Oto co trzeba mniej/więcej zrobić. Zaznaczam, tylko że sam tego nie robiłem, więc to tylko teoria. Mogłem coś przeoczyć, opis nie musi być kompletny.
Część mechaniczna:
Rysunek poglądowy:
1. Kołnierz oznaczony numerem 4 występujący w wersji bez podgrzewacza, trzeba wymienić na taki z podgrzewaczem (nr 7 i 8 ) czyli 038 121 133 A i 028 121 145 B
2. Czujnik temperatury nr 10 wraz ze sprężyną mocującą przekładamy
3. Nie zaszkodzi wymienić wszystkie uszczelki (nr 5, 9 i 12)
4. Z opisu do rysunku wynika, że potrzebne będą również 3 śruby nr 15 M6x22 (N 902 809 01)
5. 3 świece żarowe nr. oryginalny N 103 021 02 (zamiennik Boscha 0 250 201 036)
Obawiam się, że może nie starczyć węża idącego w stronę ściany grodziowej bo w wersji bez podgrzewania idzie na wprost, a w wersji z podgrzewaniem wchodzi w bok elementu nr 8.
Część elektryczna:
Axee podał schemat z którego właściwie wszystko wynika

Uzupełnię tylko jego opis o kilka szczegółów oraz moje przemyślenia.
1) Przekaźniki ze schematu są oryginalnie zamontowane w skrzyneczce na ścianie grodziowej, której nie ma w wersji bez podgrzewania, więc niestety trzeba ją dokupić. Potrzebne elementy to:
1J0 941 385 A część górna
1J0 941 393 B część dolna
1J0 941 391 C uchwyt gniazda przekaźników
2) Same przekaźniki mają numer 8D0 951 253 A lub 8K0 951 253, ale wg mnie nie trzeba kupować oryginalnych. Wystarczy kupić zwykłe przekaźniki 12V/40A z gniazdem np.
taki (link do allegro). Można kupić 3 x 12V/30A i zrobić każdą świece na osobnym przekaźniku
3) Kabel jest połączony ze świecami za pomocą nasadki o numerze: 028 971 782 A (3 szt)
4) Kabelki które wychodzą z przekaźników na pinie 85 łączymy i prowadzimy do auta poprzez skrzyneczkę na podszybiu, włącznik i podłączamy do masy
zasilanie przekaznikow jest na 6 pinie brazowej 6 stykowej kostki w skrzynce kostek na podszybiu,
Axee, skąd to wiesz?

Czy tam jest napisane T6/6 bo jest trochę niewyraźnie?
Czy w wersji bez podgrzewacza to zasilanie będzie tam doprowadzone?
Czy nr. 43 na górze schematu oznacza bezpiecznik nr 43?