Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Kluczyk ??

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 14 lutego 2010, 23:34

"uzywany" za 100pln
tylko znajdź mi takiego pilota . . .
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Reklama

Re: Kluczyk ??

Postprzez nixu » 14 lutego 2010, 23:53

tatian, można dostać w takiej cenie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
nixu
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2635
Dołączył(a): 22 kwietnia 2005, 11:56
Lokalizacja: Śląsk
Auto: IX

Re: Kluczyk ??

Postprzez mario1987ck » 15 lutego 2010, 16:28

nixu napisał(a):tatian, można dostać w takiej cenie.


moze i mozna dostac w takiej cenie, ale nowy to nowy, tak szybko ci sie nie zepsuje (zuzyje) i w ASO masz 2 lata na to gwarancji. Nie zebym byl zwolennikiem ASO tylko to jest moje wlasne zdanie. Kazdy zrobi jak zechce...
Obrazek
Powered by ECUProject
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mario1987ck
Stella +
Stella +
 
Posty: 88
Dołączył(a): 24 stycznia 2010, 13:53
Lokalizacja: Kielce
Auto: Leon Sport ASV+

Re: Kluczyk ??

Postprzez Songokuu » 2 marca 2010, 20:46

No to ja chyba miałem po prostu szczęście. Ja swój kluczyk scyzoryk z trzema przyciskami do Leona 1M 2001r. wylicytowałem na allegro kluczyk z passata za 201zł, imo przełożyłem ze starego a frezowanie grotu za 20zł! (Polecam w Pszczynie tanie frezowanie :)
...brak podpisu...
Zobacz Profil
Songokuu
Stella
Stella
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 czerwca 2009, 19:02
Lokalizacja: Pszczyna
Auto: LEON 1M

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 2 marca 2010, 22:54

mario1987ck napisał(a):
nixu napisał(a):tatian, można dostać w takiej cenie.


moze i mozna dostac w takiej cenie, ale nowy to nowy, tak szybko ci sie nie zepsuje (zuzyje) i w ASO masz 2 lata na to gwarancji. Nie zebym byl zwolennikiem ASO tylko to jest moje wlasne zdanie. Kazdy zrobi jak zechce...

Dostałem w jeszcze lepszej cenie i w bardzo dobrym stanie. (W tym miejscu jeżeli chodzi o części i obsługę mogę polecić forumowicza KMLL). Jestem b. zadowolony, bo pilot działa o wiele lepiej niż stary oryginał.
BTW. Axee kilka stron wcześniej napisał, że stare piloty chodzą na 2 baterie i są pod immo 2 (zgoda), następnie piloty na jedną baterię są pod immo 3, pewnie też ma rację, ale ten pilot działa również i bez problemu sie koduje (VAGiem) również pod starsze auta tj. z 433MHZ mowa oczywiście o centralnym zamku, bo immo nie ruszamy u przekładamy ze starym grotem.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez DOLEK » 6 marca 2010, 09:33

Witam Panowie może mi ktoś powiedzieć który kluczyk (scyzoryk) będzie pasował do mojego Seata LEON I rok. prod. 2005. Był by wdzięczny. Do tej pory miałem pilota z 2 przyciskami. Pozdrawiam.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DOLEK
Stella +
Stella +
 
Posty: 47
Dołączył(a): 3 kwietnia 2006, 13:11
Lokalizacja: Skawina
Auto: Leon 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Kluczyk ??

Postprzez Staszek20VT » 6 marca 2010, 11:41

DOLEK napisał(a):Witam Panowie może mi ktoś powiedzieć który kluczyk (scyzoryk) będzie pasował do mojego Seata LEON I rok. prod. 2005. Był by wdzięczny. Do tej pory miałem pilota z 2 przyciskami. Pozdrawiam.


A kolega zadał sobie trud i przeczytał ten temat? Naprawdę, po jego przestudiowaniu wszystko się rozjaśnia.
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: Kluczyk ??

Postprzez jagood » 8 marca 2010, 18:38

Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jagood
Sport
Sport
 
Posty: 232
Dołączył(a): 2 września 2009, 15:40
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: Jetta
Silnik: BLS 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez Tomi » 8 marca 2010, 18:44

to sa piloty do kluczyka 'syzoryk" i widzialem je juz na allegro po 22 zlote...
TDI-R 217HP 427NM
MADE IN MR MOTORS
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tomi
Signo
Signo
 
Posty: 194
Dołączył(a): 3 lutego 2007, 20:56
Lokalizacja: WN
Auto: ARL z dwoma plusami

Re: Kluczyk ??

Postprzez jagood » 8 marca 2010, 20:43

aha czyli sam pilot a nie cały klucz gotowy?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jagood
Sport
Sport
 
Posty: 232
Dołączył(a): 2 września 2009, 15:40
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: Jetta
Silnik: BLS 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez mierzejino » 8 marca 2010, 21:00

Tak sam pilot, grot z resztą około 70 zł.
ASV + 189KM/388Nm by MR-Motors
Zobacz Profil
mierzejino
Signo
Signo
 
Posty: 181
Dołączył(a): 18 grudnia 2008, 16:40
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: Toledo 1 M

Re: Kluczyk ??

Postprzez niedzwiedz11 » 9 marca 2010, 10:51

nie wiem panowie skąd macie ceny pilotów i kluczyków, z jakich miast ale poproszę o namiary, bo dziś dzwoniłem do aso w poznaniu i w jednym za kluczyk plus pilot bez dociętego grotu i wgranego immo chcą 420zł a w drugim 500zl... cały kluczyk z pilotem i już zaprogramowany ok 650zł...
więc poproszę o namiary na aso gdzie ceny są zdecydowanie niższe...
Zobacz Profil
niedzwiedz11
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6 sierpnia 2008, 15:53
Lokalizacja: poznań
Auto: Seat Leon 1,9TDI

Re: Kluczyk ??

Postprzez rutek-wat » 9 marca 2010, 10:53

Szukaj na allegro - użytkownik klucz-serwis czy jakoś tak.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rutek-wat
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1944
Dołączył(a): 8 sierpnia 2007, 18:28
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Auto: S-max

Re: Kluczyk ??

Postprzez DOLEK » 9 marca 2010, 11:13

Witam jeszcze raz. Nigdzie nie znalazłem na temat leonka z rocznika 2005 roku. Czy scyzoryk podejdzie i jaki. Sprawa pilna bo w moim zepsuła się elektronika. Pozdrawiam.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DOLEK
Stella +
Stella +
 
Posty: 47
Dołączył(a): 3 kwietnia 2006, 13:11
Lokalizacja: Skawina
Auto: Leon 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Kluczyk ??

Postprzez Staszek20VT » 9 marca 2010, 11:44

Kozak napisał(a):jeżeli masz leona z 2004 roku , to będzie do Twojego samochodu pasował kluczyk scyzoryk o częstotliwości 434 MHZ , zapytaj sprzedającego czy ten kluczyk ma taką częstotliwość , jeżeli tak to na 99 % będzie do Ciebie pasował . na 100 % będzie pasował taki kluczyk lecz z dwoma przyciskami . co do zaprogramowania to ja już Ci nie pomoge ale napewno ktoś napisze i otym . ja u siebie po prostu przełożyłem "pestke" immo z drugiego kluczyka , o dorobieniu grotu było trochę wyżej


nixu napisał(a):LEONY i Toledo po 2002 musza miec kodowane 434 MHZ !



Staszek20VT napisał(a):Więc jeszcze raz potwierdzam w Top Sporcie 10.2003 r. - moduł 1C0 959 799 F, najpierw odblokowałem domykanie i otwieranie szyb, za pomocą tego czeskiego programiku, a parę dni później (dzisiaj) zaprogramowałem 3-przyciskowy kluczyk o numerze 1J0 959 753 DA (Hella 434MHz) do tego.


Wystarczyło przeczytać ten temat od początku jak Ci już wcześniej doradzałem, niestety się nie chce. Lepiej wszystko podać na talerzyku...
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: Kluczyk ??

Postprzez niedzwiedz11 » 9 marca 2010, 12:20

rutek-wat napisał(a):Szukaj na allegro - użytkownik klucz-serwis czy jakoś tak.

wiesz w weekend rozmawiałem z mechanikiem z vw, aso poznań, właśnie wypowiadał się na temat kluczy z allegro, które mają z seata obudowę z środek to chińszczyzna i później pojawiają się problemy- bo te klucze inaczej przesyłają sygnał czy jakoś tak...
poszukuję klucza z pilotem z aso ale w normalnej cenie a axee pisał ceny tylko się pytam gdzie takie są bo napewno nie w poznaniu
Zobacz Profil
niedzwiedz11
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6 sierpnia 2008, 15:53
Lokalizacja: poznań
Auto: Seat Leon 1,9TDI

Re: Kluczyk ??

Postprzez jck1 » 9 marca 2010, 12:43

Już trochę osób kupiło kluczyki ze źródła o którym pisze rutek-wat i chyba nie narzekają. Gość pewnie wyczaił że nie za bardzo się orientujesz i chciał Cie namówić na zakup w ASO. Jeśli częstotliwość jest taka sama jak w ori kluczyku to będzie działać.
Pozdrawiam
Zobacz Profil
jck1
Signo
Signo
 
Posty: 120
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 10:42
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: Leon 1P BMM

Re: Kluczyk ??

Postprzez niedzwiedz11 » 9 marca 2010, 12:49

może i tak ale on pracuje w aso a ja naprawiam autko u niego w domu więc on nic z tego nie ma że ja kupie kluczyk w aso...nie mowie ze koles z allegro cos kombinuje ale jesli ta sama cena jest w aso to mimo wszystko wole aso... tylko poki co nie moge takiego aso znalezc... ale widze że faktycznie klucz-serwis jest poelcany wiec jesli nie znajde gdzies w aso to kupie u nich.
pozdro
Zobacz Profil
niedzwiedz11
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6 sierpnia 2008, 15:53
Lokalizacja: poznań
Auto: Seat Leon 1,9TDI

Re: Kluczyk ??

Postprzez DOLEK » 9 marca 2010, 13:39

Staszek20VT. Bardzo dziękuje i Pozdrawiam. I pytanie masz dokładki do zderzaka na stanie???
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DOLEK
Stella +
Stella +
 
Posty: 47
Dołączył(a): 3 kwietnia 2006, 13:11
Lokalizacja: Skawina
Auto: Leon 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Kluczyk ??

Postprzez rutek-wat » 9 marca 2010, 15:32

niedzwiedz11, miałem też dylemat gdzie kupić - kupiłem na allegro, zaprogramowałem i wszystko działało bez zarzutu.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rutek-wat
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1944
Dołączył(a): 8 sierpnia 2007, 18:28
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Auto: S-max

Re: Kluczyk ??

Postprzez dudekv » 9 marca 2010, 17:27

Funkcjonuje to tak:
w grupie VW można dokupić zestawy zamków do danego auta (np. włamanie do auta-zniszczone zamki i trzeba wymienić wkładki)

Oczywiście wkładki układa się na rzeźbę oryginalną klucza tak aby wszystko pozostało ori, bo przecież wkładki na zamówienie z ori rzeźbą są koszmarnie drogie a Polak-Pan Zdzisio potrafi.

Scyzoryki z nowego kompletu pojawiają się więc na allegro i po wymianie grota są gotowe do programowania. Trzeba tylko uważać czy oby na pewno pastylki immo są nowe i dadzą się zakodować i czy crypto pasuje do naszego auta.
Zobacz Profil
dudekv
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 244
Dołączył(a): 8 grudnia 2007, 16:45
Lokalizacja: Łódź
Auto: Q7 V8 TDI

Re: Kluczyk ??

Postprzez jaze » 11 marca 2010, 21:23

Witam mam taki problem ze posiadam aktualnie jeden kluczyk.Chcialem dorobic sobie drugi ale jedyna osoba ktora to zajmuje sie tym w moim miescie podlaczyla kompa do mojego auta zeby uzyskac PIN gdzyz nie bylo go przy kluczykach.Koles po ok 1h stwierdzil ze "nie chce oddac"mu pinu i on nie da rady tego zrobic.Co mam zrobic? prosba o pomoc
Zobacz Profil
jaze
Stella
Stella
 
Posty: 9
Dołączył(a): 11 marca 2010, 21:03
Lokalizacja: Płock
Auto: Leon ASZ

Re: Kluczyk ??

Postprzez Staszek20VT » 11 marca 2010, 22:08

Skontaktować się z ASO, oni mogą sprawdzić w bazie danych.
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: Kluczyk ??

Postprzez Lechu1777 » 19 marca 2010, 18:13

Witam,

mam podobny problem, przeleciałem cały temat i już nie wiem co myśleć.
Po zimie naładowaliśmy akumulator, wszystko chodziło jakiś krótki czas, a nagle pilot nie działa.
Tzn. za którymś tam razem może i otworzy auto.
Czego mogę spróbować prócz synchronizacji opisanej w instrukcji? Bateria ma 3V.
Odpada nowy kluczyk raczej, chciałbym naprawić ten co jest.
Leon rok 2000, pilot wbudowany w główkę kluczyka, 2 przyciski.
Auto stało na zewnątrz pod pokrowcem "zimowym" na auto, także suchutko było.

btw w instrukcji pisze, żeby zwykłym kluczykiem uruchomić silnik, a potem zamknąć auto drugim kluczykiem podczas gdy silnik pracuje?! Dobrze rozumiem?
Zobacz Profil
Lechu1777
Signo
Signo
 
Posty: 112
Dołączył(a): 18 lipca 2009, 20:42
Lokalizacja: centrum (łódzkie)
Auto: Seat Leon 1.9TDI

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 19 marca 2010, 18:56

Lechu1777, gdzie w centrum mieszkasz Wawa? Czy gdzieś może w Kuj.-Pomorskim?
Synchronizacja za pomocą kluczyków czasami nie wychodzi, spróbuj lepiej VAGiem. Jeżeli nei pomoże to niech Ci ktoś przelutuje płytkę w kluczyku, a jeżeli to również nie pomoże czeka Ciebei wymiana pilota. Czasami można go kupić w dobrej cenie. Długo szukalem ale mi się udało. Do 100 zł coś można znaleźć.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez Lechu1777 » 19 marca 2010, 22:44

Centrum między Łodzią, a Warszawą.
Hmm masz na myśli VAGiem ten opis coś tam było kanał 00 i 01 adaptacja? O to chodzi?
Mam interfejs więc mogą spróbować.
PRzelutuje płytkę masz na myśli sprawdzić luty itd.? Ojciec rozkręcał mówi, że wszystko wygląda dobrze.
Ehh najgorszy scenariusz ;( Jak tak sie samo z siebie coś może zepsuć eh :/
Zobacz Profil
Lechu1777
Signo
Signo
 
Posty: 112
Dołączył(a): 18 lipca 2009, 20:42
Lokalizacja: centrum (łódzkie)
Auto: Seat Leon 1.9TDI

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 19 marca 2010, 22:58

Hmm masz na myśli VAGiem ten opis coś tam było kanał 00 i 01 adaptacja? O to chodzi?
tak o to chodzi.
Lechu1777 napisał(a):PRzelutuje płytkę masz na myśli sprawdzić luty itd.? Ojciec rozkręcał mówi, że wszystko wygląda dobrze.
no to nie wiem dlaczego Ci pilot nie chodzi. Chociaż moja była przelutowana i też nie chciała chodzić.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez Lechu1777 » 20 marca 2010, 19:42

No więc tak spróbowaliśmy tego z instrukcji, potem jeszcze próbowałem zamykać/otwierać leona z wciśniętym przyciskiem pilota i teraz działa generalnie otwiera,zamyka ale z bardzo bliska przy drzwiach kierowcy, a czasem i tak stojąc blisko trzeba wcisnąć 4-6 razy.

Wygląda mi to na baterię, która NIBY jest dobra. Wymienimy dla świętego spokoju, jak nie to to jeszcze VAG'iem będę próbować, ale ciężko z dostępem do laptopa ;/
Zobacz Profil
Lechu1777
Signo
Signo
 
Posty: 112
Dołączył(a): 18 lipca 2009, 20:42
Lokalizacja: centrum (łódzkie)
Auto: Seat Leon 1.9TDI

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 20 marca 2010, 22:44

Jeżeli pilot Ci raz działa raz nie to VAG tutaj nic nie pomoże. Nie trzeba robić adaptacji skoro pilot działa. Masz to co ja. Pada Ci po prostu pilot i musisz poszukać innego. Mój "nowy" pilot łapie z o wiele dalszej odległości niż oryginał od nowości. Miałem te same objawy co Ty, wymiana baterii i to dwukrotna również nie pomogła. Kup nowego pilota i będzie wszystko grało. Zwróć się do forumowicza KMLL może coś dla Ciebie będzie miał bo ja pilota od niego brałem ew. pogadaj z Axee albo daj ogłoszenie w dziale kupię.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez Arci9 » 21 marca 2010, 09:34

tatian napisał(a):Jeżeli pilot Ci raz działa raz nie to VAG tutaj nic nie pomoże. Nie trzeba robić adaptacji skoro pilot działa. Masz to co ja. Pada Ci po prostu pilot i musisz poszukać innego

tez mi się tak wydaje, miałem identyczna sytuacje w Octavii, oba piloty po prawie 4 latach eksploatacji łapały z bardzo bliska - naprawa nic nie dawała ;(
były Leonowiec ;-)
powrót do korzeni
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Arci9
Sport
Sport
 
Posty: 475
Dołączył(a): 18 stycznia 2008, 15:32
Lokalizacja: WU/WND
Auto: SuperB Kombi

Re: Kluczyk ??

Postprzez Lechu1777 » 21 marca 2010, 22:59

A jak to wygląda od strony technicznej? Bo ja raczej sam nic nie zdziałam z tym kluczykiem, VAG pare razy używałem tylko.
Trzeba coś kodować pewnie VAG'iem?
A co do ceny to jakoś znośnie?
Zostaje jeszcze ręczne otwieranie samochodu (załamka..)

No co za pech, przed zimą wszystko było SUPER. Łapał z 10-15m za każdym razem.
PRzez zime co najwyżej był odpalany pare razy i nagle sie zepsuł?
A to, że akumulator siadł (no nie do końca, ale nie odpalał) ma jakieś znaczenie?
Zobacz Profil
Lechu1777
Signo
Signo
 
Posty: 112
Dołączył(a): 18 lipca 2009, 20:42
Lokalizacja: centrum (łódzkie)
Auto: Seat Leon 1.9TDI

Re: Kluczyk ??

Postprzez tom8230 » 22 marca 2010, 09:11

Witam.
Czy ma ktoś instrukcje jak za pomocą vag-a zaprogramować pestkę immo. Oczywiście mam pin licznika.
Leon 1.9 TDI ALH - TTC Kraków
Zobacz Profil
tom8230
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17 września 2009, 19:12
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Seat Leon

Re: Kluczyk ??

Postprzez marcinenergy » 22 marca 2010, 12:43

tom8230 chyba było na forum już o tym :)

Troszkę poukładałem opis i tak :
Procedura adaptacji kluczyków:
1. wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki (taki, którym można uruchomić silnik) i włączamy zapłon,
2. w programie wybieramy opcję [Immobilizer],
jeśli nie nastąpiło połączenie, oznacza to że immobilizer obsługiwany jest przez sterownik liczników, więc należy wybrać opcję [Liczniki (inspekcje)],
3. następnie z opcji wybieramy [Logowanie],
jako kod wpisujemy numer zaczynający się od 0 i następnych 4 cyfr, które znajdują się na blaszce dołączonej do kluczyków. Jeśli te 4 cyfry nie są dostępne można posłużyć się numerem identyfikacyjnym sterownika (u dołu ekranu programu DeltaScan) i za jego pomocą wpisać brakujące 4 cyfry potrzebne do procedury logowania.
4. po przyjęciu kodu w procedurze logowania, wybieramy opcję [Adaptacje],
5. podajemy 21 jako numer kanału adaptacji i wciskamy przycisk {Przejdź do kanału},
6. w polu Aktualna wartość adaptacji pojawi się cyfra określająca ilość kluczyków obecnie obsługiwanych przez sterownik, chcąc zmienić tą wartość, w polu Nowa wartość adaptacji wpisujemy cyfrę oznaczającą ilość wszystkich kluczyków (ale nie więcej niż 8), którymi będziemy mogli uruchomić samochód,
7. sprawdzamy poprawność wpisanej wartości przez wciśnięcie przycisku {Test wartości},
jeśli po przeprowadzeniu testu, w polu Aktualna wartość adaptacji pojawi się nowa wartość, oznacza to, że wartość jest poprawna i można ją na stałe zapisać w pamięci sterownika - przycisk {Zapis wartości},
8. po zapisaniu nowej wartości w pamięci sterownika, kluczyk który znajduje się w stacyjce został już zarejestrowany w sterowniku, następnie należy wyłączyć zapłon i zmienić kluczyk na następny, który ma być zarejestrowany w sterowniku, kluczyk można wymienić na następny dopiero wtedy gdy lampka kontrolna immobilizera zgaśnie,
należy umieścić po kolei wszystkie kluczyki, które mają być zarejestrowane w sterowniku. Jest na to przewidziany czas 30 s. liczony tylko wtedy gdy jest włączony zapłon.
9.Przyciskiem {Wyjdź} kończymy komunikację ze sterownikiem.

Uwagi:
procedura adaptacji kluczyków może być automatycznie przerwana gdy:
- przekroczony zostanie czas 30 s.
zostanie osiągnięta ilość kluczyków wprowadzona w kanale 21 adaptacji,
do stacyjki zostanie włożony ten sam kluczyk dwukrotnie,
na zakończenie procedury adaptacji kluczyków należy sprawdzić, czy w pamięci sterownika nie zostały zarejestrowane kody błędów - opcja [Odczyt kodów błędów].

Jeszcze dodam, że mi się mimo posiadania pinu nie udało przez VAGa (próbowałem wersją 3.11), ale zaprogramowałem za pomocą vag-commandera. I za pierwszy odpalaniem z nowego kluczyka migała mi kontrolka immo (chyba powinno się wyjąć kluczyk po zaprogramowaniu i jeszcze raz włożyć) i wyskoczył błąd w sekcji Engine że rozpoczęto procedurę wyłączania pracy silnika (czy jakoś tak) - skasowałem błąd i wszystko już ok :)

Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcinenergy
Signo
Signo
 
Posty: 161
Dołączył(a): 7 grudnia 2008, 20:06
Lokalizacja: Bydgoszcz/Gdańsk
Auto: Seat Leon 1M TS

Re: Kluczyk ??

Postprzez tom8230 » 22 marca 2010, 13:57

Dzięki za pomoc, jakoś nie mogłem tego znaleźć.
Leon 1.9 TDI ALH - TTC Kraków
Zobacz Profil
tom8230
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17 września 2009, 19:12
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Seat Leon

Re: Kluczyk ??

Postprzez Mortie » 22 marca 2010, 17:17

Panowie to i ja sie doloże do tematu:
Leon 09.2005 ARL, poszedlem dzis do "Pana" ktory ma punkt z dorabianiem kluczy, na forum doczytalem sie ze nie jest to jakos specjalnie skomplikowane(wymiana na scyzoryk). Pokazalem Panu kluczyk a on ze dorobienie to 50zl(w sensie ze wyciecie grotu) po czym wlozyl kluczyk do magicznego urzadzenia i powiedzial "48 hmmm nikt Panu u nas tego nie zrobi bo tego sie nie da zrobic, bo to jest(tutaj wyciaga katalog jakis i kontynuuje) Megamos 48" ".Mieszkam w malym grajdole i rozumiem ze nikt moze tego nie zrobic ale z tym 48 to juz mnie zarzyl bo przeczytalem caly temat o kluczyku i teraz to juz nic nie rozumiem :kreci: :kreci: :kreci:
Pozdrawiam
Zobacz Profil
Mortie
Stella +
Stella +
 
Posty: 34
Dołączył(a): 19 stycznia 2010, 23:01
Lokalizacja: Sochaczew
Auto: Leon SuperCopa

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 22 marca 2010, 17:59

Mortie, czeka Ciebie wyprawa do stolicy. Pogadaj z MarcinemTDI coś Ci z pewnością poleci.
marcinenergy napisał(a):A jak to wygląda od strony technicznej? Bo ja raczej sam nic nie zdziałam z tym kluczykiem, VAG pare razy używałem tylko.
Trzeba coś kodować pewnie VAG'iem?
A co do ceny to jakoś znośnie?
Pilota można wyrwać do 100 zł. Zaprogramujesz to VAGiem po przeczytaniu tego wątku, albo podjedź na spota do chłopaków z Łodzi na pewno Ci pomogą. Podstawa to znaleźć pilota pod 433 MHZ. Jak to zrobić już Ci napisałem.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez ina » 22 marca 2010, 20:51

Witam,
niedawno wydłubałam zamek z drzwi i chcę kupić kluczyk z zapasowym pilotem, bo znając złośliwość rzeczy martwych - obecny padnie kiedy będzie najbardziej potrzebny... ;) (zapasowy kluczyk nie posiada pilota)
Czy taki kluczyk będzie pasować? -> http://moto.allegro.pl/item956381773_kl ... ginal.html
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych” Ayrton Senna da Silva :twisted:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ina
Sport
Sport
 
Posty: 562
Dołączył(a): 11 lutego 2010, 18:07
Lokalizacja: GDA
Auto: HertzKlekot
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez Marcin_TDI » 23 marca 2010, 09:22

crypto 48 - potrzebny Ci czysty transponder crypto 48 i docięty kluczyk - bez problemu PIN wyciągniemy i dokodujemy :)
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Kluczyk ??

Postprzez Mortie » 23 marca 2010, 10:51

Marcin_TDI napisał(a):crypto 48 - potrzebny Ci czysty transponder crypto 48 i docięty kluczyk - bez problemu PIN wyciągniemy i dokodujemy :)


No i to jest konkretna odpowiedz, powiedz mi tylko czy czysty transponder bedzie w kluczyku z allegro od klucz-serwis, no i jaki jest koszt takiej uslugi u Ciebie:), no bo dociecie grotu za 50 zl jeszcze powiedzmy jest do przelkniecia choc myslalem ze powie mniej.
P.S. 433 czy 434MHz???
Zobacz Profil
Mortie
Stella +
Stella +
 
Posty: 34
Dołączył(a): 19 stycznia 2010, 23:01
Lokalizacja: Sochaczew
Auto: Leon SuperCopa

Re: Kluczyk ??

Postprzez Marcin_TDI » 23 marca 2010, 10:59

Mortie napisał(a): czy czysty transponder bedzie w kluczyku z allegro od klucz-serwis

no liczę na to, że jeżeli ktoś pisze że jest czysty to będzie czysty. 48 jest jednokrotnego kodowania - jeżeli jest zakodowany to trzeba znać string pastylki i dopisać ją do eepromu wtedy.
Mortie napisał(a):no i jaki jest koszt takiej uslugi u Ciebie:)

PW
Mortie napisał(a):no bo dociecie grotu za 50 zl jeszcze powiedzmy jest do przelkniecia choc myslalem ze powie mniej.

normalna cena
Mortie napisał(a):P.S. 433 czy 434MHz???

to masz napisane na kluczyku - zależne od numeru modułu komfortu
433 i 434 odpowiadam nie za immo tylko za centralny zamek :)
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Kluczyk ??

Postprzez Axee » 23 marca 2010, 11:11

ina, zeby obciac koszty kup sobie samego pilota do scyzoryka, koszt ponizej 50pln, tylko dokodowac vagiem do modulu komfortu. Pilot ma uszko to sobie mozesz przywiesic do kolka od zapasowego ori kluczyka. Najlepszy i najtanszy to trzyprzyciskowy pilot 1J0959753DA.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez niedzwiedz11 » 23 marca 2010, 12:10

a ja mam pytanie czy ten kluczyk
http://www.allegro.pl/item970440715_jak ... da_vw.html
da radę zaprogramować do leona (też 433MHz)? czy musi być taki
http://www.allegro.pl/item970440678_now ... 753_e.html?
Zobacz Profil
niedzwiedz11
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6 sierpnia 2008, 15:53
Lokalizacja: poznań
Auto: Seat Leon 1,9TDI

Re: Kluczyk ??

Postprzez mierzejino » 24 marca 2010, 09:32

Jaki masz nr modułu komfort ? Który rocznik ? Nie patrz na częstotliwość. Nr modułu jest najważniejszy :)
ASV + 189KM/388Nm by MR-Motors
Zobacz Profil
mierzejino
Signo
Signo
 
Posty: 181
Dołączył(a): 18 grudnia 2008, 16:40
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: Toledo 1 M

Re: Kluczyk ??

Postprzez niedzwiedz11 » 24 marca 2010, 10:09

nie wiem jaki numer modułu...gdzie to sprawdzić? a rok autka 2000
Zobacz Profil
niedzwiedz11
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6 sierpnia 2008, 15:53
Lokalizacja: poznań
Auto: Seat Leon 1,9TDI

Re: Kluczyk ??

Postprzez pawel_ns » 24 marca 2010, 10:17

niedzwiedz11 napisał(a):nie wiem jaki numer modułu...gdzie to sprawdzić?

musisz sprawdzic VAGiem
MÓJ POJAZD
Leon ==>> Signo 1.9 TDI+... H&R-40 ... TS look
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pawel_ns
Sport
Sport
 
Posty: 451
Dołączył(a): 25 października 2008, 16:30
Lokalizacja: blisko Tatr
Auto: Leonard

Re: Kluczyk ??

Postprzez belzi » 10 kwietnia 2010, 17:40

niedzwiedz11, ten pierwszy (scyzoryk) zadziala z kazdym modulem komfortu
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Kluczyk ??

Postprzez konstant » 1 maja 2010, 09:47

@marcinenergy

Ten tutorial ktory podales to jest od zakodowania zamkow z pilotem czy od zakodowania klucza do zegarow?
Bo juz sam sie gubie. Kupuje wlasciwy kluczyk (z nowym transponderem), docinam grot, robie VAG'iem to co napisales i wszystko gotowe ?
Czy jeszcze cos poza tym trzeba zrobic?
ps. kod od licznika jest przyczepiony do zapasowego kluczyka right ?
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: Kluczyk ??

Postprzez marcinenergy » 1 maja 2010, 16:31

konstant napisał(a):@marcinenergy

Ten tutorial ktory podales to jest od zakodowania zamkow z pilotem czy od zakodowania klucza do zegarow?
Bo juz sam sie gubie.

klucza do zegarów/immo
Kupuje wlasciwy kluczyk (z nowym transponderem), docinam grot, robie VAG'iem to co napisales i wszystko gotowe ?

tak + programowanie pilota do zamków
ps. kod od licznika jest przyczepiony do zapasowego kluczyka right ?

tak / ewentualnie jeśli nie ma albo nie jesteś pewien tego kodu to vag commanderem sprawdzić jego poprawność ... bo jak wcześniej pisano crypto 48 jest jednorazowego programowania



Poniżej wrzucam procedurę programowania pilotów do centralnego ... kluczykami oraz vagiem:

Instrukcja programowania pilotów. GRUPA VAG ( Audi, Seat, Skoda, VW).

Programowanie przy pomocy dwóch kluczyków:

1. - Wkładamy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon.
2. - Zamykamy wszystkie szyby i wychodzimy z samochodu.
3. - Zamykamy samochód.
4. - Wkładamy kluczyk do zamka drzwi od strony kierowcy z pilotem do programowania i naciskamy jeden przycisk otwóż lub zamknij przez ok. 3 sekundy. Powinien nam się odezwać klakson choć nie jest to regułą.
5. - Otwieramy kluczykiem drzwii samochodu ( nie pilotem ), wyjmujemy kluczyk ze stacyjki. Proces programowania pilota zakończony. Pilot powinien być już aktywny.
Te same czynności powtarzamy przy programowaniu nastepnego pilota. Programować można za jednym podejściem tylko jeden pilot, nie więcej. Powtarzając te wszystkie czynnościkolejno można zaprogramować cztery piloty.


Jeśli nie uda się powyższym sposobem to:
Wkładasz kluczyk do stacyjki i dajesz zapłon (ten drugi nie kodowany- rezerwowy).
Drugi klucz (ten do zakodowania) wkładasz w zamek drzwi kierowcy i zamykasz nim auto- i przytrzymujesz w pozycji zamkniętej jednocześnie przyciskając przycisk zamykania przez 3-4 sekundy, powracamy kluczykiem do pozycji neutralnej i szybko ponownie przekręcamy do pozycji zamkniętej, następnie przekręcamy kluczyk do pozycji otwartej - i gotowe.

Programowanie przy pomocy VAG, dwa sposoby:
1.Pierwszy sposob: kluczyk pozycja zaplon, VAG: modul komfortu (46) lub centralny zamek (35) gdy auto nie ma modulu komfortu, adaptacja (10), komorka 00 odczyt zapis, komorka 01, odczyt, wpisujesz liczbe pilotow, testuj, zapis, potwierdz i nacisnij po kolei w kazdym z pilotow przycisk unlock. Finito
2.Drugi sposób: modul komfortu (46), adaptacja (10), wybierz kanal 00, odczyt, zapis, kanal 01, odczyt, wpisz liczbe programowanych pilotow, testuj, zapisz i w ciagu 15 sekund nacisnij na kazdym z programowanych pilotow przycisk unlock.


Dopisując nowe nadajniki pamiętaj, że przydzielając im zajęte już miejsca w pamięci sterownika (reprezentowane przez "1" w polu nr 2) wykasujesz tym samym - działające już - stare piloty zdalnego sterowania.


Myślę że więcej informacji na temat programowania immo i pilotów już dodawać nie trzeba :)
Obrazek
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcinenergy
Signo
Signo
 
Posty: 161
Dołączył(a): 7 grudnia 2008, 20:06
Lokalizacja: Bydgoszcz/Gdańsk
Auto: Seat Leon 1M TS

Re: Kluczyk ??

Postprzez konstant » 1 maja 2010, 17:15

Noi zajebiscie ;)
Mam jeszcze jedno pytanie: na moim lapku mam Win7 i kurde zwykly VAG czesto sie wiesza itd. Czy mozna zakodowac klucz do licznika programem PolskiVAG ? (ten o dziwo chodzi dobrze).
I czy potrzeba jakis specjalistyczny kabel czy wystarczy zwykly ross-tech z allegro (USB) ?
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: Kluczyk ??

Postprzez marcinenergy » 2 maja 2010, 06:47

konstant ja mam również Win7. Piloty programowałem vag 3.11. Ale PolskiVag (4.9) też mi działa na Win7 więc myślę że da radę :) Immo programuje vag commanderem bo nie wiem czemu ale zwykły vag nie przyjmuje PINu. (oczywiście w vagu pin poprzedzamy zerem). Kabelek z allegro za ok 100zł do vag commandera do immo, a do pilotów zwykły za 30-40zł bo nie wiem czemu ale ten do vag commandera średnio mi działa z vagiem 3.11, 4.9 i 5.12.

Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcinenergy
Signo
Signo
 
Posty: 161
Dołączył(a): 7 grudnia 2008, 20:06
Lokalizacja: Bydgoszcz/Gdańsk
Auto: Seat Leon 1M TS

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość