Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Zawieszenie Gwintowane.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 27 kwietnia 2014, 12:59

może coś z tylną belką się dzieje, mierzyłeś dystanse?
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Reklama

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 27 kwietnia 2014, 13:56

Co by mogło się tam dziać, gumy na belce ? Tak, dystanse pomierzyłem i są równe. Przy obniżaniu Leo tylne koło zawsze idzie trochę do przodu, u mnie poszło, bo regulacja jest na zero, ale poszło do przodu nierówno, jedno bardziej, drugie mniej.
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 27 kwietnia 2014, 14:05

Krzywa belka, pewnie jakaś przygoda była z tyłu. Byłeś na zbieżności? Jak stoją tylne koła?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 27 kwietnia 2014, 17:53

Ale nie rozumiem, czemu kilka miesięcy temu było wszystko oki, przez zimę nic się nie działo takiego co by mogło uszkodzić belkę. W jakim sensie jak stoją tylne kola ?
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Szymono5759 » 27 kwietnia 2014, 19:36

Przesunięta belka :wink: tam są otwory na fasolkach i tam sie mogła przestawic :) jedz na geometrie to ci przestawią :-P
był srebrny fake cupraAHF+++
jest czerwony kapturek MSdesign
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szymono5759
Sport
Sport
 
Posty: 666
Dołączył(a): 4 czerwca 2013, 16:16
Lokalizacja: Jasło<okolice>
Auto: KOKSOWNIK AHF+++
Silnik: AHF 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 27 kwietnia 2014, 20:23

Mr Lucky 13 napisał(a):W jakim sensie jak stoją tylne kola ?

Na geometrii :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 28 kwietnia 2014, 08:48

Szymono5759 napisał(a):Przesunięta belka :wink: tam są otwory na fasolkach i tam sie mogła przestawic :) jedz na geometrie to ci przestawią :-P


W każdym Leo jest takie rozwiązanie ?
dreadlook napisał(a):
Mr Lucky 13 napisał(a):W jakim sensie jak stoją tylne kola ?

Na geometrii :)


Jestem umówiony we wtorek na sprawdzenie geometrii, bo dzisiaj nie dam rady. Zobaczymy co tam się stało, ale to przesunięcie belki bardzo pasuje to wszystkich objawów.
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T


Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 7 maja 2014, 18:54

Ładne rozbieżności w cenach. Na Twoim miejscu brałbym KW Variant 3 :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez freeway » 8 maja 2014, 10:51

Wyszukałem najciekawsze oferty. Ten KW mnie zniecheca przez tą rdze a poza tym cena troche przwyższa moje fundusze :cry: Coś ktoś poleca? oprocz tego KW? :wink:
Zobacz Profil
freeway
Stella
Stella
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 lipca 2013, 17:09
Auto: Leon I
Silnik: benzyna 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 8 maja 2014, 10:59

część ogłoszeń nie jest do twojego auta, jak chcesz coś dobrego kupić to jak wcześniej opisywali. KW, Ksport, Weittec i na końcu Bilstein (niestety Bilstein nie jest dobry na nasze drogi, szybko pada).
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez freeway » 8 maja 2014, 15:05

czyli ktore z tych najbardziej sie oplaca i warto kupic?
Zobacz Profil
freeway
Stella
Stella
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 lipca 2013, 17:09
Auto: Leon I
Silnik: benzyna 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez mcaris » 13 lipca 2014, 17:09

Witam czy to zawieszenie podejdzie P&P do leona 1.8t auq 2001r zwrot. 312mm
http://allegro.pl/seat-leon-toledo-1m-z ... 22761.html
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez RafcioGTC » 13 lipca 2014, 19:48

podejdzie o ile masz ośke nie 4x4
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RafcioGTC
TopSport
TopSport
 
Posty: 1084
Dołączył(a): 25 września 2011, 19:48
Lokalizacja: Tczew
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez mcaris » 14 lipca 2014, 04:47

Mam ośkę . Dzięki za szybka odp.
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Evo » 18 lipca 2014, 09:35

Pytanie dość ogólne, ale przy zmiane zawieszenia na gwintowane, co jeszcze należy/można zmienić za jednym razem ? Łączniki stabilizatora ? Górne mocowania amortyzatorów ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 19 lipca 2014, 16:20

Na pierwszy rzut zmieniłbym stabilizator na taki z S3, reszty nie wymieniaj, jak nie wydaje niepokojących dźwięków :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Evo » 19 lipca 2014, 17:41

Seryjny stabilizator do ile mm obniżenia wyrabia ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 19 lipca 2014, 18:28

Nie ma reguły :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Zarco » 28 lipca 2014, 20:41

Witam, mam zawieszenie gwintowane firmy Kw na wkładach koni, i takie moje pytanie, czy da się oto te zawszenie zregenerować?
Był :
Peugeot 306 2.0 HDI 115
Seat Leon 1M Top Sport 1.9 TDI ARL 174
Jest:
Seat Leon 1M Cupra R 1.8T BAM 225+
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Zarco
Sport
Sport
 
Posty: 255
Dołączył(a): 13 października 2013, 18:03
Lokalizacja: Podkarpacie
Auto: Cupra R
Silnik: BAM 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 28 lipca 2014, 20:46

Wszystko się da, tylko trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie, czy warto.. Nigdy nie wiesz ile to potrzyma, gorzej jak po rozebraniu okaże się, że są wżery na tłoczysku - wtedy trzeba całe wkłady wymienić :roll:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Zarco » 28 lipca 2014, 21:16

raczej wżerów nie ma tylko jak jadę i koło wpada w dołek to słychać stukniecie i pewnie możne za mało oleju jest
Był :
Peugeot 306 2.0 HDI 115
Seat Leon 1M Top Sport 1.9 TDI ARL 174
Jest:
Seat Leon 1M Cupra R 1.8T BAM 225+
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Zarco
Sport
Sport
 
Posty: 255
Dołączył(a): 13 października 2013, 18:03
Lokalizacja: Podkarpacie
Auto: Cupra R
Silnik: BAM 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 28 lipca 2014, 21:59

One są olejowo-gazowe, rozbierz i zobacz, czy to w ogóle to. W Gdańsku jest ponoć dobra firma, która regeneruje, poszukaj :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Zarco » 29 lipca 2014, 14:25

teraz jeżdżą na Leonie i na razie nie mam czasu bo auto cały czas mi jest potrzebne, jeśli tego na razie nie zrobię to coś złego się stanie z tym amortyzatorem?
Był :
Peugeot 306 2.0 HDI 115
Seat Leon 1M Top Sport 1.9 TDI ARL 174
Jest:
Seat Leon 1M Cupra R 1.8T BAM 225+
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Zarco
Sport
Sport
 
Posty: 255
Dołączył(a): 13 października 2013, 18:03
Lokalizacja: Podkarpacie
Auto: Cupra R
Silnik: BAM 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 29 lipca 2014, 15:44

tak, będzie śmietnik po pewnym czasie.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Zarco » 29 lipca 2014, 19:26

to poradźcie mi gdzie mogę zregenerować amora? jakaś dobra firmę lub czy da się to samemu zrobić możne? i jakie będą tego koszta, może wiecie więcej coś na ten temat, będę wdzięczny za informacje
Był :
Peugeot 306 2.0 HDI 115
Seat Leon 1M Top Sport 1.9 TDI ARL 174
Jest:
Seat Leon 1M Cupra R 1.8T BAM 225+
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Zarco
Sport
Sport
 
Posty: 255
Dołączył(a): 13 października 2013, 18:03
Lokalizacja: Podkarpacie
Auto: Cupra R
Silnik: BAM 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 30 lipca 2014, 12:03

http://www.nagengast.pl/regeneracja-amortyzatorow.html
Dzinks napisał(a): da się to samemu zrobić możne?

Nie ma szans i sprzętu. :)
Dzinks napisał(a):i jakie będą tego koszta,

Koszt zapewne coś koło 250zł/szt. o ile da się jeszcze coś z nimi zrobić :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez mcaris » 30 lipca 2014, 17:44

Witam założyłem gwint ap i niby wszystko jest ok tylko tył jest strasznie nisko niby podniosłem na maxa ale dalej to nie jest to ,czy jest możliwość podniesienia tyłu może jakieś inne sprężyny ?
Koła mam troche małe 16/205/55
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez sebo7w7 » 31 lipca 2014, 07:52

przy takim kole Twoja średnica wynosi 63.19cm gdybys miał 18/225/40 średnica wyniosłaby 63,72cm czyli podniósłbyś o 5mm auto, dobrze gadam? :-D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebo7w7
Signo
Signo
 
Posty: 128
Dołączył(a): 16 kwietnia 2013, 12:10
Auto: seat leon AUQ
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Maniek871 » 25 września 2014, 19:41

Witam mam możliwość kupna tylnego zawieszenia gwintowanego firmy lowtec żółte amortyzatory i interesuje mnie ich twardość czy sa jak beton czy da się jezdzic normalnie , ewentualnie tylne kw fioletowe. Porsze o poradę . Pozdrawiam.
Zobacz Profil
Maniek871
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 15 sierpnia 2013, 19:34
Lokalizacja: Giżycko
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 26 września 2014, 09:48

Maniek871 napisał(a):lowtec żółte

odpuść sobie.
Maniek871 napisał(a):kw fioletowe

jaki wariant?. Ogólnie V1 jest znośne, V2 i V3 są już dość twarde i bardziej na tor.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Maniek871 » 26 września 2014, 16:01

kw V1
Zobacz Profil
Maniek871
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 15 sierpnia 2013, 19:34
Lokalizacja: Giżycko
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 26 września 2014, 18:31

to jak najbardziej polecam, bardzo ładnie się zachowuje na naszych drogach.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez LIPA » 14 października 2014, 16:58

Pytanie leon 2003r 1m 1.6 bcb
Felgi 8j 225/45/17
Jakie obnizenie (gwint), wybrac w rozsadnej cenie prosze o konkrety
Zobacz Profil
LIPA
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1 listopada 2013, 09:44
Auto: Seat Leon
Silnik: BCB 1.6

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Szymono5759 » 14 października 2014, 17:12

zależy jaki budżet i jakie wymagania jezdne?? ja preferował bym używki markowych firm :-D czasem idzie dorwac w fajnych pieniążkch jednakże ludzie jezdzą na chińczykach i sobie chwalą :roll: wszystko zależy od budżetu :mrgreen:
był srebrny fake cupraAHF+++
jest czerwony kapturek MSdesign
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szymono5759
Sport
Sport
 
Posty: 666
Dołączył(a): 4 czerwca 2013, 16:16
Lokalizacja: Jasło<okolice>
Auto: KOKSOWNIK AHF+++
Silnik: AHF 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 18 listopada 2014, 10:23

Chodzi mi o temat poduszek i talerzyków od Polo 6N. Ma ktoś może zdjęcia, albo numery części?
Domyślam się, że zakup tylko w ASO ?
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 18 listopada 2014, 12:01

Mr Lucky 13 napisał(a):Chodzi mi o temat poduszek i talerzyków od Polo 6N. Ma ktoś może zdjęcia, albo numery części?
Domyślam się, że zakup tylko w ASO ?

Tu masz małe porównanie i numer części: http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=177602.0

Czyżbyś chciał obniżyć seryjne zawieszenie TS'a, czy jedziesz znowu konkretnie z gwintem na dół? :twisted:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 18 listopada 2014, 14:20

Hehs w serii nie ma co grzebać, a jak wymieniałem z gwintu na serie to chłopaki mówili, że jedna poduszka już się kończy powoli. Także i tak będę musiał to wymienić, a zawsze coś bym z wysokości urwał, do tego pozbycie się helpera, który co prawda po ściśnięciu ma tylko 11-12 mm + 2mm na talerzyk pomiędzy główna spręzyną, a helperem, więc coś by się tam uzbierało już fajnego ;)

Obrazek

Swoją drogą mam jeszcze drugi zestaw helperów (takich normalnych, bo te czarne to jakaś wersja slim), ale nigdy ich nie zakładałem, ale tutaj rozciągnięty helper ma ponad 70 mm, więc po ściśnięciu (nie ściśnie się go nawet jak na nim stanę) będzie gdzieś 40-45 mm, więc tutaj wręcz bym podwyższył całe zawieszenie :P

Obrazek

Co do samych poduszek z Polo dzięki za linka, różnica spora względem serii. Ciekaw jestem tylko czy się tam sprężyna nie będzie blokować, ale to chyba sprawdzony patent ;)

-- 18 lis 2014, o 15:20 --

W ASO VW potwierdziłem ceny (będzie dla szukających):

6N0412319 - talerzyk - 32 PN
6N0412331A - guma - 72 PLN
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 18 listopada 2014, 14:33

W inter cars'ie będzie taniej :P Ps. szacun, że walczysz o jeszcze większą glebę.. mi szkoda zderzaka jednak :brawo:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 18 listopada 2014, 15:02

Przecież jest dokładka ;) Do szurania zderzakiem to mam jak stąd do tamtąd :P
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 18 listopada 2014, 15:08

Mr Lucky 13 napisał(a):Przecież jest dokładka ;) Do szurania zderzakiem to mam jak stąd do tamtąd :P

Dokładka jest.. ale zderzak można od atrapy wyrwać, która go trzyma :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 18 listopada 2014, 19:07

Nie straszne mi takie rzeczy, bo całość znakomicie się trzyma ;)
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez markk » 18 listopada 2014, 22:08

Mam u siebie krótkie łączniki stabilizatorów od s3. Jaki gwint do tego kupić? Wiem , że musi mieć mocowania na długie uszy , jakiej marki dostane taki gwint? Wiem , że ap na pewno ma takie mocowania..
Zobacz Profil
markk
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 18 października 2014, 14:13
Auto: TOLEDO 200KM
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 18 listopada 2014, 22:47

markk napisał(a):Mam u siebie krótkie łączniki stabilizatorów od s3. Jaki gwint do tego kupić?

Co to znaczy, że masz krótkie łączniki z s3? Masz stabilizator z S3? :)

Wiele marek ma mocowanie pod łączniki stabilizatora z s3 - KW, H&R, AP, Bilstein, Koni.. wystarczy poczytać :roll:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez markk » 19 listopada 2014, 00:23

Mam teraz stabilizator od s3 na krótkich łącznikach.
Zobacz Profil
markk
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 18 października 2014, 14:13
Auto: TOLEDO 200KM
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 19 listopada 2014, 05:50

Rozumiem, że są one podpięte pod wahacz? Jeśli tak to nie musisz mieć gwintu z mocowaniem pod stabi z s3 :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 19 listopada 2014, 08:45

Skoro krótkie łączniki i stabi od s3 to po co zmieniać na długie łączniki ? :P
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez CzykuCzyk » 19 listopada 2014, 10:46

Mr Lucky 13 napisał(a):Skoro krótkie łączniki i stabi od s3 to po co zmieniać na długie łączniki ? :P

Chociażby po to, żeby być spokojnym, że się nic nie rozleci podczas jazdy po dziurawych, polskich drogach. Stabi s3 da się założyć na krótkich łącznikach, ale śruba mocująca łącznik do wahacha jest wygięta, naprężona i nie wkręca się prosto. Miałem u siebie i ori, dobre krótkie łączniki po miesiącu się rozleciały. Poza tym na długich łącznikach jest sztywniej i fajniej zawieszenie pracuje :-D
Był niebieski 1M 1,9 TDI ALH+
Był grafitowy 1P 1,9 TDI BLS+ by MastersTuning
Obrazek
Jest grafitowe BMW E60 530d 285hp/585nm by MastersTuning
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
CzykuCzyk
Sport
Sport
 
Posty: 524
Dołączył(a): 5 stycznia 2012, 11:48
Lokalizacja: Siedlce
Auto: BMW 530d
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 19 listopada 2014, 11:14

Hmm, nie zgodzę się z tym do końca, ponieważ dwa sezony przelatałem na glebie z krótkimi łącznikami (najzwyklejsze ori łączniki). Wystarczy dać dłuższą śrubę i tulejkę pod nią aby zniwelować ten kąt ;)
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez markk » 19 listopada 2014, 11:25

CzykuCzyk napisał(a):
Mr Lucky 13 napisał(a):Skoro krótkie łączniki i stabi od s3 to po co zmieniać na długie łączniki ? :P

Chociażby po to, żeby być spokojnym, że się nic nie rozleci podczas jazdy po dziurawych, polskich drogach. Stabi s3 da się założyć na krótkich łącznikach, ale śruba mocująca łącznik do wahacha jest wygięta, naprężona i nie wkręca się prosto. Miałem u siebie i ori, dobre krótkie łączniki po miesiącu się rozleciały. Poza tym na długich łącznikach jest sztywniej i fajniej zawieszenie pracuje :-D

ja samochód kupilem juz z takim zestawem, niestety na ori zawiasie. Sprzedający napisal mi to samo co kolega CzykuCzyk.
Dopiero wchodze w te tematy, puki co jestem zielony. Co mi doradźcie?
Zobacz Profil
markk
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 18 października 2014, 14:13
Auto: TOLEDO 200KM
Silnik: ARL 1.9

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość