Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez mcaris » 27 lutego 2015, 23:24

Niby działa ale co chwile pokazuje się otwarta maska i świeci się cały czas kontrolka abs chyba coś źle skopiowałem pomoże kto??
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Reklama

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 27 lutego 2015, 23:42

A nie lepiej było to zrobić na wsadzie z golfa ?
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez vinox » 28 lutego 2015, 00:26

czyli co... kupujemy nowy licznik z fis od np bory (http://allegro.pl/golf-4-bora-licznik-f ... 36682.html) i adaptujemy immobilizer ?? a KOSTKI SĄ TE SAME?? BO KIEDYS MIŁEM AUDI B5 i były 3 na srodku licznika dodatkowa kostka do fis. Proszę o info.
Zobacz Profil
vinox
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 26 grudnia 2014, 21:20
Auto: leon
Silnik: SDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez mcaris » 28 lutego 2015, 14:13

Było lepiej zrobić na wsadzie golfa tylko nie mam takiego niestety :cry: .
vinox Kostki są te same

-- 28 lut 2015, o 15:11 --

Chyba wszyscy sprzedali leony :-D . Metodą prób i błędów po skopiowniu części wsadu z 1j5920826 do 3b0020847 wyszło takie coś :-D
Obrazek

Obrazek

jeszcze jak by ktoś podpowiedział które komórki w obu wsadach odpowiadają za obroty bo narazie zostały z diesla
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Axee » 2 marca 2015, 17:14

ktorys adres z tych dwoch bedzie pasowal ... 846* ... 849* ...
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez mcaris » 2 marca 2015, 19:20

Dzięki Axee obrotki już śmigają w budziku :-D , jeszcze muszę ogarnąć żeby wyświetlał bryłę samochodu jak jest oryginalnie w passku a nie jak na załączonych obrazkach :-D :-D
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 2 marca 2015, 19:23

Ikonkę samochodu wyświetla Ci poprawnie. W licznikach 847 i 849 był taki układ samochodu.
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Axee » 3 marca 2015, 01:51

mcaris napisał(a): jeszcze muszę ogarnąć żeby wyświetlał bryłę samochodu jak jest oryginalnie w passku a nie jak na załączonych obrazkach
a jaki masz nr modulu komfortu? Wyglada jakby nie czytal drzwi po CANie, tylko po sygnalach analogowych.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez mcaris » 3 marca 2015, 06:18

Moduł mam 1jo 959 799 ah z tym ze na forum passata była porada (co trzeba zrobić żeby pokazywał info o drzwiach) czyli dolutowałem do płyty licznika 2 oporniczki i diodę i jeśli jest ori wsad od passka to normalnie pokazuje bryłę oraz otwarte drzwi kierowcy .
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Axee » 3 marca 2015, 22:14

mcaris, modul masz immo2, licznik immo3, zatem wiecej niz to co teraz wyswietla juz nie pokaze. Pokazuje tylko drzwi kierowcy i otwarty bagaznik.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez barto128 » 12 marca 2015, 20:09

Powracam do tematu gdyż jechałem ostatnio Audi i zaintrygowały mnie zegary które tam siedzą w związku z tym mam pytanie do specjalistów:
Czy dało by się wstawić zegarki 8L0 920 980 AX do leosia w jakiś sposób, no i czym się one różnią od passatowych? Jak mniemam 920 oznacza że działają z CAN? Wiem że pare stron wcześniej ktoś pisał że nie :P Ale dlaczego? - jak już :P Czekam na rzeczową odpowiedź ;)
Seat Leon 1M Sport 1,9 TDI ASV 132,6 KM / 288,7 Nm 2013 - 2017
Seat Leon 1P FR 2017 - ... ;)

https://www.facebook.com/leonWoznyGarage/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
barto128
Sport
Sport
 
Posty: 206
Dołączył(a): 5 kwietnia 2013, 19:33
Lokalizacja: Giżycko/Kę3yn/Olsztyn
Region: warmińsko-mazurskie
Auto: Leon FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez mcaris » 12 marca 2015, 20:46

Na pewno trzeba rezać przy wtyczkach tzn jest sporo pinów do przepięcia . W audi info o drzwiach idzie bezpośrednio do zegarów a nie przez moduł komfortu . Kiedyś miałem u siebie na chwile podłączone zegarki od a3 więc jest to do zrobienia :))
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez barto128 » 12 marca 2015, 20:55

No właśnie siedzę i porównuje piny zegarów z passata i audi i faktycznie jest troche przekładania i dodatkowo chyba kilka sygnałów które w leonie nie występują (chyba?) :P W każdym bądź razie poszukam jeszcze może w inszych językach coś piszą ;) A orientijesz się może jak z immo w zegarach audikowych czy będzie współpracować z leonowym ?
Seat Leon 1M Sport 1,9 TDI ASV 132,6 KM / 288,7 Nm 2013 - 2017
Seat Leon 1P FR 2017 - ... ;)

https://www.facebook.com/leonWoznyGarage/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
barto128
Sport
Sport
 
Posty: 206
Dołączył(a): 5 kwietnia 2013, 19:33
Lokalizacja: Giżycko/Kę3yn/Olsztyn
Region: warmińsko-mazurskie
Auto: Leon FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez mcaris » 15 marca 2015, 19:18

Immo hmm nie mam pojęcia bo u mnie immo niet :-D . więc nie było problemu :-D :-D .Jak zapodasz sobie zegary z a3 to koniecznie pochwal sie nimi jestem ciekawy jak to śmiga

-- 15 mar 2015, o 20:16 --

Panowie pytanie troszeczkę z innej beczki tzn. czy radio concert II podejdzie do mojego auta i pod licznik z passata z pełnym fis . Dokładnie chodzi mi o to czy wyświetlało by informacje RDS na fisie ??
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez barto128 » 17 marca 2015, 17:25

mcaris, jak tylko dorwę jakiś licznik od audika to napewno coś pokombinuję bo specjalnie raczej nie będę go szukał gdyż w planach inne mody :P Ale co do tematu to mam pytanie z innej beczki ( tak znowu pytam bo się zastanawiam ) :P Czy w liczniku z passata (którymkolwiek z CAN) jest możliwość żeby zegarek był sterowany radiowo tak jak np ma to miejsce w niektórych licznikach z Audi? :hmmm:
Seat Leon 1M Sport 1,9 TDI ASV 132,6 KM / 288,7 Nm 2013 - 2017
Seat Leon 1P FR 2017 - ... ;)

https://www.facebook.com/leonWoznyGarage/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
barto128
Sport
Sport
 
Posty: 206
Dołączył(a): 5 kwietnia 2013, 19:33
Lokalizacja: Giżycko/Kę3yn/Olsztyn
Region: warmińsko-mazurskie
Auto: Leon FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez mcaris » 26 marca 2015, 19:07

witam ponownie jest możliwość żeby na oryginalnym wsadzie z passka 3b0920847D wyświetlało bryłę samochodu ( na module komfortu 1j0)
Obrazek
W sumie są malutkie ograniczenia tzn. nie pokazuje otwarej klapy bagażnika,hmmm daało rade to zrobić ale po zamknięciu auta pokazywało że klapa jest otwarta a jak otworzyłem auto (oczywiście mowa o zamykaniu z pilota) to pokazuje że otwarta :-D więc wyłączyłem całkowicie :-D :-D
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Odp: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 26 marca 2015, 19:12

A udało Ci się zrobić żeby na tym liczniku i wsadzie z golfa to jest bodajże 846 pokazywało otwarte drzwi ? Mnie niestety się nie udało nawet po dolutowaniu braków w płycie.

Skrobnięte z kalkulatora
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez [gypsymh] » 13 kwietnia 2015, 08:50

Witam wszystkich tutaj.
Problem z moim licznikiem wydaje się trochę nie typowy a objawy dziwne. Posiadam w swoim wozie licznik z Passata b5 ful fis. Dzięki mojemu przed mówcy jakoś to chula i nie sprawia problemów(za co wielkie dzięki). Po za jednym do którego dzisiaj doszedłem. Otóż w liczniku są wymienione diody smd od podświetlenia na białe(pewnie chińskie) i kilka czerwonych do wyświetlaczy. Białe świeca dość mocno, nie mam wymienionych opornikow, przez co musze ustawiać ściemniacz na minimum. Przewody do can są dołożony do licznika.

Mój problem tkwi w migającym panelu sterowania szyb i lusterek. Wszystkie elementy odpowiedzialne za to podświetlenie zostały już podmienione, lub naprawione. Dzisiaj dzięki sugesti kolegi MenIB odłączyłem przewody can od licznika i podświetlenie przestało migac. Czyli problem w liczniku. Czy wina mogą być złe diody od podświetlenia? Czy jakiś inny element na płycie głównej licznika? Dodam jeszcze, że gdy auto jest zimne, np po nocy problemu nie ma. Lecz gdy tylko trochę się zagrzej mam dyskotekę.
Proszę o porady i sugestie. Chciałbym ten problem rozwiązać

-- poniedziałek, 13 kwi 2015, 09:40 --

Witam ponownie. Nikt więcej nie zaobserwował u siebie takich anomalii? Trochę dziwna sprawa. Dla wykluczenia licznika podmieniłem dwa inne z fisem dla pewności. Niestety objawy były takie same jak na moim. Czyli stwierdzam, że to nie licznik. Po odpieciu jednego z przewodów magistrali can z pod pinu 9 kostki licznika problem znika. Czy ktoś ma jakiś pomysł?
M@r[!n LEON 1M- repels ARL+++by Kobzyr/brakes 312-256/dual Flash-Multimap/full fis/podwójne kierunki
LEON 5F CUPRA 280 2.0TFSI/DSG/BLACK PERFORMANCE/ORANGE PAKIET
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
[gypsymh]
Sport
Sport
 
Posty: 505
Dołączył(a): 24 czerwca 2013, 23:33
Lokalizacja: Małopolska
Auto: LEON 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez ciagus » 13 kwietnia 2015, 20:45

[gypsymh] napisał(a):Witam wszystkich tutaj.
Problem z moim licznikiem wydaje się trochę nie typowy a objawy dziwne. Posiadam w swoim wozie licznik z Passata b5 ful fis. Dzięki mojemu przed mówcy jakoś to chula i nie sprawia problemów(za co wielkie dzięki). Po za jednym do którego dzisiaj doszedłem. Otóż w liczniku są wymienione diody smd od podświetlenia na białe(pewnie chińskie) i kilka czerwonych do wyświetlaczy. Białe świeca dość mocno, nie mam wymienionych opornikow, przez co musze ustawiać ściemniacz na minimum. Przewody do can są dołożony do licznika.

Mój problem tkwi w migającym panelu sterowania szyb i lusterek. Wszystkie elementy odpowiedzialne za to podświetlenie zostały już podmienione, lub naprawione. Dzisiaj dzięki sugesti kolegi MenIB odłączyłem przewody can od licznika i podświetlenie przestało migac. Czyli problem w liczniku. Czy wina mogą być złe diody od podświetlenia? Czy jakiś inny element na płycie głównej licznika? Dodam jeszcze, że gdy auto jest zimne, np po nocy problemu nie ma. Lecz gdy tylko trochę się zagrzej mam dyskotekę.
Proszę o porady i sugestie. Chciałbym ten problem rozwiązać

-- poniedziałek, 13 kwi 2015, 09:40 --

Witam ponownie. Nikt więcej nie zaobserwował u siebie takich anomalii? Trochę dziwna sprawa. Dla wykluczenia licznika podmieniłem dwa inne z fisem dla pewności. Niestety objawy były takie same jak na moim. Czyli stwierdzam, że to nie licznik. Po odpieciu jednego z przewodów magistrali can z pod pinu 9 kostki licznika problem znika. Czy ktoś ma jakiś pomysł?

U mnie też mruga podświetlenie przycisku od szyb i prawdopodobnie przyczyną jest potencjometr od ściemniacza.Jak ustawię podświetlenie na max to dioda od przycisku już nie mruga.
"Nie myli się tylko ten, kto nie robi nic" Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ciagus
Signo
Signo
 
Posty: 141
Dołączył(a): 30 października 2011, 20:18
Lokalizacja: Słoneczna Kalifornia
Auto: Leon 1M
Silnik: BCB 1.6

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez [gypsymh] » 14 kwietnia 2015, 04:39

Kolego ciagus wymieniłem juz 4 regulatory ściemniania i na wszystkich było tak samo.

Dość istotną ciekawostka jest fakt, że gdy auto jest po nocy zimne jak przy obecnych temperaturach jest ok. Gdy wsiadam po pracy do nagrzanego słońcem auta podświetlenie juz mruga. A im bliżej wieczoru i chłodniej problem znika.
M@r[!n LEON 1M- repels ARL+++by Kobzyr/brakes 312-256/dual Flash-Multimap/full fis/podwójne kierunki
LEON 5F CUPRA 280 2.0TFSI/DSG/BLACK PERFORMANCE/ORANGE PAKIET
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
[gypsymh]
Sport
Sport
 
Posty: 505
Dołączył(a): 24 czerwca 2013, 23:33
Lokalizacja: Małopolska
Auto: LEON 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez PaVLo » 14 kwietnia 2015, 11:37

Jeśli diody w panelu też zostały wymienione to problem jest w nich, mogą być źle dobrane i przy za niskim napięciu zaczynają mrugać. ja w panelu montowałem diody 3mm (tam gdzie były wymienne, smd nie ruszałem) pod 12V i zero problemów.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PaVLo
TopSport
TopSport
 
Posty: 1448
Dołączył(a): 14 grudnia 2010, 14:49
Lokalizacja: Miasto szybkich kobiet i pięknych aut
Auto: Seat SPORT
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez [gypsymh] » 15 kwietnia 2015, 04:14

Witam,
powracamy do tematu. Bylem dzisiaj u elektryka z tym objawem. Po podłączeniu kompa i sprawdzeniu wszystkich połączeń, pokazało iż bramka can komunikuje się z licznikiem tylko jednym przewodem. Wiec wina leży prawdopodobnie w przewodach. Trzeba zrobić po raz trzeci instalacje i zobaczymy.
M@r[!n LEON 1M- repels ARL+++by Kobzyr/brakes 312-256/dual Flash-Multimap/full fis/podwójne kierunki
LEON 5F CUPRA 280 2.0TFSI/DSG/BLACK PERFORMANCE/ORANGE PAKIET
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
[gypsymh]
Sport
Sport
 
Posty: 505
Dołączył(a): 24 czerwca 2013, 23:33
Lokalizacja: Małopolska
Auto: LEON 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Tracer2 » 15 kwietnia 2015, 05:06

[gypsymh] napisał(a):
Dość istotną ciekawostka jest fakt, że gdy auto jest po nocy zimne jak przy obecnych temperaturach jest ok. Gdy wsiadam po pracy do nagrzanego słońcem auta podświetlenie juz mruga. A im bliżej wieczoru i chłodniej problem znika.


Przydał by się jakiś kondensator na zasilaniu tych diod w liczniku. Np 1000 mikroF/ elektrolit. To widać pulsującą pracę regulatora napięcia w funkcji temperatury.
Leon II 1,6 CAYC 147 KM by Vtec, prowadzi WAZE i AM XL 6.25 , VW Caddy SDI 1,9 KAT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tracer2
FR
FR
 
Posty: 1796
Dołączył(a): 4 lutego 2011, 05:40
Lokalizacja: W-wa
Region: mazowieckie
Auto: Leon II TDI
Silnik: CDLD 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez barto128 » 19 kwietnia 2015, 14:23

Witam ponownie ;) Czy któryś z szanownych kolegów posiada gotowy wsad do licznika 847E dla Leosia w dieslu, bo akurat takowy wpadł w moje ręce :D
Seat Leon 1M Sport 1,9 TDI ASV 132,6 KM / 288,7 Nm 2013 - 2017
Seat Leon 1P FR 2017 - ... ;)

https://www.facebook.com/leonWoznyGarage/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
barto128
Sport
Sport
 
Posty: 206
Dołączył(a): 5 kwietnia 2013, 19:33
Lokalizacja: Giżycko/Kę3yn/Olsztyn
Region: warmińsko-mazurskie
Auto: Leon FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez [gypsymh] » 19 kwietnia 2015, 21:31

Tracer2 napisał(a): To widać pulsującą pracę regulatora napięcia w funkcji temperatury.


No tak. Masz rację. Ale dla czego tak się dzieje po podłączeniu tego licznika z Passata pod szynę can modułu komfortu?? Na innych licznikach jest tak samo. Jedynie bez cana jest ok. Który element należało by podmienić aby wyeliminować problem?
M@r[!n LEON 1M- repels ARL+++by Kobzyr/brakes 312-256/dual Flash-Multimap/full fis/podwójne kierunki
LEON 5F CUPRA 280 2.0TFSI/DSG/BLACK PERFORMANCE/ORANGE PAKIET
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
[gypsymh]
Sport
Sport
 
Posty: 505
Dołączył(a): 24 czerwca 2013, 23:33
Lokalizacja: Małopolska
Auto: LEON 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: Odp: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez cinek2004 » 19 kwietnia 2015, 23:34

A jaki masz numer komfortu?
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
cinek2004
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 15 stycznia 2013, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Auto: VW Golf IV

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez [gypsymh] » 1 maja 2015, 13:45

cinek2004 napisał(a):A jaki masz numer komfortu?


Nr komfortu mam 1C0 959 799F. Moduł tez był wymieniamy na inny w celu sprawdzenia

-- piątek, 1 maja 2015, 14:45 --

Witam ponownie.
Chyba udało mi się zlokalizować problem migania panela sterowania szyb. Wcześniej pisałem, iż podmiana licznika nic nie dała. A problem znajduje się prawdopodobnie w liczniku. Posiadam licznik z koncowka 849A. Na jego wyposażeniu jest czujnik światła który reguluje podświetleniem. Po podłączeniu licznika pod moduł komfortu musi on wysyłać błędne informacje na szynę. Gdyż tylko wtedy panel miga. Zaślepilem wiec czujnik aby sam nie podnosił napięcia na podświetleniu i problem migania znikł. Jestem na etapie obserwacji czy efekt migania będzie utrzymał się dalej. Dodam, że regulacja podświetlenia działa bardzo dobrze.

Panowie z którymi pisałem w tej sprawie, jeśli któryś z Was spróbował by tego samego i potwierdził poprawę było by super
Pozdrawiam
M@r[!n LEON 1M- repels ARL+++by Kobzyr/brakes 312-256/dual Flash-Multimap/full fis/podwójne kierunki
LEON 5F CUPRA 280 2.0TFSI/DSG/BLACK PERFORMANCE/ORANGE PAKIET
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
[gypsymh]
Sport
Sport
 
Posty: 505
Dołączył(a): 24 czerwca 2013, 23:33
Lokalizacja: Małopolska
Auto: LEON 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez cj_clon » 9 lipca 2015, 19:49

Witam serdecznie, sorki ze się wtrącę ,ale mam pytanie a mianowicie też zmieniałem zegary aby miały fis, jednakże moja modyfikacja nie była aż tak wielka i nowe zegarki jakie siedzą w Leośku pochodzą od Seata Toledo, jednakże zauważyłem dziwny problem. Zasięg który jest pokazywany ile mogę zrobić jeszcze km na ropie która jest w baku jest silnie uzależniony od chwilowego spalania..
Czy u was też tak jest, czy to normalne?? U braciaka spr w Leonie ARL ori licznik z fis nie jest to aż tak bardzo uzależnione.
Reasumując np po zapaleniu "rezerwy" przykładowo pokazuje zasięg 80km, jednak jak bym chwilowo zaczął deptać Leośka to po chwili od razu pokazuje zasięg -0km. PO ustabilizowaniu jazdy, - brak gwałtownych przyspieszeń zasięg wraca do 80km.
Czy coś źle mam w liczniku skonfigurowane, czy jak może ktoś się wypowiedzieć na ten temat??
Zobacz Profil
cj_clon
Stella
Stella
 
Posty: 21
Dołączył(a): 27 czerwca 2014, 09:20
Auto: seat leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez mlynek » 9 lipca 2015, 21:33

To jest normalne. U mnie tez tak na ori zegarach. To raczej oblicza ze sredniego spalania a nie z chwilowego.
Obrazek
Seat Leon 1.9 TDI ASV+ @@@ Turbo ASZ + wtryski 0.216 WZM + program by kobzyr + sztywne koło + tarcz i docisk SACHS z Golfa III 1.9 TDI/Corrado G60
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mlynek
Sport
Sport
 
Posty: 723
Dołączył(a): 15 maja 2014, 19:20
Lokalizacja: Słupsk
Region: pomorskie
Auto: Leon 5F 2.0TDi 184KM
Silnik: CUNA 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez GangstaMarc » 9 lipca 2015, 22:25

To normalne... wręcz dziwne, że u Twojego brata jest inaczej. Miałem dwa Leony ARL i w każdym było tak samo.
Liczniki z tym "niby fis" działają w trybach od ostatniego postoju lub od ostatniego resetu... tylko nie pamiętam tej chwili czy opcja "ile przejadę na pozostałym paliwie" zmienia się w zależności od wyboru trybu.
:zabawa:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GangstaMarc
Sport
Sport
 
Posty: 610
Dołączył(a): 24 czerwca 2010, 12:56
Lokalizacja: świętokrzyskie
Auto: TopSport ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez ksl » 9 lipca 2015, 22:40

Obrazek
Obrazek
CupraR333 1P MY12 TRACK TOY
CupraR 4drive 5F ST Family car

Obrazek

http://www.youtube.com/user/MultiKsl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ksl
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1247
Dołączył(a): 6 października 2007, 10:19
Lokalizacja: WK/TST
Region: mazowieckie
Auto: LCR++
Silnik: CDLA 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez matts84 » 15 lipca 2015, 07:14

OK, robiłem swap na licznik z MFA a teraz chcę wrzucić z 1/2 FIS z Paska. Zakupiłem licznik z angola 3B0920927, mam tarcze europejskie. Jaki wsad mam szukać do tego licznika? Auto to Toledo 1.8 20V 125 KM Benzyna z IMMO2

Czy dobrze myślę że będzie to wsad z golfa 1J5920826A, mam ok 500 wsadów z aut VW więc jakiś na bank podejdzie :mrgreen:

Czekam na licznik i potestujemy

-- 14 lipca 2015, 20:40 --

Ok, dopasowałem wsad, zakodowałem licznik ale mam problem bo nie gaśnie mi kontrolka poduszki. licznik w seacie miałem software coding 04142 a wsc 07777 w nowym liczniku z paska nie przyjmuje mi tego kodowania, czy ktoś może powiedzieć czemu? Jakie kodowanie powinienem wprowadzić?

-- 14 lipca 2015, 22:08 --

w liczniku oraz w Can zapisuje sie błąd

01321 - Moduł sterowania poduszek powietrznych (J234): Brak sygnału / Komunikacja
, kodowanie w can to 00006, jak zmienilem na 00010 to kontrolka od airbag wcale nie świeci.
Pomoże ktoś?

-- 15 lipca 2015, 08:14 --

barto128 napisał(a):Czy ktoś orientuje się jaki wsad wgrać do licznika 3B0920829A aby wszystko hulało jak trzeba albo dysponuje takim wsadem? A tak przy okazji u mnie wyszło to tak :-D Zastanawiam się jeszcze tylko nad ewentualną zmianą podświetlenia :wink: No i czasem wyświetlacz nieco słabnie w niektórych miejscach jak się rozgrzeje ale licznik miałem niemalże za darmo więc wykorzytałem :mrgreen:

Obrazek

Obrazek


Jak sobie poradziłeś ze zgaszeniem kontrolki poduchy? Mam taki licznik ale z końcówka 7
Zobacz Profil
matts84
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 maja 2013, 20:03
Auto: Toledo 1M
Silnik: benzyna 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez mcaris » 15 lipca 2015, 19:46

Jak masz poduchy 1J0.. to nie ma komunikacji bo licznik masz z can i "zgaszenie" to kodowanie w can gateway na 00002 :-D ale błąd i tak będzie wystepował chyba
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez matts84 » 16 lipca 2015, 06:27

Ale stary licznik też jest z Can oryginalny od Toledo, moduł komfortu to 1j0 959 799AH, poduchy pewnie też. Zależy mi na tym aby te poduszki działały, czy jak zgasze kodowaniem to w razie czego wypala? Albo czy jakoś da się podciągnąć sygnał kontrolki poduszek? CZemu ABS bez problemu gaśnie>???

Ponad to nie działa sygnalizacja niezgaszenia świateł, otwarcia drzwi, ale tu juz wiem ze musze dolutować elementy w liczniku, z tym sobie poradzę. Ale zależy mi na tym aby system poduszek działał.

-- 16 lipca 2015, 07:27 --

ok, chyba wiem o co chodzi.prawdopodobnie mcaris masz troche racji i poduchy nie maja CAN, wczytałem się w pinout z tej strony http://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-1 ... -licznika/

i wyczytałem że w moim liczniku w toledo info o poduszcze jest w niebieskiej wtyczce pod pinem 6, w nowym liczniku ten pin jest niewykorzystany.
Zastanowiłem się nad tym co zrobić i chyba zmostkuje pin 6 z pinem 4 (lampka holowania przyczepy) Który u mnie nie jest wykorzystany. wtedy powinno zapalać tą lampkę, w can gateway przekoduje na 0002 czyli sam abs i wtedy znikna błedy i zgasnie poducha. A diodę od wskazań holowania przyczepy przeniosę fizycznie w miejsce poduszki i tyle.

Innego rozwiązania nie widzę.
Zobacz Profil
matts84
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 maja 2013, 20:03
Auto: Toledo 1M
Silnik: benzyna 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez mcaris » 16 lipca 2015, 10:11

Więc po co sie bawić w rezanie licznika to kup sterownik poduszek 1c0.. i kombinuj , raczej te sterowniki nie są drogie
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez matts84 » 17 lipca 2015, 22:50

Ale sterownika chyba nie przekoduję, wolałbym nie grzebać w poduszkach

-- 16 lipca 2015, 21:08 --

Panowie a wiecie co edytować we wsadzie aby nie było piszczenia przy rezerwie paliwa np tylko ten gong?

Znalazłem wpis na forum VW ale temat umarł i nie wiadomo co pozmieniac.
rosiek
04-03-2012, 17:25
żeby zmienić piszczyk na gong tak jak jest w licznikach po 2008 trzeba dokonać zmian w pamięci licznika.
Wszystkie ostrzeżenia wtedy zamiast denerwującego piszczyka ładnie "gongują"
Przy czym przebieg i zegarek pozostają bez zmian.
Pozdrawiam


-- 17 lipca 2015, 23:50 --

No nic, kupiłem starszy licznik z golfa 920 925 który ma info poduszki nie po Can, a ten będzie na części, dorwalem go dosyć tanio więc nie szkoda. Nie wiem jak wy upychacie obudowe z paska w toledo czy leonie bo nawet po podcięciu nie wchodzi. Dlatego kupiłem licznik od golfa. Przełoze tylko srebrne pierścienie jak się uda.
Zobacz Profil
matts84
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 maja 2013, 20:03
Auto: Toledo 1M
Silnik: benzyna 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez ciagus » 21 lipca 2015, 21:13

Koledzy, podpowie ktoś który adres w liczniku z końcówką 829 jest odpowiedzialny za moment zapalenia się rezerwy?W ori liczniku lampka zapalała się przy 7 litrach, a w liczniku z Passata zapala się jak są 4 litry.
"Nie myli się tylko ten, kto nie robi nic" Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ciagus
Signo
Signo
 
Posty: 141
Dołączył(a): 30 października 2011, 20:18
Lokalizacja: Słoneczna Kalifornia
Auto: Leon 1M
Silnik: BCB 1.6

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez matts84 » 25 lipca 2015, 19:41

w liczniku z passata niestety nie znalazlem sposobu na zgaszenie airbag, mostkowanie pod lampke kierunków przyczepy przyniosło efekt odwrotny, czyli kontrolka sie nie swieci po zapaleniu licznika a po chwili sie zapala, czyli na odwrót, nie wiem jak ja wysterować. Próbowałem też zmostkowac ja z kontrolka klocków bo u mnie ich nie ma i efekt ten sam, Aktywowałem za to sygnał o niezgaszeniu swiateł ale tez nie ma gongu tylko sygnał ciągły z gongu a nie pisk, całe szczęście...

Czy ktoś wie co można jeszcze zrobić by sygnał z pinu 6 czyli jak wyczytałem sterowanie masą, gasił airbag?

-- 25 lipca 2015, 20:41 --

Dobra, dam sobie spokój z tą zmianą bo nie ma to sensu, w moim aucie nie da sie sparować tych liczników po ludzku więc raczej oleję temat. Ten z golfa okazał się nie VDO ale motometer o czym mnie sprzedający nie poinformował więc go odeślę, ponadto na nim też nie gaśnie airbag i nie mogę nawet odczytać wsadu.
Zobacz Profil
matts84
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 maja 2013, 20:03
Auto: Toledo 1M
Silnik: benzyna 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez barto128 » 28 lipca 2015, 14:06

matts84 napisał(a):w liczniku z passata niestety nie znalazlem sposobu na zgaszenie airbag, mostkowanie pod lampke kierunków przyczepy przyniosło efekt odwrotny, czyli kontrolka sie nie swieci po zapaleniu licznika a po chwili sie zapala, czyli na odwrót, nie wiem jak ja wysterować. Próbowałem też zmostkowac ja z kontrolka klocków bo u mnie ich nie ma i efekt ten sam, Aktywowałem za to sygnał o niezgaszeniu swiateł ale tez nie ma gongu tylko sygnał ciągły z gongu a nie pisk, całe szczęście...

Czy ktoś wie co można jeszcze zrobić by sygnał z pinu 6 czyli jak wyczytałem sterowanie masą, gasił airbag?

-- 25 lipca 2015, 20:41 --

Dobra, dam sobie spokój z tą zmianą bo nie ma to sensu, w moim aucie nie da sie sparować tych liczników po ludzku więc raczej oleję temat. Ten z golfa okazał się nie VDO ale motometer o czym mnie sprzedający nie poinformował więc go odeślę, ponadto na nim też nie gaśnie airbag i nie mogę nawet odczytać wsadu.


Hej. Dawno tu nie zaglądałem :P Jeśli chodzi o poduche to u mnie zachowywała się kontrolka prawidłowo. Jaki masz sterownik poduszek dokładnie bo jest jeszcze opcja że może się uszkodził i dlatego właśnie świeci. Kodowanie CAN w zależności od wyposażenia ale dla ABS + VW Airbag będzie to 0006 po zmianie na 0002 niestety cały system Airbag jest nieaktywny. Jeśli chodzi o wsad do twojego licznika to poprostu trzeba wgrać od Golfa 1.8 benzyna i powinno hulać po odpowiednim kodowaniu :wink:

Tu masz wsady z liczników i dobierz z golfa coś dla benzyny to chyba te z końcówką A i B
http://www20.zippyshare.com/v/rqPj8WRT/file.html

Kody adaptacji dla Seata masz tutaj i jak poczytasz to będziesz wiedział o co chodzi ;)
http://www20.zippyshare.com/v/1BJGWkF1/file.html

Jeśli o kodowanie samych zegarów chodzi to musisz znaleźć w necie kodowanie dla golfa bo nieco się różni z uwagi na funkcje w zegarach. Jak masz jakieś pytania to pisz może uda się ten sprzęt zmusić do działania :D
Seat Leon 1M Sport 1,9 TDI ASV 132,6 KM / 288,7 Nm 2013 - 2017
Seat Leon 1P FR 2017 - ... ;)

https://www.facebook.com/leonWoznyGarage/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
barto128
Sport
Sport
 
Posty: 206
Dołączył(a): 5 kwietnia 2013, 19:33
Lokalizacja: Giżycko/Kę3yn/Olsztyn
Region: warmińsko-mazurskie
Auto: Leon FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez matts84 » 28 lipca 2015, 21:36

wszystko prawie ogarnięte a na kontrolkę airbag nie ma innej opcji jak... Zaślepić....

Lub wstawić przekaźnik do elektroniki który po podaniu masy z pinu 6 będzie gasił kontrolkę? oczywiście trzeba odciąć kontrolkę od płytki na jednym z biegunów. Co wy na to :)?

Co do licznika wyszło tak

Obrazek

http://www.gg.pl/dysk/LTQOav4KaKhsLDQOa ... 204445.jpg
Zobacz Profil
matts84
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 maja 2013, 20:03
Auto: Toledo 1M
Silnik: benzyna 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 28 lipca 2015, 21:40

Noo ładnie ;-)
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez matts84 » 28 lipca 2015, 21:57

Na obudowe nie patrzcie bo bedzie i tak z A3 :) ale najpierw musze tą kontrolkę ogarnać, w piatek skocze do elektronicznego zapytam o przekaźniki 3V jakieś.
Zobacz Profil
matts84
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 maja 2013, 20:03
Auto: Toledo 1M
Silnik: benzyna 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez barto128 » 29 lipca 2015, 06:58

No no :-D Muszę przyznać że całkiem ładnie to wyszło :brawo: Mam tylko pytanie czy po zmianie podświetlenia też licznik świeci ci jaśniej niż radio i climatronik, a czerwone diody pod wyświetlaczami są niemal pomarańczowe ?
Seat Leon 1M Sport 1,9 TDI ASV 132,6 KM / 288,7 Nm 2013 - 2017
Seat Leon 1P FR 2017 - ... ;)

https://www.facebook.com/leonWoznyGarage/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
barto128
Sport
Sport
 
Posty: 206
Dołączył(a): 5 kwietnia 2013, 19:33
Lokalizacja: Giżycko/Kę3yn/Olsztyn
Region: warmińsko-mazurskie
Auto: Leon FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez matts84 » 29 lipca 2015, 20:38

Diody białe świecą jasno, i myślę czy pod tarcze nie dać białej podkładki, co do diód pod wyświetlaczami na foto wygląda na pomarańczowe a w realu jest czerwone bo diody przelutowalem z innego licznika od Golfa.

-- 29 lipca 2015, 21:38 --

Dołożenie przekaźnika SMD załatwiło temat. Kontrolka gaśnie po pojawieniu się masy, niestety pewnie zostaną błędy w CAN, ale trudno.

https://youtu.be/qUf60nJXVvI
Zobacz Profil
matts84
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 maja 2013, 20:03
Auto: Toledo 1M
Silnik: benzyna 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez mcaris » 31 lipca 2015, 07:29

Super że sobie poradziłeś i pewnie komuś sie przyda jak będzie maił podobne problemy z licznikiem :brawo:
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez matts84 » 5 sierpnia 2015, 21:45

Obudowa z a3 juz jedzie. Jeszcze zmienię chyba 2 ost diody obrotka i prędkościomierza na czerwone. Widziałem tak u kogoś i spoko wyglądało. :)

-- 5 sierpnia 2015, 22:45 --

Licznik siedzi i prawie wszystko działa. Piszę prawie bo robiłem info o niezgaszonych światłach, polutowalem wsio i działało. A po zmianie podświetlania i poskładaniu wszystkiego ta jedna rzecz nie działa, sprawdzałem oba rezystory i diodę i wsio ok jest, we wsadzie tez aktywowane, nie wiem o co chodzi, może coś uszkodziłem przy lutowaniu...
Zobacz Profil
matts84
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 maja 2013, 20:03
Auto: Toledo 1M
Silnik: benzyna 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Pavulon87 » 7 sierpnia 2015, 16:36

3B0920849A http://allegro.pl/licznik-passat-b5-ful ... 29520.html
Warto dać za niego 360zł czy lepiej walczyć z anglikiem np 3B0920949A http://allegro.pl/licznik-3b0920949a-fi ... 60995.html ?
A może jeszcze inny licznik będzie lepszym wyjściem do ASV 2004?
Zobacz Profil
Pavulon87
Signo
Signo
 
Posty: 142
Dołączył(a): 6 maja 2015, 16:20
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: Leon 1M
Silnik: ASV 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez krzycho59 » 7 sierpnia 2015, 18:48

Witam
Pavulon87 mam taki z 1 linku i jestem mega zadowolony :-) ,tym bardziej że masz pin.
W swoim mam wymienione podświetlenie na białe.
Mam do niego wsad,widzę że mamy te same auta :wink:
Był: Seat Leon I 1.9 TDI + 23.12.2018 :(
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krzycho59
Signo
Signo
 
Posty: 135
Dołączył(a): 20 kwietnia 2013, 20:08
Lokalizacja: Kurort Sopot :)
Region: pomorskie
Auto: 1P Stylance
Silnik: CDLD 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Pavulon87 » 7 sierpnia 2015, 19:13

Widziałem właśnie na 13 stronie tego tematu link do wsadu który podałeś :brawo:
A pin to akurat raczej już nie problem, jak w immo3 vag eep ładnie go odczytuje :wink:

http://allegro.pl/licznik-zegar-audi-a3 ... 95264.html - z tego licznika można by wziąć obudowę i diody, czy inaczej to rozegrać?
Zobacz Profil
Pavulon87
Signo
Signo
 
Posty: 142
Dołączył(a): 6 maja 2015, 16:20
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: Leon 1M
Silnik: ASV 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez krzycho59 » 7 sierpnia 2015, 19:27

obudowa ok
diody kupiłem ze tego sklepu ->http://www.sklep.sellneo.pl/dioda-led-smd-3528-plcc2-120-20ma-biala-zimna.html
po zmianie trochę za jasne i wysłałem licznik do firmy,która trochę "pod rasowała" mi natężenie i jest wporzo :-D
Był: Seat Leon I 1.9 TDI + 23.12.2018 :(
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krzycho59
Signo
Signo
 
Posty: 135
Dołączył(a): 20 kwietnia 2013, 20:08
Lokalizacja: Kurort Sopot :)
Region: pomorskie
Auto: 1P Stylance
Silnik: CDLD 2.0

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości