"tuning odmy"

Witam serdecznie. Jeśli podobny wątek gdzieś istnieje od razu przepraszam, jednak ja sam na takowy nie trafiłem.
Mam pytanie dotyczące pracy układu odpowietrzajacego układ korbowy w moim leonie. Posiadam od roku Leona 20vt 2001r., AUQ. Chciałbym przerobić delikatnie układ odpowietrzajacy wystawiając między innymi tzw. Oil catch tank (ale tu nie o tym). Chciałbym delikatnie przerobić układ usuwając eżektor.. Wiem mniej więcej za co odpowiada ale nie wiem czy jest do szczęścia potrzebny. Z jednego wyjścia podciśnienia umieszczonego w dolnej części kolektora ssacego, chciałbym bezpośrednio przewodem sylikonowym podłączyć zawór odpowietrzajacy odmy który znajduje się tuż obok samego bloku silnika (kolektor ssący - >zawór - > układ odmy). Z kolei zasilanie serwo hamulca podciśnieniem zasiliłbym wyjściem z kolektora, który znajduje się po prawej stronie (oryginalnie ale jednym przewodem). Przeglądałem różne zdjęcia silników 1.8T i widziałem że właśnie niektóre mają sterowanie serwa jednym przewodem bezpośrednio z kolektora a drugi właśnie z tego eżektora. Mam nadzieję że w miarę sensownie to opisałem... Skąd taki pomysł? Sparcialy mi oryginalne gumowe przewody i chciałbym przy okazji "uszczuplić" przestrzeń pod maską z niepotrzebnych elementów.
Mam pytanie dotyczące pracy układu odpowietrzajacego układ korbowy w moim leonie. Posiadam od roku Leona 20vt 2001r., AUQ. Chciałbym przerobić delikatnie układ odpowietrzajacy wystawiając między innymi tzw. Oil catch tank (ale tu nie o tym). Chciałbym delikatnie przerobić układ usuwając eżektor.. Wiem mniej więcej za co odpowiada ale nie wiem czy jest do szczęścia potrzebny. Z jednego wyjścia podciśnienia umieszczonego w dolnej części kolektora ssacego, chciałbym bezpośrednio przewodem sylikonowym podłączyć zawór odpowietrzajacy odmy który znajduje się tuż obok samego bloku silnika (kolektor ssący - >zawór - > układ odmy). Z kolei zasilanie serwo hamulca podciśnieniem zasiliłbym wyjściem z kolektora, który znajduje się po prawej stronie (oryginalnie ale jednym przewodem). Przeglądałem różne zdjęcia silników 1.8T i widziałem że właśnie niektóre mają sterowanie serwa jednym przewodem bezpośrednio z kolektora a drugi właśnie z tego eżektora. Mam nadzieję że w miarę sensownie to opisałem... Skąd taki pomysł? Sparcialy mi oryginalne gumowe przewody i chciałbym przy okazji "uszczuplić" przestrzeń pod maską z niepotrzebnych elementów.