Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Ringi

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Ringi

Postprzez Axee » 16 sierpnia 2008, 09:26

loozik napisał(a):Po odpięciu akuma i wypięciu zegarów wywaliło Ci sterownik airbag-u??? Jak tak, to jedź z tym samochodem do elektryka, bo masz tam coś konkretnie posrane.
Niestety w przypadku sterownika airbagu 6Q0909605A tak bywa, moze pasc na skutek zczytania vagiem, na skutek odlaczenia ktoregos z obwodow, lub tez na skutek zaniku napiecia. Niektore z tych sterownikow mialy najprawdopodobniej fabryczna usterke i wylatywala sie im pamiec w kosmos. Tu male info http://www.ross-tech.com/vag-com/vw_issues.html
tatian napisał(a):A to, że jak ostatnio to zrobiłem to sterownik airbaga wywaliło w kosmos i stąd moje obawy.
Nie panikuj, z tego co kojarze masz wymieniony sterownik na inny typ, zatem smialo mozesz odlaczac akumulator.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Reklama

Re: Ringi

Postprzez tatian » 16 sierpnia 2008, 09:30

Axee napisał(a):Niestety w przypadku sterownika airbagu 6Q0909605A tak bywa, moze pasc na skutek zczytania vagiem, na skutek odlaczenia ktoregos z obwodow, lub tez na skutek zaniku napiecia.

My znamy doskonale tą sytuację :) i stąd moje pytanie czy można zdjąć szybkę bez odłączania licznika. Pomysł miałem kupić jakiś używany najtańszy licznik, najpierw zamontować ringi i tylko zamienić szybki.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Ringi

Postprzez Tommy » 16 sierpnia 2008, 10:01

tatian, teoretycznie jest to możliwe, ale masz wieksze prawdopodobienstwo uszkodzenia, polamania zaczepow i porysowania szybki. Mniej wiecej w polowie grubosci/szerokosci zestawu masz zaczepy, ktore musisz odpiac i szybka schodzi. Jesli nie wyjmiesz zestawu na zewnatrz, sporo sie nakombinujesz.
Zdecydowanie kupię Poloneza 3D lub Coupe, mogą być zwłoki
Leon
FR TDI
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommy
Stella +
Stella +
 
Posty: 95
Dołączył(a): 11 grudnia 2007, 18:04
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR ARL

Alu ringi - problem

Postprzez kszalek » 26 października 2008, 08:31

Witam. Chciałem zamontować alu ringi. Wyjałem cały licznik , ale pojawił się problem - szybka która osłania zegary. Za nic nie wiem jak ją wymontować. Chyba jest przyklejona, a jednak kilki osobom udało sie jąwymontować. Chciałbym wiedziec jak:D Pozdrawiam
Zobacz Profil
kszalek
Stella +
Stella +
 
Posty: 46
Dołączył(a): 30 kwietnia 2008, 13:47
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: leon1m

Re: Ringi

Postprzez tatian » 26 października 2008, 09:21

kszalek, może pomoże CI to pafiledb/uploads/Ringi_manual.pdf

[ Dodano: Nie 26 Paź, 2008 ]
http://www.leonclub.pl/forum/album_cat.php?cat_id=51
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Alu ringi - problem

Postprzez lukaszenka » 27 października 2008, 19:42

kszalek napisał(a):Witam. Chciałem zamontować alu ringi. Wyjałem cały licznik , ale pojawił się problem - szybka która osłania zegary. Za nic nie wiem jak ją wymontować. Chyba jest przyklejona, a jednak kilki osobom udało sie jąwymontować. Chciałbym wiedziec jak:D Pozdrawiam

kszalek nie musisz demontowac wcale tej szybki!!Jesli masz sprawne palce to zrobisz to bez problemu bez demontarzu,15 min i zrobone.Pozdro
Fiat Punto 1.1 2000r.-2005.
Seat Leon 1M 1.6 2005r.-2010.
Seat Leon 1P 1.9 2010r.-2015
Seat Leon 5F 1.4 2015-2017.
Seat Leon 5F ST 1.4 tsi-2017...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lukaszenka
Sport
Sport
 
Posty: 656
Dołączył(a): 18 września 2007, 12:15
Lokalizacja: Jędrzejów
Auto: Leon 5F
Silnik: benzyna 1.4

Re: Ringi

Postprzez scooti81 » 11 stycznia 2009, 18:35

Mod zajmuje 30min a jaki efekt :)))
ELECTRONIC SOUL d(-_-)b___
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
scooti81
Signo
Signo
 
Posty: 128
Dołączył(a): 6 stycznia 2009, 18:17
Lokalizacja: Poznań
Auto: LEON 1.9TDi 110kmASV

Re: Alu ringi - problem

Postprzez kamilsloma » 14 stycznia 2009, 16:32

kszalek napisał(a):Witam. Chciałem zamontować alu ringi. Wyjałem cały licznik , ale pojawił się problem - szybka która osłania zegary. Za nic nie wiem jak ją wymontować. Chyba jest przyklejona, a jednak kilki osobom udało sie jąwymontować. Chciałbym wiedziec jak:D Pozdrawiam


Lepiej tego nie porobuj;) ja sam probowalem tak zrobic. Nagrzalem mocno plastik i plekse suszarka i wiekszosc odeszła. Jednak na gorze bylo takie laczenie ze zaczelo mi to pękać, naszczescie lekko i nic nie widać.
Musiałem wiec wkładac moje wielkie paluchy do srodka;P ale sie udalo. A efekt bardzo dobry:)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamilsloma
Sport
Sport
 
Posty: 239
Dołączył(a): 15 listopada 2008, 15:54
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Czerwony AKL

Re: Ringi

Postprzez Kozak » 14 stycznia 2009, 16:42

kamilsloma napisał(a):paluchy do srodka;P ale sie udalo.

i tak to sie robi

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: Ringi

Postprzez pioterhel » 18 marca 2009, 13:52

Witam
Info dla tych co nie wiedzą gdzie kupić ringi albo tarcze zegarów.
Ja znalazłem takie coś http://www.herbi.only.pl/zegary/index.htm
Zobacz Profil
pioterhel
Stella
Stella
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7 maja 2008, 11:53
Lokalizacja: Polska
Auto: Seat Leon

Re: Ringi

Postprzez Tommi » 21 marca 2009, 16:52

Są też tutaj :

http://dido.win.pl/sklep2/-c-29.html

Na zamówienie można mieć w wersji matowej.
Ma ktoś u siebie matowe, jak wyglądają-foto?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommi
Sport
Sport
 
Posty: 679
Dołączył(a): 12 sierpnia 2007, 10:06
Region: mazowieckie
Auto: Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Ringi

Postprzez ryto » 9 kwietnia 2009, 13:05

Troche odswiezam temat i dolaczam sie do pytania Tommiego. Czy ktos ma matowe ringi i moze powiedziec jak to wyglada? Czy wszyscy pozamawiali chromowane....? ;-)

pozdrawiam.
Tolek II ASV 110KM@148KM (333Nm)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ryto
Signo
Signo
 
Posty: 146
Dołączył(a): 30 grudnia 2007, 18:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Toledo II ASV

Re: Ringi

Postprzez koti » 24 kwietnia 2009, 13:37

Witam.
Zamówiłem ringi ze strony DIDO do Toledo II i postanowiłem je dzisiaj założyć. Wydaje mi się jednak że są za małe o ok. 1-2mm, nie wchodzą ciasno do otworów a latają i nie dają się ładnie ułożyć na środku.
Czy wasze ringi idealnie pasowały do otworów czy też były takie "luźne"?
Seat Toledo II 1.9 TDI ASV 110KM 2000
Zobacz Profil
koti
Signo
Signo
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 czerwca 2008, 14:14
Lokalizacja: Grójec
Auto: Seat Toledo II

Re: Ringi

Postprzez dbst » 24 kwietnia 2009, 19:57

Hej!
Nie pamiętam dokładnie ale chyba tak, były luźne.
Ale to nie problem.
Trzeba je włozyć na miejsce a potem od spodu owalnym plastikowym przedmiotem np. zapalniczką dookoła starać się zagiąć wystający od spodu brzeg. I tak w kółko aż do skutku. U mnie leżą bez klejenia.
Pozdrawiam
Damian - i wszystko jasne!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dbst
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 20 marca 2008, 11:34
Lokalizacja: SC
Auto: Leon ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: Ringi

Postprzez robertkop » 24 kwietnia 2009, 21:44

Ja zakupiłem takie same ringi od DIDO do leona i pasowały idealnie na wcisk i 3 kropki kropelką i jest ok nie było żadnych luzów
Zobacz Profil
robertkop
Stella +
Stella +
 
Posty: 76
Dołączył(a): 24 sierpnia 2008, 08:44
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: Skradziony Leon

Re: Ringi

Postprzez Tommi » 24 kwietnia 2009, 22:20

Panowie a kupił ktoś tą wersję matową?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommi
Sport
Sport
 
Posty: 679
Dołączył(a): 12 sierpnia 2007, 10:06
Region: mazowieckie
Auto: Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Ringi

Postprzez ryto » 23 maja 2009, 12:30

Witam,
sorry, że odgrzewam kotleta, ale nie mogę poradzic sobie z jedną rzaczą.

Otóż mam problem z demontażem tej plastikowej osłony - maskownicy. mam cały poradnik, wiem, ze na górze są dwa zatrzaski, ale tam jest dosyć "luźno". Nie mogę sobie poradzic z tym zatrzaskiem na samym dole, pod zegarami. Wyginałem to juz chyba na wszystkie strony, naciskałem w dół i do góry, ale nic z tego. palce mi już odpadają ;-)
Czy ktoś zna dobry sposób na 'wyhaczenie' tego dolnego zatrzasku, który trzyma blendę?

Pozdrawiam.
Tolek II ASV 110KM@148KM (333Nm)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ryto
Signo
Signo
 
Posty: 146
Dołączył(a): 30 grudnia 2007, 18:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Toledo II ASV

Re: Ringi

Postprzez koti » 23 maja 2009, 17:45

ryto napisał(a):Nie mogę sobie poradzic z tym zatrzaskiem na samym dole, pod zegarami

Ja też miałem ten sam problem. Ciągnąc do siebie trzeba poruszać na boki i powinno wyjść.
Seat Toledo II 1.9 TDI ASV 110KM 2000
Zobacz Profil
koti
Signo
Signo
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 czerwca 2008, 14:14
Lokalizacja: Grójec
Auto: Seat Toledo II

Re: Ringi

Postprzez ryto » 24 maja 2009, 09:14

I wyszło. Namęczyłem się ostro, ale poszło. Trzeba po prostu silnie ciągnąć do siebie ten plastik... Dzisiaj zostaje mi jeszcze górna część tego ustrojstwa, będzie ciężko, żeby nie połamać ;-)

Thx i pozdrawiam.
Tolek II ASV 110KM@148KM (333Nm)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ryto
Signo
Signo
 
Posty: 146
Dołączył(a): 30 grudnia 2007, 18:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Toledo II ASV

Re: Ringi

Postprzez belzi » 10 czerwca 2009, 21:20

Czy ktos w koncu zamowil matowe ringi ??
Stoje przed problemem wybory i chcialbym porownac, jak to wyglada
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Ringi

Postprzez Tommi » 11 czerwca 2009, 19:09

Może to Ci pomoże:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ja nie znajdę do siebie białych zegarów od TS to na pewno wezmę mat ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommi
Sport
Sport
 
Posty: 679
Dołączył(a): 12 sierpnia 2007, 10:06
Region: mazowieckie
Auto: Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Ringi

Postprzez belzi » 12 czerwca 2009, 14:37

TOMMI napisał(a):Może to Ci pomoże:

Wczoraj zamowilem mat, mam nadzieje, ze nie bede zalowal
TOMMI napisał(a):Ja nie znajdę do siebie białych zegarów od TS to na pewno wezmę mat ;)

Lepiej poszukaj z FISem od Passata ;)
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Ringi

Postprzez rutek-wat » 12 czerwca 2009, 14:39

belzi, jak już osadzisz te ringi pstryknij fote i zapodaj na forum =]
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rutek-wat
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1944
Dołączył(a): 8 sierpnia 2007, 18:28
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Auto: S-max

Re: Ringi

Postprzez Tommi » 12 czerwca 2009, 17:34

belzi napisał(a):
TOMMI napisał(a):Może to Ci pomoże:

Wczoraj zamowilem mat, mam nadzieje, ze nie bede zalowal
TOMMI napisał(a):Ja nie znajdę do siebie białych zegarów od TS to na pewno wezmę mat ;)

Lepiej poszukaj z FISem od Passata ;)


Jakoś passatowe do mnie nie przemawiają, wolę ori TS a jak nie znajdę to biorę mat jak Ty ;)
Wrzuć fotki po montażu :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommi
Sport
Sport
 
Posty: 679
Dołączył(a): 12 sierpnia 2007, 10:06
Region: mazowieckie
Auto: Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Ringi

Postprzez belzi » 7 lipca 2009, 12:18

Ringi zamontowane, IMO wygladaja superrrr

Obrazek
Obrazek
Obrazek

wnetrze wypolerowane, a z zewnatrz matowe
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Ringi

Postprzez Radek73 » 9 grudnia 2009, 14:26

Chce też załozyc u siebie takie ringi ale mam pytanie odnośnie kierownicy. Słyszałęm, że wystarczy ją opusic na sam dół i zegary wyjdą ale niestety tak nie wyszło. Czy w takim razie konieczne jest zdemontowanie kierownicy czy jest jakiś inny patent na to?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Radek73
Stella +
Stella +
 
Posty: 34
Dołączył(a): 4 sierpnia 2009, 12:04
Lokalizacja: na walizkach
Auto: Leon Sport

Re: Ringi

Postprzez kamilsloma » 9 grudnia 2009, 14:33

Da się na 100% musisz coś źle robić albo za mało się starać :)
Wolny, ciasny ale własny :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamilsloma
Sport
Sport
 
Posty: 239
Dołączył(a): 15 listopada 2008, 15:54
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Czerwony AKL

Re: Ringi

Postprzez Radek73 » 9 grudnia 2009, 15:05

kierownica maksymalnie w dół, blendę wyciagam lewą stroną, wychodzi do połowy po jej ściśnięciu a potem już nijak nie idzie. Rusza się, jest luz ale zaczepia o górę obudowy liczników.
Ale jeśli się tak da to dzisiaj zrobie drugie podejście, może kierownicę trzeba ustawic nie na wprost a bokiem?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Radek73
Stella +
Stella +
 
Posty: 34
Dołączył(a): 4 sierpnia 2009, 12:04
Lokalizacja: na walizkach
Auto: Leon Sport

Re: Ringi

Postprzez AdamekMMz » 9 grudnia 2009, 16:55

Jest dosyć elastyczna. Pod odpowiednim kątem, z wyczuciem wyjdzie.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców...
Obrazek
Zobacz Profil
AdamekMMz
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2354
Dołączył(a): 12 sierpnia 2009, 11:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Audi S4
Silnik: benzyna inny

Re: Ringi

Postprzez belzi » 9 grudnia 2009, 17:48

wszystko wychodzi bez problemu, trzeba tylko pomyslec i koniecznie kiera max do przodu i w dol ;)
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Ringi

Postprzez darq12 » 12 lutego 2012, 23:24

Witam. Z gory sorki za bledy:-) . Przymiezam sie do kupna ringow jednak najpierw sie zapytam tych co maja je pare lat, jak one wam sie sprawuja? Nadal maja taki ladny polysk? Sa klejone i z zaginanymi rantami jakie lepiej wybrac? Czy te na klej nie odklejaja sie po latach? Piszcie swoje spostrzezenia
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
darq12
Sport
Sport
 
Posty: 862
Dołączył(a): 12 maja 2010, 19:50
Lokalizacja: Wielkopolska
Auto: Leon 1.9TDI
Silnik: AHF 1.9

Re: Ringi

Postprzez transit_master » 13 lutego 2012, 07:02

Sprawują się bdb. Mają ładny połysk.Z klejem trzeba sie obchodzić bardzo delikatnie. Nie odklejają się.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Ringi

Postprzez RaDeK86 » 13 lutego 2012, 08:21

Ja np. nie kleiłem ich tylko zaciskałem i też jest git, nic nie odchodzi i nie brzęczy na dziurach :)
Polecam zaginać je niż babrać się z klejem...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RaDeK86
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 23 stycznia 2010, 20:53
Lokalizacja: NEBraska
Auto: OOOO
Silnik: turbo diesel inny

Re: Ringi

Postprzez devildrumz » 13 lutego 2012, 10:10

Ja złapałem kropelką w 3 miejscach dosłownie po kropelce na wszelki wypadek ale i tak na ścisk weszło i bez kleju się trzymało. Zegary wyszły bez problemu lewą stroną, tylko trzeba w odpowidni sposób je ułożyć i oczywiście kierownica na maksa w dół i do przodu.
Zobacz Profil
devildrumz
Stella +
Stella +
 
Posty: 80
Dołączył(a): 21 kwietnia 2010, 13:18
Lokalizacja: Mrozy
Auto: seat leon

Re: Ringi

Postprzez orlen » 13 lutego 2012, 16:15

Ja swoje również zaciskałem, a dla pewności, żeby nic nie latało to dodatkowo podkleiłem taśmą dwustronną. Od po nad roku wszystko się trzyma i cieszy oko.
dziś lepszy niż wczoraj, jutro lepszy niż dziś Obrazek
Zobacz Profil
orlen
Sport
Sport
 
Posty: 435
Dołączył(a): 25 maja 2010, 23:12
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: Ringi

Postprzez offca » 21 lutego 2012, 14:35

Zamówiłem do swojego Leona ringi z dido tuning i były tak jak ktoś wcześniej pisał o 1-2mm za małe, zaginanie rantów za wiele nie dało nie obyło się bez kropelki. Błędem było że po klejeniu od razu zamontowałem na licznik i opary z kleju zostawiły białe smugi na szybce i teraz muszę ją czyścić. Po jakim czasie będę mógł montować już licznik aby opary kleju znowu nie zostawiły śladu?
Moc jest Bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a turbo podstawą... :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
offca
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 4 lipca 2011, 18:39
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Ringi

Postprzez transit_master » 23 lutego 2012, 00:21

Z godzinkę w przewiewnym miejscu to max. P.S. Daj znać jak poszło mycie smug ;)
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Ringi

Postprzez offca » 23 lutego 2012, 09:12

Zaraz po napisaniu posta wziąłem się za usuwanie, nie mogłem wytrzymać. Najpierw płynem do mycia szyb ale nic nie dało, znalazłem w domu spirytus 95% :D i pomyślałem a co tam w razie czego mam drugi licznik to wymienię i o dziwo zeszło nie powodując żadnych szkód. W 2 miejscach gdzie spirytus nie dał rady wyczyściłem pastą lekko ścierną, całość bym tak wyczyścił ale jest słabe dojście nawet teraz w nie których miejscach gdzie nie mogłem dostać na brzegach są nie wielkie smugi ale wydaje mi się że po zamontowaniu licznika nie będzie nawet ich widać. A dzisiaj montaż i zobaczymy jak to będzie wyglądać...
Moc jest Bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a turbo podstawą... :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
offca
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 4 lipca 2011, 18:39
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: BMN 2.0

Odp: Ringi

Postprzez offca » 25 lutego 2012, 14:17

Nowy licznik z ringami zamontowany, tak oto sie prezentuje...


Tapnięte z Galaxy S II
Załączniki
uploadfromtaptalk1330175856963.jpg
Moc jest Bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a turbo podstawą... :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
offca
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 4 lipca 2011, 18:39
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Ringi

Postprzez darq12 » 28 marca 2012, 22:39

Ringi zamontowane srebrny polysk od dido. Byly ciut luzne ale dalo rade je ustawic na srodku. Polapalem je klejem w zelu. Po zlozeniu wyglada to super:-) jestem w pelni zadowolony.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
darq12
Sport
Sport
 
Posty: 862
Dołączył(a): 12 maja 2010, 19:50
Lokalizacja: Wielkopolska
Auto: Leon 1.9TDI
Silnik: AHF 1.9

Re: Ringi

Postprzez Roxon40 » 3 kwietnia 2012, 11:02

Też mam takie ringi. Również miałem problem z ich dopasowaniem ale kropelka i zaginanie pomogło. Ale dla efektu warto było :-D
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Roxon40
Signo
Signo
 
Posty: 183
Dołączył(a): 15 listopada 2009, 12:34
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Seat

Re: Ringi

Postprzez Martinez001 » 6 kwietnia 2012, 13:41

Trochę się napociłem z tym "modem", ale i u mnie zagościły ringi. Ringi zamówiłem od dido. Po rozpakowaniu okazało się, że 1 mały i 1 duży ring są źle wykonane - plus dla nich - szybko dosłali nowe. Próba dopasowania i zaginanie rantów - tak jak w postach wyżej - ringi duże były za luźne i zaginanie krawędzi niewiele dało. Pomógł dopiero klej w żelu. Całość schła dobre 2 godz. Przy montażu zegarów musiałem przypadkowo ruszyć wskazówkę od obrotów. Ustawianie wskazówki zajęło mi 30 min (musiało być idealnie :) ) Na drugi dzień okazało się, że opary kleju zmatowiły szybkę licznika :beksa: Masakra! Kolejny demontaż - tym razem nabrałem już wprawy i wyjęcie blendy i licznika - chwila moment. Płyn do szyb nic nie dał - w ruch poszła pasta ścierna i długa polerka. W polerce pomagała mi moja ładniejsza połowa (czyt. żona), wiadomo - mniejsze, sprawniejsze dłonie... :PPPP - pomogło. Montaż, i chwila niepewności dnia następnego rano - szybka liczników czysta - "mod" zakończony! :mrgreen: :brawo:
"Nic nie robić, nie mieć zmartwień, chłodne piwko w cieniu pić..."
Był Leon 1M CupraR 330KM
Jest VW Touran 4x4 DSG 350KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinez001
Signo
Signo
 
Posty: 178
Dołączył(a): 13 czerwca 2011, 20:41
Lokalizacja: Rumia
Auto: Seat Leon 1M
Silnik: BAM 1.8

Re: Ringi

Postprzez Barton » 16 kwietnia 2012, 13:52

Zna ktoś może dokładną średnice prędkościomierza i obrotomierza? Licznik silnik ASV, o ile to ma znaczenie. Będę wdzięczny za info ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Barton
Sport
Sport
 
Posty: 567
Dołączył(a): 4 września 2011, 22:14
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Ringi

Postprzez adii100 » 17 września 2013, 16:15

Panowie szukam i nie moge znalesc demontaz licznika zeby zalozyc ringi moze ktos podrzuci aktywny link ze zdjeciami i opisem Z gory dzieki
Zobacz Profil
adii100
Sport
Sport
 
Posty: 375
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 18:00
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon 1.8T & R6

Re: Ringi

Postprzez dzierlak » 17 września 2013, 18:47

Powered by Master's Tuning
seria : 175KM / 365Nm
virus : 199KM / 407Nm
Zobacz Profil
dzierlak
Stella +
Stella +
 
Posty: 100
Dołączył(a): 19 sierpnia 2012, 16:43
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: Leon FR ARL +
Silnik: ARL 1.9

Re: Odp: Ringi

Postprzez lysaglaca » 20 października 2013, 16:19

Obrazek
Ja szukalem ponad miesiąc czasu ringow które nie są na klej tylko na zaginanie rantów i znalazłem ale przy montarzu okazało się ze male ringi nie dadzą sobie zagiac rantow wiec w ruch poszła taśma dwustronna samoprzylepna i co? I udało się wszystko pięknie siedzi jak widać na foto :)

Wysłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 4
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lysaglaca
Sport
Sport
 
Posty: 965
Dołączył(a): 29 kwietnia 2013, 20:20
Lokalizacja: Bytom/Kraków
Auto: LEON
Silnik: ASV 1.9

Re: Ringi

Postprzez Mikizmc660 » 3 listopada 2013, 10:02

Nie widzę na tej stronce http://www.dido.win.pl/ prawie nic do seata leona 2001.

Ringi do pokręteł od wentylacji i od świateł z golfa IV będą mi pasowały?
Zobacz Profil
Mikizmc660
Stella
Stella
 
Posty: 15
Dołączył(a): 11 października 2013, 08:41
Auto: SEAT LEON 1
Silnik: benzyna 1.6 8V

Re: Ringi

Postprzez PaVLo » 4 listopada 2013, 19:58

http://www.didotuning.pl/cordoba-9902-i ... 57_263_270

Co do małych ringów na paliwo i temperaturę to da się zagiąć ich kołnierzyki potrzeba do tego na przykład drewnianego trzonka śrubokręta, najpierw lekko zaginamy na około a potem systematycznie aż "położy się", nie mam zdjęć, ale jak na pierwszy raz to jest to dość proste, jedynie warto zabezpieczyć czymś szybkę od wewnątrz bo można przy tej robocie ją porysować.

ps/ srebrne ringi z białymi tarczami wyglądają pięknie :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PaVLo
TopSport
TopSport
 
Posty: 1448
Dołączył(a): 14 grudnia 2010, 14:49
Lokalizacja: Miasto szybkich kobiet i pięknych aut
Auto: Seat SPORT
Silnik: ARL 1.9

Re: Ringi

Postprzez lysaglaca » 4 listopada 2013, 20:00

Masz jakieś foty białych zegarów w ringami?

Wysłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 4
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lysaglaca
Sport
Sport
 
Posty: 965
Dołączył(a): 29 kwietnia 2013, 20:20
Lokalizacja: Bytom/Kraków
Auto: LEON
Silnik: ASV 1.9

Re: Ringi

Postprzez damianos89 » 4 listopada 2013, 20:11

W swoim temacie mam viewtopic.php?f=32&t=28978
Leon Torro 2006
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
damianos89
Sport
Sport
 
Posty: 350
Dołączył(a): 13 listopada 2009, 17:03
Lokalizacja: Białystok
Auto: Leon 1M 2006 AXR+
Silnik: TDI pompowtryski PD

Poprzednia strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości