Wymiana turbiny ARL na CAHA

Po małych perypetiach z moim autkiem, które opisałem TUTAJ wyszło na to, że czeka mnie wymiana turbiny, wybór padł na CAHA (po rekomendacji kolegi, który siedzi na forum Ibizy i sam modzi), ale mam pytanie.
Jak będzie się ona zachowywać do czasu zrobienia softu na oryginalnym sterowniku ARL-a ?, czy będzie działać w pełnym zakresie czy tak jak przy sterowniku z ASZ i turbinie ARL będzie tylko do pewnego i znów będę narażony na zapieczenie kierowniczek ?. Będę próbował zrobić program od razu, ale jak się nie uda to dopiero gdzieś w połowie marca, czyli kilka tygodni po przeróbkach na nowa dmuchawkę.
-- 22 lut 2012, o 21:36 --
//edyta
Przed momentem zadano mi ciekawe pytanie. Otóż zaciekawiło mnie w nim to, że zapytano mnie o dziwne szuranie podczas puszczania gazu. U mnie jest/była identyczna sytuacja przy zmianie biegów na zimnym silniku, było słychać głośne szuranie, które ustępowało po nagrzaniu. Olej jaki stosuję to Motul 5W40 501.01. Czy istnieje możliwość, że coś zawodzi i turbina nie dostaje smarowania ?, jak ostatnio sprawdzałem poziom oleju to było nieco ponad min/max. Żadne kontrolki od ciśnienia nie świecą się. Nigdy tez nie ruszałem od razu po odpaleniu, zawsze odczekałem te parę minut, aż chwilowe spalanie unormuje się w granicach 0.9L (na ciepłym 0.6L) a olej podgrzeje i dopiero ruszałem.
Jak będzie się ona zachowywać do czasu zrobienia softu na oryginalnym sterowniku ARL-a ?, czy będzie działać w pełnym zakresie czy tak jak przy sterowniku z ASZ i turbinie ARL będzie tylko do pewnego i znów będę narażony na zapieczenie kierowniczek ?. Będę próbował zrobić program od razu, ale jak się nie uda to dopiero gdzieś w połowie marca, czyli kilka tygodni po przeróbkach na nowa dmuchawkę.
-- 22 lut 2012, o 21:36 --
//edyta
Przed momentem zadano mi ciekawe pytanie. Otóż zaciekawiło mnie w nim to, że zapytano mnie o dziwne szuranie podczas puszczania gazu. U mnie jest/była identyczna sytuacja przy zmianie biegów na zimnym silniku, było słychać głośne szuranie, które ustępowało po nagrzaniu. Olej jaki stosuję to Motul 5W40 501.01. Czy istnieje możliwość, że coś zawodzi i turbina nie dostaje smarowania ?, jak ostatnio sprawdzałem poziom oleju to było nieco ponad min/max. Żadne kontrolki od ciśnienia nie świecą się. Nigdy tez nie ruszałem od razu po odpaleniu, zawsze odczekałem te parę minut, aż chwilowe spalanie unormuje się w granicach 0.9L (na ciepłym 0.6L) a olej podgrzeje i dopiero ruszałem.