Reklama

[1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez Tworek » 28 maja 2009, 17:02

Witam ... ostatnio zauważyłem że jak podniosę maskę koło zamka jest jakaś wtyczka ....

proszę o pomoc może ktoś się orjentuje do czego ona jest ?

[center]Obrazek[/center]

[center]Obrazek[/center]
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tworek
Signo
Signo
 
Posty: 135
Dołączył(a): 10 sierpnia 2008, 16:16
Lokalizacja: Głogów
Auto: Seat Leon ARL

Reklama

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez JayZ » 28 maja 2009, 17:13

O ile pamięć mnie nie myli, to powinien znajdować sie tam czujnik temperatury zewnętrznej
Zobacz Profil
JayZ
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 20 lipca 2007, 12:45
Lokalizacja: Południe: Krk-Kato
Auto: Ford TDCi
silnik: turbo diesel inny

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez kamil-leon » 28 maja 2009, 17:13

Moim zdaniem kabelek idzie do czujnika otwarcia maski.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamil-leon
Sport
Sport
 
Posty: 864
Dołączył(a): 26 czerwca 2008, 14:14
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi A4 [B8]

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez ccolino » 28 maja 2009, 18:25

to bedzie od zamka maski.czujnik od temp jest na dolew zderzaku kolo chalogenow
Zobacz Profil
ccolino
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 20 grudnia 2007, 20:08
Lokalizacja: krakow
Auto: seat

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez Tworek » 28 maja 2009, 18:43

okey przyjmijmy że wiemy co to już jest .... teraz kolejne pytanie czy powinno być coś tam wpięte ? jakaś wtyka .. czujnik od otwarcie maski ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tworek
Signo
Signo
 
Posty: 135
Dołączył(a): 10 sierpnia 2008, 16:16
Lokalizacja: Głogów
Auto: Seat Leon ARL

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez ccolino » 28 maja 2009, 20:29

umnie jest kabel wpiety ale nic nieswieci w liczniku jak maska otwarta.a na zamku jest wlacznik wiec niewiem czemu nic sie niedzieje
Zobacz Profil
ccolino
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 20 grudnia 2007, 20:08
Lokalizacja: krakow
Auto: seat

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez kamil-leon » 28 maja 2009, 20:40

ccolino, nic się nie świeci, bo czujnik słóży do poinformowania komputera, że została otworzona maska w celu dolania oleju w przypadku jego niskiego poziomu gdy sygnalizuje o tym kontrolka oleju
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamil-leon
Sport
Sport
 
Posty: 864
Dołączył(a): 26 czerwca 2008, 14:14
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi A4 [B8]

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez Tworek » 31 maja 2009, 09:27

czyli ostatecznie może sobie tak tam dyndać ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tworek
Signo
Signo
 
Posty: 135
Dołączył(a): 10 sierpnia 2008, 16:16
Lokalizacja: Głogów
Auto: Seat Leon ARL

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez cebulka » 31 maja 2009, 14:44

A nie jest to czujnik do alarmu (otwarcie maski) ??
Leoś 1.6 16V AUS Obrazek
---------------------------------------
pozdrawiam
Tomek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
cebulka
Sport
Sport
 
Posty: 649
Dołączył(a): 10 lutego 2006, 15:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Silver leo 1.6 16V

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez kamil-leon » 31 maja 2009, 14:52

Prawidłowo to powinien być podłączony żeby wszystko było ok, ale to niech napisze o tym ktoś kto wie gdzie i jak...
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamil-leon
Sport
Sport
 
Posty: 864
Dołączył(a): 26 czerwca 2008, 14:14
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi A4 [B8]

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez Marcin_TDI » 1 czerwca 2009, 09:32

od czujnika otwarcia maski. do zamka powinien iść
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5514
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez Ogi » 1 czerwca 2009, 12:26

To jest czujnik otwarcia maski przy alarmie. Jak maska nie jest zamknięda czy domknięta do samego końca a zamkniesz auto to wszystko się pozamyka, tylko się alarm nie uzbroji.
Czy może dyndać, hmm.....a jaki masz alarm? Dokładany czy ori.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ogi
Signo
Signo
 
Posty: 122
Dołączył(a): 18 stycznia 2009, 19:55
Lokalizacja: 19 południk
Auto: Seat Leon 1M

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez Tworek » 1 czerwca 2009, 22:09

dokładany podpięty pod moduł komfortu z domykaniem szyb itd. sterowany za pomocą fabrycznych pilotów

maska ma założony oddzielny czujnik podłączony do alarmu
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tworek
Signo
Signo
 
Posty: 135
Dołączył(a): 10 sierpnia 2008, 16:16
Lokalizacja: Głogów
Auto: Seat Leon ARL

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez Tommy » 7 sierpnia 2009, 09:08

Tworek, Ta wtyczka powinna byc podlaczona do czujnika, ktory powinien byc w zamku maski. To element fabrycznego alarmu (pewnie masz lampki tylne boczne z czujnikami ruchu). Jak otworzysz maske, alarm sie uzbroi. Prawdopodobnie samochod jest po stluczce lub z innych wzgledow byl wymieniany zamek i ktos zastosowal wersje oszczednosciowa, montujaz zamek zwykly bez czujnika. Pewnie jest tanszy, albo byl bardziej dostepny.
Nie sluzy to do zadnego poinformowania komputera :mruga:
Zdecydowanie kupię Poloneza 3D lub Coupe, mogą być zwłoki
Leon
FR TDI
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommy
Stella +
Stella +
 
Posty: 95
Dołączył(a): 11 grudnia 2007, 18:04
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR ARL

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez Axee » 8 sierpnia 2009, 00:01

Tommy napisał(a):Nie sluzy to do zadnego poinformowania komputera
Ale odgrzales kotleta... sygnal z czujnika przy zamku maski leci do zegarow, a stamtad po CANie do modulu komfortu. W przypadku posiadania FISa immo3 ladnie pokazuje otwarcie maski na wyswietlaczu.
Pozdrawiam Axee® LCT

Obrazek
Seat FR 2.0TDI '07 LC9Z

... SEAT, AUDI, VW, SKODA ... serwis, diagnostyka, zabezpieczenia, sterowniki airbag ...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
 
Posty: 3317
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Auto: FR
silnik: BMN 2.0

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez Tommy » 8 sierpnia 2009, 09:19

Tak wiem, sam mam tak u siebie, ale pisałem o wersji fabrycznej :P
Zdecydowanie kupię Poloneza 3D lub Coupe, mogą być zwłoki
Leon
FR TDI
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommy
Stella +
Stella +
 
Posty: 95
Dołączył(a): 11 grudnia 2007, 18:04
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR ARL

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez tolo » 24 stycznia 2014, 19:13

wiatm
wymienial juz ktos z was ten sam mikroprzełącznik w zamku maski ?? u mnie kabelek zaraz przy mikroprzełączniku ulecial i nie da sie go nawet przylutowac wiec musze kupic nowy mikroprzełącznik (ewentualnie caly zamek) tylko jest bardzo ciezko taki dostac taki... mial ktos juz taki problem i kupowal sam mikroprzełącznik ??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tolo
Stella +
Stella +
 
Posty: 70
Dołączył(a): 9 czerwca 2011, 15:35
Lokalizacja: ROPCZYCE
Auto: LEON

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez ProFFessor » 25 stycznia 2014, 18:44

Ja mialem problem z zamkiem maski.
Wygladal idealnie ale nie dalo sie zamknac maski.

Nie bawiac sie kupilem uzywany na Allegro za grosze . Po wymianie jak reka odjol.
Zobacz Profil
ProFFessor
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 23 lutego 2013, 13:06
Auto: TOLEDO II

Re: [1M] Tajemnicza wtyczka pod maską

Postprzez tolo » 25 stycznia 2014, 18:59

tak tylko akurat tych zamkow z mikroprzelacznikiem nie ma za duzo jako uzywanych
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tolo
Stella +
Stella +
 
Posty: 70
Dołączył(a): 9 czerwca 2011, 15:35
Lokalizacja: ROPCZYCE
Auto: LEON


Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości