Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Zawieszenie Gwintowane.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 19 listopada 2014, 11:51

Sporo gwintów ma już uszy do tych długich łączników tak jak pisał Dreadlook. W starszym modelu Eibacha tego nie było, dlatego mam na krótkie łączniki z tuleją.
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Reklama

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez urbud90 » 20 listopada 2014, 15:43

Ja smigam na krotkich lacznikach ori i stabilizator od S3. I jak kolega napisal dalem tylko podkladke i nawet srub nie dawalem dluzszych :)
Wiec wg mnie jakos to zdaje egzamin,
Zobacz Profil
urbud90
Stella +
Stella +
 
Posty: 66
Dołączył(a): 17 lutego 2013, 12:40
Lokalizacja: OB
Auto: Leon Arl+

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez RafcioGTC » 20 listopada 2014, 19:05

CzykuCzyk napisał(a):y po to, żeby być spokojnym, że się nic nie rozleci podczas jazdy po dziurawych, polskich drogach. Stabi s3 da się założyć na krótkich łącznikach, ale śruba mocująca łącznik do wahacha jest wygięta, naprężona i nie wkręca się prosto. Miałem u siebie i ori, dobre krótkie łączniki po miesiącu się rozleciały. Poza tym na długich łącznikach jest sztywniej i fajniej zawieszenie pracuje :-D


Gwarantuję Ci że nie miałeś dobrych krótkich łączników, bo u mnie przejeździły 2 lata na stabi z S3 i do tego bóg wie ile na serii bez jakich kolwiek tulejek innych śrub itp. Tak jak to seryjnie wyszło i nic złego im się nie stało. Łączniki mają coś wspólnego z pracą zawieszenia? Stabilizator raczej działa na rozjeżdżanie się budy nie ma różnicy czy krótkie czy długie.

Lucky pisałem Ci że po te talerzyki i gumy idziesz normalnie do Sklepu motoryzacyjnego nie do ASO gdzie przepłacisz 2 krotnie. Przecież takie Polo to jest pospolite auto to muszą mieć od ręki na sklepie.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RafcioGTC
TopSport
TopSport
 
Posty: 1084
Dołączył(a): 25 września 2011, 19:48
Lokalizacja: Tczew
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez markk » 20 listopada 2014, 23:25

urbud90 napisał(a):Ja smigam na krotkich lacznikach ori i stabilizator od S3. I jak kolega napisal dalem tylko podkladke i nawet srub nie dawalem dluzszych :)
Wiec wg mnie jakos to zdaje egzamin,

a jaki masz gwint do tego ?
Zobacz Profil
markk
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 18 października 2014, 14:13
Auto: TOLEDO 200KM
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 21 listopada 2014, 09:07

RafcioGTC napisał(a):
CzykuCzyk napisał(a):y po to, żeby być spokojnym, że się nic nie rozleci podczas jazdy po dziurawych, polskich drogach. Stabi s3 da się założyć na krótkich łącznikach, ale śruba mocująca łącznik do wahacha jest wygięta, naprężona i nie wkręca się prosto. Miałem u siebie i ori, dobre krótkie łączniki po miesiącu się rozleciały. Poza tym na długich łącznikach jest sztywniej i fajniej zawieszenie pracuje :-D


Gwarantuję Ci że nie miałeś dobrych krótkich łączników, bo u mnie przejeździły 2 lata na stabi z S3 i do tego bóg wie ile na serii bez jakich kolwiek tulejek innych śrub itp. Tak jak to seryjnie wyszło i nic złego im się nie stało. Łączniki mają coś wspólnego z pracą zawieszenia? Stabilizator raczej działa na rozjeżdżanie się budy nie ma różnicy czy krótkie czy długie.

Lucky pisałem Ci że po te talerzyki i gumy idziesz normalnie do Sklepu motoryzacyjnego nie do ASO gdzie przepłacisz 2 krotnie. Przecież takie Polo to jest pospolite auto to muszą mieć od ręki na sklepie.


Ja dałem dłuższą śrubę i tulejkę, ponieważ ori krótka śruba się wygięła, przy dłuższej i tulejce problem się już nie powtórzył.

Rafcio, wiem, w ASO sprawdziłem sobie czy te numery części są ok, ale tam raczej nie będę kupował, bo za komplet krzyknęli nieco ponad 2 stówki :P
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez urbud90 » 22 listopada 2014, 12:21

Mam MTS gwint. A w amorkach uchwytow na lacznik nie mam dlatego mam na krotkich ori lacznikach. I jest gitara :)
Zobacz Profil
urbud90
Stella +
Stella +
 
Posty: 66
Dołączył(a): 17 lutego 2013, 12:40
Lokalizacja: OB
Auto: Leon Arl+

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez markk » 1 grudnia 2014, 11:05

ja juz zgłupiałem i nie wiem w koncu jaki gwint pasuje do dlugich łaczników od s3 , stabilizator mam seryjny !
które gwinty mają uszy pod takie łaczniki ?
Zobacz Profil
markk
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 18 października 2014, 14:13
Auto: TOLEDO 200KM
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 1 grudnia 2014, 11:50

Długie łączniki z s3 są do stabilizatora z S3, nie będą pasowały do ori stabilizatora!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez markk » 1 grudnia 2014, 13:12

Teraz mam założony na toledo stabilizator od s3 na krótkich łącznikach i do tego zestawu chce kupić gwint :)
źle sie wcześniej wyraziłem , sorry.
Zobacz Profil
markk
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 18 października 2014, 14:13
Auto: TOLEDO 200KM
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 1 grudnia 2014, 13:16

Czyli zapewne jest on na seryjnych łącznikach podpięty pod wahacze. W związku z tym możesz pakować jaki gwint chcesz, nie musi mieć uchwytów :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez markk » 1 grudnia 2014, 16:59

rozumiem , że kazdy gwint podejdzie ale lepiej byłoby kupić taki z mocowaniami na długie uszy bo te krótki łączniki razem z gwintem są mocno wygięte co nie wpływa zbyt dobrze na ich wytrzymałość? Dobrze myśle?
Zobacz Profil
markk
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 18 października 2014, 14:13
Auto: TOLEDO 200KM
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 1 grudnia 2014, 17:19

Prawie każdy gwint posiada mocowanie na krótkie łączniki, spowodowane jest to że nie będą dla każdej grupy produkować "Z" i "BEZ" a pasują z Audi, Seata, Skody.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 1 grudnia 2014, 21:59

Ja nie mam uchwytów na długie łączniki, a sam gwint bardzo sobie chwale ;)
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 1 grudnia 2014, 22:03

chlorek napisał(a):Prawie każdy gwint posiada mocowanie na krótkie łączniki, spowodowane jest to że nie będą dla każdej grupy produkować "Z" i "BEZ" a pasują z Audi, Seata, Skody.

Większość raczej nie posiada. Takie uszy są zazwyczaj w lepszych gwintach, chociaż są też dobre gwinty bez tych uchwytów :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 1 grudnia 2014, 22:20

Polać mu :mrgreen:
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 2 grudnia 2014, 09:22

No to dziwne jest :| bo ja w większości przypadków widziałem mocowanie na łączniki do amorów, nie istotne ktoś to dorabiał ale jak gdzie to już nie powiem.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez shiver » 2 grudnia 2014, 10:14

dreadlook napisał(a):chociaż są też dobre gwinty bez tych uchwytów

Bilstein B14 nie ma :-P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
shiver
Sport
Sport
 
Posty: 346
Dołączył(a): 27 września 2012, 17:14
Auto: LEON 1M
Silnik: SDI pompowtryski PD

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 2 grudnia 2014, 13:05

Czyli mój mit został obalony hehe. Aż mi głupio teraz :oops: Może macie starą produkcję hehehe.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 2 grudnia 2014, 13:08

Starsza wersja Eibach Pro-Street też nie ma, nowsza wersja już ma :)
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 2 grudnia 2014, 13:54

Mr Lucky 13 napisał(a):Starsza wersja Eibach Pro-Street też nie ma, nowsza wersja już ma :)

Możliwe że właśnie tak jest, może trafiałem na same nowsze modele.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez zgaju » 2 grudnia 2014, 22:04

Obrazek

Wie ktoś co to za gwint ?
Obrazek
SEAT auto emoción !
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zgaju
Sport
Sport
 
Posty: 441
Dołączył(a): 11 sierpnia 2013, 11:48
Auto: SEAT LEON
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 2 grudnia 2014, 22:25

Ta-technix zapewne :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 3 grudnia 2014, 10:36

chińskie badziewie jak za 500zł można kupować :)
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez zgaju » 3 grudnia 2014, 16:04

Tak myślałem, myślę o gwincie i się zastanawiam nad KW var1 inox ale jakiejś używki będę szukał. Jedyna obawa to taczka.. nigdy na gwincie nie jechałem .. nawet jako pasażer. w porównaniu do Eibacha Pro kit + ts amory to duużo twardziej co?
Obrazek
SEAT auto emoción !
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zgaju
Sport
Sport
 
Posty: 441
Dołączył(a): 11 sierpnia 2013, 11:48
Auto: SEAT LEON
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 3 grudnia 2014, 16:08

KW V1 jest bardzo tolerancyjny. Będzie sztywniej ale nie wypadną tobie zęby :)
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez zgaju » 3 grudnia 2014, 17:09

chlorek napisał(a):KW V1 jest bardzo tolerancyjny. Będzie sztywniej ale nie wypadną tobie zęby :)

haha mi na pewno nie, największy problem jest w pozostałych użytkownikach samochody (członków rodziny) którzy już mnie przeklinają za Eibacha, ale chyba zaryzykuje mam nadzieje że mnie nie wydziedziczą :p
Obrazek
SEAT auto emoción !
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zgaju
Sport
Sport
 
Posty: 441
Dołączył(a): 11 sierpnia 2013, 11:48
Auto: SEAT LEON
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 3 grudnia 2014, 17:15

Moim skromnym zdaniem lepszy jest KW V1 niż wytłuczone amory TS + EIBACH. Sam się przekonasz. A żonie powiedz że takie opony kupiłeś hahaha :-P
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez piotrassenior » 3 grudnia 2014, 19:13

Chlorek a co powiesz o gwincie AP do 1M? Miałeś styczność z tym? Nie wiem czy szukać używki innej firmy...wolałbym nówkę, a cena 2000zł za AP jest dla mnie do przyjęcia. No i miałbym nowy, a ja lubię jak już to nowe graty ale żeby jakość była w miarę a nie totalne dziadostwo.
Obrazek

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
piotrassenior
Cupra
Cupra
 
Posty: 2595
Dołączył(a): 16 lipca 2013, 14:29
Region: wielkopolskie
Auto: VW Golf
Silnik: benzyna inny

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 3 grudnia 2014, 19:28

AP po przelocie 20tys.km u mojego braciaka i słychać skrzeczenie z amorków. Może wadliwe mu się trafiło. Ale ja tam wolałbym używane KW kupić.. :-P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Szymono5759 » 3 grudnia 2014, 19:38

zgaju napisał(a):Obrazek

Wie ktoś co to za gwint ?

dokładnie to tuning art :-) nie zakochuj sie w tym
był srebrny fake cupraAHF+++
jest czerwony kapturek MSdesign
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szymono5759
Sport
Sport
 
Posty: 666
Dołączył(a): 4 czerwca 2013, 16:16
Lokalizacja: Jasło<okolice>
Auto: KOKSOWNIK AHF+++
Silnik: AHF 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez piotrassenior » 7 grudnia 2014, 10:55

dreadlook napisał(a):AP po przelocie 20tys.km u mojego braciaka i słychać skrzeczenie z amorków. Może wadliwe mu się trafiło. Ale ja tam wolałbym używane KW kupić..

Cholerkaaa....kit wie co tu zrobić. No KW tak tak tak chętnie...ale dostać teraz w dobrym w miare stanie :-x
Obrazek

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
piotrassenior
Cupra
Cupra
 
Posty: 2595
Dołączył(a): 16 lipca 2013, 14:29
Region: wielkopolskie
Auto: VW Golf
Silnik: benzyna inny

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez marcin93722 » 7 grudnia 2014, 22:15

Witam. Pacjent leon 1m cupra r na seryjnym zawieszeniu. Chce go trochę podnieść aby było wyżej, na felach 18 i profilu 40 było jeszcze znośnie ale gdy teraz mam r17 na profilu 45 jest praktycznie tragedia. Byle jaka lekka koleina to słychać osłonę pod silnikiem i hokej jak się drze. Czy dało by rade podnieść go na samych sprężynach czy muszę wymieniać z amortyzatorami?
Zobacz Profil
marcin93722
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18 lipca 2014, 11:33
Lokalizacja: Kalisz
Auto: Leon
Silnik: BAM 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez piotrassenior » 8 grudnia 2014, 04:17

A nie masz jakiegoś kitu założonego? Na pewno to seria?
Po chłopakach z forum i z tego co lukam na Cupry R...zawiecha w serii nie jest jakoś strasznie niskooo...więc nie chce mi się wierzyć że masz aż takie problemy.
Obrazek

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
piotrassenior
Cupra
Cupra
 
Posty: 2595
Dołączył(a): 16 lipca 2013, 14:29
Region: wielkopolskie
Auto: VW Golf
Silnik: benzyna inny

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez zgaju » 8 grudnia 2014, 09:03

to co pisze piotrassenior to raz, a dwa to miedzy 225/40/18 a 225/45/17 są 3mm różnicy w średnicy dziwne że masz takie problemy przez zmianę felg. Wrzuć zdjęcie samochodu.
Obrazek
SEAT auto emoción !
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zgaju
Sport
Sport
 
Posty: 441
Dołączył(a): 11 sierpnia 2013, 11:48
Auto: SEAT LEON
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 8 grudnia 2014, 10:38

piotrassenior, Robią na Licencji KW ale nie sądzę że to samo jest.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez marcin93722 » 8 grudnia 2014, 17:07

Mogę się mylić gdyż w zawieszeniu się nie orientuje. Po kolorach wygląda na to ze springi są macpherson i tyle wiem :) Wysokość prawego nadkola to 63,5cm a lewego 64,5cm. Na 18 wiem ze było coś około 1,5cm więcej na każdym. Wysokość hokeja różnica 8-10cm w zależności od miejsca, osłona pod silnikiem tez więcej jak 8cm nie będzie miała. Mam zdjęcia ale nie mogę ich dodać w załączniku.
Zobacz Profil
marcin93722
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18 lipca 2014, 11:33
Lokalizacja: Kalisz
Auto: Leon
Silnik: BAM 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez REV » 8 grudnia 2014, 17:20

marcin93722, Wrzuć na hosting a potem link wklej: [img]LINK[/img]
Chętnie zobacze jak to nisko masz erke :-D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
REV
Sport
Sport
 
Posty: 545
Dołączył(a): 17 października 2012, 17:19
Auto: eRka
Silnik: BAM 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez marcin93722 » 8 grudnia 2014, 17:37

Trochę duże to wszystko powychodziło :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zobacz Profil
marcin93722
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18 lipca 2014, 11:33
Lokalizacja: Kalisz
Auto: Leon
Silnik: BAM 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez marker » 8 grudnia 2014, 17:39

Nie działają zdjęcia.
Zobacz Profil
marker
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 28 sierpnia 2013, 20:26
Auto: Seat
Silnik: AUQ 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez marcin93722 » 8 grudnia 2014, 18:03

Działają. Na napis obrazek naciśnij PPM i wybierz opcje pokaż obrazek ;)
Zobacz Profil
marcin93722
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18 lipca 2014, 11:33
Lokalizacja: Kalisz
Auto: Leon
Silnik: BAM 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez REV » 8 grudnia 2014, 18:38

Znalazłem na szybko: 1 zielony, 4 niebieski - 1J0 411 105 – zwykłe
Nie wiem na ile to prawda ale taki opis na forum jest.
Ja mam erke na gwincie i wydaje mi się że sporo niżej u mnie siedzi ale dla pewności i ciekawości pomierze...
Dokładki tak przycioranej nie mam a drogi u mnie kiepskie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
REV
Sport
Sport
 
Posty: 545
Dołączył(a): 17 października 2012, 17:19
Auto: eRka
Silnik: BAM 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez marcin93722 » 10 grudnia 2014, 10:11

temat o zwieszeniu gwintowanym - trzymamy się treści
Zobacz Profil
marcin93722
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18 lipca 2014, 11:33
Lokalizacja: Kalisz
Auto: Leon
Silnik: BAM 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez exe » 27 stycznia 2015, 14:53

Panowie Weitec ma wymienne wkłady? Ew. czy można regenerować? Mam możliwość wyrwania w cenie nowego Tuning-Art'a.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
exe
Stella +
Stella +
 
Posty: 46
Dołączył(a): 13 września 2014, 06:11
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Leon 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez cycuu994 » 26 lutego 2015, 23:51

Witam, jestem nowy na forum i być moze nie pisze w tym temacie. Kilka dni temu kupilem leonka na gwincie kw v1, okazalo sie ze jedna z głownych sprężyn z przodu jest peknięta. Chciałem spytac czy mozna gdzies niedrogo kupic sprężyne bądź może ktoś z Was ma na sprzedaż?
Pozdrawiam
Zobacz Profil
cycuu994
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26 lutego 2015, 22:56
Lokalizacja: Jawor
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 27 lutego 2015, 07:24

Napisz do użytkownika smoky7, http://olx.pl/oferta/nakretki-do-zawies ... 4LZ01.html Kontry nie musisz kupować, nic się nie będzie działo jak jej nie będzie :) Ale radzę od razu dwie nakrętki wymienić (po obu stronach).
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez smoky7 » 27 lutego 2015, 07:38

Dzięki za reklamę:) ale koledze sprężyna pękła a nie nakrętka. Dreadlook kupowałeś może ode mnie ?
Nie czas na płacz i zgrzyt zębów trzeba znów ciąć metal i krzesać iskry.
Zobacz Profil
smoky7
Sport
Sport
 
Posty: 288
Dołączył(a): 22 listopada 2005, 18:40
Lokalizacja: Poznań/Śrem
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 27 lutego 2015, 12:34

Łooj, chyba źle doczytałem :/ No właśnie czekam aż mi ją wyślesz :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez PaVLo » 1 marca 2015, 20:07

Przeglądając angielskie seatcupra.net, natknąłem się na bardzo ciekawe rozwiązanie dla kogoś mającego gwint i komu nie podoba się przesunięcie tylnego koła przy dużym obniżeniu

(rozwiązanie od postu 324)
http://www.seatcupra.net/forums/showthr ... 51&page=17
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PaVLo
TopSport
TopSport
 
Posty: 1448
Dołączył(a): 14 grudnia 2010, 14:49
Lokalizacja: Miasto szybkich kobiet i pięknych aut
Auto: Seat SPORT
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez zgaju » 20 marca 2015, 16:43

http://olx.pl/oferta/weitec-tx-kw-gwint ... ed83b139be

Co na temat tego gwintu możecie powiedzieć?
Obrazek
SEAT auto emoción !
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zgaju
Sport
Sport
 
Posty: 441
Dołączył(a): 11 sierpnia 2013, 11:48
Auto: SEAT LEON
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 20 marca 2015, 16:50

Klasa jak KW, chociaż w tej kasie idzie dostać Variant 2 dla mnie o wiele lepszy.. :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości