domaluj napisał(a):Moja przygoda z DIAGNOTRONIKIEM:
Kolejna firma zaczyna mieć w poważaniu klientów
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
domaluj napisał(a):Moja przygoda z DIAGNOTRONIKIEM:
domaluj napisał(a):zrobili sobie wiejskie naklejki w buraczanych kolorach ze swoim logo. Oczywiście bez pozwolenia przykleili mi to do bagażnika
domaluj napisał(a):Przekonałem Was?
jagood napisał(a):czy to dobry zestaw do leona asv?
jagood napisał(a):co ile tys. km wymienia się rozrząd?
jagood napisał(a):chodzi mi o konkretnie o asv
rutek-wat napisał(a):no to życzę Twojemu silnikowi powodzenia
kamil_n napisał(a):Przydałaby się informacja które ASO, bo np. w ASO Auto-Barcelona w stolicy to za tyle nie zrobisz
mario1987ck napisał(a):bez pompy wody (jeszcze w dobrym stanie)
Mirczas napisał(a):mario1987ck napisał(a):bez pompy wody (jeszcze w dobrym stanie)
Hm ja bym nie zaryzykował. Tyle już wymieniłeś to trzeba było pompę tez wymienić. Żeby nie było ze za jakiś czas trzeba jeszcze raz wszystko rozbieraćbo pompa wody przepuszcza. Było juz o tym pisane. Twoja decyzja.
ZAJC napisał(a):wymieniałem kompletny rozrząd przy 109 tyś.
biuletyn Conti napisał(a):Wraz z wprowadzeniem CT1044 (OE: 038109119D) jako nastepcy CT946 (OE: 038109119M) ContiTech podaza za zmianami w VW AG. Od lipca 2004 CT1044
stanowi uzupelnienie oferty na rynek czesci zamiennych. Pasek dopasowuje sie do
silnika na podstawie kodu i numeru silnika, w zaleznosci od zastosowania.
W takim razie zapytaj Sprzedawce, aby podal nr paska nie wzmacnianego produkcji Conti do silnika ASV.PIOTREK-KIELCE napisał(a):sprzedawca twierdzi, że ten pasek CT946 jest wzmacniany
Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość