Strona 1 z 1

Tlumik końcowy Remus, co do tego ?

PostNapisane: 28 sierpnia 2013, 16:42
przez anty1234
Witam. Zamówiłem używany tłumik Remusa z seri ms topline. Sam końcowy nic nie da prócz nieco głośniejszego dźwięku tak ? więc zastanawiam się co zrobić z katalizatorem... czy wybebeszyć go, zamienić na jakaś strumienice czy wstawic po prostu rułe. Czy to coś pomoże ?? czy róznice poczuje dopiero po zrobieniu kompletnego przelotu... Gdybym miał kase to od razu robił bym full przelot, ale tak kombinuje. Nie stać mnie po prostu żeby na raz wyłożyć 1200-2000zl

Re: Tlumik końcowy Remus, co do tego ?

PostNapisane: 28 sierpnia 2013, 17:05
przez adziami
jak masz arl to wytnij go i sprzedaj dostaniesz koło tysiaka za niego. bez strumienic, zwykłą rurkę daj ;p będzie tylko głośniej.

Re: Tlumik końcowy Remus, co do tego ?

PostNapisane: 28 sierpnia 2013, 18:39
przez anty1234
niestety mam 1.8t Auq, ile za niego dostane ? :P Czyli mówisz, ze rurka bedzie spoko, tylko przeglady najgorsze... policja sie nie czepia ?

Re: Tlumik końcowy Remus, co do tego ?

PostNapisane: 29 sierpnia 2013, 13:46
przez QQmonzter
Za katalizator z benzyny kokosów nie dostaniesz. Bez niego turbina na pewno będzie miała nieco lżej chociaż jakichś drastycznych zmian bym się nie spodziewał w osiągach. ;-)
Problem może być jedynie z przeglądem ale przy obecnej ilości stacji diagnostycznych po prostu jedziesz na inna tam gdzie ci podbija.

Re: Tlumik końcowy Remus, co do tego ?

PostNapisane: 29 sierpnia 2013, 14:26
przez anty1234
rozumiem... no a nie lepiej wybebeszyc kata ?? wtedy nie bedzie widac ze go nie ma ;) chyba ze on dalej bedzie przeszkadzac...

Re: Tlumik końcowy Remus, co do tego ?

PostNapisane: 29 sierpnia 2013, 18:55
przez QQmonzter
Jak byś chciał zostawić puszkę to i tak musisz przez środek puścić rurkę a obudowa zostaje jako atrapa bo jak ja tylko wybebeszysz i wstawisz bez niczego to pewnie będzie dudnić.

Re: Tlumik końcowy Remus, co do tego ?

PostNapisane: 30 sierpnia 2013, 11:59
przez anty1234
aha czaje dzieki za info

Re: Tlumik końcowy Remus, co do tego ?

PostNapisane: 30 sierpnia 2013, 13:01
przez Kusy
ma ktoś doświadczenie z wywaleniem kata w arl'u? posiadam tłumik końcowy remusa podwójny i daje jakiś basowy podźwięk ale w samochodzie słabo słyszalny. w jakimś tunelu czy wąskim zabudowaniu to się ładnie odbija od ścian i ładnie słychać ale tak to jak seria z wewnątrz

Re: Tlumik końcowy Remus, co do tego ?

PostNapisane: 30 sierpnia 2013, 14:23
przez Ufo
a
Kusy napisał(a):ma ktoś doświadczenie z wywaleniem kata w arl'u? posiadam tłumik końcowy remusa podwójny i daje jakiś basowy podźwięk ale w samochodzie słabo słyszalny. w jakimś tunelu czy wąskim zabudowaniu to się ładnie odbija od ścian i ładnie słychać ale tak to jak seria z wewnątrz


a jakie trzeba mieć doświadczenia? albo wykręcasz bierzesz przecinak i wybijasz wszystko ze środka albo wycinasz z puszką i wspawujesz rurę

za całego kata lepiej płacą. niż za sam śrut ze środka. a jak bardzo ci zależy na puszce to kupujesz pusty kat i wpuszczasz rure do środka na przelot i fizycznie puszka jest a spaliny zasuwają prosto bez zbędnych zawirowań

Re: Tlumik końcowy Remus, co do tego ?

PostNapisane: 30 sierpnia 2013, 14:55
przez Kusy
ufo22222 napisał(a):a
Kusy napisał(a):ma ktoś doświadczenie z wywaleniem kata w arl'u? posiadam tłumik końcowy remusa podwójny i daje jakiś basowy podźwięk ale w samochodzie słabo słyszalny. w jakimś tunelu czy wąskim zabudowaniu to się ładnie odbija od ścian i ładnie słychać ale tak to jak seria z wewnątrz


a jakie trzeba mieć doświadczenia? albo wykręcasz bierzesz przecinak i wybijasz wszystko ze środka albo wycinasz z puszką i wspawujesz rurę

za całego kata lepiej płacą. niż za sam śrut ze środka. a jak bardzo ci zależy na puszce to kupujesz pusty kat i wpuszczasz rure do środka na przelot i fizycznie puszka jest a spaliny zasuwają prosto bez zbędnych zawirowań

Chodziło mi o to jaki przyrost mocy zostaje uzyskany po wycięciu kata i czy duży problem przy przeglądzie/kontroli jest. Sorki za nie sprecyzowanie pytania.

Re: Tlumik końcowy Remus, co do tego ?

PostNapisane: 30 sierpnia 2013, 17:25
przez GangstaMarc
Kusy, jak masz teraz sprawny katalizator to uzyskasz jakieś +/- 0,5KM i 0,5Nm :mrgreen:
problemów w naszym pięknym kraju miał nie będziesz :)