wraz z pomoca kolegi z firmy MCM (www.mcmteam.pl) postanowilismy zalozyc soczewke xenonowa w miejsce ori lampy
no i zaczelo sie
najwiekszym problemem bylo rozklejenie oryginalnej lampy by niczego nie zniszczyc , tu zdalem sie na kolege. lampki zostaly na caly dzien i wieczorem juz byly rozebrane w drobny mak
jak? nie pytajcie mnie - nie mam pojecia - tajemnica Roberta z MCM
dalej trzeba bylo wyciac wystarczajaca ilosc miejsca w lustrze/odblysniku by zmiescic soczewke
soczewke wstepnie przylapalismy klejem na cieplo, skompletowalismy prowizorycznie lampe , zalozylismy na auto (na 2 srubki) i jazda na badania techniczne
tu uklony panom ze stacji diagnostycznej za udostepnienie przyrzadu do ustawienia lamp...
kilkanascie minut drobne korekty ustawien soczewki , przylapanie znowu klejem na cieplo ale juz na odp ustawieniach i jazda do warsztatu na ostateczny montaz...
klej poszedl out a w miessce tego odp klej mocujacy soczewke do lustra....
dalej to juz kwestia zmontowania i uszczelnienia lampy spowrotem do kupy.....
nalezalo tez przerobic "z tylu" klapke lampy by zmiescilo sie wszystko szczelnie zamkniete (patrz foto) i tu pomysl by my own...
lampy nie paruja. wszystkie katy jak w oryginalnym xenonie zachowane idealnie - sprawdzone na badaniach po zlozeniu lamp finalnie na auto
wrazenia? zestaw H7 plug&play ktory mialem wczesniej to "kupa"

nijak sie to ma do imitacji "prawdziwego" xenonu
uzyte:
-soczewka x2 rodem BMW E46 (xenonowa) 320zl nowe
-przetwornice+kable rodem BMW E46 300zl
-eliptyczne , chromowane obudowy soczewki 80zl nowe
-zarniki D2S Osram XENARC 4300K 200zl nowe
-wlasna i kolegi praca - bezcenne
jak widac nie trzeba wydawac kupy kasy w firmach tuningowych. troche wlasnych checi i zaparcia i mamy to co sie chce...
myslalem nad bixenonem ale obawa byla ze nie wejdzie soczewka (duzo wieksza jest) ale teraz mysle ze moznabyloby sprobowac
wszystko zajelo nam prawie 4 dni

wszystko widoczne na zdjeciach



