Strona 1 z 2

Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 14 lipca 2006, 12:05
przez buryy
Obrazek

Re: Jak wam sie podoba kombinacja FMIC+zwykły zderzak?

PostNapisane: 14 lipca 2006, 12:19
przez dave
nooo widac ze dosc mocno tam upchniety ale jesli spelnia to swoje zadanie :wink: :brawo: za projekcik.. z czego ten fmic :?: sam wszystko robiles :?: daj wiecej fotek i opisz co jeszcze robiles w aucie :wink:

Re: Jak wam sie podoba kombinacja FMIC+zwykły zderzak?

PostNapisane: 14 lipca 2006, 12:49
przez ali
buryy, ciekawy pomysł.

Re: Jak wam sie podoba kombinacja FMIC+zwykły zderzak?

PostNapisane: 14 lipca 2006, 12:57
przez Tonny S
Całkiem niezle - daj wiecej fotek z montazu + opis innych zmian, moze wymiary FMIC i rurek dla potomnych, tak by mozna podwiesic ten temat jako przykładowy montaz FMIC w Leonie

Re: Jak wam sie podoba kombinacja FMIC+zwykły zderzak?

PostNapisane: 14 lipca 2006, 13:59
przez buryy
A więc tak...
Wszystko się zaczęło któregoś pieknego i gorącego :!: dnia gdy po kolejnym butowaniu aut traciło moc. Zapadła decyzja-montaż FMIC-a.

IC Iveco ze względów ekonomicznych uzywany
Obrazek

Zostały również zakupione rury z kwasówki fi 50,8 mm x 1,5mm (1,5m polerowanej i 2m zwykłej) oraz 5 kolanek (jak sie okazało pozniej za mało :-( )

Na początku auto wyglądało tak:
Obrazek

Wstępne przymiarki IC...
Obrazek

i orurowania
Obrazek

Rurki, kolanki i zwęzki zostały pospawane TIG-iem na poduszce argonowej przez profi szpeca :wink:
Obrazek

Dodatkowo wszystkie spoiny zostały zbadane na szczelnośc penetrantem oraz wytrawione (spoiny łaczące kwasówke i zwykła stal)
Obrazek

Pozniej wygladało to tak... Kto zgadnie gdzie tkwi bład?
Obrazek

Efekt końcowy widac na pierwszym zdjęciu
Rury zostały połozone niestandardowo, ale o tym dowiedziałem sie dopiero po wizycie u Aliego. Niestety w trakcie prac okazało sie, ze zabraknie nierdzewnych kolanek i nie mozna było takich dostac wiec zostały zamontowane te ze zwykłej stali (na zewnatrz pokryte podkładem na bazie cynku + srebrzanka; mam nadzieje, ze w srodku rdzewiec nie będą :evil: )
Dodatkowo został przerobiony zderzak jak widac na foto, duża jego częsc trzeba było wyciac, przerobic mocowania i takie tam 8)
Całośc prac wykonana w firmie Dąbcar-tuning w Opolu, był to pierwszy IC zamontowany przez nich, przy mojej znaczącej wspólpracy :wink:

Re: Jak wam sie podoba kombinacja FMIC+zwykły zderzak?

PostNapisane: 14 lipca 2006, 14:13
przez Tonny S
Jeszcze tak puszczonych rur nie widziałem ;-) moim zdaniem za duzo rury, trzeba od razu na wyjsciu wbic sie w komore silnika, jest tam sporo miejsca, zaoszczedził bys na rurce i nie zasłaniał bys dodatkowo chłodnicy, tak czy siak jest Ok jedynie poprawił bym to orurowanie, za duzo na nim tracisz, za duzo zakretów ;-) pewnie Ali to samo powiedział.

Re: Jak wam sie podoba kombinacja FMIC+zwykły zderzak?

PostNapisane: 14 lipca 2006, 14:42
przez Kozak
Brawo za pomysł :brawo: , możesz jeszcze wyjawić koszt takiej imprezy ??

Re: Jak wam sie podoba kombinacja FMIC+zwykły zderzak?

PostNapisane: 14 lipca 2006, 15:09
przez Grześ
Gratuluje udanej przerobki :brawo: , tez jestem w trakcie sprawdzania i załatwiania czesci do moda i jak bys mogł podac koszty był bym bardzo wdzieczny , czy ic jest cały aluminiowy , jakiej srednicy sa wyjscia ? czy gorna rura bez problemu wchodzi pod belke jaka jest jej srednica?

Re: Jak wam sie podoba kombinacja FMIC+zwykły zderzak?

PostNapisane: 14 lipca 2006, 15:40
przez buryy
Tonny S: buryy mądry po szkodzie :wink: zobaczymy co na to program Alego i hamownia. Jesli bedzie cos nie tak, orurowanie zostanie poprawione.

Grześ i michał kozak: Górna rura się miesci bez problemu, minimalnie trzeba było przyciąc pas przedni. Cały IC jest aluminiowy a wyjscia fi 50mm.
Cena: IC 250 zł, rury+kolanka ok 200zł, spawacz 60 zł, montaż 350 zl
Jesli kto z was bedzie potrzebował gumową rurę zbrojoną, olejoodporna, do 5bar, srednica 50mm to moge załatwic po 60 zł za metr

Re: Jak wam sie podoba kombinacja FMIC+zwykły zderzak?

PostNapisane: 14 lipca 2006, 15:46
przez BioBogon
Wygląda bardzo fajnie i faktycznie rura wyjściowa zapodana niestandardowo. Trzeba było kolektor od 130stki i puścić rurę na krótk w komorę silnika na prawo.

Gratsy! W te upały taka przeróbka jak znalazł, różnica 100% odczuwalna, co? :D

A co jest nietak na tym ostatnim zjęciu?

BTW fajny podnośnik do auta mają tzw. drewniaki ;)

Re: Jak wam sie podoba kombinacja FMIC+zwykły zderzak?

PostNapisane: 14 lipca 2006, 17:14
przez Jazwes
buryy, Gratuluję moda :brawo:

Też mam FMIC przy seryjnym zderzaku.

Obrazek

Przyznam się, że nie myślałem nad wywaleniem tej poprzeczki, i kratki, jak jest to u Ciebie, bardzo dobry pomysł :brawo:

Re: Jak wam sie podoba kombinacja FMIC+zwykły zderzak?

PostNapisane: 14 lipca 2006, 17:20
przez Tonny S
Jazwes, to jest od BPX-a ??

Re: Jak wam sie podoba kombinacja FMIC+zwykły zderzak?

PostNapisane: 14 lipca 2006, 17:50
przez Jazwes
Tonny S, Tak, jest to IC sygnowany przez Seat Sport, dokładnie taki sam jest w BPX'ach

Edit:

Znalazłem fotę na dysku:

Obrazek

Wymiana FMIC w ASV na 550x180x65

PostNapisane: 2 maja 2012, 09:35
przez RafcioGTC
Witam wszystkich w ten piękny dzień :PPPP
Cały czas w głowie mam przedziwne pomysły na usprawnienie mojego klekota.
Na początek jestem zainteresowany Softem ale nie o tym bajka.

Nadeszly ciepłe dni i zarazem Ciężkie dla mojego kleokota więc chcę wsadzic do siebie IC o Rdzeniu 550x180x65.
Tylko nie mam zielonego pojęcia ile potrzebuję złączek i metrów rury.
Może ktoś ma zdjęcia albo jakieś porady na co zwrócic uwagę przy Wymianie FMIC ?

PS. Używałem szukajki ale po wpisaniu Wymiana FMIC wyskakuje tylko wymiana Tapicerki albo żarówek :)
Jak temat był , szczerze przepraszam .

Re: Wymiana FMIC w ASV na 550x180x65

PostNapisane: 4 maja 2012, 20:40
przez Ohapara

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 8 maja 2012, 09:52
przez RafcioGTC
Dzięki za sklejenie tematu . Co do linków też dzięki co prawda te na naszym foru troche mało konkretów za to na vwgolf.pl dużo czytania znalazł się tam fajny koleś który posłużył pomocą i radą . Jak skleje wszystko w kupe to wrzuce co i jak będzie dla potomnych ;)

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 12 maja 2012, 11:12
przez Ace Ventura
Przymierzam się do fmica z [url]FMIC.pl[/url] tylko nie wiem czy wziąć z wejściem i wyjściem po przeciwnych stronach, czy ten który ma oba wejścia z jednej strony. W moim ASZ bardziej by mi podpasowała ta druga opcja bo zamierzam się wpiąć w oryginalne orurowanie. Ale z drugiej strony na różnych forach różnie piszą, że bardziej wydajne są te z przeciwległymi otworami inni zaś że wychodzi na to samo. Czy może się ktoś wypowiedzieć w tym temacie?

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 12 maja 2012, 13:28
przez SerAcer
Dobre pytanie. Jest jakaś różnica między wydajnością coolera z wyjsciami po przeciwnych stronach od tego z tymi po jednej stronie?

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 12 maja 2012, 14:33
przez RaDeK86
RafcioGTC napisał(a):Nadeszly ciepłe dni i zarazem Ciężkie dla mojego kleokota więc chcę wsadzic do siebie IC o Rdzeniu 550x180x65.


Taki Intercooler 550x140x65mm Ci nie styknie?

Kod: Zaznacz cały
Intercooler o wymiarach rdzenia: 550x140x65mm, całkowitych: 700x140x65mm, ze średnicą wlot/wylot 57mm wystarczający do mocy 350KM, testowany do 5 barów


Po co większy? :)

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 12 maja 2012, 17:54
przez Ohapara
RafcioGTC napisał(a):Jak skleje wszystko w kupe to wrzuce co i jak będzie dla potomnych
czekam z niecierpliwością, sam ma juz wszystko skompletowane i jak bede mial chwile to wrzucam ic od iveco :) ale pytanie... czy na rurkach trzeba robic zakonczenia zeby sie nie zsuwaly silikonki czy wystarczy mocny scisk obejmą GBS? mysle ze tak do max 2bary tam bedzie w układzie :]

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 18 maja 2012, 16:26
przez RafcioGTC
Te 350 koni to chyba jakiś żart , na seryjnym zrobisz też 300 jak ci sie uda, Ma dawac rade a nie ,

Robert z Tune-Upa napisał że lepszy większy bo wydajniejszy a ten sam cyrk z montażem , Dziś jade i całą noc i jutro bd walczył bo musze przymiarke rurek zrobic i wtedy do spawania . bo narazie to tak na luźno ;)

Obrazek

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 18 maja 2012, 18:19
przez lasotek
Tylko jednej rzeczy nie rozumiem skoro i tak około 40 mm będzie schowane za belką to jaki sens montować taki duży IC? Pytam bo sam jestem na etapie szukania IC i nie wiem jaki wybrać, waham się między wysokością 140 a 180. I Jeśli podesłał by ktoś ile tych rurek potrzeba i złączek silikonowych.

Pozdrawiam

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 18 maja 2012, 21:02
przez jędrek
wydaje mi sie ze czym wiekszy tym pozniej sie turbo budzi wiec po co ladowac az taki duzy?

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 18 maja 2012, 21:14
przez Tom-Tdi
jędrek dobrze prawi-nie zapomnij że układ też musi się "napełnić" im większy układ tym dłużej turbo musi go pompować=większy lag :?

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 19 maja 2012, 22:05
przez RafcioGTC
A Skąd pomysł że 4cm będą schowane za Belką ? Jeżeli znasz takie dane to nie wiesz ile potrzeba rur i złączek ?

tom-tdi przypomnijmy też że na Seryjnym jak spuchnie to masz laga cały czas dopóki nie zrobisz przerwy , ja nie widzę żadnych problemów .
Mi nikt nie chciał udzielic pomocy w postaci ile złączek i rur mam kupic . Dziś rozebrałem cały zderzak i przymierzyłem , jak zrobie całosc na gotowo to powiem co i jak bo nie chce wporwadzac w błąd .

Obrazek

IC będzie opuszczony na dół o jakieś 3cm do tego jak był założony na sucho i belka nie zasłoni ani centymetra intercoolera więc proszę nie prawic tutaj jakiś bzdurnych wróżb .

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 20 maja 2012, 05:43
przez Ohapara
RafcioGTC, dopinguje cie w projekcie, fajnie ze mnie ubiegłeś to mi troche podpowiesz:P a powiedz, czy rurki ktore skrecasz obejmami robisz na ich koncach wywinięcie, zeby silikonki nie spadały ?

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 20 maja 2012, 07:35
przez RafcioGTC
Jeszcze nic nie robie , bo nie mam sylikonów ;) Chciałem spawac ale zeby spawac trzeba miec to wyliczone co do centymetra , a po przymiarce wydaje mi się to nie możliwe . Ale żadnych wywinięc nie będę robił wkońcu to nie będzie się ruszało najwyżej drżało . Ale nie tak żeby spadły.

IC będzie pewnie w piątek/sobote jak będę miał już Sylikony i chyba nie ten a następny co prawda na 3 czerwca muszę miec auto gotowe więc nie wiem dokładnie .

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 20 maja 2012, 08:14
przez jędrek
Tak owszem na seryjnym IC jest lag jak puchnie dlatego zaklada sie wydajniejszy ale dostosowany do setupu a nie jak najwiekszy wtedy bedzie lag.Ale zycze powodzenia jesli nie jest to tajemnica napisalbys ile Cie wyniesie taki zabieg?

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 20 maja 2012, 09:40
przez RafcioGTC
Wszystko zależy co kupisz jakie rury, jakie drogie złączki , czy będziesz spawał .

Teoretycznie IC 350zł , Rura Alu 25zł/m 60mm/2mm , no i coś koło 10złączek po 40zł sztuka .

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 31 maja 2012, 21:40
przez Ohapara
RafcioGTC napisał(a):IC będzie pewnie w piątek/sobote jak będę miał już Sylikony i chyba nie ten a następny co prawda na 3 czerwca muszę miec auto gotowe więc nie wiem dokładnie .
i jak tam idzie modzik ? :mrgreen:

-- 31 maja 2012, o 22:39 --

Obrazek

FMIC juz siedzi, jeszcze montaz orurowania, walczę dalej :)

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 1 czerwca 2012, 11:01
przez RafcioGTC
Wcale nie idzie :) Niechciało mi się złączek zamówic szczególnie że nie ogarnąłem jak połączyc orurowanie z Turbiną ;/ A ty jak łączysz ?

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 1 czerwca 2012, 20:55
przez Ohapara
RafcioGTC napisał(a): A ty jak łączysz ?
obejma gbs + łącznik silikonowy, ale ja wrzucam turbo BRD wiec troche inne kąty :) wszystko bez spawania na 20 obejm

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 1 czerwca 2012, 22:05
przez RafcioGTC
ale tam jest Redukcja jak dobrze pamiętam u mnie na 47mm chyba . Więc chyba będę musiał kupic jakieś kolanko 60/50 albo coś podobnego :)
Odechciewa mi sie już tego wszystkiego ale co poradzic ;)

Masz Aluminiowe rury ? Bo ja właśnie mam aluminiowe a flansze map sensora mam stalową i nie wiem jak to teraz wyczarowac .
Chyba kupie kolanko stalowe , i połącze łącznikami i wspawa sie w kolanko tą falnsze map sensora

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 2 czerwca 2012, 20:31
przez Ohapara
RafcioGTC napisał(a):ale tam jest Redukcja jak dobrze pamiętam u mnie na 47mm chyba
u mnie jest redukcja silikonowa 43/50

RafcioGTC napisał(a):Masz Aluminiowe rury ? Bo ja właśnie mam aluminiowe a flansze map sensora mam stalową i nie wiem jak to teraz wyczarowac
rurki mam kwasoodporne polerowane na wysoki połysk :mrgreen: map sensor wspawany na podstawce w rurke, fotki wrzuce wkrotce, skoro masza aluminiowe rurki to polacz je lacznikiem silikonowym z rura mapsensora, chyba to oczywiste :roll:

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 3 czerwca 2012, 22:19
przez RafcioGTC
Ja chciałem zrobic Całe orurowanie na 60mm . Od Turbo do IC i od IC do Silnika . ale Chyba wyjdzie ze zostanie stara rura od Turbo do IC i ją tylko przedłużę do większego IC :D

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 5 czerwca 2012, 19:42
przez Ohapara
Więc Intercooler wrzucony zużyłem:

1 - 6x kolanko 90st fi51
2 - 1x redukcja prosta 43/51 (wyjscie z turbo)
3 - 2x redukcja prosta 57/51 (wyjscia ICka)
4 - 2x kolanko 45xt fi51
5 - 1x kolanko 135st fi 51
6 - 2m rurki kwasoodpornej fi 51
7 - w sumie 24 obejmy
8 - Intercooler custom 550 x 140 x 65

Wszystko ladnie wpasowalo sie w seryjny zderzak :-)

jak działa jeszcze nie wiem, hamownia dopiero w przyszłym tyg :-|

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 6 czerwca 2012, 21:21
przez lasotek
Kurcze już sam nie wiem, planuję swoje auto tak do 220 PS zrobić, i nie wiem jaki IC wybrać czy ten wysoki na 550x180x65 czy mniejszy na 550x140x65. już mnie głowa boli :oops: Turbina zostaje K03s.

Pozdrawiam

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 7 czerwca 2012, 12:56
przez RafcioGTC
180 wydajniejsza więc co za wątpliwości posiadasz ?

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 8 czerwca 2012, 11:05
przez lasotek
Tak ale dłużej się napełnia. dlatego wątpliwości, auto nie będzie robione pod wyścigi. A tym samym większa turbo dziura w normalnej jeździe to nic ciekawego. Chodzi mi po prostu o opinię kogoś kto montował. Czy jest sens czy jednak niema.

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 9 czerwca 2012, 08:24
przez RafcioGTC
No z tego Co wiem to ta Wasza Turbo dziura po zwiększeniu średnicy układu Dolotowego to jest totalna Bzdura , Jeżeli masz 180 masz poprostu większą powiesznię chłodzenia nic nie musisz napełniac powietrze tylko przechodzi i sie chłodzi .
Co sie ma dłużej napełniac Odpalasz Auto turbina Ci dmuchnie do układu powietrze i jest napełniony .
Nie wiem co macie z tymi Turbo Dziurami nie chcesz jej miec kup sobie Wolnossącą jednostkę .

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 11 czerwca 2012, 21:56
przez airzocho
Chłopaki, skąd i za ile wzięliście IC?

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 12 czerwca 2012, 22:38
przez Ohapara
FMIC.PL mają wszystko :-)

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 18 lipca 2012, 20:04
przez lasotek
Ja u siebie założyłem intercooler 180x65x550 [mm]

czaiłem sie z rozmiarem rur, założyłem rury 64 mm
do tego:
4 kolanka 64mm -90*
2 metry rury 64mm
6 prostych sylikonowych łączeń
proponuję złączkę jeszcze 130*
2x opaska 64-67mm
11x opaski 60-63mm
Ja u siebie wąż który idzie do przepustnicy zostawiłem jedynie obciąłem poszerzenie które było do intercoolera oryginalnego. Dalej jest średnica 64 mm więc idealnie pasuje na rurę do której w sprytny sposób przyspawać można mocowanie pod map sensor.

Sylikonowe łączniki 64mm pasują idealnie do wyjść w IC, które mają większą średnicę, tylko trzeba je naciągnąć. :-P

W razie pytań pytać na PW

Pozdrawiam

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 19 września 2012, 19:40
przez Nastar
Ohapara napisał(a):wszystko bez spawania na 20 obejm

I jak sprawuje się taki układ bez spawania ? Tez nad tym myślę bo to jest jedyna opcja żeby zrobić to samemu i tak jak chcę, na spokojnie.
Poza tym - taki układ powinien być bardziej odporny na drgania i ich przenoszenie z silnika.
Ale jak ze szczelnością ? Czy taki układ nie jest zbyt "elastyczny" tzn. czy nie puchnie za mocno w miejscach montażu siliconów od ciśnienia doładowania ? A jeśli tak to czy to ma jakieś znaczenie ?

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 20 września 2012, 20:43
przez Ohapara
Nastar napisał(a):
Ohapara napisał(a):wszystko bez spawania na 20 obejm

I jak sprawuje się taki układ bez spawania ? Tez nad tym myślę bo to jest jedyna opcja żeby zrobić to samemu i tak jak chcę, na spokojnie.
Poza tym - taki układ powinien być bardziej odporny na drgania i ich przenoszenie z silnika.
Ale jak ze szczelnością ? Czy taki układ nie jest zbyt "elastyczny" tzn. czy nie puchnie za mocno w miejscach montażu siliconów od ciśnienia doładowania ? A jeśli tak to czy to ma jakieś znaczenie ?



Układ sprawuje sie bezproblemowo, nic nie puchnie, jest elastyczne i nie drga w silniku:) ale trzeba spelnic kilka warunkow:
nie oszczedzaj na materiałach, kup porzadne silicony(wytrzymuja do 5bar u mnie np. jest 1,5bar ) i obejmy Gbs do tego wszystke rurki laczniki maja wywiniete koncowki, ktore zapobiegja zsuwaniu sie silikonkow. Polecam FMIC.PL w razie co pytaj, postaram sie pomoc ;)

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 21 września 2012, 09:21
przez Nastar
Dzięki za info. Na pewno jeszcze podpytam jak ruszę z robotą :-)
P.S. Masz jakieś foty lub ew. mógłbyś zrobić ? Ciekawi mnie gdzie i w ilu miejscach dałeś mocowania rur do karoserii lub elementów silnika.

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 21 września 2012, 10:00
przez Ohapara
Nastar napisał(a):Masz jakieś foty lub ew. mógłbyś zrobić ? Ciekawi mnie gdzie i w ilu miejscach dałeś mocowania rur do karoserii lub elementów silnika
jakieś fotki wrzucę, a mocowanie mam w jednym miejscu (strona pasażera) do wspornika gdzie było mocowany oryginalny smic, a tak uklad sam sie trzyma, wszystko jest wystarczajaco sztywne. dodatkowo dałem w paru miejscach opaski zaciskowe i tyle:)

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 21 września 2012, 10:40
przez Nastar
Widzę rury na FMIC.pl ale one nie maja żadnych karbów do trzymania złączek. Sam robiłeś, spawy jakieś czy inna obróbka ?
Jak z map sensorem poszło ?

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 21 września 2012, 10:58
przez Ohapara
rurki nie mają żadnych karbów, dorobiłem stożek i na prasie wywijałem końcówki rurek :) oto zdjęcia, sry za jakosc:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Kombinacja FMIC + zwykły zderzak

PostNapisane: 21 września 2012, 11:33
przez Nastar
Niezła konstrukcja. Widzę, że kolektorek był zmieniany to i kierunki rur ciut inne. Zaoszczędziłeś kilka cm długości dolotu. U mnie zostaje seria. Ale patenty podpatruję. Dzięki za pomoc.