Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Tonny S » 8 lipca 2004, 11:49

Na skanach są zdjęcia części z numerami i odpowiednikami numerów wg ETKI w tabelkach na dole - zamawiamy tylko to co jest z boku podpisane Top Sport lub Cupra są też numery z ETKI dla Cupry R

Przód i tył 8)

oraz fotorelacje z montażu:

przedni zderzak
viewtopic.php?t=2290&highlight=monta%BF+przedniego+zderzaka

tylny zderzak
viewtopic.php?t=2327&highlight=monta%BF+tylnego+zderzaka
Załączniki
1.jpg
Przód
1.jpg (110.99 KiB) Przeglądane 11805 razy
3.jpg
Numery wg. Etki
3.jpg (147.03 KiB) Przeglądane 11805 razy
4.jpg
Numery wg. Etki
4.jpg (135.5 KiB) Przeglądane 11805 razy
5.jpg
Numery wg. Etki
5.jpg (144.87 KiB) Przeglądane 11805 razy
2.jpg
Tył
2.jpg (98.42 KiB) Przeglądane 11805 razy
6.jpg
Numery wg. Etki
6.jpg (148.23 KiB) Przeglądane 11805 razy
7.jpg
Numery wg. Etki
7.jpg (147.79 KiB) Przeglądane 11805 razy
8.jpg
Numery wg. Etki
8.jpg (67.48 KiB) Przeglądane 11806 razy
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8165
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Reklama

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez MW » 9 lipca 2004, 13:24

gratów jest sporo i ich ilość przeraża ale efekt jest!!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
MW
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1688
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:07
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi S3 8V sedan
silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Tonny S » 9 lipca 2004, 13:30

Cały karton dupereli za prawie 600 zł nie licząc zderzaków i grilli
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8165
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez bacardi » 11 kwietnia 2005, 22:58

Mam byc moze glupie pytanie, ale czy do wersji 1.6 bez dolotu powinienem kupic kanal powietrzny dla przedniego zderzaka ? W zwyklym w etce kanal jest oznaczony niby tylko dla modelu ARL ???
TS bodykit, Eibach PRO KIT + KYB AGX, Toora T670 on board Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bacardi
Administrator LC Team
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 11 listopada 2004, 21:14
Lokalizacja: DW
Auto: Leon BCB+

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Tonny S » 12 kwietnia 2005, 06:27

bacardi, a do czego ci ten kanał potrzebny ??
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8165
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez bacardi » 12 kwietnia 2005, 07:05

Tonny S, no wlasnie na logike do niczego, ale pisales ze zamawiamy to co jest podpisane top sport ;D
Pisalem ze to moze byc glupie pytanie z mojej strony :wink:
dzieki :)
TS bodykit, Eibach PRO KIT + KYB AGX, Toora T670 on board Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bacardi
Administrator LC Team
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 11 listopada 2004, 21:14
Lokalizacja: DW
Auto: Leon BCB+

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Tonny S » 12 kwietnia 2005, 08:31

bacardi napisał(a):Tonny S, no wlasnie na logike do niczego, ale pisales ze zamawiamy to co jest podpisane top sport ;D
Pisalem ze to moze byc glupie pytanie z mojej strony :wink:
dzieki :)
Jeśli masz TDI jeden montujesz (prawy) w Cupra R 2 szt. w 4x4 te nawiewy służą do chłodzenia tarcz/silnika - tak kiedys wywnioskowaliśmy z Cyberem
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8165
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez bacardi » 12 kwietnia 2005, 12:13

Mam jeszcze kolejne (mam nadzieje ze juz ostatnie pytania)...
1. Gdzies przy okazji na forum byla mowa, ze w tylnym zderzaku mozna nie zakladac slizgow (prowadnic), natomiast trzeba je zalozyc z przodu. Czyli rozumiem, ze pomimo iz nie jest oznaczona jako TS, to powinienem jeszcze zamowic prowadnice prawa i lewa (element nr 2) ?
2. I kolejna sprawa to wszelkiej masci sruby, srubki itp.. Czy mozna wykorzystac te ze starego zderzaka + ewentualnie uzupelnic standardowymi srubami z podrecznego warsztatu, czy lepiej od razu zamowic komplet oryginalnych srub aby pozniej nie biegac ???
TS bodykit, Eibach PRO KIT + KYB AGX, Toora T670 on board Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bacardi
Administrator LC Team
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 11 listopada 2004, 21:14
Lokalizacja: DW
Auto: Leon BCB+

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Tonny S » 12 kwietnia 2005, 12:51

bacardi napisał(a):Mam jeszcze kolejne (mam nadzieje ze juz ostatnie pytania)...
1. Gdzies przy okazji na forum byla mowa, ze w tylnym zderzaku mozna nie zakladac slizgow (prowadnic), natomiast trzeba je zalozyc z przodu. Czyli rozumiem, ze pomimo iz nie jest oznaczona jako TS, to powinienem jeszcze zamowic prowadnice prawa i lewa (element nr 2)
Z przodu obowiązkowo musisz kupić prowadnice Nr 2 na schemacie z tyłu nie koniecznie choć te od TS-a sa inne niż te co masz u siebie.
bacardi napisał(a):2. I kolejna sprawa to wszelkiej masci sruby, srubki itp.. Czy mozna wykorzystac te ze starego zderzaka + ewentualnie uzupelnic standardowymi srubami z podrecznego warsztatu, czy lepiej od razu zamowic komplet oryginalnych srub aby pozniej nie biegac ???
Wykorzystaj ze starego + uzupełnic standartowymi - poszerzenia nadkoli (chyba tylko tutaj trzeba było dać dodatkowe śruby)
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8165
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez bacardi » 12 kwietnia 2005, 13:03

Tonny S, wielkie dzieki za wszystkie odpowiedzi, czas na zakupy :)
TS bodykit, Eibach PRO KIT + KYB AGX, Toora T670 on board Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bacardi
Administrator LC Team
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 11 listopada 2004, 21:14
Lokalizacja: DW
Auto: Leon BCB+

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez bacardi » 8 sierpnia 2005, 21:34

W związku z licznymi pytaniami na pw o ceny czesci do przerobek, ponizej zamieszczam orientacyjnie wycinek z faktury za czesci ktore kupowalem w dniu 11.05.2005

Zderzak przedni:
- 1M0 853 651 J - atrapa chłodnicy, góra-środek (S) - 98,24
- 1M0 853 668 F - atrapa chlodnicy, dół-środek - 135,34
- 1M6 853 665 B - nakładka halogen, lewy - 40,01
- 1M6 853 666 B - nakładka halogen, prawy - 40,01
- 1M6 807 449 B - zaślepka śruby moc. lewa - 8,56
- 1M6 807 450 B - zaślepka śruby moc. prawa - 7,17
- 1M6 807 479 - poszerzenie nadkola, lewe - 15,88
- 1M6 807 480 - poszerzenie nadkola, prawe - 15,88
- 1M0 807 049 E - prowadnica (ślizg), lewa - 37,17
- 1M0 807 050 E - prowadnica (ślizg), prawa - 37,17
- 1M6 853 915 - zaslepka atrapy srodkowej (oslona zamka) - 35,50
- 1M0 955 109 B - zaslepka spryskiwacza - 56,60
- 1M0 955 110 B - zaslepka spryskiwacza - 56,60
- 1M6 807 199 - wkret torx (opak 4szt.) - 3,32

Zderzak tylni:
- 1M6 807 137 - wypelnienie nadkola, lewe - 134,16
- 1M6 807 728 A - wypelnienie nadkola, prawe - 134,16
TS bodykit, Eibach PRO KIT + KYB AGX, Toora T670 on board Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bacardi
Administrator LC Team
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 11 listopada 2004, 21:14
Lokalizacja: DW
Auto: Leon BCB+

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez pilpi » 16 września 2005, 20:56

Moze ktoś też dołącyć do tego postu wydruki z etki dotyczące progow bocznych. To przecież też element niezbędny do przebudowy na TS.
szybszy niż Cupra Ryyyyyy
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pilpi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 891
Dołączył(a): 28 maja 2004, 22:50
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Toledo

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez dave » 5 grudnia 2005, 16:53

zderzak tyl;
-zaslepka na hol- 32zl/szt
-wypelnienie nadkola lewe i prawe-61zl :shock:

zderzak przod;
-atrapa chlodnicy(S) - 106 zl
-atrapa na halogen- 44zl/szt
-zaslepka sruby mocujacej- 10zl/szt
-poszerzenie nadkola-41zl/szt
-prowadnice (slizgi)-18zl/szt
-zaslepka atrapy srodkowej (oslona zamka) 112 zl :shock: wszystkie ceny sa ok ale ta zaslepka dupe mi urwala. czy moze ktos bylby w stanie zalatwic to w 'normalnej' cenie :?:
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3299
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
silnik: inny

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Asgaard » 6 grudnia 2005, 08:07

nie potrzebne Ci to... odpuść... ewentualnie wsadz kawalek plastiku czarnego i przykręć do zaslepki (S) w miejscu gdzie ona powinna być...
230@430 Leon TDI (sold)
420@593 Eva :twisted:
233@450 A4 quattro :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Asgaard
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1761
Dołączył(a): 29 marca 2004, 20:01
Lokalizacja: Wrocław/Ostrów
Auto: Leon i Eva

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez dave » 6 grudnia 2005, 08:59

Asgaard napisał(a):nie potrzebne Ci to...

tak wlasnie myslalem :twisted:

[ Dodano: Wto 06 Gru, 2005 ]
dzis odwiedzilem ASO i gosc mi powiedzial ze zderzak od TSa bez spryskiwaczy kosztuje 3253,09 zl natomiast ze spryskiwaczami 1870,79 :shock: czy to mozliwe zeby byal taka roznica :?:
P.S. qźwa kilka dupereli do zderzaka i 650 zl zniknie :evil: fuck :!:
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3299
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
silnik: inny

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Barth » 10 grudnia 2005, 11:05

dave, boli co nie !!! Ja mam to juz cale szczescie za soba , no moze nie do konca ASO w Gdansku sciaga mi juz prawie 2 miesiace poszerzenie lewego nadkola !!!
Powered by CPN
Barth LCT & AA Club Member
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Barth
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3805
Dołączył(a): 31 marca 2004, 19:31
Lokalizacja: Pomorze
Auto: OOOO

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez nixu » 21 lutego 2006, 11:32

dave napisał(a):zderzak tyl;
-zaslepka na hol- 32zl/szt
-wypelnienie nadkola lewe i prawe-61zl :shock:

zderzak przod;
-atrapa chlodnicy(S) - 106 zl
-atrapa na halogen- 44zl/szt
-zaslepka sruby mocujacej- 10zl/szt
-poszerzenie nadkola-41zl/szt
-prowadnice (slizgi)-18zl/szt
-zaslepka atrapy srodkowej (oslona zamka) 112 zl :shock: wszystkie ceny sa ok ale ta zaslepka dupe mi urwala. czy moze ktos bylby w stanie zalatwic to w 'normalnej' cenie :?:


Tył:
Zaslepka na hol - 1M6 807 928B GRU - gruntowane
Wypelnienia - Lewe / Prawe: 1M6 807 137 / 1M6 807 728 A

Przód:
Atrapa chlodnicy(dol srodek): 1M0 853 668 F
Atrapa chlodnicy antracyt(dol srodek): 1M0 853 668 F 79Y
Atrapa na halogen lewa : 1M6 853 665 B
Atrapa na halogen antracyt lewa: 1M6 853 665 B 79Y
Atrapa na halogen prawa : 1M6 853 666 B
Atrapa na halogen antracyt prawa: 1M6 853 666 B 79Y
Zaslepka sruby mocujacej lewa: 1M6 807 449 B GRU - gruntowana
Zaslepka sruby mocujacej prawa: 1M6 807 450 B GRU- gruntowana
Poszerzenia lewe + prawe: 1M6 807 479 + 1M6 807 480 (Takie same jak w Cuprze R)
Prowadnica lewa + prawa: 1M0 807 049 E + 1M0 807 050 E

Dodatkowo:

Atrapa chlodnicy (boki kolo znaczka): 1M0 853 53G
Atrapa chlodnicy (boki kolo znaczka) Antracyt: 1M0 853 53G 79Y

Srodek ze znaczkiem seata to bodajze: 1M6 853 915 lub 1M6 853 915 b41 (Czern satynowa) Niewiem dokladnie bo jest to zle opisane.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
nixu
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2636
Dołączył(a): 22 kwietnia 2005, 11:56
Lokalizacja: Śląsk
Auto: IX

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Przemo » 20 kwietnia 2006, 20:33

Potrzebuję numery częsci-"klipsów" do monatrzu progów od tsa,czy ktoś takimi dysponuje :?:
Mała czarna
232km/435Nm powered by VRService & R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Przemo
Sport
Sport
 
Posty: 445
Dołączył(a): 27 kwietnia 2004, 20:29
Lokalizacja: Białystok
Auto: Iza FR bigTdi

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Robal » 20 kwietnia 2006, 21:00

Tu wkleilem:
Obrazek
OOOO
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Robal
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1824
Dołączył(a): 4 października 2005, 10:33
Lokalizacja: spod Wrocka
Auto: czarny szatan

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Przemo » 21 kwietnia 2006, 15:32

Robal THX :-D
Mała czarna
232km/435Nm powered by VRService & R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Przemo
Sport
Sport
 
Posty: 445
Dołączył(a): 27 kwietnia 2004, 20:29
Lokalizacja: Białystok
Auto: Iza FR bigTdi

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Robal » 22 kwietnia 2006, 17:53

Update cen, moze komus sie przyda
(ASO Slask Auto, Wroclaw ul. Karkonoska)

ceny brutto
Zderzak przedni:
- 1M0 853 651 J - atrapa chłodnicy, góra-środek (S) - 129,00
- 1M6 853 665 B - nakładka halogen, lewy - 38,40
- 1M6 853 666 B - nakładka halogen, prawy - 38,40
- 1M6 807 449 B - zaślepka śruby moc. lewa - 8,64
- 1M6 807 450 B - zaślepka śruby moc. prawa - 8,64
- 1M6 807 479 - poszerzenie nadkola, lewe - 17,28
- 1M6 807 480 - poszerzenie nadkola, prawe - 17,28
- 1M0 807 049 E - prowadnica (ślizg), lewa - 39,46
- 1M0 807 050 E - prowadnica (ślizg), prawa - 40,00

Zderzak tylni:
- 1M6 807 137 - wypelnienie nadkola, lewe - 139,20
- 1M6 807 728 A - wypelnienie nadkola, prawe - 141,12
- 1M6 807 928B - Zaslepka na hol - 31,00

I tak oto przedstawiaja sie moje zakupy w tym miesiacu. Jeszcze tylko malowanie i montaz a potem w droge :dres:
OOOO
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Robal
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1824
Dołączył(a): 4 października 2005, 10:33
Lokalizacja: spod Wrocka
Auto: czarny szatan

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez bacardi » 1 maja 2006, 16:07

Czy ktos kto zakladal ori progi TS'a ma moze numerki lacznikow ktore przychodza od dolu?
Patrzac na prog, sa tam trzy jednakowe laczniki + jeden nieco inny.
Te 3 udalo sie odnalezc w etce bez problemu:
- 1M0 853 139 B - klamra mocujaca poszerzenie progu
ale ten dodatkowy to nie mam pojecia, jedyne co mi najbardziej pasuje z etki to:
- 1L0 853 139 - nakretka rozprezna (??? nr 23 na skanie screenie ktory wrzucil Robal)
ale ta nazwa mi jakos zupelnie nie pasuje...
Czy ktos bylby mi w stanie pomoc ? :]
TS bodykit, Eibach PRO KIT + KYB AGX, Toora T670 on board Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bacardi
Administrator LC Team
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 11 listopada 2004, 21:14
Lokalizacja: DW
Auto: Leon BCB+

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Silver » 23 października 2006, 09:45

Ceny z dnia 17.10.2006r z rabatem dla klubowiczy (Auto-Barcelona):
- 1M0 853 651 J - atrapa chłodnicy, góra-środek (S) - 104,35
- 1M6 853 665 B - nakładka halogen, lewy - 36,77
- 1M6 853 666 B - nakładka halogen, prawy - 36,77
- 1M6 807 479 - poszerzenie nadkola, lewe - 17,07
- 1M6 807 480 - poszerzenie nadkola, prawe - 17,07
- 1M0 955 109 B - zaslepka spryskiwacza - 268,75 !!!!
- 1M0 955 110 B - zaslepka spryskiwacza - 268,75 !!!!
- 333 867 633 4FB - nit rozprezny grila - 0,72 zł
- 1M0 853 917B -zaslepka progu - 45,23 zł

UWAZAJCIE na ceny zaślepek do spryskiwaczy ..... normalnie zabijają !!!! ( ale za to jak ubezpieczalnia sie zdziwi przy wycenie )
Sprzedam :
- zwrotnice 280 mm P i L

Only Diesel Gazole
Zobacz Profil
Silver
Ex LeonClub Team
 
Posty: 1344
Dołączył(a): 12 stycznia 2005, 21:48
Lokalizacja: Swiętokrzyskie
Auto: Leon

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez nixu » 23 października 2006, 10:02

Pamietam jak kiedys kupowalem zaslepki za 40 zlotych / sztuka albo nawet 2 sztuki 8)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
nixu
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2636
Dołączył(a): 22 kwietnia 2005, 11:56
Lokalizacja: Śląsk
Auto: IX

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez bacardi » 23 października 2006, 12:42

silver_leon, no zaslepki zabijaja, ja placilem w swoim czasie ok 50pln...
ale mam pytanie, co to jest
- 333 867 633 4FB - nit rozprezny grila - 0,72 zł

???
TS bodykit, Eibach PRO KIT + KYB AGX, Toora T670 on board Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bacardi
Administrator LC Team
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 11 listopada 2004, 21:14
Lokalizacja: DW
Auto: Leon BCB+

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Barth » 24 października 2006, 11:55

bacardi, to sa chyba te plastikowe koleczki ktorymi przymocowany jest grill no blachy . Tak przynajmniej mi sie wydaje
Powered by CPN
Barth LCT & AA Club Member
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Barth
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3805
Dołączył(a): 31 marca 2004, 19:31
Lokalizacja: Pomorze
Auto: OOOO

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez mm.max » 24 października 2006, 12:23

barth napisał(a):Tak przynajmniej mi sie wydaje

Tak dokładnie jest

plastikowe kołeczki do mocowania grilla do pasa przedniego wymienia sie w przypadku uszkodzenia przy demontażu
Pozdrawiam
Michał (mm.max)
Kill życia = Ojciec Dyrektor vel Moher
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mm.max
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4190
Dołączył(a): 16 kwietnia 2004, 13:11
Lokalizacja: Ostrowiec/Gdynia
Auto: REDkropek z gazem

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez loozik » 25 października 2006, 07:33

mm.max napisał(a):
barth napisał(a):Tak przynajmniej mi sie wydaje

Tak dokładnie jest

plastikowe kołeczki do mocowania grilla do pasa przedniego wymienia sie w przypadku uszkodzenia przy demontażu


tylko jak to cholerstwo wyciągnąć bez uszkodzenia? muszę przyznać, że nie udało mi się wyciągnąć bez złamania.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
loozik
Sport
Sport
 
Posty: 380
Dołączył(a): 9 maja 2005, 20:55
Lokalizacja: Katowice
Auto: lełon 1.9 TDi ASV+

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez nixu » 25 października 2006, 07:44

loozik napisał(a):
mm.max napisał(a):
barth napisał(a):Tak przynajmniej mi sie wydaje

Tak dokładnie jest

plastikowe kołeczki do mocowania grilla do pasa przedniego wymienia sie w przypadku uszkodzenia przy demontażu


tylko jak to cholerstwo wyciągnąć bez uszkodzenia? muszę przyznać, że nie udało mi się wyciągnąć bez złamania.


Podkladasz srubokret wyciagasz do gory element ktory jest ruchomy i wyciagasz reszte.. pare razy juz wyciagalem i nie udalo mi sie uszkodzic.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
nixu
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2636
Dołączył(a): 22 kwietnia 2005, 11:56
Lokalizacja: Śląsk
Auto: IX

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez loozik » 25 października 2006, 07:57

nixu napisał(a):Podkladasz srubokret wyciagasz do gory element ktory jest ruchomy i wyciagasz reszte.. pare razy juz wyciagalem i nie udalo mi sie uszkodzic.


hehe to moje trzymają się chyba na kropelce :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
loozik
Sport
Sport
 
Posty: 380
Dołączył(a): 9 maja 2005, 20:55
Lokalizacja: Katowice
Auto: lełon 1.9 TDi ASV+

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Asgaard » 25 października 2006, 09:45

można też przepchnąć ten środkowy kołek w dół tylko trzeba alucha podłożyć, ewentualnie potem szukać go pod samochodem :) a resztę normalnie do góry wyjąć :)
230@430 Leon TDI (sold)
420@593 Eva :twisted:
233@450 A4 quattro :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Asgaard
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1761
Dołączył(a): 29 marca 2004, 20:01
Lokalizacja: Wrocław/Ostrów
Auto: Leon i Eva

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez oczkolek » 25 października 2006, 10:53

Wg czynności opisywanych w instrukcjach seatowskich powinno sie robic tak jak napisał Asgaard, ale wersja nixu, też jest do przyjęcia i skutkuje dobrym efektem. Jednak trzeba miec czucie w paluszkach. :mrgreen:
Pozdrawiam
Oczkol

Leon, Seat Leon

Sprzedam kilka filmów DVD !!
SPRZEDAM DZIAŁKĘ NAD JEZIOREM !!
Sprzedam - AUTO EXPERT - czasopisma motoryzacyjne !!

MASZ PROBLEMY Z WENTYLATORAMI CHŁODNICY/KLIMY (I BIEG) -> PISZ DO MNIE NA PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
oczkolek
Administrator LC Team
 
Posty: 7632
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:29
Lokalizacja: Warszawa, Inowrocław
Auto: Seat Leon
silnik: AGN 1.8

top sport

Postprzez ero » 3 listopada 2006, 19:25

witam, czy w topsporcie jest inny uchwyt (wysuwający się z atrapy) do otwierania klapy silnika? Może ma ktoś zdjęcie lub rysunek.
Pozdrawiam
Zobacz Profil
ero
Stella
Stella
 
Posty: 28
Dołączył(a): 3 października 2006, 16:18
Lokalizacja: łódź
Auto: leon ASV TS look

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez dave » 3 listopada 2006, 19:29

jeli miales "zwykle" zderzaki i przerabiasz na TS to musisz troche oszlifowac uchwyt do otwierania maski :wink:
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3299
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
silnik: inny

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Tonny S » 3 listopada 2006, 19:52

ero napisał(a):witam, czy w topsporcie jest inny uchwyt (wysuwający się z atrapy) do otwierania klapy silnika? Może ma ktoś zdjęcie lub rysunek.
Pozdrawiam
Musisz wymienic z calym zamkiem, nie ma osobno.

Zrob tak jak pisze Dave.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8165
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez ero » 3 listopada 2006, 20:24

dzięki, jutro zaczynam rzeźbe :-D,

[ Dodano: Nie 05 Lis, 2006 ]
Z którego plastra w atrapie ma wychodzić uchwyt? i kolejne pytanie - co z dolną osłoną silnika, zderzak od TS jest dłuższy i mocowanie boczne ori osłony mija się z otworami w podłużnicach o jakieś 3 cm, skraca się osłonę odcinając pasek z przodu?
Zobacz Profil
ero
Stella
Stella
 
Posty: 28
Dołączył(a): 3 października 2006, 16:18
Lokalizacja: łódź
Auto: leon ASV TS look

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez leoTDI » 17 grudnia 2006, 13:07

ero napisał(a):dzięki, jutro zaczynam rzeźbe :-D,

[ Dodano: Nie 05 Lis, 2006 ]
Z którego plastra w atrapie ma wychodzić uchwyt? i kolejne pytanie - co z dolną osłoną silnika, zderzak od TS jest dłuższy i mocowanie boczne ori osłony mija się z otworami w podłużnicach o jakieś 3 cm, skraca się osłonę odcinając pasek z przodu?


witam,

czy ktoś będzie na tyle uprzejmy i odpowie na tak postawione pytanie (osłona) :!:

dziękuję
leoTDI
+++ ASV/Ali&MG Motorsport ... i kaliny ni ma ;) Moc ciut 180kM
0.230/cust.FMIC/turbo ARL/pompa 11mm/MG-płuca/śruby ARP
wiosna ... jest JM/SACHS i > moment :) + hamulce cupra R
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leoTDI
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 671
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 06:53
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: Bback ASV Sport

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez dave » 17 grudnia 2006, 13:47

ero, nie rozumiem wogole o co ci chodzi?? nic sie nie mija nic sie nie skraca i nic sie nie odcina, zakladasz TSa i wszystko pasi az milo :wink:
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3299
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
silnik: inny

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez leoTDI » 17 grudnia 2006, 14:03

dave napisał(a):ero, nie rozumiem wogole o co ci chodzi?? nic sie nie mija nic sie nie skraca i nic sie nie odcina, zakladasz TSa i wszystko pasi az milo :wink:


DZIĘKI dave :-D
leoTDI
+++ ASV/Ali&MG Motorsport ... i kaliny ni ma ;) Moc ciut 180kM
0.230/cust.FMIC/turbo ARL/pompa 11mm/MG-płuca/śruby ARP
wiosna ... jest JM/SACHS i > moment :) + hamulce cupra R
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leoTDI
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 671
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 06:53
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: Bback ASV Sport

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Tonny S » 17 grudnia 2006, 19:01

To jest plag & play i tak jak Dave napisal nic sie nie docina nic sie nie ucina

ero napisał(a):Z którego plastra w atrapie ma wychodzić uchwyt?


Jaki uchwyt ??
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8165
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Robal » 17 grudnia 2006, 19:10

pewnie ten od otwierania maski...
OOOO
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Robal
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1824
Dołączył(a): 4 października 2005, 10:33
Lokalizacja: spod Wrocka
Auto: czarny szatan

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Patee » 18 grudnia 2006, 10:32

ja przy przerobce na TS musialem lekko podpilowac ten bolec za ktory sie pociaga by otworzyc maske

nie chcial skubaniec u mnie przejsc przez oczko kratki

ma wychodzic oczywiscie przez kratke na ktorej jest logo "S"
E-46 330xd Touring
E-36 328i Cabrio
Yamaha Raptor 350
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Patee
Sport
Sport
 
Posty: 689
Dołączył(a): 6 września 2004, 13:17
Lokalizacja: Bialystok
Auto: bimmers

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Tonny S » 18 grudnia 2006, 10:38

Patee napisał(a):ja przy przerobce na TS musialem lekko podpilowac ten bolec za ktory sie pociaga by otworzyc maske
Dokładnie tak trzeba zrobić :wink:
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8165
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez ero » 18 grudnia 2006, 10:51

zrobione, wyskakujący uchwyt trzeba spiłować od dołu o dobre 5 mm na wysokości inaczej połamie plastry w kratce z logo od topsporta (jak u mnie), po przeróbce chodzi jak złoto.
Zobacz Profil
ero
Stella
Stella
 
Posty: 28
Dołączył(a): 3 października 2006, 16:18
Lokalizacja: łódź
Auto: leon ASV TS look

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez dave » 18 grudnia 2006, 10:59

ero, to chyba chlopaku na sile podnosiles ta maske ze ci kratke polamalo :wink:
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3299
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
silnik: inny

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez ero » 18 grudnia 2006, 14:54

nie ja tylko zdolni mechanicy przy montażu zderzaka, a poprawiałem po nich bo miałem już dość.
Zobacz Profil
ero
Stella
Stella
 
Posty: 28
Dołączył(a): 3 października 2006, 16:18
Lokalizacja: łódź
Auto: leon ASV TS look

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez Przemo » 18 grudnia 2006, 22:17

Nie wiem czemu ale ja nie msualem u siebie nic podpiłowywać :? Spokojnie ten "dzióbek" mieści się w otworze w kratce :wink:
Mała czarna
232km/435Nm powered by VRService & R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Przemo
Sport
Sport
 
Posty: 445
Dołączył(a): 27 kwietnia 2004, 20:29
Lokalizacja: Białystok
Auto: Iza FR bigTdi

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez bacardi » 18 grudnia 2006, 22:42

ero napisał(a):zrobione, wyskakujący uchwyt trzeba spiłować od dołu o dobre 5 mm na wysokości inaczej połamie plastry w kratce z logo od topsporta (jak u mnie), po przeróbce chodzi jak złoto.


a ja tam jestem purysta jesli chodzi o wszelkie widoczne elementy i podpilowalem nie uchwyt, a prowadzenie w kratce od wewnetrznej strony ;)

http://www.leonclub.pl/forum/album_rate.php?pic_id=1572
TS bodykit, Eibach PRO KIT + KYB AGX, Toora T670 on board Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bacardi
Administrator LC Team
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 11 listopada 2004, 21:14
Lokalizacja: DW
Auto: Leon BCB+

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez loozik » 4 marca 2007, 19:29

troche odgrzewam kotleta, ale cos mi tu nie pasuje... jakie elementy w koncu sa mi potrzebne, zeby zlozyc gorny grill? W etce nie ma numeru tej srodkowej kratki ze znaczkiem S - jest tylko jeden element 1a, ktory to ma dwa boczki i jakis taki rozbudowany dol. Drugie - wiem, ze nie trzeba kupowac czegos takiego, jak zaslepka zamka - po co mi to dokladnie? no i co to jest antracyt, bo widzialem w tym temacie ceny z dopiskiem antracyt i bez...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
loozik
Sport
Sport
 
Posty: 380
Dołączył(a): 9 maja 2005, 20:55
Lokalizacja: Katowice
Auto: lełon 1.9 TDi ASV+

Re: Części i ich numery przy przeróbce na TopSporta

Postprzez bacardi » 4 marca 2007, 20:28

loozik, przeciez wszystko masz powyzej napisane :]

- 1M0 853 651 J - atrapa chłodnicy, góra-środek (S)

ta czesc jest w etce, tylko w innej sekcji, nie przy przednim zderzaku...

loozik napisał(a): wiem, ze nie trzeba kupowac czegos takiego, jak zaslepka zamka - po co mi to dokladnie?

jest to kawalek plastiku montowany za atrapa (S) ktory oslania zamek przed woda jak i ingerencja "narzedziami" z zewnatrz. Przed "narzedziami" raczej nie ochroni, ale poniewa nie jest to drogie, wiec w sumie chyba lepiej kupic... ja np za ta oslonka mam schowana tube alana od CB...

loozik napisał(a):no i co to jest antracyt

kolor atrap (plastrow miodu) montowanych w TS, wg etki ponoc byly tez czarne, ale osobiscie nie widzialem...
TS bodykit, Eibach PRO KIT + KYB AGX, Toora T670 on board Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bacardi
Administrator LC Team
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 11 listopada 2004, 21:14
Lokalizacja: DW
Auto: Leon BCB+

Następna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości