Strona 1 z 1

[TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 08:13
przez Marcinooos
Witam,
mam nadzieje, że taki temat wcześniej się nie pojawił.
Mam Leona z silnikiem ALH(90km) i niestety wysiada mi turbo( ciśnienie 1,2 bara, cieknie, już dość źle to wyglada, poprzedni właścciel zbagatelizował problem). ZAstanawiam się co zrobić i prosiłbym o waszą rae jako bardziej doświadczonych.

Mogę przeznaczyć około 4000zł i to moje pomysły:

1. Jeśli się uda to regeneracja turbo, czekanie na jakiś jeszcze dodatkowy przypływ gotówki i mody na około 170km(troche tego zbierania jeszcze by było :P ) lub dodatkowo wtryski i soft.

2.Może wymiana turbo na ARL/ASZ+wtryski i soft chyba zamknąłbym sie w 4000.

Teraz moje pytania.
Jako, że zauważyłem wielu forumowiczów z Bydgoszczy to gdzie w okolicy jest jaki dobry warsztat regenerujący turbiny? może źle przeglądałem ale nie znalałem żadnego polecanego(dlatego pytanie o okolicę:P)

Czy do opcji 2 potrzebne są jeszcze jakieś cześci? Dolot, mapsensor,chłodnica? ile możnaby z tego zrobił czytałem, że około 140. Gdzie mógłbym przeprowadzić tekie przeróbki w okolicy Bydgoszczy? Oczywiscie wiadomo, że jakaś podróż wchodzi w drogę:P

Wybaczcie takie pytania ale od czegoś trzeba zacząć a najcześciej doszukałem się opisu przeróbek na 180km które wiążą sie z większymi kosztami i wszystko to okolice Warszawy.

Pozdrawiam.

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 14:55
przez Miro
Marcinooos napisał(a):2.Może wymiana turbo na ARL/ASZ+wtryski i soft chyba zamknąłbym sie w 4000.
Ja bym bez zastanowienia wybrał tą opcje.Tylko że wartałoby zrobić jeszcze FMIC.
Jak nie za daleko do Gdańska to www.tune-up.pl

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 22:26
przez lec
na 170KM to jeszcze pompa 11 by sie przydala....

na turbawce z ALH to zapomnij wogole o tych mocach

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 16:10
przez Marcinooos
Hmm chyba troche się zgubiłem :P
Miro, FMIC to dodatkowy koszt i jak czytałem wcale nie taki mały około 2000zł(intercooler BPX i orurowanie) a ja mam tylko te 4000 i tak wątpie by wystarczyło na turbo wtryski i strojenie. Jeśli chodzi tę firmę z Gdańska. Robiłeś tam swojego leona? czy głównie z opini? i oni zajmuj się kompletnym przerobieniem(czyli samochód+cześci reszta to oni czy samochód+zamontowane elementy a u nich samo strojenie) Gdańsk to jakieś 160km w jedną stronę nie jest aż tak źle:P

lec, jeśli chodzi o 170km to czeście jest dość sporo by silnik działał prawidłowo na 170KM m.in. pompa, wtryski, turbo, chłodnica ojeju, sprzegło, dolot przynajmniej tak czytałem trochę by nie było że się nie przygotowałem :P Bardziej polecasz mi jednak czakać i zrobić 170KM?

Moje brak zdecydowania i dwie różne opinie= trudna decyzja :P

Zastanawiam się czy czekać i zbierać czy zrobić już i cieszyć się mniejszą mocą bo niestety zniszczona turbina daje o sobie znać.

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 19:47
przez johnson
jezeli starczy ci 160/165 to zaloz turbo asz i wtryski 216 (turbo 1000-1200, pewna uzywka pewnie kolo 800, wtryski 900 uzywki 1200 nowe, montaz turbo/wtryski razem jakies 400 pln , strojenie kolo 1000, moze mniej jak sie zalapiesz na jakas promocje), potem mozesz dolozyc do tego ic z mala korekta i bedzie hulac, to jest bezpieczny setup i ryzyko ze cos padnie jest male, mozliwe ze dojdzie do tego sprzeglo/kolo dwumasowe w przyszlosci, u mnie seryjne sprzeglo po 200kkm trzymalo bez problemu 165km/365 Nm, tyle ze dwumas sie tlukl (ale to bylo juz przed modami)

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 20:36
przez Marcinooos
To ciekawa propozycja na początek 160 w porównaniu do 90 :P , a chyba zawsze mogę poźniej sprzedać te elementy.Jeśli myślę o jakiś poźniejszych przeróbkach mogłbym zastosować turbo ARL zamiast ASZ? Może trochę głupie pytanie w ALH jest dwumas czy jednomasowe sprzęgło? Teraz problem z warsztatem gdzie mógłbym to wszystko zrobić :P Samemu raczej to niemożliwe.

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 23:22
przez lec
niech mnie ktos poprawi... ALH ma zmienna geometrie lopatek turbiny czy nie ? bo jesli tak samo jak w AGR to trzeba cale instalacja od podcisnienia dolozyc....

tak jak mowilm Johnson, te 165 teoretycznie wykrecisz, ale nie latem :P Auto bedzie masakrycznie puchnac i przez to tez moze dymic... u mnie AHF nie chcial pojsc wiecej jak 155KM bez pompy 11mm, przynajmniej nie puszczajac seryjnej 10mm po bandzie.

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 23:26
przez Sammael
lec napisał(a):LH ma zmienna geometrie lopatek turbiny czy nie ?

ma

90/110 na samym sofcie się gotuje przy cieplejszym dniu (nie mówiąc już o upale) a tu widzę, że ma być większa wydumka bez IC... fju fju...

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 23:34
przez lec
do tych 145 - 150 kucy mozna sie jakos obyc bez FMIC'a, aczkolwiek kiedy bedzie naaaaprawde upalnie to bedzie to odczuwalne. A tak na codzien to jedynie ptrzez chwile na swiatlach, po ruszeniu moc wraca :)

Mozna jeszcze poszuakc CSMIC'a gdzies, tego by ALI. Mialem i polecam. Spokojnie wystarczal do tych 165KM.

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 07:26
przez johnson
ja mam u siebie wtryski 230 i asz i mialem 165/365 w temp chyba 18 stopni hamowane, teraz jak jest 25 stopni bez fmic nie widze zeby jakos mega dymilo, puszcza taki lekki odkurz, identyczny jak zima w sumie i do tego moja pompa nie jest rekordzistka pod wzgledem wydajnosci, slabszy pewnie jest przez brak IC, ale mialem juz wielokilometrowe poganianki za bmw 530d, a6 3.0 tdi, a4 2.0 tfsi, mk5 gti i do konca mojej piatki (czyli kolo 210-215 licznikow)moge powiedziec ze jest rowno z jazdy a auto nie tracilo wigoru wiec da sie bez FMIC jezdzic

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 07:27
przez Marcinooos
Z tego co wiem to turbo w ALH w odróżnieniu od AGR ma kierownice jak w 110 czyli ma instalację podciśnieniową co trochę ułatwia zadanie. IC chyba będzie konieczne szczególnie, że te mody będą na lato. A to kolejny wydatek. Mam nadzieje je zrobić w okolicy maja. Doradzcie mi gdzie ponieważ nie mam jakiegoś zaufanego mechanika czy warsztatu?

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 08:40
przez dave
jak juz wkladasz jakies wieksze turbo to wsadz tam z ARLa. spokojnie mozesz jechac do tune-up.

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 14:32
przez lec
johnson, w jakim aucie ? ztcp to A3 mialo 2 male IC zamontowane....

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 19:14
przez johnson
lec napisał(a):johnson, w jakim aucie ? ztcp to A3 mialo 2 male IC zamontowane....

a3 (8l 98 rok) ma maly smic w prawym nadkolu, chyba s3 8l ma po obu stronach(tego nie jestem pewien)

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 24 kwietnia 2009, 00:01
przez Kozak
johnson napisał(a):chyba s3 8l ma po obu stronach

tak samo jak Cupra R i np. 2.5 TDI montowane w kilku modelach VW i Audi

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 24 kwietnia 2009, 06:31
przez Axee
2x smic maja:
audi A3 quattro 97-00 silniki APY, AUL; audi A3 01-03 silniki AMK, BAM, AUL; audi TT 99-02 silniki APX, BAM; audi TT 03-06 silnik BAM, BVF; seat Leon 02-06 silniki AMK, BAM.

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 12 stycznia 2010, 22:44
przez bajc
Mam pytanko, mam 2 IC. Jeden zLeona ASV i jeden z Iveco. Czy dało by sie je razem połączyć i czy wogóle jest w tym sens z podwójnym IC?

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 29 kwietnia 2011, 07:32
przez wieszak1989
Odgrzeje schaba :peace:
Posiadam silnik o oznaczeniu ALH 90km i mam okazje u gościa zamienić wtryski na te z wersji 110km za niewielką dopłatą. Czy to ma sens? Gdzieś wyczytałem że ALH różni się tylko od 110km wersji tym że ma inne wtryski. Po wymianie mogę liczyć na 110 km czy to raczej niemożliwe?? A no i czy po wymianie będzie potrzebne jakieś ich strojenie pod mój silnik? Pozdrawiam

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 29 kwietnia 2011, 07:47
przez konstant
wieszak1989 napisał(a):Odgrzeje schaba :peace:
Posiadam silnik o oznaczeniu ALH 90km i mam okazje u gościa zamienić wtryski na te z wersji 110km za niewielką dopłatą. Czy to ma sens? Gdzieś wyczytałem że ALH różni się tylko od 110km wersji tym że ma inne wtryski. Po wymianie mogę liczyć na 110 km czy to raczej niemożliwe?? A no i czy po wymianie będzie potrzebne jakieś ich strojenie pod mój silnik? Pozdrawiam


Tak, ALH od ASV rozni sie tylko wtryskami oraz programem.
Ma to sens, ale najlepiej od razu zrobic remap. Po takiej operacji bedzie ok. 140-145km przy zdrowej motorowni.
Bez strojenia teoretycznie mozna jezdzic, ale to niewskazane.

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 29 kwietnia 2011, 11:30
przez Klikoś
konstant napisał(a):Po takiej operacji bedzie ok. 140-145km przy zdrowej motorowni.
Bez strojenia teoretycznie mozna jezdzic, ale to niewskazane.


z tymi 140-145km to poszalałeś ;-) żeby było bezawaryjnie to max. do 140km ;-)

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 5 maja 2011, 19:21
przez leoTDI
konstant napisał(a):
wieszak1989 napisał(a):Odgrzeje schaba :peace:
Posiadam silnik o oznaczeniu ALH 90km i mam okazje u gościa zamienić wtryski na te z wersji 110km za niewielką dopłatą. Czy to ma sens? Gdzieś wyczytałem że ALH różni się tylko od 110km wersji tym że ma inne wtryski. Po wymianie mogę liczyć na 110 km czy to raczej niemożliwe?? A no i czy po wymianie będzie potrzebne jakieś ich strojenie pod mój silnik? Pozdrawiam


Tak, ALH od ASV rozni sie tylko wtryskami oraz programem.
Ma to sens, ale najlepiej od razu zrobic remap. Po takiej operacji bedzie ok. 140-145km przy zdrowej motorowni.
Bez strojenia teoretycznie mozna jezdzic, ale to niewskazane.


nie tylko wtryski i program,

jeszcze różnica w panewkach na korzyść ASV

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 9 maja 2011, 14:53
przez SerAcer
Czytam już jakiś czas forum, i nie chciałbym zakładać nowego tematu, dlatego pozwole sobie tutaj zadać pytanie.
Mam podobny dylemat jak założyciel tematu. Silnik w Seacie to AHF. Ograniczają mnie też fundusze, dlatego zastanawiam się nad wydajniejszymi wtryskami i wiekszym coolerem do tego soft, bez wymiany turbinki.
Jest to realne? Czy turbo nie będzie dawało rady?

Pozdrawiam

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 9 maja 2011, 17:46
przez Wyplosz
SerAcer, seryjne turbo dmuchnie do 150-160 max ale to będzie granica jego możliwości,a jaką moc chcesz osiągnąć ?

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 9 maja 2011, 18:40
przez konstant
SerAcer napisał(a):Czytam już jakiś czas forum, i nie chciałbym zakładać nowego tematu, dlatego pozwole sobie tutaj zadać pytanie.
Mam podobny dylemat jak założyciel tematu. Silnik w Seacie to AHF. Ograniczają mnie też fundusze, dlatego zastanawiam się nad wydajniejszymi wtryskami i wiekszym coolerem do tego soft, bez wymiany turbinki.
Jest to realne? Czy turbo nie będzie dawało rady?

Pozdrawiam


Jesli nie chcesz nic wiecej robic to wtryski 0.216 sa bezsensu. Seryjne wystarcza do 140-145km a jak juz wspomnial Wyplosz na seryjnej dmuchawie wiecej sie nie da.

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 9 maja 2011, 22:49
przez SerAcer
Wyplosz napisał(a):SerAcer, seryjne turbo dmuchnie do 150-160 max ale to będzie granica jego możliwości,a jaką moc chcesz osiągnąć ?


No jak narazie +- 150 wystarczy, nie ma co szaleć, bo mój AHF do najnowszych też już nie należy.
A sam cooler i soft? Chodzi o to żeby w upalne dni sie nie gotował też, i wiadomo jak dołoże cooler to w przyszłosci bede mogl pobawić sie w turbinke od ARL'a i wtryski. Dobry mam tok rozumowania?

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 2 października 2011, 19:53
przez Nastar
Trochę odgrzeję..
Może mi ktoś tak łopatologicznie pojaśnić jak dokładnie przebiega montaż turbo od ARL do silnika ASV ? Wiem, że potrzebna jest złączka na wąż - już ją kupiłem ale co dalej ? Ktoś pisał, że musowo zaślepić EGR ? Prawda to ? O co z tym chodzi ? Chcę poinstruować mechanika mojego bo nie jestem pewien czy już to robił. Kupiłem też kpl. uszczelek na kolektor i do wydechu. Co jeszcze potrzebuję ? jakieś zagrożenia, przewidywane problemy ?

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 4 października 2011, 22:42
przez Wyplosz
egr musisz zaślepić bo rurka nie podejdzie najlepiej tamta rozciąć i podłożyć blaszki.reszta podchodzi p&p jedynie tą zwężka, klamrę zapinającą oraz oring w serwisie do złączki i cieszysz sie turbo gt1749vb

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 5 października 2011, 18:24
przez Nastar
Wyplosz, to dlaczego opinie sa tak rozbieżne ? Pytałem kilka osób zajmujących się m.in. tuningiem mechanicznym i nikt nie potwierdził, że jest KONIECZNOŚĆ wywalania EGR ? Ja chcę go zostawić - przynajmniej na razie...

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 7 października 2011, 08:01
przez chlorek
trzeba wywalić EGR bądź go jakoś przerobić, są różne metody tunignów, ale najlepiej rób to u sprawdzonych tunerowców aby czegoś nie popsuli tobie. Oczywiście wywalenie EGR ma wiele ujemnych skutków, osobiście miałem tez to zrobić, byłem już umówiony ale jak pan z RED RACE mnie uświadomił jakie są minusy to wolę teraz go czyścić raz w miesiącu.

Niestety jedna przeróbka tuningowa ciągnie drugie do robienia, do tego często są skutki ujemne ale nie uciążliwe. Wywalisz EGR, będzie ci się dłużej grzał samochód między innymi no i w zimę jest to nie korzystne dla DIESEL, dużo osób mi to potwierdziło.

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 7 października 2011, 19:47
przez bartek_wm
Wyplosz napisał(a):egr musisz zaślepić bo rurka nie podejdzie
to czemu u mnie podeszła??

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 8 października 2011, 05:28
przez chlorek
org. ci podeszła, nikt nie poszerzał jej?, no widzisz, są różne opinnie, różne widziałem LEONY, i większość miała przerobionych, co tunerowiec to inaczej to robi widzę, tylko pytanie jak powinno być:)

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 8 października 2011, 10:10
przez Nastar
No i sami widzicie...
bartek_wm, jaki masz setup w aucie ? Po parametrach widzę, że chyba mam podobne plany :-)

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 8 października 2011, 11:41
przez bartek_wm
Nastar,
turbinka ARL, FMIC, 216tki + TUNE-UP

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 8 października 2011, 11:51
przez Nastar
Pompa seria "10" ? ładny wynik :ok:
U mnie wskoczą 0.230 a zamiast FMIC jest CSMIC by Ali. Liczę na podobne efekty :-)

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 8 października 2011, 16:03
przez d_adam
bartek_wm, sprzęgło daje rade?

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 9 października 2011, 10:58
przez bartek_wm
d_adam, sprzęgło sztywne z G60, do tego wywalony kat, hamulce 312-256, chłodnica oleju od ARLa...

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 18 lutego 2013, 19:12
przez grzybek
odklepie troche temat...
napiszcie konkretnie jakie czesci potrzebne sa do zamontowania do ALH turbiny z ARL !

ta przejsciówka rozumiem bedzie niezbedna? http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja ... 65494.html

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 7 lipca 2013, 17:59
przez piter5q7
grzybek napisał(a):odklepie troche temat...
napiszcie konkretnie jakie czesci potrzebne sa do zamontowania do ALH turbiny z ARL !

ta przejsciówka rozumiem bedzie niezbedna? http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja ... 65494.html


Podpinam się i odkopuje temat, motorownia ALH. Planowana wymiana turbo pod koniec roku. Po przeczytaniu wielu tematów, wypowiedzi i wysunięciu wniosków, może błędnych, moje stanowisko jest następujące:
regenerowane turbo to zło!
Ale czy zło wcielone? Jeśli nie dysponuje się odpowiednio grubym portfelem żeby wybulić 2800 PLN na nówkę czy warto inwestować w regena.?
Jak to jest w końcu z tą wymianą? Jakie są potrzebne graty żeby wmontować turbo ARL do niższych wersji?

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 7 lipca 2013, 20:25
przez grzybek
piter557, wszystko bylo juz wiele razy

potrzebujesz albo czerwona rure albo szybkozlaczke ktore sa dostepne za grosze...

sam niedlugo wsadzam ARLa do ALH w żonowozie i wkladam wlasnie regenerowane (wazne by bylo zrobione z głową i wywazone zarowno na niskich jak i wysokich obrotach)
porzadne firmy tym zajmujace sie robia to konkretnie i nie masz co sie obawiac ! oby nie dlubał tego Mietek ktory cos tam kiedys robil...

pzdr

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 7 lipca 2013, 20:37
przez adam1.9TDI
grzybek napisał(a):piter557, wszystko bylo juz wiele razy

potrzebujesz albo czerwona rure albo szybkozlaczke ktore sa dostepne za grosze...

sam niedlugo wsadzam ARLa do ALH w żonowozie i wkladam wlasnie regenerowane (wazne by bylo zrobione z głową i wywazone zarowno na niskich jak i wysokich obrotach)
porzadne firmy tym zajmujace sie robia to konkretnie i nie masz co sie obawiac ! oby nie dlubał tego Mietek ktory cos tam kiedys robil...

pzdr


ile taki swap moze wynieść PLNów? :-D Temat ciekawy :-D o sam o tym mysle zeby przejść z VP na PD. Tylko jak dostac zdrowe serce ARLa to chyba jest w tym modzie najtrudniejsze...?

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 7 lipca 2013, 21:33
przez piter5q7
grzybek napisał(a):piter557, wszystko bylo juz wiele razy

potrzebujesz albo czerwona rure albo szybkozlaczke ktore sa dostepne za grosze...

sam niedlugo wsadzam ARLa do ALH w żonowozie i wkladam wlasnie regenerowane (wazne by bylo zrobione z głową i wywazone zarowno na niskich jak i wysokich obrotach)
porzadne firmy tym zajmujace sie robia to konkretnie i nie masz co sie obawiac ! oby nie dlubał tego Mietek ktory cos tam kiedys robil...

pzdr


A co z kolektorem? Nówki są z nim sprzedawane, tak wnioskuje po zdjęciach w sklepach i na aukcjach. Turbo ARL można łyknąć z allegro po regen. czy raczej szukać sklepów/firm? Czerwona rura albo szybkozłącze jakoś się nazywają? Panie grzybek skoro już temat był poruszany może prześłij mi na pw jakiś link w wolnej chwili,jeszcze poszukam. Dokształcę się :-)

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 7 lipca 2013, 21:47
przez grzybek
tutaj masz conieco: http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja ... 77586.html

1. Przejściowka z asv na arl/asz
2. Klamra zamykajaca 1J0 145 769
3. Oring 3C0 145 117

jak to zastosujesz to reszta praktycznie P&P

co do turbo to z allegro regenerowaną sobie odpusc ! szukaj w porzadnych firmach na pewno maja w sprzedazy z gwarancja ewentualnie sprawdzona uzywka lub zgarnij od kogos z forum !

napisz chocby do GruchaARL a na pewno pomoze ;)

pamietaj tez ze ALH jak dostanie taki oddech to wypada zrobic korekte softu ;)

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 10 lipca 2013, 13:45
przez piter5q7
http://www.rotortech.pl/ Czy może ktoś wyrazić opinię o tej firmie, pytałem o turbo ARL w pięciu zakładach. Odpisano z czterech, że są to białe kruki.

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 10 lipca 2013, 13:49
przez seb_jag ARL
piter557 napisał(a):http://www.rotortech.pl/ Czy może ktoś wyrazić opinię o tej firmie, pytałem o turbo ARL w pięciu zakładach. Odpisano z czterech, że są to białe kruki.


piter557 tak jak napisał grzybek, skontaktuj się z GruchaARL, ja mam turbo ARL zregenerowanie od niego i śmiga

Re: [TDI VP] Silnik ALH turbo + wtryski

PostNapisane: 10 lipca 2013, 14:03
przez piter5q7
Chciałem się zorientować po firmach jak to cenowo wygląda. Odezwę się do niego na pewno. Dzięki :-)