Tracer2 napisał(a):A nie zauwazyłeś, że w sytuacji kiedy płyn chłodzący nagrzewa sie szybciej jak olej,
chłodnica nie chłodzi a dogrzewa olej.....
Logiczne jest to, że jest
wymiennikiem ciepła, po co mi to pokazujesz? Jak myślisz, co bardziej dogrzewa olej - praca w silniku, ciągłe smarowanie, obieg przez cały blok, natrysk oleju na denko tłoka czy przebieg wody, przez malutką chłodniczkę?
Na siłę próbujesz mi udowodnić, że mogłem mieć lepsze grzanie - ja Tobie nie zamierzam udowadniać, że wolałem 15 minut dłużej w kabinie pomarznąć w zimie niż w lecie zagotować motor.
Tego możesz nie zrozumieć bo
Tracer2 napisał(a):bo auto nie jest katowane.
Chociaż nie wiem co rozumiesz, przez katowanie. Po prostu, przy pewnych mocach w 1.9TDI taki wskaźnik jest przydatny, zwłaszcza jak się jeździ na różnych mocnych softach na własną prośbę.
I oczywiście zgadam się z tym, że nie był Ci potrzebny taki wskaźnik.
Jak już jesteśmy przy kosmicznych zagadkach

- wiesz co to?
Też to miałem w BLT i też zostało to wywalone.
Proponuje żebyście sobie to zamontowali, będzie się jeszcze szybciej rozgrzewał.
Nikogo w tym temacie do niczego nie nakłaniałem żeby cokolwiek w seryjnym aucie wywalać, bo po co. Wyraziłem zdziwienie wypowiedziami co niektórych "zdziwionych", że im się długo auta grzeją i że stanowczo za bardzo się tym przejmują. Jak dla mnie to każdy może sobie i webasto dołożyć
