Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Zawieszenie Gwintowane.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez zgaju » 20 marca 2015, 16:51

V2 lepszy w jakim sensie dreadlook ?
Obrazek
SEAT auto emoción !
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zgaju
Sport
Sport
 
Posty: 441
Dołączył(a): 11 sierpnia 2013, 11:48
Auto: SEAT LEON
Silnik: ASV 1.9

Reklama

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 20 marca 2015, 19:54

jest twardszy a kolega lubi na desce jeździć nie długo pewnie zawita KS V3 :)
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez zgaju » 20 marca 2015, 20:52

wiem że to głupie pytanie, ale na co mam patrzeć jeżeli szukam (jakby to nie zabrzmiało) komfortowego? chlorek, masz troche wiedzy na ten temat z tego co czytam ;)
Obrazek
SEAT auto emoción !
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zgaju
Sport
Sport
 
Posty: 441
Dołączył(a): 11 sierpnia 2013, 11:48
Auto: SEAT LEON
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 20 marca 2015, 20:58

wiesz dla jednego b4 sport to już twardo a dla mnie KS dopiero daję radość z jazdy. Musi być twardo aż zęby trzeszczą :).
Z tego co jeździłem to KW V1 jest mega komfortowe.
Najmiększe ze sportowych amorów są Weitec ale nie kupuj sprężyn tej marki bo to porażka, cena pewnie też najtańsza.
Jak coś to pisz na pw podpowiem parę owoców :D
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Kula49 » 24 marca 2015, 10:47

Panowie doradźcie co będzie lepsze do Leona M1 1.6 (wiem że najlepszy był by Eibach Pro-kit ale znaleźć coś do 1.6 w dobrej kasie graniczy z cudem):

1. Seryjny zawias plus sprężyny KW (jak twierdzi sprzedający -30mm):

Obrazek

Cena: 250zł

2. Kit Obnizajacy -40/-40mm. Przód amortyzatory MTS tył KW + 4 springi KW (zdjęte z A3 1.9 TDI):

Obrazek

Cena: 300zł

3. Kit Patec zdjęty z Oktawii I (-35-40mm, przebieg zawiasu rzekomo 2tyś km):

Obrazek

Numery sprężyn przód 80-298 va oraz tył 80-282 ha.

Obrazek

Cena 300zł
Zobacz Profil
Kula49
Stella
Stella
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9 stycznia 2014, 23:12
Auto: Leon M1
Silnik: benzyna 1.6 16V

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dzojek218 » 7 sierpnia 2015, 21:07

Panowie mam zamiar kupić gwint tylko właśnie coś tam czytałem że może być potrzebny dystans na przód??, felgi na przodzie mam 8,5cala et35
Będzie potrzebny dystans??? Nie będzie haczyć???. Gwint albo mts albo fk. :-D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dzojek218
Stella +
Stella +
 
Posty: 79
Dołączył(a): 31 lipca 2014, 18:02
Lokalizacja: Lyski/k. Rybnika
Auto: Leon 1m
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 8 sierpnia 2015, 13:05

Zależy jakie obniżenie Cię interesuje, ile cali felgi i jakie opony :P

Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dzojek218 » 8 sierpnia 2015, 19:43

obniżenie tak myśłe około 5-6cm felgi tak jak pisałem 8,5cala et 35 a opony 225/40/18. Może coś haczyć?? Trzeba będzie dokupić dystans??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dzojek218
Stella +
Stella +
 
Posty: 79
Dołączył(a): 31 lipca 2014, 18:02
Lokalizacja: Lyski/k. Rybnika
Auto: Leon 1m
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 8 sierpnia 2015, 20:02

Jak napakujesz 3 osoby do tyłu będzie haczyć. Jak założysz dystans będzie gorzej bo na samym rancie już oprze się przy dużym nacisku.
Nie lepiej tobie jakiejś dobrej używki kupić niż syfiasty chińczyk?.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dzojek218 » 8 sierpnia 2015, 20:37

Nie pany źle żeście mnie zrozumieli albo ja źle napisałem chodzi mi o to czy z przodu nie trzeba będzie dystansu żeby od środka ta regulacja gwintu nie haczyła o oponę?? Bo gdzieś wyczytałem że może przycierać
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dzojek218
Stella +
Stella +
 
Posty: 79
Dołączył(a): 31 lipca 2014, 18:02
Lokalizacja: Lyski/k. Rybnika
Auto: Leon 1m
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Sebool2006 » 8 sierpnia 2015, 20:38

Zamiast tego MTSa czy FK wolał bym założyć sprężyny obniżające niż marnować kasę na taki gwint.
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dzojek218 » 8 sierpnia 2015, 21:23

A co byście polecili żeby i w miare komfortowe było??? tak do 1500zł uda się jakąś używke kupić???
Aktualnie mam założone springi h&r -35mm i jest ciut za wysoko dla mnie. Tak z 2-3 cm jeszcze bym go posadził. :-D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dzojek218
Stella +
Stella +
 
Posty: 79
Dołączył(a): 31 lipca 2014, 18:02
Lokalizacja: Lyski/k. Rybnika
Auto: Leon 1m
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 9 sierpnia 2015, 10:25

to dopiero po założeniu zobaczysz czy haczy czy nie. Ja polecam KW, Ksport, B16. W necie znajdziesz sporo używek.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Bociek » 10 sierpnia 2015, 10:08

http://olx.pl/oferta/zawieszenie-top-sp ... b1w2D.html
Ktoś spotkał się z takim wynalazkiem?
Kolega wrzucił to na grupę seata.
Nie ukrywam, że cena dość kusząca, ale czy warto się tym interesować? ;)
Na przyszły sezon marzą mi się 18', więc trzeba będzie rozejrzeć się za czymś w granicach -50 ;)
1.9 TDI- Jestem królem miast i wsi...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Bociek
Stella +
Stella +
 
Posty: 82
Dołączył(a): 5 października 2014, 09:23
Lokalizacja: Dębica
Auto: Leon I
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 10 sierpnia 2015, 15:50

Bilstein robi takie obniżenie ale nie jestem pewny na 100% czy akurat to jest to.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dzojek218 » 5 stycznia 2016, 12:05

Może głupie pytanie ale czy da się zregenerować tylne amortyzatory Kw V1??? Bo przód to oczywista sprawa.
Widać ewidentnie że zaczęły mi się pocić z tyłu amorki i strasznie wszystkie nierówności czuć co przedtem nie miało miejsca.
Może ktoś regenerował swój gwint w http://www.pecar.pl/ ???
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dzojek218
Stella +
Stella +
 
Posty: 79
Dołączył(a): 31 lipca 2014, 18:02
Lokalizacja: Lyski/k. Rybnika
Auto: Leon 1m
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez rafal9802 » 5 lutego 2016, 16:49

Zobacz Profil
rafal9802
Stella
Stella
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24 stycznia 2016, 14:31
Auto: leon m1
Silnik: benzyna 1.6 16V

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Zarco » 6 lutego 2016, 09:46

Ja mam kupione nowe AP i jeździ się na tym świetnie jest dość sztywnie lecz nie beton . Wiadomo ze nowe to nowe lecz używane lepszej firmy możne więcej wytrzymać niż ten MTS. Takie jest moje zdanie. niech tez inni się wypowiedzą na ten temat :)
Był :
Peugeot 306 2.0 HDI 115
Seat Leon 1M Top Sport 1.9 TDI ARL 174
Jest:
Seat Leon 1M Cupra R 1.8T BAM 225+
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Zarco
Sport
Sport
 
Posty: 255
Dołączył(a): 13 października 2013, 18:03
Lokalizacja: Podkarpacie
Auto: Cupra R
Silnik: BAM 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez facet04 » 11 lutego 2016, 22:31

Panowie pytanie za 100pkt
Czy te zawieszenia posiadają mocowanie na stabilizator od S3? I czy jest on wymagany przy mocniejszym obniżeniu auta?

http://olx.pl/oferta/kw-v1-inox-gwint-g ... f4b94ec894
http://olx.pl/oferta/kw-variant-1-zawie ... 3e97effce9

W pierwszym ogłoszeniu tylne amorki to FK. Nadają się do czegoś??
Zobacz Profil
facet04
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 24 października 2015, 21:38
Lokalizacja: pomorze
Auto: Leon 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 11 lutego 2016, 23:08

suChar napisał(a):Panowie pytanie za 100pkt
Czy te zawieszenia posiadają mocowanie na stabilizator od S3? I czy jest on wymagany przy mocniejszym obniżeniu auta?

http://olx.pl/oferta/kw-v1-inox-gwint-g ... f4b94ec894
http://olx.pl/oferta/kw-variant-1-zawie ... 3e97effce9

W pierwszym ogłoszeniu tylne amorki to FK. Nadają się do czegoś??

Posiadają takie mocowanie. Przy mocniejszym obniżeniu jak najbardziej trzeba wymienić stabilizator na taki z S3. Drugie zawieszenie sprzedaję ja, ogłoszenie już nieaktualne. Możliwe, że będę coś miał w przyszłym tygodniu więc odezwij się na PW jeśli jesteś zainteresowany ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Damian28 » 10 marca 2016, 19:53

o ile obnize tolka bez zmiany stabilizatora ??
Zobacz Profil
Damian28
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 3 stycznia 2016, 08:43
Auto: bora toledo II
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez szafran » 18 marca 2016, 20:49

Panowie mam pytanko, idzie mi kurierem gwint FK. Orientuje się ktoś jaka to seria ? i jak się na tym będzie jeździło ? dobry wybór ?

Obrazek

Bardzo twardo na tym będzie czy w miarę ok ? Będzie to mój pierwszy gwint :-o
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
szafran
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 28 stycznia 2016, 09:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon 1M Sport
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez PaVLo » 19 marca 2016, 09:46

Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PaVLo
TopSport
TopSport
 
Posty: 1448
Dołączył(a): 14 grudnia 2010, 14:49
Lokalizacja: Miasto szybkich kobiet i pięknych aut
Auto: Seat SPORT
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez szafran » 22 marca 2016, 06:26



Rzeczywiście, chyba to ten. Miał ktoś z nim do czynienia ? Może się ktoś wypowiedzieć na jego temat ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
szafran
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 28 stycznia 2016, 09:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon 1M Sport
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez damianos89 » 22 marca 2016, 23:03

Jeżeli chodzi o gwint FK AK Street, to mam w swoim Leonie kilka lat, kupowałem nowy. Spisuje się bez zarzutów, to zawieszenie gwintowane, więc jest bardziej twardo, ale jak na gwint nie jest tak źle w mojej opinii.
Leon Torro 2006
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
damianos89
Sport
Sport
 
Posty: 350
Dołączył(a): 13 listopada 2009, 17:03
Lokalizacja: Białystok
Auto: Leon 1M 2006 AXR+
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez szafran » 29 marca 2016, 14:38

damianos89 napisał(a):Jeżeli chodzi o gwint FK AK Street, to mam w swoim Leonie kilka lat, kupowałem nowy. Spisuje się bez zarzutów, to zawieszenie gwintowane, więc jest bardziej twardo, ale jak na gwint nie jest tak źle w mojej opinii.


Właśnie założyłem, jest to mój pierwszy gwint i powiem tak: BETON :mrgreen: Mam nadzieję że się przyzwyczaję bo jak na razie to trzepie tak że masakra na dziurach, a i nawet widzę teraz że autostrada nie jest idealnie równa :mrgreen: Póki co jeszcze mam zimówki 205/55/16, niedługo założę letnie 225/40/18 to pewnie będzie jeszcze twardziej :-P

Mam jeszcze pytanie, po założeniu gwintu na oryginalnych felgach Seata 16" odległość między oponą a sprężyną to dosłownie grubość noża, 1mm. Nie widzę żeby obcierało ale przy lekkim dodawaniu gazu jest dziwny dźwięk przy większych prędkościach, co to może być ? Opony 205/55/16. Felgi takie jak na zdjęciu niżej: Obrazek

Może jak założę 225/40/18 to tego dźwięku nie będzie ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
szafran
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 28 stycznia 2016, 09:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon 1M Sport
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 29 marca 2016, 14:59

szafran napisał(a):Mam nadzieję że się przyzwyczaję bo jak na razie to trzepie tak że masakra na dziurach

Tak to jest już w chińczykach :D. Do tego pewnie podskakuje jak ping pong.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez szafran » 29 marca 2016, 15:53

chlorek napisał(a):
szafran napisał(a):Mam nadzieję że się przyzwyczaję bo jak na razie to trzepie tak że masakra na dziurach

Tak to jest już w chińczykach :D. Do tego pewnie podskakuje jak ping pong.


Akurat IMO FK nie jest tak chiński jak MTS czy TA. Oczywiście KONI to to nie jest ale przy kupnie chciałem coś troszke lepszego od chińskiego MTS dlatego wybrałem nimieckie FK.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
szafran
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 28 stycznia 2016, 09:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon 1M Sport
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 29 marca 2016, 15:58

Akurat ta linia nie odbiega od chińskiego ta-technixa - to ta sama półka. ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 29 marca 2016, 18:37

szafran napisał(a):Akurat IMO FK nie jest tak chiński jak MTS czy TA

Jeden czort FK/MTS/TA.
Vogtland będzie miał o wiele lepsze właściwości.
szafran napisał(a):Oczywiście KONI to to nie jest

Śmiem powiedzieć, że nawet KIT Koni o wiele lepiej się będzie trzymał jak te chińskie wynalazki.
Gwint musi kosztować. Używka to już nie takie koszty a wolałbym takie rozwiązanie, bezpieczniejsze i sprawdzone.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez szafran » 31 marca 2016, 15:39

Dobra, w każdym razie na chwilę obecną jest jak jest, kiedyś na pewno będę chciał zainwestować w regulację twardości. Pytanko mam jeszcze takie czy jest jakaś różnica że założyłem osłony i odboje z serii ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
szafran
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 28 stycznia 2016, 09:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon 1M Sport
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 1 kwietnia 2016, 06:46

szafran napisał(a):jakaś różnica że założyłem osłony i odboje z serii ?

Żadna.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Ajvory » 7 maja 2016, 10:19

Siemanko ruszyłem z projektem od lutego tego roku ,11 czerwca chce zdążyć na pierwszy zlot brakuje mi tylko tzn, gleby ale z kasa krucha juz,,, moze ktos coś podpowie? mam alufelgi 17' 245/35 powiedzcie jakie zawieszenie najlepiej by pasowalo nie chce mega gleby bo jedze codziennie autem do pracy itp ,Pozdrawiam wszystkich serdecznie:)
Zobacz Profil
Ajvory
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7 maja 2016, 10:03
Lokalizacja: Ostrowiec Świetokrzyski
Auto: Seat Leon
Silnik: benzyna 1.6 16V

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez BartekTDi » 7 maja 2016, 12:55

W miarę tanią alternatywą są sprężyny Eibach Pro Kit ok 500zł. Hmm.. 245/35 przy silniku 1.6? aż tak gubił trakcję? :D Pozdro
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
BartekTDi
Sport
Sport
 
Posty: 381
Dołączył(a): 3 kwietnia 2013, 19:43
Lokalizacja: Skomielna Biała
Auto: Seat Leon Cupra 4
Silnik: BDE 2.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Arekkan » 17 maja 2016, 05:02

Witam! Podlaczam się do tematu, jestem tu Nowy choć konto już jakiś czas mam, mam problem po założeniu gwintu kw var2 przy skrecaniu kierownica w prawo coś bije w prawym przednim kole. Czy to stabilizator ociera o półoś? Da się coś z tym zrobić? Jakieś dłuższe łączniki? Przeszlifowanie stabilizatora lub inne patenty? Czy np. Podniesienie przodu do samej góry pomoże? Czy trzeba wymienić stabi na ten z s3? I gdzie takowy dostać, jeśli coś źle napisałem, proszę o zrozumienie i poprawę, pozdrawiam. :-)

Jeszcze jedno pytanie czy to o taki stabilizator chodzi jak na poniższej aukcji?
http://allegro.pl/stabilizator-golf-iv- ... 52891.html
Zobacz Profil
Arekkan
Stella +
Stella +
 
Posty: 41
Dołączył(a): 20 listopada 2015, 04:48
Lokalizacja: Wdc
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 17 maja 2016, 08:27

Jak podniesiesz do góry to nie będzie obcierało. Dłuższe łączniki nic nie dadzą do ori stabilizatora z ASV. Ten z aukcji będzie ok ale będziesz musiał dokupić jeszcze dłuższe łączniki z Cupry, czy S3. :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Arekkan » 17 maja 2016, 09:57

Dzięki za szybką odpowiedź, mam jeszcze jedno pytanie odnośnie łączników jak się mają cenowo te z s3 w porównaniu do ori Leona? I jeśli podniose przód by nie obdzieralo to tył będzie nisko a tam zbyt wiele podnieść się nie da, macie jakiś patent jakieś podkładki pod regulację tylu by się podniósł? :-)
Zobacz Profil
Arekkan
Stella +
Stella +
 
Posty: 41
Dołączył(a): 20 listopada 2015, 04:48
Lokalizacja: Wdc
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 17 maja 2016, 23:34

Arekkan napisał(a):Dzięki za szybką odpowiedź, mam jeszcze jedno pytanie odnośnie łączników jak się mają cenowo te z s3 w porównaniu do ori Leona? I jeśli podniose przód by nie obdzieralo to tył będzie nisko a tam zbyt wiele podnieść się nie da, macie jakiś patent jakieś podkładki pod regulację tylu by się podniósł? :-)

To po co Ci gwint jak chcesz podnosić auto? Pakuj lepiej jakiś kit albo ori zawias i po problemie.

Ja jeżdżę na łącznikach takich za 20zł i wytrzymują mi co najmniej rok ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Arekkan » 18 maja 2016, 09:58

Niestety, ale właśnie zakładam ori zawias, ponieważ dalej jak coś się tłucze nawet gdy gwint jest na samej górze, lecz teraz to już nie stabilizator trze, i nie mam pojęcia o co biega. :-/
Zobacz Profil
Arekkan
Stella +
Stella +
 
Posty: 41
Dołączył(a): 20 listopada 2015, 04:48
Lokalizacja: Wdc
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez _tomek_ » 18 maja 2016, 10:54

nikt z fusów nie wywróży, może być conajmniej kilka powodów.
Zobacz Profil
_tomek_
Sport
Sport
 
Posty: 376
Dołączył(a): 3 kwietnia 2011, 17:05
Auto: ____
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 18 maja 2016, 11:29

Arekkan napisał(a):tłucze nawet gdy gwint jest na samej górze

Może amor tłucze.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Arekkan » 20 maja 2016, 04:34

Ale teraz problem taki ze założyłem serię i dalej tłucze, przy naglym skrecie kierownica w prawo, możliwe że przy zbijaniu seryjnego mcpersonona uszkodzona została półoś albo przegub wewnętrzny lub zewnętrzny? I dlatego sie cos tlucze? Nie mam już sił do tego :/
Zobacz Profil
Arekkan
Stella +
Stella +
 
Posty: 41
Dołączył(a): 20 listopada 2015, 04:48
Lokalizacja: Wdc
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 20 maja 2016, 07:15

Nagraj te tłuczenie ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 20 maja 2016, 07:52

Może poducha górna tłucze, na podnośnik i szarpiesz kołem. Potem sprawdzasz całe zawieszenie.
Jak przy skręcie strzela to na 100% przegub. Po sprawdzaj czy wszystko jest ładnie i pięknie przykręcone.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Arekkan » 20 maja 2016, 08:49

Poduszka skrzypi Ale kij z nia, wszystko przykrecone, a odgłos podobny do tego jakby koło by odkrecone, ale jest przykręcone, czy przegub może wydawać takie dźwięki? To jest właśnie podczas gwałtownych mocnych skretoww prawo.
Zobacz Profil
Arekkan
Stella +
Stella +
 
Posty: 41
Dołączył(a): 20 listopada 2015, 04:48
Lokalizacja: Wdc
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 20 maja 2016, 09:45

Arekkan napisał(a):skretoww prawo.

Arekkan napisał(a):czy przegub może wydawać

Głównie tak się dzieje. Masz przyczynę.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Arekkan » 3 czerwca 2016, 18:00

Dzięki chlopaki będę na to patrzył albo zawioze do mechanika. Oby to było to.

-- 3 czerwca 2016, 18:00 --

Witam, jeśli by kogoś to interesowało to nie tlukl się przegub tylko łapa silnika od strony rozrządu, bo urwało sruby mocujące dlatego ze były niedokrecone, prawdopodobnie mechanik który niedawno ustawisl zapłon i rozrząd tego nie dokrecil, a to że mi się wydawało ze to od gwintu to musiał być zbieg okoliczności.
Zobacz Profil
Arekkan
Stella +
Stella +
 
Posty: 41
Dołączył(a): 20 listopada 2015, 04:48
Lokalizacja: Wdc
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez facet04 » 19 lipca 2016, 20:43

Panowie, temat pewnie przerabiany więc pewnie ktoś się orientuje. Po założeniu zawieszenia KW V1, stabilizatora S3 i łączników z S3 półośki trą o stabilizator przy mocnym skręcie, a na większych dziurach dobija prawa strona (prawdopodobnie też stabilizator o półoś). Jakieś rozwiązanie, propozycje??

Tak to wygląda od strony kierowcy:
Obrazek

i od pasażera (która tłucze przy większych dziurach)
Obrazek
Zobacz Profil
facet04
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 24 października 2015, 21:38
Lokalizacja: pomorze
Auto: Leon 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 20 lipca 2016, 09:57

Z tego co wiedzę to masz stabilizator z Cupry/S3, więc to nie trze półoś o stabilizator, tylko półoś o podłużnicę z prawej strony ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez facet04 » 20 lipca 2016, 10:56

Zmiana na inny stabilizator chyba nie pomoże?? A jakieś sposoby na uniknięcie tego? Oprócz cięcia podłużnicy of course :D
Zobacz Profil
facet04
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 24 października 2015, 21:38
Lokalizacja: pomorze
Auto: Leon 1M
Silnik: ARL 1.9

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość

cron