Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

odprysk na masce

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

odprysk na masce

Postprzez darek87dz » 10 maja 2011, 16:01

Od jakiegoś czasu mam dwa odpryski na masce. Pierwszy przedstawia zdjęcie http://imageshack.us/photo/my-images/34/dsc00031rs.jpg/ , a drugi jest mw na środku maski. Pasowałoby to jakoś zabezpieczyć, tylko jak? jestem zielony w tym temacie więc proszę o pomoc. Ewentualnie (może lepsza byłaby ta opcja) Oddałbym auto do jakiejś osoby/warsztatu która się na tym zna. Mam nadzieję że nie trzeba malować całej maski tylko te dwa punkciki :) ? Poza tym czy mógłby ktoś polecić jakiś warsztat w zabrzu lub okolicy który ogarnąłby to po przystępnej cenie? jakie mogą być koszta takiej naprawy ?
darek87dz
Signo
Signo

Auto: seat leon I

Reklama

Re: odprysk na masce

Postprzez Krzysiek_ost » 10 maja 2011, 16:50

pędzelek trochę sprayu i zrób sobie zaprawki :( uroki polskich dróg. Trochę farby do nakrętki ze sprayu i cienkim pędzelkiem zatuszuj. - tyle można poradzić z tytułu najtańszego, najprostszego i najłatwiejszego sposobu usunięcia takich odprysków. -unikaj myjek ciśnieniowych.
Inne sposoby to już $$ ale nie wiem czy w naszych rejonach to ma sens.. za chwilkę znów się jakieś pojawią.
Krzysiek_ost
Signo
Signo

Auto: Leon

Postprzez grabol » 10 maja 2011, 18:46

zrób tak jak kolego wyżej pisze... można tez czasami dostać w dobrej cenie maskę na szrocie w tym samym kolorze ( ale naprawdę jest to ciężkie ) .suma sumarum z kilkoma nawet małymi odpryskami można żyć póki ni staną się naprawdę widoczne.... wtedy 300zł i malowanie maski ;]
Obrazek[/URL]

ALH + 126km/268Nm..;)
grabol
Sport
Sport

Auto: Leon 1

Postprzez aoln » 10 maja 2011, 18:50