Grześ napisał(a):sanki maja swoje jedno położenie to co napisałeś to kompletna bzdura , jak byś to robił to powinieneś zauważyć ze tam gdzie schodzą się sanki z podwoziem przednie śruby sa specjalne 3 punkty ustalające na sankach i na podwoziu
W takim razie co jest narysowane i napisane pod spodem? Czy to bajka wyssana z palca:
Front axle camber: correction
If the measured values fall outside the tolerance range, the lateral inclination should be first tested and balanced if necessary.
The camber can only be slightly adjusted by moving the subframe.
– Release bolts -1- and -2- .
– Move the subframe so that the camber is equal on both sides.
The advance may be altered by moving the subframe.
– Check the advance after.
– Fit the new bolts on the subframe and tighten.
Wiem, ze geometria w 1M jest ograniczona, ale w przypadku gdy ktos odkrecal sworznie wahacza od ramienia wahacza, lub kombinowal z sankami, sie ja robi. Dlatego twierdze, ze mozna ustawic nie tylko zbieznosc, lecz ciut wiecej. Geometria kol to nie tylko ustawienie, ale rowniez pomiar. Dla wlasnej swiadomosci lub satysfakcji przy pomiarze geometrii mozna sprawdzic poszczegolne parametry i porownac z fabryczna norma dla auta, dlatego w pierwszym poscie napisalem ze "nie zaszkodzi to zrobic, a nawet wskazane". Jak inaczej sprawdzisz czy jest cos nie tak z zawieszeniem/ustawieniem kol? Pomiar na dobrej jakosci maszynie np. Beissbarth na podczerwien i CCD prawde Ci powie. Skoro uwazasz taki pomiar za zbedny, Twoja sprawa, ja wole miec wydruk i wiedziec ze wszystko jest OK. Tym akcentem koncze moj wywod o geometrii kol i osi w 1M.