Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Kluczyk ??

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Kluczyk ??

Postprzez konstant » 7 maja 2010, 18:26

Niestety u mnie jak wyzej... VAG nie przyjmuje mi PINU. Czy jest jakas opcja zeby to obejsc ? Czy jedynie uzycie innego interfejsu ?
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Reklama

Re: Kluczyk ??

Postprzez belzi » 7 maja 2010, 22:33

konstant, a ile cyfr wpisujesz ??
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Kluczyk ??

Postprzez marcinenergy » 8 maja 2010, 06:52

belzi ja miałem podobny problem ... 5 cyfr: 0 i 4-cyfrowy pin i wywalało że nie prawidłowy kod PIN. A vag commanderem bez problemu.
Obrazek
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcinenergy
Signo
Signo
 
Posty: 161
Dołączył(a): 7 grudnia 2008, 20:06
Lokalizacja: Bydgoszcz/Gdańsk
Auto: Seat Leon 1M TS

Re: Kluczyk ??

Postprzez drandrzej » 13 maja 2010, 14:00

Panowie - jako światlejsi w temacie -prosze o pdpowiedź
żoniny LEON sport z 2000r nie reaguje na pilota - zdechło się pilotowi
na kluczyku 433 MHZ
symbole HELLA 730 955-00 433MHZ 5fa 007 680
z 2 strony G122 296H

immo OK , mam kluczyk bez pilota i też IMMO OK

potrzebuję pilot do tego auta , czy ten :

http://www.allegro.pl/item1033239663_pi ... _seat.html
lub

http://www.allegro.pl/item1027988678_kl ... 2_mhz.html

ma szansę przypasować ?


ew skąd wziąść nadajnik prócz ASO - jaki miałby szansę zadziałać ?

mój niestety przebadaliśmy - diody OK , organoleptycznie OK ,przelutowanie nie pomogło

Leon z powodu rozrostu rodzinki będzie sprzedany(ew zamieniony na alhambrę/sharana/galaxy 1,9 TDI) - wolałbym żeby następca miał sprawnego pilota

Andrzej
pozdrawiam

Andrzej
Zobacz Profil
drandrzej
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 4 września 2007, 14:04
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: LEON 1.9TDI TopSport

Re: Kluczyk ??

Postprzez jck1 » 13 maja 2010, 14:54

Ten z pierwszego linku powinien działać jeżeli na pewno jest na 433 MHz. Natomiast drugi nie będzie działał bo jest na 433,92 MHz.

Pozdrawiam
Jck1
Zobacz Profil
jck1
Signo
Signo
 
Posty: 120
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 10:42
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: Leon 1P BMM

Re: Kluczyk ??

Postprzez konstant » 13 maja 2010, 17:40

Witam,

tez sobie zalatwilem kluczyka - dzieki dla Axee za pomoc w doborze wlasciwego =] .

Ktos tu wczesniej pisal ze po otwarciu bagaznika (3-ci przycisk) i po zamkniecu klapy powinna sie ona automatycznie ryglowac. U mnie tak nie jest :/. Zamykam klape, ale zamek nie rygluje sie. WTF ?
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: Kluczyk ??

Postprzez Gość » 13 maja 2010, 19:15

konstant, zgadza się - u mnie po dorobieniu kluczyka z trzema przyciskami, bagażnik moge otworzyć osobno i po zamknięciu klapy z powrotem się sam rygluje. Również się sam rygluje w przypadku otwarcia z pilota, ale gdy drzwi kierowcy nie były otwierane przez jakąś chwilę.
Zobacz Profil
Gość
 

Re: Kluczyk ??

Postprzez konstant » 13 maja 2010, 19:50

Moze to jest zalezne od modulu komfortu? Bo ja mam ten stary 1JO...AH.
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: Kluczyk ??

Postprzez Gość » 13 maja 2010, 19:54

Możliwe, ja gdzieś wcześniej przy robieniu podawałem wszelkie dane tego "moda" - numer modułu i kluczyka. Wystarczy porównać.
Zobacz Profil
Gość
 

Re: Kluczyk ??

Postprzez drandrzej » 21 maja 2010, 18:49

Panowie , niestety kluczyk - częstotliwość OK , diodka miga przy wciśnięciu ,wkładam kluczyk - matkę w stacyjkę , przekręcam do pozycji ,zamykam tym nowym z zewnątrz i przytrzymuję pozycję zamknieta - wciskając przycisk na kluczyku - i z przerwą 2x i bez przerwy dłużej - i jakoś nie chce się wkodować

jakieś podpowiedzi/pomysły ?
pozdrawiam

Andrzej
Zobacz Profil
drandrzej
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 4 września 2007, 14:04
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: LEON 1.9TDI TopSport

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 21 maja 2010, 21:36

Zakoduj pilota za pomocą VAGa. Mi synchronizacja za pomocą kluczyków też się nie udało za pomocą VAGa poszła od ręki. Jeżeli bywasz w Toruniu mogę Ci to przy okazji spróbować zrobić.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez Albus » 25 maja 2010, 20:12

Podłącze się pod temat , mam problem z zakodowaniem kluczyka w Leonie 2002r. TDI 150KM ARL, wszystko robię wg procedury:

Moduł komfortu>Adaptacja>01> wbilem 1 >Test> save > naciskałem po 1sekundzie trzymając i zero reakcji... zakonczałem i nie kodował pilota zadnego... a moduł generowął bład :
Address 46: Central Conv.
Control Module Part Number: 1C0 959 799 F
Component and/or Version: 3K Komfortgerát HLO 0003
Software Coding: 00259
Work Shop Code: WSC 06441
1 Fault Found

01179 - Incorrect Key Programming
35-00 - -

Kluczyk ma parametry : Hella 433 MHz 5FA 007 680 .

I teraz pytanie czy taki powinien byc w tym modelu z tego roku?? Bo w moim Leonie z 2000r jest taki sam kluczyk o tych samych nr ,parametrach lecz sam pilot w srodku rózni sie (moj ma 2 baterie i jeden scalak) a ten w leonie z '02r ma jedną baterie i kilka scalaków. ( i tu moze byc sytuacja taka ze ktos kupil pierwszy lepszy pilot ... bo to auto świeżo kupione i juz nie dzialal pilot ....)

Co próbowałem :
- Zakodować Pilota z Leona 2002 do mojego (2000r) - nie zakodował się
- zakodować pilota mojego (2000r) do Leona 2002r. i ten nic ...

dodatkowo screen z nr modułu komfortu:
Obrazek
Dziwią mnie te pola "Extra", ale domyslam sie ze to od domykania szyb są...?
Proszę o jakieś wskazówki. Dzięki
1.9 TDI ASV
Zobacz Profil
Albus
Stella +
Stella +
 
Posty: 68
Dołączył(a): 27 października 2008, 20:01
Lokalizacja: Wołomin
Auto: Seat Leon TDI SPORT

Re: Kluczyk ??

Postprzez Axee » 25 maja 2010, 21:37

Albus, przed kodowaniem warto skasowac klucze, 46, adaptacja, 00, odczyt, zapis.
Jak sam blad wskazuje kodujesz nieprawidlowy klucz ...
2000 rok to immo2 -> klucz z dwoma bateriami, duzy scalak
2002 rok to immo3 -> klucz z jedna bateria, maly scalak(i)
Zatem Twoje krzyzowe proby sa prawidlowe, w obydwoch przypadkach niepowodzenie.
Nic dziwnego w extra nie ma, to dane 4 silnikow okien, a dokladnie ich elektroniki.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez Albus » 26 maja 2010, 06:24

Axee napisał(a):Albus, przed kodowaniem warto skasowac klucze, 46, adaptacja, 00, odczyt, zapis.
Jak sam blad wskazuje kodujesz nieprawidlowy klucz ...
2000 rok to immo2 -> klucz z dwoma bateriami, duzy scalak
2002 rok to immo3 -> klucz z jedna bateria, maly scalak(i)
Zatem Twoje krzyzowe proby sa prawidlowe, w obydwoch przypadkach niepowodzenie.
Nic dziwnego w extra nie ma, to dane 4 silnikow okien, a dokladnie ich elektroniki.


Po przeczytaniu całego tematu, (21stron :) :nauka: ) wywnioskowałem , że :

mój Leon tj . 2000 r. ma pilot 433MHz , a

ten 2002r. może mieć juz 433,92 MHz ...

więc teraz pytanie czy oby napewno te próby krzyżowe są prawidłowe? czy dobrze to zrozumiałem i tak jest z tymi częstotliwościami, jak napisałem ?
Bo dziwi mnie dlaczego choć jedna próba się nie udała. Dodam , że właśnie nie kasowałem kluczy (00 odczyt i zapis) przed adaptacją, spróbuje jeszcze.
1.9 TDI ASV
Zobacz Profil
Albus
Stella +
Stella +
 
Posty: 68
Dołączył(a): 27 października 2008, 20:01
Lokalizacja: Wołomin
Auto: Seat Leon TDI SPORT

Re: Kluczyk ??

Postprzez Axee » 26 maja 2010, 06:48

Albus, chodzilo mi o prawidlowy efekt Twoich prob, czyli w obydwoch przypadkach porazka. Pilot pod immo2 nie dziala z immo3, i odwrotnie pilot pod immo3 nie dziala z immo2. Jest tak jak napisales, 2000r. to immo2 czyli 433MHz (433,92MHz), 2002r. to immo3 czyli 434MHz.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez Albus » 26 maja 2010, 07:02

Axee napisał(a):Albus, chodzilo mi o prawidlowy efekt Twoich prob, czyli w obydwoch przypadkach porazka. Pilot pod immo2 nie dziala z immo3, i odwrotnie pilot pod immo3 nie dziala z immo2.


O teraz już mi dużo wyjaśniło :) i immo3 było od 2002 r. do końca produkcji Leona 1 ?
Spróbuje jeszcze z tym skasowaniem pilotów , i baterie wymienie bo miała 2.75V więc wydaje mi się że już złom , bo to może być też przyczyną, prawda???

dioda mryga ale to nie wyznacznik sprawnej bateri przecież ...
1.9 TDI ASV
Zobacz Profil
Albus
Stella +
Stella +
 
Posty: 68
Dołączył(a): 27 października 2008, 20:01
Lokalizacja: Wołomin
Auto: Seat Leon TDI SPORT

Re: Kluczyk ??

Postprzez Axee » 26 maja 2010, 07:14

Do VSSZZZ1MZ2R015265 pilot ma nr 1M0959753C, od VSSZZZ1MZ2R015266 pilot ma nr 1M0959753E, czyli zmiana jest na poczatku produkcji modelu 2002, fizycznie gdzies w maju 2001 roku.
Z bateryjkami w pilotach jest nieco inaczej do VSSZZZ1MZR037950 (lub ...1MZB030000) wystepuja 2 baterie CR2016, od VSSZZZ1MZR037951 (lub ...1MZB030001) wystepuje 1 bateria CR2032. Wiekszosc pilotow pod immo2 ma zasilanie 6v (2 baterie), niemniej jednak pod koniec produkcji kluczy pod immo2 wystepowaly juz piloty zasilane 3V (1 bateria), ale jednak byl to rowniez pilot ...753C. Piloty pod immo3 ...753E zawsze zasilane sa 3V, czyli 1 bateria.

Fizycznie produkowane auta do kwietnia 2001 posiadaly moduly komfortu pod immo2 czyli 1J0959799AH ...799AJ ...799S, od maja 2001 wprowadzono moduly komfortu pod immo3 czyli 1C0959799E ...799F
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez Albus » 26 maja 2010, 08:29

Axee napisał(a):Do VSSZZZ1MZ2R015265 pilot ma nr 1M0959753C, od VSSZZZ1MZ2R015266 pilot ma nr 1M0959753E, czyli zmiana jest na poczatku produkcji modelu 2002, fizycznie gdzies w maju 2001 roku.
Z bateryjkami w pilotach jest nieco inaczej do VSSZZZ1MZR037950 (lub ...1MZB030000) wystepuja 2 baterie CR2016, od VSSZZZ1MZR037951 (lub ...1MZB030001) wystepuje 1 bateria CR2032. Wiekszosc pilotow pod immo2 ma zasilanie 6v (2 baterie), niemniej jednak pod koniec produkcji kluczy pod immo2 wystepowaly juz piloty zasilane 3V (1 bateria), ale jednak byl to rowniez pilot ...753C. Piloty pod immo3 ...753E zawsze zasilane sa 3V, czyli 1 bateria.

Fizycznie produkowane auta do kwietnia 2001 posiadaly moduly komfortu pod immo2 czyli 1J0959799AH ...799AJ ...799S, od maja 2001 wprowadzono moduly komfortu pod immo3 czyli 1C0959799E ...799F


Ten Leon 2002r. ma VIN : VSSZZZ1MZ2R0959**

także sprawa jest jasna ma "immo3 ". Sprawdzę kilka rzeczy tj wymienię baterię, skasuje ten zakodowany, i dam znać. Dodam, iż w elektronice są widoczne ślady ingenrecji , lutowania , podgrzewania więc może być uszkodzony po prostu . pozdrawiam
1.9 TDI ASV
Zobacz Profil
Albus
Stella +
Stella +
 
Posty: 68
Dołączył(a): 27 października 2008, 20:01
Lokalizacja: Wołomin
Auto: Seat Leon TDI SPORT

Re: Kluczyk ??

Postprzez drandrzej » 26 maja 2010, 18:23

A u mnie i Vagiem i nie Vagiem d..pa
vagiem otrzymałem ze 2-3 razy komunikat jak Albus "... incorekt programming ..." , czasem nic
po wejściu w zakładkę 10 , kanał 01 read wklepac mogę 1 i 2 , zapisuje zawsze 1 , w prawym górnym polu mam "-" ,

Usiłowałem zrobić reset do ustawień fabrycznych i programować i nic
Zastanawiam się czy nadajnik działa - diodka mruga , ale czy nadaje nie wiem

Pozdrawiam walczących z kluczykami

Andrzej

[ Dodano: Sro 26 Maj, 2010 ]
eureka
stary pilot działa - był problem z polaryzacją zasilania, głupia sprawa - ale były odwrotnie baterie włożone :no:
a myśmy go na zasilaczu regulowanym podłaczali lutując kable dla sprawdzenia też odwrotnie !
okaząło sie ze nowy jest nowszego typu - na 1 baterię cr2032 , 433 MHZ
wsrodku nic nie grzebane , płytka fabrycznie zamontowana w pilocie na plastikowych kołeczkach !

dobrze że go otworzyłem dla pewności jak przeczytałem o bateriach !
inaczej bym nie skojarzył że gość w kiosku z bateryjkami wsadził je odwrotnie !

oto zdjęcia pilota :
ObrazekObrazekObrazek
rzućcie okiem i oceńcie sami co to jest

Andrzej
pozdrawiam

Andrzej
Zobacz Profil
drandrzej
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 4 września 2007, 14:04
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: LEON 1.9TDI TopSport

Re: Kluczyk ??

Postprzez Exotic » 29 czerwca 2010, 21:43

Czy jest możliwość dorobienia nie fabrycznego pilota o częstotliwości 433MHZ i zakodowanie go do samochodu? Noszenie go przy kluczyku dużą uciążliwością by nie było, a ciężko znaleźć pilota 433MHZ. Samochód z 2000 roku.
Zobacz Profil
Exotic
Stella
Stella
 
Posty: 10
Dołączył(a): 9 maja 2010, 19:15
Lokalizacja: Mcz
Auto: Toledo II

Re: Kluczyk ??

Postprzez berthold_ns » 1 lipca 2010, 22:53

Witam
Panowie przewertowałem całe forum i mam już mętlik wgłowie a potzrebuje dokupić dodatkowy kluczyk do Leonarda 03.2003 Top Sport 4X4
Auto kupłem niedawno i jest to mój pierwszy Seat
Poszedłem do punktu dorabiania kluczy w moim zaścianku i pan "mieciu" włozył mój kluczyk do magicznego pudełka i stwierdził że nie dorobi po czy skierował mnie do innego pana "miecia" który stwierdził że nie ma problemu ale scyzoryk (ja mam zwykły) z pilotem i programowaniem będzie kosztował 500zł :no:
Stwierdziłem ze taniej bedzie zakupic kluczyk na allegro i tak tez zrobiłem
Oznaczenia na moim kluczyku : HELLA 730 955-00 433MHz 5FA 007 680 ,kluczyk ma dwa przyciski
Zakupiłem na allegro kluczyk oczywiscie scyzoryk tylko o częstotliwości 433,92 i pomimo zapewnień sprzedającego kluczyk nie zadziałał
Potrzeuje zakupić kluczyk z pilotem do mojego auta ale nie wiem czego szukać.Zaprzyjaźniony mechanik powiedział że jak kupię odpowiedni kluczyk i krzem (grot mam juz docięty 45 zł) to mi go zaprogramuje żebym mógł z pilota otwierać i zamykać auto i żebym mógł go zapalić i jeździć ale nie wiem czego szukać
Zdaję sobie sprawę że temat poruszany pare razy ale proszę Was o pomoc w doborze kluczyka czego mam szukać.
Z góry dzięki za odpowiedź
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
berthold_ns
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 21 kwietnia 2010, 21:08
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: LEON TS ARL 4X4 2003

Re: Kluczyk ??

Postprzez Axee » 2 lipca 2010, 08:55

berthold_ns napisał(a):Zakupiłem na allegro kluczyk oczywiscie scyzoryk tylko o częstotliwości 433,92 i pomimo zapewnień sprzedającego kluczyk nie zadziałał

Nowy, uzywany? Jaki dokladnie?
berthold_ns, najlepiej kup kluczyk scyzoryk z prostakatnymi klawiszami, oryginal, nowy. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz nawet za 150pln, wazne zeby mial nowy niekodowany transponder crypto48 i trzyprzyciskowy pilot 1J0959753DA. Jesli grot do scyzoryka masz juz dociety, to latwo wymienic go w tym scyzoryku, nalezy wybic nit trzymajacy grot, podmienic groty i zanitowac ponownie. Aby dokodowac transponder do immo w aucie nalezy znac kod PIN licznikow, albo masz go w dokumentacji, albo koszt wyciagniecia PINu to okolo 100pln. Pozniej to juz tylko dokodowac VAGiem transponder klucza do immo, i pilot do modulu komfortu.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez berthold_ns » 2 lipca 2010, 12:44

Nowy, uzywany? Jaki dokladnie?



Kluczyk był używany i nie można go było zaprogramowac podp\obno do mojego auta więc wystawiłem go na allegro i sie sprzedał
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
berthold_ns
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 21 kwietnia 2010, 21:08
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: LEON TS ARL 4X4 2003

Re: Kluczyk ??

Postprzez belzi » 2 lipca 2010, 18:42

berthold_ns napisał(a):Nowy, uzywany? Jaki dokladnie?

:arrow:

Axee napisał(a):kluczyk scyzoryk z prostakatnymi klawiszami, oryginal, nowy

Axee napisał(a):wazne zeby mial nowy niekodowany transponder crypto48 i trzyprzyciskowy pilot 1J0959753DA


berthold_ns, czy Ty czytac nie umiesz, moze ma Ci ktos jeszcze podac link do Allegro ??
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Kluczyk ??

Postprzez berthold_ns » 2 lipca 2010, 19:23

Ok
Dzięki koledzy za odpowiedź
Idę za Waszą radą i kupuję kluczyk 3 rzyciskowy z prostokątnymi klawiszami i mam nadzieję że zdziała pomimo że sprzedający na allero pisze że kluczyk ma częstotliwość 434.
Jak przyjdzie i zakoduje to dam znać
pzdr
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
berthold_ns
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 21 kwietnia 2010, 21:08
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: LEON TS ARL 4X4 2003

Re: Kluczyk ??

Postprzez Axee » 2 lipca 2010, 22:33

berthold_ns, tyle razy juz o tym bylo w tym temacie... powtorze: auto 2003 rok to immo3, zatem kluczyk scyzoryk 434MHz z poczatkiem numeru 1J0.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez kozik » 6 lipca 2010, 16:03

pytanie - zapewne przez sporą część zostanie uznane za śmieszne ;)
czy każdy kluczyk posiada wbudowany immboilizer?
albo inaczej - czy to cudo na zdjęciu na górze kluczyka to właśnie immo?
Obrazek

mam Leona w wersji jedynie z centralnym, otwierany kluczykiem - czy fabrycznie w każdym znajdował się immobilizer? pytam oczywiście z uwagi na wykupienie AC
jeśli tak to jak mogę "udowodnić" to ludziom z firmy ubezpieczającej?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kozik
Stella +
Stella +
 
Posty: 84
Dołączył(a): 27 czerwca 2010, 16:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon I

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 6 lipca 2010, 17:22

Ta zielona pastylka u góry to immo. Tj. drugi kluczyk do Leona. Ktoś Ci nie dał "pierwszego" kluczyka z pilotem. Ja jak ubezpieczałem auto z jendym kluczykiem za namową prawnika w ubezpieczalni (to był znajomy) napisałem oświadczenie, że posiadam tylko jeden kluczyk i załączyłem do polisy, żeby potem nie było podstaw to oddalenia wniosku o wypłatę ubezpieczenia.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez berthold_ns » 6 lipca 2010, 17:27

kozik napisał(a):pytanie - zapewne przez sporą część zostanie uznane za śmieszne ;)
czy każdy kluczyk posiada wbudowany immboilizer?
albo inaczej - czy to cudo na zdjęciu na górze kluczyka to właśnie immo?
Obrazek




mam Leona w wersji jedynie z centralnym, otwierany kluczykiem - czy fabrycznie w każdym znajdował się immobilizer? pytam oczywiście z uwagi na wykupienie AC
jeśli tak to jak mogę "udowodnić" to ludziom z firmy ubezpieczającej?




Nie każdy kluczyk jest z imo w Twoim przypadku akurat jest wersja z imo (tabletka,krzem czy jak by tego nie nazwać) jest zaprogramowana pod Twój samochód zgubisz i auta nie zapalisz :mruga:


Po co masz im to udowadniać oni tylko tak pytają po to żebyś miał dodatkową zniżkę bo imo to dodatkowe zabezpieczenie antykradzieżowe.Oni tylko Cię informują że w razie potrzeby mogą to sprawdzić ale osobiście nie spotkałem sie z takim przypadkiem żeby ktoś z ubezpieczeń to sprawdzał.

Przypuszczam ze zawierasz polisę na odległość i nikt do Ciebie nie przyjedzie poza kurierem który przywiezie Ci umowę ubezpieczenia
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
berthold_ns
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 21 kwietnia 2010, 21:08
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: LEON TS ARL 4X4 2003

Re: Kluczyk ??

Postprzez kozik » 6 lipca 2010, 17:27

samochód ściągnięty przez znajomego, podobno już w Belgii był z jednym kluczykiem

tylko czy w ogóle były takie wersje Leona gdzie otwierany był tylko z kluczyka?

zgubisz i auta nie zapalisz :mruga:

co ewentualnie w takim przypadku można zrobić? :whoeva:
oraz rozumiem, że nie będzie problemu z dorobieniem takiego kluczyka? czy tylko pozostaje ASO?

dokładnie, zawieram polisę przez neta/telefon, z tym że powiedziano mi, że muszę przedstawić odpowiednie zaświadczenie o instalacji alarmu/odcięcia/immobilizera

wstępnie przez tel powiedziałem, że nie mam immo bo jeszcze wtedy byłem nieświadomy (wstyd) :hahaha:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kozik
Stella +
Stella +
 
Posty: 84
Dołączył(a): 27 czerwca 2010, 16:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon I

Re: Kluczyk ??

Postprzez berthold_ns » 6 lipca 2010, 17:39

Kluczyk możesz dorobić
Ja dorabiałem i docięcie grotu łącznie z nowym grotem kosztowało mnie coś około 50 zł to tego dokupujesz "tabletkę" około 20 zł i programujesz.Można też w ASO ale skasują Cię z 300zł
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
berthold_ns
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 21 kwietnia 2010, 21:08
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: LEON TS ARL 4X4 2003

Re: Kluczyk ??

Postprzez Axee » 6 lipca 2010, 18:18

kozik napisał(a):mam Leona w wersji jedynie z centralnym, otwierany kluczykiem - czy fabrycznie w każdym znajdował się immobilizer?
Tak, fabrycznie w kazdym Leonie znajdowal sie kluczyk z immo, w pierwszych wersjach bylo to immo1, z transponderem ID13 ze stalym kodem, pozniej bylo immo2, nastepnie immo3 z transponderami ze zmiennym kodem crypto ID48. O transponderze swiadczy nabity napis na grocie np. W3.
Przy zawarciu umowy ubezpieczenia koniecznie podajesz, ze posiadasz 1 oryginalny klucz do auta, bez pilota. Oczywiscie w zabezpieczeniach podajesz ze auto posiada immobiliser.
berthold_ns napisał(a):zgubisz i auta nie zapalisz
Tylko teoretycznie.
berthold_ns napisał(a):docięcie grotu łącznie z nowym grotem kosztowało mnie coś około 50 zł to tego dokupujesz "tabletkę" około 20 zł i programujesz.
... pod warunkiem ze posiadasz PIN do immo oraz VAGa. Inaczej trzeba zaplacic za wyciagniecie PINu z licznikow.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez berthold_ns » 6 lipca 2010, 19:16

Axee napisał(a):... pod warunkiem ze posiadasz PIN do immo oraz VAGa. Inaczej trzeba zaplacic za wyciagniecie PINu z licznikow.



Jak to jest z tym PINEM licznika????

Wszyscy piszę że muszę go mieć a jak kupiłem całkiem nowy kluczyk wcześniej nie kodowany to zanjoy podpiął kompa na ktoórym ma zainstalowanego VCDSa coś poklikał i kazał zapaić.Za pierwszym i drugim razem się nie udawało auto zapalało i gasło a po trzecim razie wszystko jest w porządku.Zamykam i otwieram z pilota , palę ogólnie wszystko działa a PINu mu nie podawałem
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
berthold_ns
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 21 kwietnia 2010, 21:08
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: LEON TS ARL 4X4 2003

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 6 lipca 2010, 19:26

berthold_ns widać kolega wyciągnął go z licznika tylko Ciebie o tym nie poinformował dokładnie co robił.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez kozik » 8 lipca 2010, 14:20

to jeszcze pytanie apropos kwestii poruszanej przeze mnie parę postów wyżej - wiecie może gdzie w Wawie dorobię taki kluczyk, najlepiej od razu scyzoryk?
mieć tylko jeden trochę strach ;)

albo jeszcze inaczej - aktualnie mam zwykły kluczyk, bez żadnych przycisków do otwierania/zamykania - czy jest możliwość dorobienia takiego kluczyka jak oryginalny, tzn. z dodatkowymi przyciskami i ewentualnie "podpięcie" go do instalacji alarmowej, która zamierzam założyć?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kozik
Stella +
Stella +
 
Posty: 84
Dołączył(a): 27 czerwca 2010, 16:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon I

Re: Kluczyk ??

Postprzez RaDeK86 » 18 lipca 2010, 19:10

Odgrzeje troszkę temat. Nie wiem czy można podpiąć to pod ten temat ale dobra... Jaki macie zasięg centralnego? Zmieniłem dzisiaj baterie w pilocie myślałem że sie powiększy zasięg ale dupa :/. Żeby otworzyc Leona z pilota muszę podejśc praktycznie do samochodu i kierować na drzwi kierowcy :/. U ojca w golfie IV łapie zasięg z dość daleka a u mnie kicha :/ dość irytujące... :zly:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RaDeK86
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 23 stycznia 2010, 20:53
Lokalizacja: NEBraska
Auto: OOOO
Silnik: turbo diesel inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 18 lipca 2010, 19:34

RaDeK86 zależy z którego roku masz Leona i na jakiej częstotliwości. Ja mialem pod 433 MHZ i musiałem również podchodzić do samego auta. Było coraz gorzej aż pilot się wysypał. Teraz z nowym już jest lepiej, ale nie jest to co miałem w Ibizie tam to łapało z ok. 10-15 metrów spokojnie (np. 3 piętro bloku) tutaj można o tym zapomnieć
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez RaDeK86 » 18 lipca 2010, 19:47

Tatian, pacjent to Leon z sierpnia 2000 r. pilot 433 Mhz... Najgorzej mnie wkurza że ojca golf z 97' ;/ a zasieg o niebo lepszy, nie popisał się z tym centralnym Seat... :nonono:

To piszesz że jak zmieniłeś na scyzoryk to jest lepiej? Ja i tak muszę kupić scyzoryk bo mam tylko jeden do auta i troche lipa bo jak zgubie to pipa blada.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RaDeK86
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 23 stycznia 2010, 20:53
Lokalizacja: NEBraska
Auto: OOOO
Silnik: turbo diesel inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez konstant » 18 lipca 2010, 20:27

U mnie po zmianie na scyzor zasieg pozostal bez zmian (ok. 5m)
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 18 lipca 2010, 20:38

RaDeK86 nie zmieniłem na scyzoryk, tylko zmieniłem pilota, bo się mój całkowicie posypał. Ten jest o wiele lepszy, ale do Ibizy którą miałem z 2002 r. to mu sporo brakuje, jednak jest lepiej niż było. Pilot CI najprawdopodobniej będzie powoli padał i stąd ten zasięg.
Scyzoryki pod 433 MHZ są drogie i jak widzisz powyżej nie gwarantują lepszych efektów.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 19 lipca 2010, 08:36

Przystawcie pilota do głowy i naciśnijcie przycisk - zasięg będzie dużo większy.
w Ibizie mi to działało, w Leonie już nie.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez mewa2002 » 19 lipca 2010, 11:22

Panowie, a ja mam taki problem. Kiedy kupilem samochod mialem tylko jeden kluczyk. Wiec zakupilem sobie drugi, wyrzezbilem grot, i zaprogramowalem centralny. Zostal tylko immobiliser. W schowku znalazlem przywieszke z pinem, jednak nie wiem czy jest to przywieszka do mojego oryginalnego kluczyka/samochodu, bo gdy wpisuje go w vagu poprzedzonym zerem wyskakuje ze zly pin, a na tym numerze 17-cyfrowym sa cyfry VW tak jakby to byla przywieszka od jakiegos Volkswagena. Czy moze ja cos zle robie i wpisuje? moze zlego vaga uzywam(311.2)? Pomożcie.
Zobacz Profil
mewa2002
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 24 kwietnia 2009, 17:01
Lokalizacja: ---
Auto: Leon

Re: Kluczyk ??

Postprzez kozik » 19 lipca 2010, 11:46

parę postów wcześniej pytałem o kombinacje dorobienia kluczyka + podpięcie alarmu itp, ale teraz zdecydowałem, że chcę to rozegrać jeszcze inaczej

aktualnie mam tylko jeden zwykły (nie scyzoryk) kluczyk (oryginalny) z immo w środku, bez pilota
chcę dorobić kolejny, na wypadek gdybym ten gdzieś zgubił
chciałbym dorobić scyrozyk i od razu z pilotem (mam centralny)

tylko pytanie - czy tak da radę?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kozik
Stella +
Stella +
 
Posty: 84
Dołączył(a): 27 czerwca 2010, 16:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon I

Re: Kluczyk ??

Postprzez elias26 » 21 lipca 2010, 08:48

U mnie problem taki 2 kluczyki :
-orginalny hella 433MHZ z pilotem
-orginalny bez pilota wraz z przewieszką z numerem imo.

Od jakiegoś czasu przestało działać mi zamykanie z pilota centralnego zamka. Bateria nowa, próbowałem kodować za pomocą 2 kluczyków - bezskutecznie, w vag-comie również kluczyka nie widać.
Pytanie mam jak sprawdzić po ktorej stronie jest usterka (czy od strony kluczyka, czy może zamka)?

dodam logi z kanału 46 może koledzy coś tu znajdą:
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl
Part No: 1J0 959 799 AH
Component: 8N Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 06441

Part No: 1J0959802F
Component: 8N Tőrsteuerger. FS0002r

Part No: 1J0959801G
Component: 8N Tőrsteuerger. BF0002r

Part No: 1J4959811C
Component: 8N Tőrsteuerger. HL0002r

Part No: 1J4959812C
Component: 8N Tőrsteuerger. HR0002r

4 Faults Found:
00953 - Interior Light Time limit
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00941 - Exterior Mirror Retract Motor; Driver Side (V121)
35-00 - -
00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4)
35-00 - -
00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5)
35-00 - -

[ Dodano: Sro 21 Lip, 2010 ]
Dodam tylko, ze wg opisów mam identycznie to samo co ma kolega drandrzej, oraz kolega Albus. po każdej próbie zakodowania wg opisu, w zakladce bledy mam nie wlasciwie zakodowany klucz. Klucz przestal dzialać tak nagle, bateria po awari działała normalnie (dioda sie palila)
Obrazek

waga ciężka
obecnie Scania 144l 460KM na kontenerkach :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
elias26
Stella +
Stella +
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7 czerwca 2009, 14:56
Lokalizacja: Świecie kuj-pom
Auto: Leon 1.9 TDI ASV

Re: Kluczyk ??

Postprzez Piotrek1983 » 9 sierpnia 2010, 17:45

Witam,

Przebrnąłem przez cały ten wątek, ale mam jeszcze 2 pytania odnośnie doboru kluczyka/pilota.
Mój moduł komfortu to 1C0 959 799 F, więc pilot 434 MHz powinien podpasować.
W ofercie klucz-serwis na allegro znalazłem 2 piloty:
http://allegro.pl/item1180877938.html <- 2 przyciski, 195 zł (jak mój ori)
http://allegro.pl/item1170240010.html <- 3 przyciski, 130 zł
Obydwa na 434. Oczywiście wolałbym kupić tańszy, ale nie wiem z czego wynika tak duża różnica w cenie, może jest jakiś haczyk? Czy ten 3 przyciskowy będzie działał u mnie?

Pytanie 2, do forumowiczów z Krakowa: czy ktoś z Was frezował grot w okolicy? Gdzie i za ile można to zrobić?
był Leon Cupra 4
jest AR Giulietta
Zobacz Profil
Piotrek1983
Stella +
Stella +
 
Posty: 84
Dołączył(a): 21 kwietnia 2010, 22:19
Lokalizacja: Kraków
Auto: Giulietta
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez DOLEK » 10 sierpnia 2010, 10:11

Witam ja mam ten sam moduł komfortu. jeżeli chciałbyś zdobyć bez problemu taki kluczyk to byłem w Selgrosie. Miły Pan wyfrezował grot zaprogramował kluczyk, przełożył mi pastylkę od immo ze starego do nowego kluczyka koszt - 300 zł. cała usługa. Bagażnik też otwiera się z kluczyka autko z 2005 roku. Pozdrawiam
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DOLEK
Stella +
Stella +
 
Posty: 47
Dołączył(a): 3 kwietnia 2006, 13:11
Lokalizacja: Skawina
Auto: Leon 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Kluczyk ??

Postprzez marcinkosky » 14 sierpnia 2010, 14:48

witam.
mam pytanko odnosnie glowki kluczyka (pilota): czy jezeli na moim starym pilocie mam wybity numer 5FA 007 680 a na pilocie do klucza ktory znalazlem na allegro jest 5FA 007 680-21 D . no i oczywiscie o czestotliwosci 433MHz (tak jak moj stary) to czy da sie go zaprogramowac do mnie?? dodam jeszcze ze pilot ktorego znalazlem na allegro jest od Skody....
Był Leon 1.8 jest V40 1.9D :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcinkosky
Sport
Sport
 
Posty: 319
Dołączył(a): 19 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: V40

Re: Kluczyk ??

Postprzez Piotrek1983 » 30 sierpnia 2010, 19:14

Czy ktoś z Was posiada może działający program VAG K+CAN Commander 1.4?
Zakupiłem we viakenie taki interfejs, niestety za żadne skarby nie mogę się połączyć ze sterownikiem "KOMBI".
Próbowałem kilka wersji tego programu: "china", "full", jakieś kompilacje "arbitus72" - nic nie działa.
W wersji "china" rozpoznaje sterownik ale nie pozwala na otwarcie połączenia (funkcja open channel nic nie robi, kanał pozostaje zamknięty), pozostałe wersje otwierają kanał, ale nie widzą sterownika, "identyfication", "read DTC" itp. - nic nie działa.
Port skonfigurowany prawidłowo, program również ma wpisany do pliku ini prawidłowy port, vw tool i polski vag łączą się bez problemów, antywirus wyłączony.
Jeżeli ktoś posiada interfejs viakena i działający program proszę o pomoc.
był Leon Cupra 4
jest AR Giulietta
Zobacz Profil
Piotrek1983
Stella +
Stella +
 
Posty: 84
Dołączył(a): 21 kwietnia 2010, 22:19
Lokalizacja: Kraków
Auto: Giulietta
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez Arek_ » 31 sierpnia 2010, 12:36

http://moto.allegro.pl/nowy-oryginalny- ... 23467.html taki będzie dobry? tak jak czytałem to powinien być 434mhz do seata leona 2003rok. Chciałem z 2ma przyciskami ale 190zł to trochę sporo chyba że ktoś wie gdzie można dostać tańszy.
Zobacz Profil
Arek_
Signo
Signo
 
Posty: 104
Dołączył(a): 17 września 2009, 20:05
Lokalizacja: Biała Podl.
Auto: Leon ASZ

Re: Kluczyk ??

Postprzez spec » 6 września 2010, 13:36

Panowie mam pytanie, jak dokładnie działa ten przycisk od bagażnika, czy tylko otwiera klapę centralnym zamkiem czy klapa odskakuje jak w nowszych samochodach?
Zobacz Profil
spec
Signo
Signo
 
Posty: 175
Dołączył(a): 15 kwietnia 2010, 08:53
Lokalizacja: Rzeszów
Region: podkarpackie
Auto: LEON 5F ST
Silnik: CJXA 2.0

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości