Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Leon BKD by TTC

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Leon BKD by TTC

Postprzez funcarver » 7 czerwca 2007, 13:46

W dniu wczorajszym udaliśmy się z Danielem do Gliwic do firmy WSOP (Przedstawiciel MAHA na Polskę) www.wsop.pl w celu zMAHAmowania mojego Leona po programie.

Na tym sofcie jeżdżę od jesieni, ale dopiero teraz przyszedł czas na pomiary.
Wynik poniżej.

Obrazek

mamy jeszcze dół do podciągnięcia, zajmiemy się tym przy montażu wydechu 2,5" MG+TTC

podziękowania dla Daniela za profi robotę i zaangażowanie!!
LEO->EVO
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
funcarver
TopSport
TopSport
 
Posty: 1237
Dołączył(a): 15 marca 2006, 13:06
Lokalizacja: Kraków
Auto: evo X

Reklama

Re: Leon BKD by TTC

Postprzez nixu » 7 czerwca 2007, 13:48

No mnie sie podoba ;) bedziesz wklada wieksza turbawke?

gratki :brawo: 8)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
nixu
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2635
Dołączył(a): 22 kwietnia 2005, 11:56
Lokalizacja: Śląsk
Auto: IX

Re: Leon BKD by TTC

Postprzez integrator » 7 czerwca 2007, 14:46

Również chciałem się dołączyć do przychwałek:) , a przy okazji poruszę nurtującą mnie kwestię. Mam w swoim leo bxe i jego moc na silniku po modzie jest imponująca - vide wykres black margo. Jednak na co komu moc na silniku jak na kołach jej za dużo nie ma...
U funcarvera pomiar był robiony na tej samej hamowni, więc pozwolę sobie zwrócić uwagę na straty mocy. W BKD przy 4000 obr wynoszą 36 km, a w BXE 46 km. Jest to bardzo dużo i nie wiem skąd te straty się biorą i jak ewentualnie można by je pomniejszyć.
Z tego co pamiętam funcarver ma 18" felgi 225. Co do black margo nie wiem, ale podejrzewam, że 16 205... Tak więc koła funcarvera powodują jeszcze większe starty niż u black margo.
Byłbym wdzięczny gdyby ktoś więcej rozumiejący wypowiedział się w tej kwestii.
Zobacz Profil
integrator
Signo
Signo
 
Posty: 111
Dołączył(a): 22 maja 2006, 14:55
Lokalizacja: Łódź
Auto: Leon II

Re: Leon BKD by TTC

Postprzez KoLoS » 7 czerwca 2007, 15:01

funcarver, ten dół koniecznie popraw poza tym wykresik bardzo simpatiko 8)
EX-klubowicz na własną prośbę 8)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KoLoS
TopSport
TopSport
 
Posty: 1223
Dołączył(a): 6 sierpnia 2006, 08:06
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: ARL+

Re: Leon BKD by TTC

Postprzez PatTDI » 7 czerwca 2007, 18:05

integrator napisał(a):Również chciałem się dołączyć do przychwałek:) , a przy okazji poruszę nurtującą mnie kwestię. Mam w swoim leo bxe i jego moc na silniku po modzie jest imponująca - vide wykres black margo. Jednak na co komu moc na silniku jak na kołach jej za dużo nie ma...
U funcarvera pomiar był robiony na tej samej hamowni, więc pozwolę sobie zwrócić uwagę na straty mocy. W BKD przy 4000 obr wynoszą 36 km, a w BXE 46 km. Jest to bardzo dużo i nie wiem skąd te straty się biorą i jak ewentualnie można by je pomniejszyć.
Z tego co pamiętam funcarver ma 18" felgi 225. Co do black margo nie wiem, ale podejrzewam, że 16 205... Tak więc koła funcarvera powodują jeszcze większe starty niż u black margo.
Byłbym wdzięczny gdyby ktoś więcej rozumiejący wypowiedział się w tej kwestii.


Przy pomiarach na hamowni podwoziowej liczy sie moc na silniku poniewaz moc na kolach bedzie sie roznic od biegu na ktorym hamuje sie samochod. Roznica strat
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: Leon BKD by TTC

Postprzez black_margo » 7 czerwca 2007, 18:53

PatTDI napisał(a):Przy pomiarach na hamowni podwoziowej liczy sie moc na silniku..


dokładnie to samo usłyszałam od Krzyśka przy moim hamowaniu

funcarver no ten moment rzeczywiście możnaby podciągnąć żeby miał jeszcze koło 397Nm przy 3200obr.. wtedy będzie już maxi miodzio :-D

gratki z moda :brawo:
Pozdrawiam,
ex-lct member
na własną prośbę
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
black_margo
Sport
Sport
 
Posty: 415
Dołączył(a): 2 lutego 2007, 14:38
Lokalizacja: Ostrowiec/Wwa
Auto: Leo 1P BXE+

Re: Leon BKD by TTC

Postprzez Orzeł » 7 czerwca 2007, 22:18

funcarver, :brawo: popraw dół i będzie full wypas ;)
Kto powiedział, że klekot musi być wolny?? :)

Był 1.9 TDI FWD => 224 PS @ 430 Nm
Był 3.0 TDI Quattro => 285 PS @ 546 Nm
Jest 3.0 TDI Quattro => 381PS @ 726 Nm ET -> było 12.85 :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Orzeł
FR
FR
 
Posty: 1855
Dołączył(a): 13 października 2005, 15:30
Lokalizacja: PL-Czę100chowa
Auto: Klekot :)

Re: Leon BKD by TTC

Postprzez taktiken » 8 czerwca 2007, 09:57

funcarver, :brawo: za moda.
http://www.ecuproject.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
taktiken
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4310
Dołączył(a): 15 października 2006, 13:08
Lokalizacja: Separatisten aus DW
Auto: Najlepsze

Re: Leon BKD by TTC

Postprzez funcarver » 8 czerwca 2007, 16:24

dzieki za gratki, jest miło

nixu, większej turbawki i Ic narazie nie robie
dół będzie poprawiany jak pisałem, myślę że również popracujemy nad przedłużeniem max momentu, aby tak nie leciał
założymy wydech i się znów shamujemy

taktiken, jakie masz parametry po sofcie? masz wykresik to wklej w dziale wykresy
LEO->EVO
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
funcarver
TopSport
TopSport
 
Posty: 1237
Dołączył(a): 15 marca 2006, 13:06
Lokalizacja: Kraków
Auto: evo X

Re: Leon BKD by TTC

Postprzez BoRaS » 30 czerwca 2007, 15:00

funcarver napisał(a):nixu, większej turbawki i Ic narazie nie robie


Czy w BKD zmiana turbo na wieksze pociaga za soba automatycznie zmiane IC??
Tzn. czy np. zmieniajac turbawke mozna, czy absolutnie nie mozna zostawic seryjnego IC???
LEON BKD (TDI) Cywil
∑~140KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
BoRaS
Sport
Sport
 
Posty: 356
Dołączył(a): 11 grudnia 2004, 21:05
Lokalizacja: Katowice
Region: śląskie
Auto: Seat Exeo ST 211KM
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Leon BKD by TTC

Postprzez Aligator » 30 czerwca 2007, 17:29

BoRaS napisał(a):
funcarver napisał(a):nixu, większej turbawki i Ic narazie nie robie


Czy w BKD zmiana turbo na wieksze pociaga za soba automatycznie zmiane IC??
Tzn. czy np. zmieniajac turbawke mozna, czy absolutnie nie mozna zostawic seryjnego IC???


Seryjnie w BKD masz już wystarczająco duży IC na moce rzędu 220-230+KM
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników turbodoładowanych - benzyna i diesel

http://www.dynosoft.pl
Zobacz Profil
Aligator
DynoSoft
 
Posty: 129
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 10:19
Lokalizacja: Katowice
Auto: Arosa i Evo

Re: Leon BKD by TTC

Postprzez BoRaS » 30 czerwca 2007, 17:53

Aligator napisał(a):Seryjnie w BKD masz już wystarczająco duży IC na moce rzędu 220-230+KM


Dzieki za info :)

BTW Poszedl PRV do Ciebie :)
LEON BKD (TDI) Cywil
∑~140KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
BoRaS
Sport
Sport
 
Posty: 356
Dołączył(a): 11 grudnia 2004, 21:05
Lokalizacja: Katowice
Region: śląskie
Auto: Seat Exeo ST 211KM
Silnik: benzyna 2.0 turbo


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość