Po prawidłowym montażu zawieszenia 4x4 auto stoi wyżej

Zmieniłem ostatnio zawieszenie na gwint AP (GF80-031), po montażu okazało się że przy maksymalnie skęconej regulacji z tyłu samochód stoi o 1cm wyżej niż na seryjnym zawieszeniu.
Zgłosiłem reklamację do sprzedawcy, który skontaktował się ponoć z producentem w Niemczech i po przeanalizowaniu dokumentacji zdjęciowej stwierdzili że sprężyny są właściwe i nie mają sobie nic do zarzucenia.
Mechanik twierdzi że wszystko jest zamontowane zgodnie z instrukcją i nie wiem czy mam się teraz tułać po warsztatach żeby sprawdzać czy jest ok czy dalej "walczyć" z producentem.
Widzicie na tych zdjęciach coś nie tak?
Prawy tył:
Lewy tył:

Zgłosiłem reklamację do sprzedawcy, który skontaktował się ponoć z producentem w Niemczech i po przeanalizowaniu dokumentacji zdjęciowej stwierdzili że sprężyny są właściwe i nie mają sobie nic do zarzucenia.
Mechanik twierdzi że wszystko jest zamontowane zgodnie z instrukcją i nie wiem czy mam się teraz tułać po warsztatach żeby sprawdzać czy jest ok czy dalej "walczyć" z producentem.
Widzicie na tych zdjęciach coś nie tak?



Prawy tył:






Lewy tył:





