O tym to ja doskonale wiem... z kolegą
untaztood rozmawiam o ASV, a tu vacum jest samo dla siebie... to raz.
Druga sprawa to taka, że w PD-kach te dwie pompy pracują razem ale odpowiadają zupełnie za coś innego. Jak wyrobi się króciec w vacum i zacznie "gubić" podciśnienie to na 99% pompa paliwa i tak pracuje prawidłowo. Fakt... trzeba wymienić całość niestety. Ale to już inna bajka zupełnie koledze
untaztood w jago "walce" z ASV niepotrzebna

-- 24 lut 2012, o 21:39 --
andrew12, wszedłem w link, który podałeś i zaraz w trzecim poście jest napisane, że uszkodzoną tandem pompę można rozdzielić i wymienić tylko tą uszkodzoną (vacum lub paliwa). Niby ETKA traktuje to jako całość i w ASO niestety tak trzeba by było kupić, jednak mając dwie tandem pompy gdzie w jednej jest walnięte vacum a w drugiej paliwa, to z tych dwóch można złożyć jedną sprawną tandem pompę. Tak więc dalej będę twierdził, że vacum samo w sobie nie ma nic wspólnego z pompowaniem paliwa.... zwłaszcza w ASV-kach, które objadą wszystko
