaje mi się że po myciu jest nieco ciszej, ale nie będę tego codziennie płukał.
Zobacz Profil
Cinek
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 7 listopada 2010, 22:56
Lokalizacja: Rz
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 22 lipca 2013, 08:31

Cinek, jaki masz gwint? jeśli tłucze sprężyna to znaczy że jest za luźna - często jest to w chińskich produktach czy WEITTEC.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez RafcioGTC » 22 lipca 2013, 10:22

jak możliwe że sprężyny ci tłuką ? U mnie fakt tłuką bo mam wyrzucone helpery ... ale tak to sobie nie wyobrażam tego chyba że masz amor wylany .
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RafcioGTC
TopSport
TopSport
 
Posty: 1084
Dołączył(a): 25 września 2011, 19:48
Lokalizacja: Tczew
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Cinek » 22 lipca 2013, 16:26

Chlorek zawieszenie firmy V-maxx może nie jest to jakieś cudo ale jeździ się całkiem dobrze oprócz tego tłuczenia się.
Powiedziałbym że nawet lepiej niż na sprężynach -30 eibacha które miałem wcześniej. Wg. mnie mniej auto tłucze się w środku.
A stuka na nierównościach typu połatana droga, małe dziury, próg zwalniający itp., a na większych raczej nie ma takiego efektu, podejrzewam że amor ma większy skok.
Gwint założony początkiem czerwca, używany ale nie jeżdżony po naszych drogach.

U mnie fakt tłuką bo mam wyrzucone helpery

Może głupie pytanie ale co to jest ?
Zobacz Profil
Cinek
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 7 listopada 2010, 22:56
Lokalizacja: Rz
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez klekot_b6 » 22 lipca 2013, 17:29

Panowie jak wstawię taki gwint to nie będę musiał przerabiać stabilizatora? Czy bez tego sie nie obejdzie.
http://tablica.pl/oferta/zawieszenie-gw ... 0ede6818d8
Zobacz Profil
klekot_b6
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 9 grudnia 2012, 15:30
Auto: Vw Passat B6

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez adziami » 22 lipca 2013, 19:23

Cinek helper to jest ta mniejsza sprężynka nad główną, nie wszystkie zawiechy ją mają.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
adziami
Sport
Sport
 
Posty: 396
Dołączył(a): 28 grudnia 2011, 18:13
Auto: leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 22 lipca 2013, 21:30

sprawdź jeszcze poduszki/mocowania amorów.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Cinek » 22 lipca 2013, 22:03

sprawdź jeszcze poduszki/mocowania amorów.

Jak to można "domowym" sposobem sprawdzić jeśli się da ? Bo niestety nigdy czegoś takiego nie robiłem.
Zobacz Profil
Cinek
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 7 listopada 2010, 22:56
Lokalizacja: Rz
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez RafcioGTC » 22 lipca 2013, 22:24

No mocowania normalnie sprawdź czy są dokręcone z góry klucz 21 albo 22 gięty oczkowy i imbus 7 jak się nie mylę. Z dołu nie pamiętam 17 albo 19 ... może faktycznie gwint źle złożony ...


PS. Tak ten gwint podejdzie ale problemy z stabilizatorem pojawiają się po przekroczeniu pewnego obniżenia ludziom to różnie wychodzi mi po 4cm w dół już się odezwała półośka ;P
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RafcioGTC
TopSport
TopSport
 
Posty: 1084
Dołączył(a): 25 września 2011, 19:48
Lokalizacja: Tczew
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 23 lipca 2013, 08:21

Cinek napisał(a):Jak to można "domowym" sposobem sprawdzić jeśli się da ? Bo niestety nigdy czegoś takiego nie robiłem.

na lewarek i poruszamy kołem jak czujesz luzy to znaczy że poducha bądź łożysko.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 23 lipca 2013, 09:07

chlorek napisał(a):
Cinek napisał(a):Jak to można "domowym" sposobem sprawdzić jeśli się da ? Bo niestety nigdy czegoś takiego nie robiłem.

na lewarek i poruszamy kołem jak czujesz luzy to znaczy że poducha bądź łożysko.


Tak własnie, sprawdzałem u siebie - zero luzów.
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez krysbi90 » 23 lipca 2013, 20:30

Hej Panowie.... powiedzcie mi jak sie sprawuje ten gwint FK ak street??? jak auto wybiera dziury? przód pływa? no i oczywiście jak z trwałością bo nie chcę kupić gwintu na 10tys przebiegu...... pozdrawiam
był 1.6 16v----> jest SWAP AUQ+FMIC\TIP\DP3''\380ccm\1.1bar :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krysbi90
Sport
Sport
 
Posty: 218
Dołączył(a): 13 marca 2011, 18:01
Lokalizacja: CT/CWA
Auto: Leon 1m
Silnik: AUQ 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez damianos89 » 23 lipca 2013, 20:55

krysbi90 napisał(a):Hej Panowie.... powiedzcie mi jak sie sprawuje ten gwint FK ak street??? jak auto wybiera dziury? przód pływa? no i oczywiście jak z trwałością bo nie chcę kupić gwintu na 10tys przebiegu...... pozdrawiam


Mam w swoim Leonie ok. 2 lata, przejechane ok. 25 tys. km. Jak na razie wszystko w porządku, nic złego się z nim nie działo. Dziury wybiera wg. mnie bardzo dobrze, nie jest też tak bardzo twardy jak na gwint, jak dla mnie to nawet lepiej, szczególnie, że mój poprzedni był twardszy. Wiadomo trzyma w zakrętach dobrze itp. Na nieco większych nierównościach może trochę "bujać" autem, czy rozumiem jest to te "pływanie przodu".
To chyba tyle z moich doświadczeń. Ja ogólnie nie narzekam, jak za tą cenę :)
Leon Torro 2006
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
damianos89
Sport
Sport
 
Posty: 350
Dołączył(a): 13 listopada 2009, 17:03
Lokalizacja: Białystok
Auto: Leon 1M 2006 AXR+
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez krysbi90 » 23 lipca 2013, 21:03

o to mi chodziło właśnie....wszelkie opinie mile widziane:) z regulacją po tych dwóch latach żadnych problemów nie masz? nic tam się nie zapiekło\urwało itp?
był 1.6 16v----> jest SWAP AUQ+FMIC\TIP\DP3''\380ccm\1.1bar :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krysbi90
Sport
Sport
 
Posty: 218
Dołączył(a): 13 marca 2011, 18:01
Lokalizacja: CT/CWA
Auto: Leon 1m
Silnik: AUQ 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez damianos89 » 23 lipca 2013, 22:12

Urwać się, to się raczej nic nie urwało. A jeśli chodzi o regulacje hmm ciężko powiedzieć, bo jak go ustawiłem, tak potem nie regulowałem już, więc nie wiem jak ciężko by było teraz śrubki pokręcić. Oczywiście staram się jeździć dobrymi drogami i unikać dziur.
Leon Torro 2006
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
damianos89
Sport
Sport
 
Posty: 350
Dołączył(a): 13 listopada 2009, 17:03
Lokalizacja: Białystok
Auto: Leon 1M 2006 AXR+
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Cinek » 24 lipca 2013, 18:55

na lewarek i poruszamy kołem jak czujesz luzy to znaczy że poducha bądź łożysko.

Chlorek dzięki za pomoc okazało się jednak że to poduszka amora od strony kierowcy, czuć ewidentny luz, u góry na mocowaniu cały amor chodzi, pod ręką czuć i to bardzo.
Potwierdza to też dźwięki które słyszę podczas jazdy bo ewidentnie od strony kierowcy one dochodzą.
Możliwe że było to też wcześniej na seryjnych amorach i sprężynach -30 ale nie było tego aż tak słychać, bo pamiętam że kiedyś już sprawdzałem coś takiego (przed założeniem gwintu) i też był luz i amor chodził.

RafcioGTC czy Twój post jest skierowany do mnie ?
Zobacz Profil
Cinek
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 7 listopada 2010, 22:56
Lokalizacja: Rz
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez klekot_b6 » 16 sierpnia 2013, 15:32

Witam. Mam pytanie będzie pasował taki gwint http://tablica.pl/oferta/zawieszenie-gw ... 0ede6818d8 do mojego Leona 2001r. 1.9 TDI. ??????????????
Zobacz Profil
klekot_b6
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 9 grudnia 2012, 15:30
Auto: Vw Passat B6

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez adziami » 16 sierpnia 2013, 19:43

nowe kosztuje "nieco" więcej, więc jest jest ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
adziami
Sport
Sport
 
Posty: 396
Dołączył(a): 28 grudnia 2011, 18:13
Auto: leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez klekot_b6 » 17 sierpnia 2013, 18:05

To jak podejdzie ten gwint czy mam szukać dalej??????
Zobacz Profil
klekot_b6
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 9 grudnia 2012, 15:30
Auto: Vw Passat B6

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 17 sierpnia 2013, 18:09

Nie podejdzie :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez klekot_b6 » 17 sierpnia 2013, 23:57

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 99287.html
A tan będzie dobry? I czy muszę wymieniać cały stabilizator czy wystarczy tylko same łączniki?
Zobacz Profil
klekot_b6
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 9 grudnia 2012, 15:30
Auto: Vw Passat B6

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 17 sierpnia 2013, 23:59

kiepski stan, wisi bardzo długo już.
klekot_b6 napisał(a):czy muszę wymieniać cały stabilizator czy wystarczy tylko same łączniki?

nie wszystkie powodują obcieranie
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez kuzi69 » 19 sierpnia 2013, 18:14

Witam, kończą mi się seryjne amory w moim leonie i pytanie brzmi czy jeżeli kupie takie amory http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe ... 90931.html (bez regulacji wysokości) do obecnych srężyn H&R które coś obiżają to zostanę przy obecnej wysokości czy to ulegnie zmianie?
Zobacz Profil
kuzi69
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2 sierpnia 2009, 17:28
Lokalizacja: Wrocław / Racibórz
Auto: Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez lukaszlsw » 19 sierpnia 2013, 18:22

zostanie to co było, jeździłem na tych amorkach i dają rade. Jest optymalna twardość;)

-- 19 sie 2013, o 19:22 --

zostanie to co było, jeździłem na tych amorkach i dają rade. Jest optymalna twardość;)
1.8T+ INSIDE:)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lukaszlsw
Sport
Sport
 
Posty: 855
Dołączył(a): 19 lipca 2011, 20:49
Lokalizacja: Świdnik
Auto: LCR
Silnik: BAM 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 19 sierpnia 2013, 18:51

kup lepiej sobie Koni STR.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez klekot_b6 » 22 sierpnia 2013, 17:34

Panowie doradźcie który gwint wybrać.
1) http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 99287.html
2) http://tablica.pl/oferta/zawieszenie-gw ... 0ede6818d8

Poszukuję tylko i wyłącznie używki bo nie wiem jak długo pojeżdżę leonem.
Może ktoś z forumowiczów ma na sprzedaż??

-- 22 sierpnia 2013, 17:34 --

Panowie pomocy pomóżcie mi wybrać. Znalazłem jeszcze coś takiego:
1)http://allegro.pl/gwintowane-zawieszenie-vw-golf-bora-i3473870343.html
2)http://allegro.pl/a3-leon-bora-golf-iv-toledo-octavia-gwint-i3492268866.html

I powiedzcie co z tym stabilizatorem. Wiem że po pewnym obniżeniu będzie tarło o półoś. Ale czy jak wymienię łącznik stabilizatora z krótkiego na długi to coś to da? Czy będę musiał kupić stabi od S3? I czy lepiej kupić gwint żeby miał mocowanie na dłuższy łącznik?
Zobacz Profil
klekot_b6
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 9 grudnia 2012, 15:30
Auto: Vw Passat B6

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości