Strona 1 z 26

Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 9 lutego 2005, 22:15
przez JacekTDi
Od razu pisze, że korzystałem z opcji "szukaj" i nic nie znalazłem, tak więc mam pytanko :wink: jako, że Leonkowi pyknęło 75kkm to powoli decyduje sie, tak w okolicach 80 kkm na wymianę rozrządu, chciałbym się dowiedzieć co się wtedy wymienia i w jakich kosztach to oscyluje, zarówno na ori częściach jak i na zamiennikach. Od razu pisze, że nie zamierzam wsadzać podróbek, to tak żebyście mnie nie usiłowali uświadamiać, że zamienniki to qpa :twisted:
Z góry wielkie dzięks 8)

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 9 lutego 2005, 23:54
przez DWitek
Czemu tak wcześnie zmieniasz :?: Jest co 90kkm wymiana.

Je będę wymieniał w najbliższy poniedziałek rozrząd, mam przejechane 89kkm. Jadę do znajomego mechanika, u którego robię poważniejsze roboty mechaniczne. Mnie rozrząd będzie kosztował 700PLN, nie wiem czy to dużo, czy mało. 500 zł części - wszystkie oryginalne z pudełkami z napisem VW, Seat itd.(pasek, rolki, napinacze) i 200 zł robocizna. Może zamienniki (Gates, SKF itd.) wyszłyby ciut taniej.

Pozdrawiam
Darek

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 10 lutego 2005, 07:18
przez JacekTDi
DWitek napisał(a):Czemu tak wcześnie zmieniasz :?: Jest co 90kkm wymiana.



Tak wcześnie bo jak miałem 25 kkm to wsadzilem breloka, poza tym auto bylo ostro butowane na A4 do krakowa, tak średnio 2 razy w tygodniu, potem przyszedł czas na soft (przy jakichs 45-50 kkm) i też go nie oszczędzałem, a tak wogóle wole dmuchać na zimne po tym jak roz#@%$$# turbine na highway`u.

Mówisz, że częsci 500 zł, to nie będę wymyślał z jakimiś zamiennikami :wink:
Pozdrawiam

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 10 lutego 2005, 08:16
przez prospect
nie no wydaje mi sie ze najlepiej jest zainwestowac w ori czesci wtedy masz jakas pewnosc :) a na jakis podrobkach bedziesz caly czas spiety i nigdy do konca nie przekonany ze dojedziesz z pkt A do pkt B :-)

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 10 lutego 2005, 08:30
przez DWitek
prospect napisał(a):nie no wydaje mi sie ze najlepiej jest zainwestowac w ori czesci wtedy masz jakas pewnosc :) a na jakis podrobkach bedziesz caly czas spiety i nigdy do konca nie przekonany ze dojedziesz z pkt A do pkt B :-)


Napewno nie powinno się zakładać jakichś polskich, albo włoskich podróbek. Ale oryginalne części w VW, też nie są robione przez VW, tylko podwykonawców (typu właśnie Gates, SKF itp. - są to renomowane firmy i spokojnie można wkładać ich elementy), bo one właśnie robią dla VW. Pozostaje w zasadzie kwestia ceny, co mniej wyjdzie. Ja mam oryginały w opakowaniach VW za 500 zł. Zamienniki znanych markowych firm wychodzą podobnie, też podobno do 500 zł.

Pozdr.
Darek

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 10 lutego 2005, 08:45
przez Tonny S
JacekTDi napisał(a):
DWitek napisał(a):Czemu tak wcześnie zmieniasz :?: Jest co 90kkm wymiana.



Tak wcześnie bo jak miałem 25 kkm to wsadzilem breloka, poza tym auto bylo ostro butowane na A4 do krakowa, tak średnio 2 razy w tygodniu, potem przyszedł czas na soft (przy jakichs 45-50 kkm) i też go nie oszczędzałem, a tak wogóle wole dmuchać na zimne po tym jak roz#@%$$# turbine na highway`u.

Mówisz, że częsci 500 zł, to nie będę wymyślał z jakimiś zamiennikami :wink:
Pozdrawiam
Jaca jesli rolki i napinacze masz zdrowe to spokojnie czekaj do tych 90 tkm bo to nie CR by przejmowac sie o pasek po sofcie lub tez bryloku - w tdi pasek ma te same obciazenia co na serii.

Ja u siebie 1 raz wymieniałem przy 60 tkm cały rozrzad bo cos było nie halo z rolka i napinaczem (to mi dali na gwarancji - nie trzymał) wolałem nie ryzykowac teraz za jakies 12 tys przy 150 tez bede wymienial no chyba ze zdarze sprzedac predzej auto.

DWitek, możesz zdradzić gdzie dorwałes w tak dobrej cenie zestawik ?? do tego ori. bo rozumiem ze to kompletny zestaw ?

Podwykonawcy Gates, SKF itp. - to renomowane firmy i spokojnie można wkładać, bo takie tam siedza jak kupujecie auto nic innego, na niektórych czesciach masz nawet loga tych firm wybite.

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 10 lutego 2005, 09:03
przez mm.max
Według mnie dobrze abyś się zorientował w cenie ori części w ASO + jaki jest u nich koszt wymiany.

Czasami koszty w ASO są zaskakująco atrakcyjne.
Ale do czego zmierzam jak wymienisz w ASO i kupisz części u nich masz gwarancję na robotę a w przypadku rozrządu jest to szczególnie ważne, gdyż mój znajomy ma profi zakłada zajmujący się głównie VAGami a szczególnie TDi już miał szereg problemów wynikających z pękających pasków rozrządu (np. Gatesa), bądź rozwalających się rolek napinaczy. Oczywiście wszystko było nowe ze sklepu sieci sprzedaży jednego z dużych dystrybutorów części zamiennych.
Wiec przerażające jest jak rozwala się rozrząd składany na nowych częsciach, oczywiście tym którym się to przydarzyło przyjeżdzali do niego z reklamacją i prawie go :bije: (nie dziwie się)
Ale mimo że ma duże znajomości we wspomnianej sieci sprzedaży częsci to proces reklamacji jest wyjątkowo skomplikowany, czasochłonny a właściwie jest to loteria na zasadzie co jakaś "mundra" głowa w centrali w Wawie zadecyduje to może łaskawie reklamację uznają.
Jednym słowem Extra- ja będę chyba próbował kupować częsci w ASO.

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 10 lutego 2005, 09:49
przez Tonny S
mm.max napisał(a):Według mnie dobrze abyś się zorientował w cenie ori części w ASO + jaki jest u nich koszt wymiany.

Czasami koszty w ASO są zaskakująco atrakcyjne.
Ale do czego zmierzam jak wymienisz w ASO i kupisz części u nich masz gwarancję na robotę a w przypadku rozrządu jest to szczególnie ważne, gdyż mój znajomy ma profi zakłada zajmujący się głównie VAGami a szczególnie TDi już miał szereg problemów wynikających z pękających pasków rozrządu (np. Gatesa), bądź rozwalających się rolek napinaczy. Oczywiście wszystko było nowe ze sklepu sieci sprzedaży jednego z dużych dystrybutorów części zamiennych.
Wiec przerażające jest jak rozwala się rozrząd składany na nowych częsciach, oczywiście tym którym się to przydarzyło przyjeżdzali do niego z reklamacją i prawie go :bije: (nie dziwie się)
Ale mimo że ma duże znajomości we wspomnianej sieci sprzedaży częsci to proces reklamacji jest wyjątkowo skomplikowany, czasochłonny a właściwie jest to loteria na zasadzie co jakaś "mundra" głowa w centrali w Wawie zadecyduje to może łaskawie reklamację uznają.
Jednym słowem Extra- ja będę chyba próbował kupować częsci w ASO.
W ASO seata razem z przegladem koszt ok 1800 zł ( 600 przegląd - 1200 rozrzad) kumpel w Octvi AHF wymieniał w ASO Skody i policzyli mu 800 zł :roll: za wymiane rozrzadu (komplet) bede musiał sie zorientować jak to konkretnie u nich wygląda ale ja zaufania nie mam do mechaniorów w ASO mam 2 mechaników zaufanych i chyba warto czasem przepłacic i mieć gwarancje i pewność ze na 99% nie powinno sie nic stać.

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 10 lutego 2005, 09:55
przez mm.max
Tonny S napisał(a):ale ja zaufania nie mam do mechaniorów w ASO mam 2 mechaników zaufanych i chyba warto czasem przepłacic i mieć gwarancje i pewność ze na 99% nie powinno sie nic stać.


Ja z kolei nie mam zaufania do mechaników z ASO - szczególnie po tym jak jeden z nich odmówił mi wykonania przeglądu bo wystraszył się że pod maską coś innego jest :wink:

Ale pomimo to że mój znajomy jest bardzo dobrym mechanikiem (no i dobrym znajomym)
i mam do niego zaufanie, ale coż znaczy zaufanie i dobrze wykonana robota, skoro zdarzają się wadliwe części a co gorsza proces reklamacyjny jest nie jasny, długi, skomplikowany i występuje tam mataczenie :wink: .
Dlatego w ASO sprawa jest jasna kupiłem u nich, oni robili rozpierdzieliło sie robią silnik na swój koszt i to migiem + samochód zastępczy można wyrwać ale oczywiście nie życzę nikomu problemów z rozrządem.

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 10 lutego 2005, 10:25
przez Gaspar
Tonny S napisał(a):W ASO seata razem z przegladem koszt ok 1800 zł ( 600 przegląd - 1200 rozrzad) kumpel w Octvi AHF wymieniał w ASO Skody i policzyli mu 800 zł


Nie wiem, moze mi sie wydaje, ale serwis Skody jakby ciut drozszy byl od Seata?... Kumpel Octavia zaplacil jakies 50 PLN wiecej niz ja za glupia wymiane oleju i filtra na 3kkm... a czynnosci przeciez sa te same...

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 10 lutego 2005, 11:29
przez Tonny S
Gaspar, rożne czynności obsługowe mają rożne ceny w jednym jedno tansze w innym drugie trzeba szukac i kombinowac.

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 10 lutego 2005, 12:39
przez Silver200
Sorry jak zadam głupie pytanie, ale co ile powinienem wymieniac rozrząd?? Ja się doczytałem w książce, że co 60 tysiaków???? a tu czytam nawet o 90kkm??
trochę zgłupiałem, bo jak co 600 kkm to już na de mnią wisi, a jak co 90 to jeszcze mam sporo czasu:)
to jak to w końcu jest??
pozdrawiam

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 10 lutego 2005, 13:13
przez Tonny S
Silver200, wszystko zalezy od oznaczen silnika - możliwości w TDi 60, 90 i 120 tys km

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 10 lutego 2005, 14:44
przez Silver200
Tonny S napisał(a):Silver200, wszystko zalezy od oznaczen silnika - możliwości w TDi 60, 90 i 120 tys km

Chodzi o oznaczeni np AGR? tak jak jest u mnie??
jeśli tak, to co ile wymieniać w AGR??

pozdrawiam i dzięki za szybką odpowiedź.

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 10 lutego 2005, 14:49
przez marti
Ja za 3 tyś.km też wymienić musze :( cholera nigdy nie poddam auto tunningowi bo zawsze coś jak nie chamulce z tyłu, to reraz rozrząd :(

W Wawie Autobarcelona za komplet+robocizna to 1350 plnów

[ Dodano: Czw 10 Lut, 2005 ]
ja dzisiaj dzwoniłem do ASO też mam AGR-a i powiedzieli że 90 tyś, ale na twoim miejscu bym zadzwonił bo aso sprawdzało to po nr.VIN nadwozia, być może chodzi o rok rpodukcji i reguły nie ma :)

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 10 lutego 2005, 18:08
przez cupra 2
Tonny S napisał(a):Silver200, wszystko zalezy od oznaczen silnika - możliwości w TDi 60, 90 i 120 tys km

Tonny rozszerz odpowiedź, bo mnie zaskoczyło to że przy którymś wariancie co 60 tys km.

p.s. Chyba jakiś sezon na rozrząd bo ja też mam niespełna 1000 do wymiany. Z tego co się orientowałem to 800 w ASO, a u kolegi 450 zł (części, komplet) + robocizna (ok.120 zł)

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 10 lutego 2005, 23:51
przez DWitek
cupra 2 napisał(a):
Tonny S napisał(a):Silver200, wszystko zalezy od oznaczen silnika - możliwości w TDi 60, 90 i 120 tys km

Tonny rozszerz odpowiedź, bo mnie zaskoczyło to że przy którymś wariancie co 60 tys km.

p.s. Chyba jakiś sezon na rozrząd bo ja też mam niespełna 1000 do wymiany. Z tego co się orientowałem to 800 w ASO, a u kolegi 450 zł (części, komplet) + robocizna (ok.120 zł)


Wymiana paska co 60 i 90 jest napewno, ale o 120 to nie słyszałem. Może to dotyczy tych aut co i olej mają w wersji "long life". Standardowy pasek rorządu jest co 60 kkm, wersja wzmocniona co 90 kkm, a ten co 120 kkm to nie wiem.

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 11 lutego 2005, 07:40
przez Tonny S
DWitek napisał(a):Wymiana paska co 60 i 90 jest napewno, ale o 120 to nie słyszałem. Może to dotyczy tych aut co i olej mają w wersji "long life". Standardowy pasek rorządu jest co 60 kkm, wersja wzmocniona co 90 kkm, a ten co 120 kkm to nie wiem.
Też mi sie wydaje, ze chodzi o long live tyle, ze to u nas w ASO nie obowiązuje - info takie mam od kolego Cybera

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 11 lutego 2005, 08:40
przez Silver200
Tonny S napisał(a):
DWitek napisał(a):Wymiana paska co 60 i 90 jest napewno, ale o 120 to nie słyszałem. Może to dotyczy tych aut co i olej mają w wersji "long life". Standardowy pasek rorządu jest co 60 kkm, wersja wzmocniona co 90 kkm, a ten co 120 kkm to nie wiem.
Też mi sie wydaje, ze chodzi o long live tyle, ze to u nas w ASO nie obowiązuje - info takie mam od kolego Cybera


:)
no i znowu mam metlik, chyba jednak zadzwonię do ASO i się dopytam.

Pozdrawiam

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 15 lutego 2005, 19:08
przez staszek
Dysponuję tabelą z przebiegami przy których należy dokonać wymiany rozrządu.
Postaram się ją zeskanować i oczywiście udostępnić.

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 15 lutego 2005, 20:03
przez DWitek
No i ja już jestem po wymianie paska. Wczoraj mój Leonik dostał nowy pasek, rolki i napinacze. Pompy wodnej nie wymieniałem - zero śladów cieknięcia. A portfel się uszczuplił, tak jak pisałem o 700 PLN.

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 16 lutego 2005, 09:14
przez Silver200
DWitek napisał(a):No i ja już jestem po wymianie paska. Wczoraj mój Leonik dostał nowy pasek, rolki i napinacze. Pompy wodnej nie wymieniałem - zero śladów cieknięcia. A portfel się uszczuplił, tak jak pisałem o 700 PLN.


Nie chciąłbym mącić Twojego zadowolenia i być złym prorokiem, ale dwóch moich kolegów mówiło tak samo po wymianie paska bez wymiany pompy i po ok. 3 tys. musiaeli powtarzać operację.

Pozdrawiam

Staszek-> czekamy na tą tabelę.

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 16 lutego 2005, 14:00
przez DWitek
Silver200 napisał(a):
DWitek napisał(a):No i ja już jestem po wymianie paska. Wczoraj mój Leonik dostał nowy pasek, rolki i napinacze. Pompy wodnej nie wymieniałem - zero śladów cieknięcia. A portfel się uszczuplił, tak jak pisałem o 700 PLN.


Nie chciąłbym mącić Twojego zadowolenia i być złym prorokiem, ale dwóch moich kolegów mówiło tak samo po wymianie paska bez wymiany pompy i po ok. 3 tys. musiaeli powtarzać operację.

Pozdrawiam

Staszek-> czekamy na tą tabelę.


Nie ma reguły. Jedni wymieniają po 90kkm również i pompę, inni dopiero po 180kkm i też jest OK. Generalnie wymiana pompy jest zalecana dokładnie co drugą wymianę paskę. Choć może i paść oczywiście po 95 kkm. Jak zacznie cieknąć, to trudno, będzie jeszcze raz robota.
Ja też kilka razy już słyszałem, że wymieniono paski na oryginały i po kilku tysiącach km się urywały i niby nowy, niby oryginał i też robota od nowa.

Pozdrowienia

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 18 lutego 2005, 18:40
przez marti
w 1.9 TDI cylindry z zaworami są na torze kolizyjnym ??????

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 22 lutego 2005, 08:53
przez staszek
W końcu chwila wolnego czasu i .. jest tabela :)

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 22 lutego 2005, 10:03
przez Barth
czyli jak ja mam 4R........... to wymieniac powinieniem co 150 ????
????

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 22 lutego 2005, 10:24
przez Tonny S
To ja mam co 120 tys km a nie 90 tkm

staszek, skąd ty to masz ?? jest to wiarygodne zródło ?? pracujesz w ASO Seata ??

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 22 lutego 2005, 10:57
przez da3
jak pytalem ostatnio w serwisie to mowili ze przy 90tys :roll: ale tez cos wspominali o roznych rodzjach paskow rozrzadu i niektore wymienia sie pozniej :|

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 22 lutego 2005, 11:27
przez staszek
Witam,
Pracowałem do niedawna w ASO :) - niestety wziąłem już rozwód z firmą, ale pewne materiały z tytułu zajmowanego stanowiska pozostały i mogę zapewnić, że źródło jest pewne. Ali może to potwierdzić.

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 22 lutego 2005, 11:29
przez ali
staszek napisał(a):Ali może to potwierdzić.


potwierdzam! Zresztą ostatni przegląd robiłem u staszka w ASO. no i znamy się nie od dzis.

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 22 lutego 2005, 15:53
przez Silver200
Gdzie mogę znaleźć w nowym dowodzie rej. numer podwozia??

rozumiem też, że ta tabelka ma zastosowanie równierz w ToledoII??

POzdrawiam

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 22 lutego 2005, 16:51
przez DWitek
Silver200 napisał(a):Gdzie mogę znaleźć w nowym dowodzie rej. numer podwozia??

rozumiem też, że ta tabelka ma zastosowanie równierz w ToledoII??

POzdrawiam


Numer podwozia = Numer nadwozia = VIN :-D

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 23 lutego 2005, 08:43
przez Silver200
DWitek napisał(a):
Silver200 napisał(a):Gdzie mogę znaleźć w nowym dowodzie rej. numer podwozia??

rozumiem też, że ta tabelka ma zastosowanie równierz w ToledoII??

POzdrawiam


Numer podwozia = Numer nadwozia = VIN :-D



aaaaaaaa widzisz nie skojarzyłem:) dzięki wielkie.

pozdrawiam

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 6 marca 2005, 20:44
przez Rabi
Z tego co wiem, to wymienia sie co 90kkm. Czesci "Gates" bede mial za ok. 350zeta. Czemu "Gates"? Bo nie mam znajomosci w ASO, hehe ;)
Wymiane na szczescie bede mial gratis...

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 17 maja 2005, 14:52
przez luki
Ja potrzebuje wymieniać już na gwałt. We wrocławiu cena w ASO waha sie od 1200 do 1300zł z wymianą. Za części liczą sobie 850zł. Może wie ktoś z was gdzie we Wrocławiu można kupić to wszystko taniej.

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 17 maja 2005, 19:18
przez marti
luki napisał(a):Ja potrzebuje wymieniać już na gwałt. We wrocławiu cena w ASO waha sie od 1200 do 1300zł z wymianą. Za części liczą sobie 850zł. Może wie ktoś z was gdzie we Wrocławiu można kupić to wszystko taniej.


w Skodzie za części zapłacisz coś około 720 zł 8)

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 17 maja 2005, 19:24
przez pilpi
Zawsze możesz kupić zamienniki, będzie trochę taniej.

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 18 maja 2005, 08:00
przez Silver200
Rabi napisał(a):Z tego co wiem, to wymienia sie co 90kkm. Czesci "Gates" bede mial za ok. 350zeta. Czemu "Gates"? Bo nie mam znajomosci w ASO, hehe ;)
Wymiane na szczescie bede mial gratis...


Nie chciałbym siać fermętu, ale ostatnio słyszałem, że gates robi coraz gorsze paski i generalnie coraz mniej ludzi je zakłada, tylko powtarzam zasłyszaną opinię, popytaj może masz innych firm do wyboru, może Twoj mechanik niech sie wypowie.

pozdrawiam

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 18 maja 2005, 13:34
przez czarek
ja ostatnio zmienialem calosc i wyszlo mnie 650 z robota a pasek mam contitech reszta skf

[ Dodano: Sro 18 Maj, 2005 ]
gdyby nie ALH to by mnie wyszlo znacznie taniej ale w tym silniku sa 2 male rolki 1 duza i jeden napinacz w innych sa tylko dwie

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 18 maja 2005, 15:26
przez staszek
myślę, że zapomniałeś jeszcze o pompie wody ;)

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 14 listopada 2005, 22:32
przez Marcin_TDI
tak sie jeszcze przyczepie tu bo wlasnie lada dzien musze wymienic rozrzad. ma ktos skan z etki rozrzadu ASV ?? chcialem zobaczyc jak to wyglada. Moze ma ktos taniej zalatwic graty potrzebne do wymiany - napewno pasek i napinacz bede wymienial. SKF i GATES preferuje... Moze przy okzji zna ktos jakiegos MAGIKA w Stolicy co by to zrobil ??

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 14 listopada 2005, 22:41
przez dave
marcin gadalismy juz o tym.. ja ci radze jechac do toory zeby ci to zrobil. bedzie chyba najpewnieja jak dobrze pogadasz to bedzie moze przy okazji i tanio... pogadaj z TXH zna ekipe dosc dobrze, moze pomoze ci jakas znizke zalatwic. ja ostatnio wymienialem i wyszlo mi 650 chyba za komplet :wink:

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 14 listopada 2005, 23:16
przez Marcin_TDI
dave, tyle ze oni wyslali mnie gdzie indziej bo nie chca mechaniki robic... tam krzyknal 290 po znizkach to mi spodnie spadly. bezsens. wiem ze to konieczne ale bede kombinowal jeszcze. czy mialby ktos uzyczyc taki techniczny rysunek jak to wygalda w ASV caly ten rozrzad ??

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 14 listopada 2005, 23:51
przez DWitek
marcinl00 napisał(a):czy mialby ktos uzyczyc taki techniczny rysunek jak to wygalda w ASV caly ten rozrzad ??


Obrazek



Wprawdzie tylko rysunek poglądowy z programu Autodata, ale co nieco widać :-D

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 15 listopada 2005, 00:10
przez Marcin_TDI
DWitek, popraw link - nic nie widac. ma ktos wogole autodata PL ?? albo etke ?? byl wczesniej temat o ta Etke i sie rozmylo chyba wszystko...

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 15 listopada 2005, 09:54
przez txh
marcinl00, Etke mam w domu, jak cos to wiesz gdzie mnie szukac ;)

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 15 listopada 2005, 18:49
przez DWitek
marcinl00 napisał(a):DWitek, popraw link - nic nie widac. ma ktos wogole autodata PL ?? albo etke ?? byl wczesniej temat o ta Etke i sie rozmylo chyba wszystko...


Jak nic nie widać :roll: Mnie się otwiera normalnie.

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 15 listopada 2005, 19:29
przez Marcin_TDI
DWitek, ni ma nic. moze na maila ?

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 15 listopada 2005, 20:09
przez DWitek
marcinl00 napisał(a):DWitek, ni ma nic. moze na maila ?


Poszło na PW

Re: Rozrząd - wymiana

PostNapisane: 2 lutego 2006, 19:17
przez qleec
staszek,
Nie widzę tej tabeli -przebiegów między zmianą paska.
Może ktoś podeśle na maila ?


K.Kulik