
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Axee napisał(a):... Prawdopodobnie płyta licznika pochodzi z angola ...
cebulka napisał(a):Dzięki. Jak auto jutro wróci do domu to sprawdzę
cebulka napisał(a):A jest tylko jeden login do licznika ?
cebulka napisał(a):Będę musiał jeszcze raz sprawdzić, bo szczerze powiedziawszy to nie zauważyłem żadnego komunikatu o zalogowaniu
mcaris napisał(a):Powiem tak kolego KiLLPiT do 1.8t będzie problem tylko immo off bo 1.8T są kapryśne i jeszcze nie widziałem żeby ktoś odpalił. Sam mam 1.8T i to przerabiałem. Na chwilę obecną ma 1/2fisJak coś to podbij na pw. I jeszcze jedno jak masz autko do 2001r to zapomnij że będzie wyświetlało ci bryłe samochodu po małej modyfikacji zegarów tylko drzwi kierowcy
![]()
Tempomat to też nie problem założyłem go może troche lepiaj jak w godzinę a tylko dlatego że musiałem sam dorobić wiązkęz gotową wiązka to chwila
, w dieslu jest łatwiej bo zazwyczaj przewody ciągniesz z podszybia a 1.8t niestety trzeba dobrać się do kompa
w golfie masz fis'a a to inna forma troche niz MFA.adasbb napisał(a):Ciekawe czy przelutowanie np. z licznika uszkodzone z Golfa IV europejskiego ekraniku FMA było by możliwe Czy ktoś już coś takiego robił?
Chodzi o kostkę z dołu tej strony - http://www.passatplus.de/umbauteile/ste ... ecker6.htmadasbb napisał(a):natomiast do wtyczki brązowej nad przekaźnikami, pin jest trochę mniejszy i niestety, ale nie wiem gdzie takowe znaleźć, ze złącza ISO od radia nie pasowało.
adasbb napisał(a):Pytanie, czy http://olx.pl/oferta/licznik-audi-a3-8l ... 5e4d70cec8 będzie pasował do przełożenia elektroniki z licznika z 1/2 fis? Pytam, ponieważ właściciel napisał, że jest to wersja amerykańska i tak naprawdę nie wiem czym one się różnią?
Jak ktoś z was robił przeszczep do obudowy z a3, to przekładał tylko elektronikę do a3 czy tylko sam przód był zmieniany? Bo nie mogę takiej informacji znaleźć w całym temacie
Martinus1985 napisał(a):Przepisać z ori wsadu
adasbb napisał(a):Pytanie, po poprawnym przerobieniu wsadu licznika do mojego licznika z passata 1/2 fis przez kolegę bledow, kodowaniu, podpięciu CanL i CanH licznik chodzi w pełni poprawnie (informuje o otwartych drzwiach, światłach, itp, w Can Gateway zniknęły błędy o tym informujące)
Licznik oryginalnie z Passata miał wsad 3BO 920 927, natomiast przerobiony i wgrany wsad jest z licznika 1J5 920 826A.
Problem jest taki, że na Can Gateway jak i w Instruments w VCDS nadal widnieją błędy, których nie da się wykasować:
01336 - Data Bus for Comfort System
80-00 - Single-Wire Operation
Dodatkowo w Can Gateway mam błąd:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
ale tego błędu się raczej nie pozbędę bo wydaje mi się, że jest to spowodowany opcja ESP w liczniku, a moje auto go nie posiada. Jest poprawnie zakodowany airbag i abs (00006).
Mój moduł komfortu to 1C0 959 799 E
Pytanie, czy te błędy już tak pozostaną (w sumie nic się złego nie dzieje), czy idzie się ich pozbyć?
Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości