Bączek turbiny do wymiany!!

Czy ktoś kiedykolwiek próbował wymienić bączek na turbinie? Jest to zbiorniczek sterujący łopatkami turbiny, od którego idzie przewód do zaworka N75. Całość steruje wychyleniem łopatek w turbinie ze zmienną geometrią.
Po testach na hamownii okazało się że turbina przeładowywuje, i komp zczytuje błędy czego przyczyną jest ów bączek który nie trzyma ciśnienia. Cały problem polega na tym, że nie występuje on jako odzielny element tylko wraz z turbiną. Znalazłem taki sprawny bączek na szrocie, przy zatartej turbinie.
Podobno bardzo ciężko go samemu zestroić z turbiną i zastanawiam się czy warto spróbować, czy od razu rozejrzeć się za nowa turbawką. Czy ktoś może próbował już takiego zabiegu?
To jest ostatnia deska ratunku dla mojej turbiny. Inaczej czeka mnie wymiana całej turbiny a to są znacznie większe koszty.
I jeszcze jedno, czy można gdzieś znależć instrukcję obsługi do mojego leonka 1.9 tdi 110ps. Głownie chodzi jak często wymieniać olej i filtry, podobno co 15000, ale inspekcje u mnie w autku pokazują, zę dużo częściej.
dzięki i pozdro

Po testach na hamownii okazało się że turbina przeładowywuje, i komp zczytuje błędy czego przyczyną jest ów bączek który nie trzyma ciśnienia. Cały problem polega na tym, że nie występuje on jako odzielny element tylko wraz z turbiną. Znalazłem taki sprawny bączek na szrocie, przy zatartej turbinie.
![Uśmiech krzywy ;]](./images/smilies/icon_krzywy.gif)

To jest ostatnia deska ratunku dla mojej turbiny. Inaczej czeka mnie wymiana całej turbiny a to są znacznie większe koszty.
I jeszcze jedno, czy można gdzieś znależć instrukcję obsługi do mojego leonka 1.9 tdi 110ps. Głownie chodzi jak często wymieniać olej i filtry, podobno co 15000, ale inspekcje u mnie w autku pokazują, zę dużo częściej.
dzięki i pozdro