Strona 1 z 6

[1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 18 września 2006, 09:22
przez MACIEKKK
Wiem że pare osób to przerabiało, jak to wyglada, za jakis czas bede to u siebie robił mam juz zaciski tarcze, klocki, jarzma. Co trzeba przerobic dorobic. Wszelkie porady by mi sie przydały.

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 18 września 2006, 20:43
przez Dano
Totalnie nic !!Robiłem to u siebie jakiś rok temu.Wszystko pasuje plug&play pod warunkiem że nie masz tych hamulców od jakiegoś auta 4x4 , bo wtedy jest problem (jest inna belka).Dokup sobie jeszcze do tego zestawu blachy(osłony) tarcz , bo są inne.
Aha zależy ile masz najchane km?.Można pomyśleć odrazu o tylnych łozyskach , a do tanich nie należą bo są razem z całą piastą.

Powodzenia

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 19 września 2006, 06:57
przez MACIEKKK
Właśnie mam od 4/4 TT, ztego co znalazlem na necie w us to popularny mod wstawiaja do GOLFA IV heble od R32. Ktos jeszcze przerabiał temat???

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 19 września 2006, 07:20
przez Tonny S
Od 4/4 to nie bedzie juz tak wesoło sam próbowałem to przerobic ale zrezygnowałem bo sa schody:

- jarzma nie przykrecisz do belki - brakuje ok 0,5 cm - musisz dorobic dystans, który musi byc idealny by wsio pasowało
- dodatkowo trzeba sfrezowac ciutke tarcze bo jest minimalnie za duza przy zastosowaniu hebla od 4/4
- Skorupa mowił, ze jak juz to zamontowal to było ciasno i musiał zastosowac dystans.

Zrobic da sie zrobic bo Skorupa zrobil i jest zadowolony.

Jak bedziesz zamawiał osłony tarczy to zamawiaj od Cupry R a nie od 4/4 bo takowa tez nie pasuje.

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 19 września 2006, 07:46
przez MACIEKKK
http://www.europeancarweb.com/tech/0402 ... 32_brakes/
może sie jeszce komus przyda. W takim rzie bede musiał wsio przymierzyc a dopiero zaczac. Pewnie różnica jest tylko i wyłącznie w jarzmach.

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 19 września 2006, 08:17
przez Tonny S
MACIEKKK napisał(a):Pewnie różnica jest tylko i wyłącznie w jarzmach.
Dokładnie tak jest i nawet widać to na zdjęciach - zapodasz jarzma od Cupry R i bedzie pasowac (szkoda, ze dopiero teraz pojawił sie ten link :| fuck :x )

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 19 września 2006, 08:50
przez MACIEKKK
Sam wczoraj zaczełem dopiero zgłebiać temat, czy octavia rs miała tez te wieksze tarcze?

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 19 września 2006, 09:19
przez Tonny S
Juz pisalem na Octavi ale napisze jeszcze raz w Octavi I RS jest hebel jak w Cupra R 256 mm

Nr jarzma w Octavi RS - lakierowane (piękna mieta) 1U0 615 426 (prawe) 1U0 615 425 (lewe)

Blacha osłaniająca 1J0 615 609 (lewa) 1J0 615 610 (prawa)

Obrazek

Montaż tarcz went. 256 mm na tył do Leona I??

PostNapisane: 7 października 2006, 09:47
przez Grisza
witam

Mam pytanie odnośnie montażu tarcz 256 mm ?
Czy ktoś z forumowiczy to już czynił?
chcę zamontować komplet tarcz 256 mm z przedniej osi z
Octavii do mojego na tył ?
Kiedyś pisałem z Mammoth'em i kkk13, i Oni kiedyś z tym tematem
narabiali i powiedzieli Mi, iż nie będę miał tylko ręcznego
Co bym musiał zmienić/dokupić - zwrotnice? czy też coś innego ?
i chyba osłonę tarczy ?

dziękuje za wszelkie wskazania

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 7 października 2006, 18:24
przez OMFG
Z tyłu niema zwrotnic :-P będą ci potrzebne jarzma zaciski tarcze i klocki chyba tyle tylko ja mówie o wymianie zestawu z najmocniejszych 1,8 :brawo:

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 7 października 2006, 19:32
przez Grisza
Czytałem na OCP, iż DanoTDI przerabiał w swym Leonie powyższy temat
Jeżeli mgłbyś coś o tym napisać byłbym wdzięczny

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 7 października 2006, 22:09
przez Dano
Tak przerabiałem to , wszystko pasuje jak ta lala. Zestaw pochodzi z Octavii RS 1.8 T
Potrzebujesz tak jak napisał OMFG jarzma, zaciski, tarcze, osłony blaszane, a klocki są takie same.
Ale z tego co ty piszesz , to nie mam pojęcia czy będą pasowały przednie tarcze 256mm (pewnie z jakiegoś 1.6) na tyły. Nie mam pojęcia czy to to samo.Warto sprawdzić , bo jeżeli pasuje to wtedy mozna założyć na tył np.nacinane ATE Power Disc.I musze przyznac że skuteczność hamulców bardzo się polepszyła , szczególnie ręczny.Wcześniej miałem problemy żeby zablokować na asfalcie 225/40/18, a teraz rewelacja.
Polecam.

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 7 października 2006, 23:36
przez OMFG
Grisza'Men napisał(a):witam

Mam pytanie odnośnie montażu tarcz 256 mm ?
Czy ktoś z forumowiczy to już czynił?
chcę zamontować komplet tarcz 256 mm z przedniej osi z
Octavii do mojego na tył ?
Kiedyś pisałem z Mammoth'em i kkk13, i Oni kiedyś z tym tematem
narabiali i powiedzieli Mi, iż nie będę miał tylko ręcznego
Co bym musiał zmienić/dokupić - zwrotnice? czy też coś innego ?
i chyba osłonę tarczy ?

dziękuje za wszelkie wskazania


Dodam jeszcze że bez ręcznego przeglądu twój leon nie przejdzie więc słowa tylko znaczą dużo :roll:

[ Dodano: Nie 08 Paź, 2006 ]
Tarcze też mogą być te same co przód (mają te same rozmiary) ale niemam jak tego sprawdzic niech ktoś to spawdzi w etosie etce czy jakimś katalogu z tarczami,Zaciski i jarzma musisz miec bo bez zacisku tego specialnego na tył nie masz ręcznego a jarzma w tych vagach ze słabszymi silnikami sa zintegrowane ze zwrotnicą to jest jeden odlew i tyle nieda sie ich przełożyc.

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 8 października 2006, 10:03
przez Grisza
OMFG napisał(a):
Dodam jeszcze że bez ręcznego przeglądu twój leon nie przejdzie więc słowa tylko znaczą dużo :roll:

Ten element można by było obejść na przeglądzie :wink: ale bez niego
na codzień ciężko i do zabawy również, także ja również jestem aby był ręczny
OMFG napisał(a):[ Dodano: Nie 08 Paź, 2006 ]
Tarcze też mogą być te same co przód (mają te same rozmiary) ale niemam jak tego sprawdzic niech ktoś to spawdzi w etosie etce czy jakimś katalogu z tarczami,Zaciski i jarzma musisz miec bo bez zacisku tego specialnego na tył nie masz ręcznego a jarzma w tych vagach ze słabszymi silnikami sa zintegrowane ze zwrotnicą to jest jeden odlew i tyle nieda sie ich przełożyc.


właśnie troszkę szukałem po forach i jednak musi być zacisk inny (S3,R'ka i V6 oraz TS-
4x4,RS, Bora V6, Golf IV 1.8 T R32 V6)

Obrazek

i jutro sobie popatrzę u kumpla w Borze V6
tylko że on ma 4x4 - wielowachaczowy tył ale i tak sobie zobacze na same elementy.
Koszt w sklepie to 359 zł/sztukę czyli na jedną stronę :-(
No i trzeba jeszcze osłonę blaszaną dokupić.

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 8 października 2006, 11:30
przez PAWEL20VT4
Cześć

W Leonie 4x4 są tarcze 256, ja kupuje takie od 1,6 wentylowane (przód), u siebie mam brembo max.


Paweł

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 8 października 2006, 13:08
przez Asgaard
z tego co mi wiadomo, Tonny pewnie potwierdzi, jarzma i zaciski z zawieszenia 4x4 nie pasują do belki skrętnej.

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 8 października 2006, 14:28
przez Grześ
Asgaard, bylo i z tego co dobrze pamietam to jarza sa inne ale zato zaciski te same czyli mozna brac od 4X4 zaciski jarzma musza byc do belki skretnej

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 9 października 2006, 13:26
przez Tonny S
narabiali i powiedzieli Mi, iż nie będę miał tylko ręcznego
Bzdura.


Grisza'Men napisał(a):Co bym musiał zmienić/dokupić - zwrotnice? czy też coś innego ?
i chyba osłonę tarczy ?
Zaciski pod 256 mm na tyl a nie na przod moga byc z 4x4 ale tutaj nalezy wymienic jarzma od Cupry R lub Octavi RS bo od 4x4 nie pasuje brak 0,5 cm przy dokrecaniu jarzma do belki no i oslona ale tez od Cupry R albo OctaviRS bo od 4x4 nie pasuje i jest calkowicie inna.

A tak wogole to szukanie nie boli !!! :idea:

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 9 października 2006, 14:28
przez MACIEKKK
Mam nadzieje ze niedługo zdam relacje, co i jak. Jarzma bede mial od cupry r.

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 9 października 2006, 16:30
przez Grisza
Tonny S napisał(a):
Grisza'Men napisał(a):Co bym musiał zmienić/dokupić - zwrotnice? czy też coś innego ?
i chyba osłonę tarczy ?
Zaciski pod 256 mm na tyl a nie na przod moga byc z 4x4 ale tutaj nalezy wymienic jarzma od Cupry R lub Octavi RS bo od 4x4 nie pasuje brak 0,5 cm przy dokrecaniu jarzma do belki no i oslona ale tez od Cupry R albo OctaviRS bo od 4x4 nie pasuje i jest calkowicie inna.


Moje pytanie było odnośnie przełożenia z przedniej osi Octavii 256mm na mój tył
a odnośnie 4x4 to tylko chciałem oblukać u kumpla w Borze V6 jak tam jest
to wszystko poukładane
Ale już wiem, iż nic z mych niecnych planów :-) tylko tarcze pozostaną
muszę jarzma i zaciski od R'ki lub RS'a dokupić

Tonny S napisał(a):A tak wogole to szukanie nie boli !!! :idea:

Ok, poprawię się :oops:

[ Dodano: Sob 14 Paź, 2006 ]
Byłem Dziś w ASO SKODA i oto ceny na tył do tarcz 256 mm:
Tarcza wentylowana= 232 zł/szt.
Jarzmo= 250 zł/szt.
Zacisk= 685 zł/szt.

Hamulce 256 mm- nr czesci

PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 22:34
przez Gato
Wiem, ze pare osob pewnie przerabialo temat zmiany hebli 236--->256 z tylu.
Sam przymierzam sie do konwersji, odwiedzilem wiec ASO Seata, zeby popytac o czesci, ale sprzedawca sam nie byl pewien numerow.
Oto co uzyskalem:
8N0615425b - jarzma
8N0615601B - tarcza 256 mm
8L0615611 - blacha (oslona)
Rozumiem, ze zaciski i klocki podpasuja te, ktore mam.
Nie chcialbym kosztownej pomylki przy zamowieniu, stad moja prosba.
Czy moze ktos potwierdzic ten wykaz, ew. napisac , czego potrzebuje ?

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 00:21
przez jaro4444
Gato źle rozumiesz.

Do konwersji z 232 na 256 potrzebne są:
- jarzma 256 mm,
- zaciski 256 mm (inne jak 232 !!!),
- klocki są takie same dla 256 mm i 232 mm,
- tarcze wentylowane 256x22 mm takie same jak do np. Leona 1,4 i 1,6 benzyny na przód (tańsze niż te co są w katalogu niby specjalne dla Cupry R na tył),
- blachy 256 mm (osobiście proponuje to inaczej rozwiązać - nie zdejmować blach 232 bo łatwo uszkodzić łożyska piasty a tylko obciąć szlifierką kątową wywynięty rant blachy 232 mm. Taniej i szybciej, tylko zasłonić szmatą czujniki ABS i koronkę ABS).

Poza tym sprawdź ceny w Skoda. Taki układ ma Octavia 1 RS. Poza Cuprą R i Octavią ma go jeszcze Golf R32 z tyłu, ale w VW pewnie będzie drogo, choć np blachy na tył 256 mm w VW były najtańsze.

Jak masz jakieś pytania to wal śmiało.

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 05:03
przez Grisza
jaro4444 napisał(a):Gato źle rozumiesz.
- klocki są takie same dla 256 mm i 232 mm,

Oj, chyba inne

jaro4444 napisał(a):Poza tym sprawdź ceny w Skoda. Taki układ ma Octavia 1 RS.

Byłem nie dawno w ASO Skoda, oto ceny z RS'a, kompletu 256 mm na tył:
tarcza- 232 zł,
jarzmo-250 zł,
zacisk-685 zł

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 06:48
przez marcin_kielce
to jak to w końcu jest z tymi klockami na tył: są takie same do 232mm i do 256mm??
bo ja też jestem w trakcie przeróbki i jakby były takie same to klocek na tył już posiadam :-D

ale osobiście wydaję mi się, że raczej nie są takie same... :?

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 07:03
przez Tonny S
Oj, chyba inne
Identyczne nie sa bo różnią się numerem ale pasują bez problemu, różnica polega że jedne sa podcięte na poczatku i końcu.

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 08:16
przez nixu
Jezeli kupisz blache 256 od Cupry R to gwarantuje Ci, ze mocowanie nie bedzie pasowac..

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 08:19
przez Tonny S
nixu napisał(a):Jezeli kupisz blache 256 od Cupry R to gwarantuje Ci, ze mocowanie nie bedzie pasowac..
Oj ;-) od 4x4 napewno nie pasuje bo sam sprawdzałem a od R-ki ?? czemu nie miało by pasowac jeśli belka jest ta sama i mocowania też ??

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 08:21
przez nixu
Tonny S, Nie pasuje, wiem bo sam chcialem je zamontowac a w koncu przespawalismy mocowania od 232.

PS. u mnie jest dystans 5 mm a u Pitra trzeba bylo dac prawie 11mm.. i dlaczego?

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 08:31
przez Tonny S
nixu napisał(a):PS. u mnie jest dystans 5 mm a u Pitra trzeba bylo dac prawie 11mm.. i dlaczego?


Bo ma inna belke ;-) od 1.6 ;-)

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 09:11
przez jaro4444
Grisza'Men napisał(a):jaro4444 napisał/a:
Gato źle rozumiesz.
- klocki są takie same dla 256 mm i 232 mm,

Oj, chyba inne


Na 100% klocek od tyłu 232 mm pasuje do 256 mm. Wiem bo mam założone. :mrgreen:
Jedyna róznica jaką można spotkać w katalogach to grubośc klocka. Np dedykowany do Cupry R wg Katalogu EBC kształt 680 ma grubość 15 mm a do zwykłego zacisku TDI 232 mm klocek kształtu 1230 ma 17 mm. Poz tym to takie same klocki o wymiarach zewnętrznych 87x53x15(17) mm. Czyli jak masz nowe tarcze to lepiej dać 15 mm gruby, jak lekko podjechane to można dać 17 mm. Cała różnica. Niektóre firmy walą jeden typ do obu zacisków bo kształt blachy klocka jest ten sam.

Z przeróbkami jarzma i dystansami nie wypowiadam się bo nie wiem. W oście pasuje wszystko bez najmniejszych problemów oprócz blach. Napisałem też jak rozwiązałem problem.

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 14:06
przez Gato
jaro4444, zaciski na pewno nie pasuja ? Te ze skody trzeba za to przemalowac :wink: Oslone chyba zdecyduje sie potraktowac tak jak Ty - dzieki za pomysl.
Cena nie jest dla mnie az tak istotna, jak to zebym zamowil czesci o dobrych numerach.
Czy ktos z doswiadczenia lub ETKI moze mi podac nr jarzm, zaciskow, tarcz ?

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 15:33
przez jaro4444
Gato niestety na 200% nie pasują. Ten do 256 mm jest dużo masywniejszy, większy i wykonany z aluminium :| Przód owszem - zacisk od 288mm to to samo co 312mm. Tylko tarcza i jarzmo inne.
Co do malowania - ja mam cały komplet z Octavi RS (zielony jak żaba trawna :mrgreen: ) i osobiście uważam, że wygląda OK. Nie jak inni tylko ciągle czerwony i żółty na zmianę :-D

Co do tarcz to po co upierasz się przy tych ori za chorą cenę? Zamów sobie ATE Power Disc 256x22 mm do Leona 1,6 benzyny z przodu i masz z głowy. Do tego klocek Ferodo Premier albo ATE i będzie śmigać jak ta lala. (tarcze komplet ok 280-320 zł, klocki 100-120 zł)

Ważne :!: Jakie masz kółka? bo w 15 to za Chiny Ludowe nie wejdzie, w 6,5x16 ET 42 stalówce (najmniejsza możliwa zima :-( ) też miejsca jest na kartę kredytową :|

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 15:38
przez Gato
jaro4444, przod juz mam prawie kupiony, w kolorze srebrnym, nie bede wiec fundowal zielonego tylu :wink: Z podobnego powodu myslalem o gladkich tarczach na tyl ( z przodu beda taroxy ), ale moze wezme ATE.
O kola sie nie martwie - zima alu 16, latem 17 - wiec i 312 wejdzie.
Pozostaje mi tylko nr jarzm i zaciskow na tyl - potem moge isc na zakupy.

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 16:00
przez jaro4444
Gato więc masz:

http://img230.imageshack.us/my.php?image=mamy210nz7.jpg

Chcesz mieć:

http://img80.imageshack.us/my.php?image ... 131vl4.jpg

Nr Seata różnią sie tylko początkiem, zasadniczy nr jest ten sam.

[ Dodano: Czw 26 Kwi, 2007 ]
Gato napisał(a):przod juz mam prawie kupiony, w kolorze srebrnym,


Rozumiem, że same jarzma 312mm zamówiłeś?

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 16:12
przez Gato
jaro4444 napisał(a):Gato więc masz:

http://img230.imageshack.us/my.php?image=mamy210nz7.jpg

Chcesz mieć:

http://img80.imageshack.us/my.php?image ... 131vl4.jpg

Nr Seata różnią sie tylko początkiem, zasadniczy nr jest ten sam.

[ Dodano: Czw 26 Kwi, 2007 ]
Gato napisał(a):przod juz mam prawie kupiony, w kolorze srebrnym,


Rozumiem, że same jarzma 312mm zamówiłeś?

jaro4444, merci beaucoup :-)
Niestety komplet z zaciskami ( z rynku wtornego, same jarzma trudno dostac).
btw ciekawi mnie nr 1J0 615 426 C - tylko prawa strona, ale nie mietowe ? :wink:

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 16:28
przez jaro4444
Wszystko jest zielone ;)

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 30 kwietnia 2007, 20:18
przez marcin_kielce
słuchajcie mam pytanie...jak najlepiej wyczyścić zaciski hamulcowe z tego syfu??
na co zwrócić uwagę, żeby czegoś nie uszkodzić??

Pozdrawiam
Marcin

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 30 kwietnia 2007, 20:25
przez dave
czy klocki na przod od 1,6 pasuja na tyl??

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 30 kwietnia 2007, 20:26
przez Tonny S
czy klocki na przod od 1,6 pasuja na tyl??
Nie :!:

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 10:59
przez marcin_kielce
Odgrzeję stary temat...

Mam już kupione wszystkie elementy do zmiany hamulców na 312mm i 256mm z tymże komplet pochodzi z Audi S3. W związku z tym mam pytanie kto na terenie Warszawy/Kielc będzie mi w stanie to wszystko profesjonalnie zamontować?? Chodzi mi o problem z tym dystansem z tyłu...Możecie kogoś polecić kto już to robił??

Pozdrawiam
Marcin

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 18:34
przez Colgate
Polecam Diagtronik - mnie wlasnie w Diagtroniku przednie tarcze, jarzma i klocki wymienial Andrzej Kuciniak. Zadzwon wczesniej isie umow, bo ostatnio maja sporo roboty. Ale robia ja profesjonalnie.

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 22 stycznia 2008, 17:34
przez marti
Witka

odgrzeje troszkę temat

chodzi o zaciski i jarzma, do jakich aut były montowane - inaczej o co pytać handlarzy ?

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 28 lutego 2008, 21:36
przez belzi
Na wiosne czeka mnie wymiana tylnych tarcz i klockow
Mysle o zestwaie 256, tylko czy na taki zestaw wejdzie ori stalowka 15" ??

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 28 lutego 2008, 21:54
przez marcin_kielce
belzi napisał(a):Na wiosne czeka mnie wymiana tylnych tarcz i klockow
Mysle o zestwaie 256, tylko czy na taki zestaw wejdzie ori stalowka 15" ??


wejdzie bez problemu :))

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 8 września 2008, 16:46
przez Tommi
Odgrzewam kotleta, poniewaz nurtuje mnie pewne pytanie a wogole sie na tym nie znam.
Pewnie was rozbawie ale zaryzykuje ;)
Czy można zrobić jakiś zabieg zeby przednie hamulce 280mm załozyc na tył?

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 8 września 2008, 17:14
przez belzi
TOMMI, oczywiscie, ze nie, chocby z tego wzgledu ze zacisk mysi byc wyposazony ciegno od hamulca recznego ;)

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 8 września 2008, 17:30
przez Tommi
a taki miałem plan, że na tył pójdzie 280mm a na przód 312mm i będzie malina :zawstydzony:

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 5 października 2008, 09:28
przez premier
Jak chcesz Big Brakes z tyłu zajrzyj Tutaj

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 9 października 2008, 19:48
przez tomek_ibiza
Panowie w jakich samochodach wystepuje 256 na tyle? od których można zrobić przeszczep ? Mowa o takich co pasują P&P beż dorabiania dystansu jak to jest z 4x4 :))

Re: [1M] Swap hamulców 232 na 256 - tyl

PostNapisane: 9 października 2008, 20:06
przez belzi
Octavia RS i Leon Cupra R