Strona 1 z 1

Montaż - EGT

PostNapisane: 8 czerwca 2009, 22:47
przez drzewko
Mam takie pytanko odnośnie montażu czujnika od EGT.

Zamontować przed turbo czy zaraz za.

Wydaję mi się że bezpieczniej dać za turbo i przeskalować wskaźnik tak aby pokazywał o 100C więcej.

Czujnik przed turbiną w razie uszkodzenia upalenia poleci w turbo no i wiadomo co się stanie.

Re: Montaż - EGT

PostNapisane: 9 czerwca 2009, 08:11
przez Marcin_TDI
w kolektorze daj.

Re: Montaż - EGT

PostNapisane: 9 czerwca 2009, 14:38
przez Grześ
drzewko napisał(a):przeskalować wskaźnik tak aby pokazywał o 100C więcej.


ahhaha ta i nabank po tym przeskalowaniu bedzie pokazywal dobra temperature to tak tjuning FPR za pomoca młotka ahahah


jaki to silnik i co masz zrobione ze chcesz zamontować EGT

Re: Montaż - EGT

PostNapisane: 10 czerwca 2009, 22:10
przez drzewko
Przyznaje się do błędu, ze przeskalowanie o 100C to by był kompletny bez sens i wynik wogóle nie wiarygodny.


Silnik to AFR 1,9 TDI naraize seryjne turbo na 190 koni ale sie to wkrótce zmieni

Re: Montaż - EGT

PostNapisane: 10 czerwca 2009, 22:20
przez kamil-leon
drzewko napisał(a):Silnik to AFR

To jakiś nowy? :clever:

Re: Montaż - EGT

PostNapisane: 10 czerwca 2009, 23:13
przez Sammael
drzewko napisał(a):AFR

air-to-fuel-ratio?
ale to tylko w benzynach ;)
pewnie kolega miał na myśli ARL (jak sie zasepleni to wyjdzie i AFR) ;)

Re: Montaż - EGT

PostNapisane: 11 czerwca 2009, 10:28
przez drzewko
Tak miałem na myśli ARL :D