Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Leon 1.8T K04

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Leon 1.8T K04

Postprzez Lucas » 11 grudnia 2008, 10:44

Dlugo sie zastanawialem czy dawac a nawet w ktorym temacie...

Zaczne od poczatku :)

Kupilem graty od Czapu z clubu A3 w sklad tych rzeczy wchodzi

turbina k04-023 z wejsciem na EGT z actuatorem forga , kolektor , przewody , dolot , przeplywka, obudowa filtra , wtryski APX , DP3

Rzeczy zlozyl do kupy kolega Grzesiek z LeonClubu za co mu serdecznie dziekuje. Za profi robote poswiecony czas i wielka pomoc.

Stroil go Kuba z DVT http://www.dv-t.pl ktory tez poswiecil pare dobrych dni za co serdecznie dziekuje.

Samochod ma w tym momencie zalozona najlzejsza sprezyne w WG i ladowanie wychodzi na poziomie w piku 1.5 bara trzyma do okolo 4 tys spada do 1.3 przy okolo 4,5 i trzma tak do 5 tys po czym spada do 1 bara i trzyma juz do konca.

I teraz szereg pytan.

1. jak to mozliwe ze normalnie cupra ma ladowanie 1 bara a ma 225 koni ja mam 1.5 i mam tyle ile widzicie.

2. jak to mozliwe ze jak bralem sie z leonem ktory jest wystrojony na 260 km i wygrywaleem z nim o dlugosc majac tyle km ile widzicie

3. czy jest jakas mozliwosc aby hamownia/samochod mogl nie pokazywac tyle ile powinno?

Wiem ze beda zaraz sugestie a moze nie masz takiego ladowania ile pokazuje a moze tamten leon nie ma tylu koni ile mowi....

Juz nawet nie wiem jak mam formulowac pytania to jest dla mnie tak malo logiczne to wszystko.
Wykres :o

Obrazek

Wszystkei sugestie bede mile widziane :)

[ Dodano: Czw 11 Gru, 2008 ]
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lucas
TopSport
TopSport
 
Posty: 1255
Dołączył(a): 4 marca 2006, 18:51
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Scirocco 2.0 TSI
Silnik: CJXA 2.0

Reklama

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Fawor » 11 grudnia 2008, 19:21

Czy czasem w BAMie nie ma K04-01? 023 nie jest największym możliwym K04 więc z racji wydajnosci może potrzebować więcej boosta, żeby wykazać podobną moc.

A ogólnie to po przejsciach z Leonem Psotnick'a o DVT nie mam zbyt dobrej opinii i śmiem twierdzić, że nie radzą sobie z 1.8T.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Psotnick » 11 grudnia 2008, 22:01

Moja sugestia może wydać się złośliwa jednak popiera ją moje doświadczenie z ww firma Zmienił bym tunera i oddał bym auto firmie z prawdziwego zdarzenia :) Oczywiście Unitronic
Co skłoniło cię do oddania im auta to moje pytanie

Nie widzę też problemu żeby się ustawić po nowym roku !!

Pozdrawiam
Zobacz Profil
Psotnick
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13 sierpnia 2006, 19:09
Lokalizacja: Wołomin
Auto: Seat Leon

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Lucas » 12 grudnia 2008, 08:22

Nie oddam do unitronica bo juz kiedys byla u nich wystrojona i nie bylem zadowolony. Potem bylo vtg i kazdy wie jak ta fura smigala majac 200 koni. Nie wydaje mi sie aby inny tuner wystroil ta fure na podobnie szybka i nagle na hamowni pojawi sie 260 koni a czasy beda takie same jak sa teraz.
Tak jak pisalem fure skladal mi Grzesiek z LCT polecil mi DVT.
widze ile mi laduje, a i bez problemu moge zwiekszyc ladowanie wymieniajac sama sprezyne w WG i zoabczyc jak jezdzi. Ale to zupelnie nie o to chodzi ja nie potrzebuje aby ona byla szybsza ja potrzebuje dowiedziec sie / sprawdzic co jest nie tak ze wypluwa 220 koni laduje mi tyle ze teoretycznie powinno byc minimum 240/250 i objezdzam o wiele mocniejsze fury.
Furka pracuje idealnie, z kazdego zakresu obrotow bardzo rowno przyspiesza nie dlawi sie, nie wyskakuja zadne bledy, wszystko jest gitara.


Wiem ze jest to specyficzny "problem" dlatego tez postanowilem o tym napisac.

Grzesiek jakie czapu mial ladowanie na tym turbo i ile mu koni wypluwalo ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lucas
TopSport
TopSport
 
Posty: 1255
Dołączył(a): 4 marca 2006, 18:51
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Scirocco 2.0 TSI
Silnik: CJXA 2.0

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Fawor » 12 grudnia 2008, 11:30

Lucas napisał(a):sprawdzic co jest nie tak ze wypluwa 220 koni

jedź na drogówkę np do BRT i z dyńki. Będziesz miał dokładnie taką moc, jaką auto produkuje na ulicy. A do tego jakieś czasy można też pomierzyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Grześ » 12 grudnia 2008, 23:13

Fawor napisał(a):023 nie jest największym możliwym K04


jak to nie jest a ktora jest jesli mozan spytac, nie pisz ze k04-028 czy k04-029 bo nie podejda sa do rs4/6

w BAM siedziala k04-023 , 023 oznacza wejscie na EGT bez wejscia to 020 lub 022

k04-001 to unikat nie montowana w zadnym poprzecznym 1.8T

ja twierdze ze sobie radza bardzo dobrze o czym swiadczy szumolot 500KM na seryjnej glowicy

moje auto tez wyjechao od nich i smigam bez wiekszych problemow ponad rok

sory ze zapytam czy przypadkiem auto Psotnick, to nie stary wielki projekt 550 jesli tak to widzialem jak stało to w unitronic i jak przepieknie hydraulik poprowadzil rury do pompy paliwowej , jak sie nie myle to cala wiazka byla wymieniana

mysle ze warto było by sie ustawic i sprawdzic jak EX wystroil gt28RS

ja mialem program w unitronic i kicha

auto Lucas, to dziwne zjawisko bo na drodze smiga jak wsciekle a na hamowni wychodza male cyferki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Fawor » 13 grudnia 2008, 00:35

Grześ napisał(a):w BAM siedziala k04-023 , 023 oznacza wejscie na EGT bez wejscia to 020 lub 022

k04-001 to unikat nie montowana w zadnym poprzecznym 1.8T

na luzno kolego, z racji posiadania Hondy trochę wypadlem z grupy VAG, więc moja wypowiedz o 023 była bardziej pytaniem, niż stwierdzeniem. Może nie zabrzmialo jak pytanie :)

Grześ napisał(a):ja twierdze ze sobie radza bardzo dobrze o czym swiadczy szumolot 500KM na seryjnej glowicy

niestety wykres szuma to teoretyzowanie, bo na zawodach autko niestety nadal nie moglo zejsc ponizej 13.2. Psot z Szumem są dobrymi kumplami więc wiemy dużo o tym aucie :)

Grześ napisał(a):sory ze zapytam czy przypadkiem auto Psotnick, to nie stary wielki projekt 550 jesli tak to widzialem jak stało to w unitronic i jak przepieknie hydraulik poprowadzil rury do pompy paliwowej , jak sie nie myle to cala wiazka byla wymieniana

Pozwolę sobie odpowiedzieć za Krystiana.
Wielki, nie wielki - jakoś ogromną spinkę o tą kwestię mają bardziej obserwatorzy, niż sam właściciel ;) Była instalacja hydrauliczna, była również skitrana wiązka, z którą DVT w dobre kilka miesięcy nie było w stanie sobie poradzić, ani po 'naprawie' wystroić. Andrzej sobie poradził i jest git. Psot już zaproponował ustawkę po nowym roku, więc do dzieła.
Nikt tu nikomu źle przecież nie zyczy :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Grześ » 13 grudnia 2008, 09:21

Nikt tu nikomu źle przecież nie zyczy :)


:ok:


nie mam spinki o to auto bo i po co lecz widzialem w jakim bylo stanie i ile trzeba bylo wlozyc pracy aby to ogarnac
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez PatTDI » 13 grudnia 2008, 11:48

Ten samochod majac 218Ps robil pod noga Prospecta 14,2
Zawsze byl szybki jak na swoja moc.

Co wykresu to smiem twierdzic ze moze on byc prawdziwy i zupelnie realny.
Silniki 150/180 ps beda sie zupelnie inaczej zachowywac na tym samym cisnieniu doladowania na K04 niz 210/225. Dlaeczgo?? Bo maja inne sprezanie.
Co z tego ze ustawiacie 1,5bara cisnienia jak nie jestescie w stanie wygenerowac zadowalajacego zaplonu przy takim doladowaniu w tym silniku bez "stukania"??


Co do wyscigu powiedzmy 220ps-K03 220Ps-K04 prostym i logicznym jest ze wygra K04 dlatego ze moc osiagana jes zupelnie przy innych obrotach i w zupelnie innym zakresie.

Nie chce zeby mnie ktos zle zrozumial i wzial moja wypowiedz za obrazliwa lub cos takiego. Chcialem napisac kilka informacji i9 to ze samochod Prospecta/Lucasa zawsze byl szybki.

Gratuluje szybkiej furki ;-)
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Rogalotti » 13 grudnia 2008, 13:11

Wiedziałem, że będzie dyskusja ;)

Lucas nigdy w życiu nie wyjdzie Ci 30-40PS różnicy między hamowniami. Chyba, że któraś będzie ewidentnie źle skalibrowana. Różnice oczywiście będą ponieważ hamownie korygują moce do różnych norm, na każdej będziesz miał inne obciążenie (ktoś tak ustawi) w rozumieniu czas rozpędzania przez co auto może bardziej spuchnąć, diwajsy hamowni jak w przypadku maha gdzie bawiąc sie czujnikami hamowni można sobie do generować moc także nie spowoduje tego, że "znajdzie sie" 40Psów.

Moja hamownia była tak ustawiona aby rozpędzanie Twojego Leona trwało długo, wykonałem wtedy dwa pomiary pod obciążeniem gdzie od ok 1000-6500obr trwało ok 42-43s i jest to na tyle długo aby uznać pomiar za prawidłowy do tego na tyle krótko aby nie zagotować coolera. Co potwierdziło że na drugim (prezentowanym) wykresie miałeś odrobinę lepsza górę powyżej bodajże 5500obr.

Co do pomiarów na drodze, to tak się składa że używałem bardzo długo dynometa i byłem bardzo zadowolony z tego co ta hamownia oferuje ale jest ona dobra do aut o małej mocy i przede wszystkim diesli które mają inne przełożenia w skrzyni i inny zakres obrotów. Mierzenie 1.8T to mała porażka i na 100% nie będzie powtarzalności między generowanymi wykresami.

Pozdrawiam
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez prospect » 13 grudnia 2008, 13:24

Tak jak napisał pat ten leon zawsze był dziwnie szybki na moc którą w danym setupie posiadał.Wydaje mi się ze tutaj hamownia duzo nie zmieni. silnik AUQ ma inne sprezanie niz 210/225 stad inne zachowanie!!Zreszta patryk napisal juz o tym wyzej.
Każdy robi samochod tam gdzie chce i wypowiedzi typu jedz do jedynego sluszengo tunera itp itd sa nie na miejscu bo z tego co widze kazda wypowiadajaca sie osoby w tym temacie ma juz jakies doswiadczenie w silnikach 1.8T
Zobacz Profil
prospect
 

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Lucas » 13 grudnia 2008, 13:56

ok to jedno proste pytanie. Jak to mozliwe ze kolega czapu na tych rzeczach mial w unitronicu na hamowni 266KM / 346Nm koni przy ladowaniu 1.3 bara.

viewtopic.php?t=11312&highlight=czapu
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lucas
TopSport
TopSport
 
Posty: 1255
Dołączył(a): 4 marca 2006, 18:51
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Scirocco 2.0 TSI
Silnik: CJXA 2.0

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Psotnick » 13 grudnia 2008, 15:17

Grześ, Zgadza się stan auta po większości topowych "tunerów" był opłakany co zaowocowało w odbudowę motoru od zera to właśnie Andrzej z unitronica odratował auto - dlatego też go polecam
Tak to były projekt 550 a "instalacja sanitarna" :hahaha: to zasługa nie istniejącego już metropolis z legionowa
Myślę że musieli byście zapytać Szuma sami czy poleca DVT ;)

Chętnie zweryfikuje to wystrojenie

Każdy ma swoje doświadczenia wiec nie ma o co się spierać skoro auto jezdzi i jesteś zadowolony to po co ci wykres ?!
Choć to faktycznie zastanawiające te same graty a wynik inny :whoeva:
a może grupowe hamowanie u BRT?
Zobacz Profil
Psotnick
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13 sierpnia 2006, 19:09
Lokalizacja: Wołomin
Auto: Seat Leon

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Grześ » 13 grudnia 2008, 15:27

graty sa 1 klasa, wiekszosc nowa z ASO , turbinka i kolektor bez najmniejszych pekniec , sruby podkladki uszczelki o-ring nowe

kolega Czapu zrobil na nich moze z 15 tys

co do kompresji mam katalog reklamowy Cupry R AMK 9,5:1 wiec jak ktos wie jaka kompresja wystepuje w 150/180

roznica bedzie w wysokosci tloka o pin nie pisze bo wiadomo ze byly 19 i 20

komp nie pokazuje zadnych bledow jesi chodzi o spalanie stukowe , czujniki sa 3 wiec dziwne aby wszyskie zawiodly

PatTDI napisał(a):Co do wyscigu powiedzmy 220ps-K03 220Ps-K04 prostym i logicznym jest ze wygra K04 dlatego ze moc osiagana jes zupelnie przy innych obrotach i w zupelnie innym zakresie.


ok wiadomoze k04 pompuje odrobine wyzej i lepiej tam trzyma doladowanie

problem rozwiaze sie dopiero wtedy gdy auto stanie z podobnym autem z identycznym setupem ktore wygeneruje ponad 250 na maha i ja obstawiam ze wynik bedzie praktycznie identyko bo auto smiga jak trzeba ale moc na hamowni pokazuje zupelnie cos innego

[ Dodano: Sob 13 Gru, 2008 ]
Psotnick napisał(a):Myślę że musieli byście zapytać Szuma sami czy poleca DVT ;)


zreszta niewazne jaki stosunek ma szumo do DV-T ja jestem z nich zadowolony a moje auto smiga , stawalem z kilkoma autami i wiem ze jest OK i polecam
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Fawor » 13 grudnia 2008, 16:05

Grześ napisał(a):bo auto smiga jak trzeba ale moc na hamowni pokazuje zupelnie cos innego

absolutnie nie mam zamiaru negować możliwości auta, ale na logikę, jak to jest możliwe, że auto słabsze o 30-40KM jeździ tak samo? To jest matematyka, nie cuda na kiju. Gdzieś musi być błąd. Najpierw zweryfikowałbym wskazania hamowni, więc propozycja Psotnicka na grupowe dyno u BRT jest jak najbardziej słuszna :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez PatTDI » 13 grudnia 2008, 17:10

Tutaj musze sie zgodzic z Rogalem. Nawet jezeli sa roznice w pomiarach to napewno nie takie duze.
Silnik BAM/AMK/APY/APX ma 9,0:1
Silnik AUM/AUQ/BJX i inne ma 9,5:1

Lucas zobacz na wykres kolegi Czapu.
Zobacz na temp zasysanego powietrza w stosunku do temp otoczenia.
Ta temp jest nie realna dlatego ze w filtrze powietrza nigdy taka w tym samochodzie nie jest w stanie wystapic. Jest to czyste przeklamanie dlatego moc po normie DIN jest oszukana. Tak jak juz mowilem co z tego ze masz 1,3 czy 1,5 bara. Rownie dobrze moze byc mniej mocy na wyzszym doladowaniu ze wzgledu na nedzny zaplon.
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Rogalotti » 13 grudnia 2008, 20:03

PatTDI napisał(a):Tutaj musze sie zgodzic z Rogalem. Nawet jezeli sa roznice w pomiarach to napewno nie takie duze.
Silnik BAM/AMK/APY/APX ma 9,0:1
Silnik AUM/AUQ/BJX i inne ma 9,5:1

Lucas zobacz na wykres kolegi Czapu.
Zobacz na temp zasysanego powietrza w stosunku do temp otoczenia.
Ta temp jest nie realna dlatego ze w filtrze powietrza nigdy taka w tym samochodzie nie jest w stanie wystapic. Jest to czyste przeklamanie dlatego moc po normie DIN jest oszukana. Tak jak juz mowilem co z tego ze masz 1,3 czy 1,5 bara. Rownie dobrze moze byc mniej mocy na wyzszym doladowaniu ze wzgledu na nedzny zaplon.


Wasze dyskusje forumowe i wynik z mojej hamowni skłoniły mnie do odgrzebania wykresu do którego porównujecie i auta z którego pochodzą części.

viewtopic.php?t=11312

Jest tak jak napisał Patryk. Na wykresie masz 266PS zawyżone tylko dlatego że EX włożył czujnik zasysanego powietrza w bardzo ciepłe miejsce albo wziął temp z OBD - nie wnikam w to skad. Moc realna tamtego A3 będzie się wahała w okolicach mocy 240PS (ten wynik poniżej co jest bez normy).

Kolejna rzecz to piszecie tam, że audi ma 1.3 bara na końcu a sam Lucas nadmieniasz, że w Twoim leonie masz pod koniec obrotów 1 bar - pod koniec czyli w miejscu gdzie masz moc maxymalną wiec automatycznie możesz miec mniejsza moc.

Kolejna rzecz to przebiegi linni które pokrywają się z wartościami bosstu jakie podajesz, w A3 było lepiej bez zbędnych OB co tylko obciąża układ korbowotłokowy i powoduje mielenie kołami. Za to Ty masz mocniejszy środek przez co możesz odjeżdzać moca po zmianie biegu.

Myśle, że Twoje wątpliwości zostały rozwiane. Dobrze także jakby EX przestał tak auta hamować bo tylko Maha straci dobre imie.

Pozdrawiam
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Fawor » 13 grudnia 2008, 20:48

Rogalotti napisał(a):w Twoim leonie masz pod koniec obrotów 1 bar - pod koniec czyli w miejscu gdzie masz moc maxymalną wiec automatycznie możesz miec mniejsza moc.

przymykanie przepustnicy? Moim zdaniem nadal winien jest program. DVT jest słynne z tego, że 'każe' turbinie ładować więcej od niższych prędkości obrotowych i na siłę chce 'postawić' boosta jak najwczesniej. Peek momentu przy 2900 może być tego potwierdzeniem.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez czapu » 13 grudnia 2008, 21:05

sie przejmujecie wykresami ;)

ważne że auto śmiga!

ciesze się że moje trudy nie poszły na marne i jeszcze autko troche pozaskakuje na drodze ;)

pzdr
Zobacz Profil
czapu
Stella
Stella
 
Posty: 8
Dołączył(a): 11 lipca 2007, 01:27
Lokalizacja: Mińsk Maz./Wawa
Auto: Audi A3 1.8T

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Grześ » 13 grudnia 2008, 23:45

Fawor napisał(a):DVT jest słynne z tego


:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Fawor » 14 grudnia 2008, 00:21

Cieszę się, że dałem Ci pożywkę do dobrej zabawy. Ja niestety słyszałem już o trzech autach, gdzie było to działaniem zamierzonym.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez belzi » 14 grudnia 2008, 01:39

Fawor, to nie jest temat o tunerach, tylko o problemie Lukasa
Jesli nie masz nic sensownego do powiedzenia, to lepiej wstrzymajcie sie z komentarzami
Twoje wypowiedzi najmniej wnosza do tematu, a sa najbardziej obrazliwe ;/
Zaraz posypia sie ostrzezenia i na tym sie skonczy
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Fawor » 14 grudnia 2008, 02:00

belzi napisał(a):Twoje wypowiedzi najmniej wnosza do tematu, a sa najbardziej obrazliwe ;/

wskaż mi miejsce, w którym kogoś tu obrazilem :o
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Lucas » 14 grudnia 2008, 08:39

Fawor wysylam Ci PW z wyjasnieniem czemu DVT moze mnie zrozumiesz aby tu nie robic OT.

Dziekuje wszystkim za rady sugestie i pomoc. Bede jechal jeszcze do Kuby z DVT aby juz bez zadnych problemow wystroic finalnie auto.
Na pewno napisze co i jak i dam jeszcze jeden wykres.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lucas
TopSport
TopSport
 
Posty: 1255
Dołączył(a): 4 marca 2006, 18:51
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Scirocco 2.0 TSI
Silnik: CJXA 2.0

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Grześ » 14 grudnia 2008, 11:11

http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 4221&st=60

to temat o leonie wklejam dla tych co nie czytali jest tez kilka slow od Pawała ktory obecnie ma jeden z mocnijszych leonow i 1.8t w kraju i jego słowa na temat EX jak stroil jego leona od siebie nic nie dodam


Rogalotti napisał(a): w Twoim leonie masz pod koniec obrotów 1 bar


z tego co wiem to k04 nie potrafi wygenerowac wiecej niz 1 bar powyzej 5 tys obrotow
PatTDI, chyba potwierdzi moje slowa

co prawda lucas po zamontowaniu sprezyny 1 na 1 bar do forga widzial na wskazniku przy 6 tys 1.3 bara musze to sam zweryfikowac

jest kilka hybryd np JBS , Backdraft Motorsport niby potrafia wytrzymac do 1.4 przy 6 jednak cena jest dosc zaporowa
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez PatTDI » 14 grudnia 2008, 15:06

Grześ napisał(a):http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=54221&st=60

to temat o leonie wklejam dla tych co nie czytali jest tez kilka slow od Pawała ktory obecnie ma jeden z mocnijszych leonow i 1.8t w kraju i jego słowa na temat EX jak stroil jego leona od siebie nic nie dodam


Rogalotti napisał(a): w Twoim leonie masz pod koniec obrotów 1 bar


z tego co wiem to k04 nie potrafi wygenerowac wiecej niz 1 bar powyzej 5 tys obrotow
PatTDI, chyba potwierdzi moje slowa

co prawda lucas po zamontowaniu sprezyny 1 na 1 bar do forga widzial na wskazniku przy 6 tys 1.3 bara musze to sam zweryfikowac

jest kilka hybryd np JBS , Backdraft Motorsport niby potrafia wytrzymac do 1.4 przy 6 jednak cena jest dosc zaporowa


Powyzej 6tys a nie 5tys obr. Grzesiu ;-)
Tak rzeczywiscie jest pod warunkiem ze nie naciagasz WG lub nie wymieniasz sprezyny to jest logiczne. Naciaganie WG lub wymiana w nim sprezyny to nadwyrezanie mozliwosci turbosprezarki.
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Rybik » 15 grudnia 2008, 21:58

Witam Koledzy :hmmm:

Jeżeli sie moge wtracic to napisze ze u mnie na K04(hybryda)turbina kupiona od Grzesia, wtryski 420cc, duzy intercooler, zmienione kolektory od S3, wydech i doloty kwasowka, komp SMT7 i generuje turbinka 1.4 bara caly czas i na 5 biegu spada tylko minimalnie do 1,3 bara i na 6 biegu to samo, temp egt max 900stopni niedlugo wrzuce wykresik z hamowni. pozdrawiam ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Rybik
Stella
Stella
 
Posty: 30
Dołączył(a): 22 stycznia 2007, 13:58
Lokalizacja: Jedlińsk
Auto: Seat Leon 20VT

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Lucas » 14 stycznia 2009, 21:43

wlasnie wrocilem od compsportow... wyszlo cos takiego...

Obrazek


dzieki Patryk :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lucas
TopSport
TopSport
 
Posty: 1255
Dołączył(a): 4 marca 2006, 18:51
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Scirocco 2.0 TSI
Silnik: CJXA 2.0

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez gajdar » 14 stycznia 2009, 21:58

Lucas, no piekniusio :ok:
No i o co chodziło z ta małą mocą z dyskusji powyżej ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
gajdar
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 762
Dołączył(a): 26 października 2004, 20:49
Lokalizacja: częstochowa
Auto: Altea & 929RR

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez sleeper » 15 stycznia 2009, 00:58

o ja pier.... :D
very nice :D :D :D
SKODA Octavia RS TSI
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sleeper
Ex LeonClub Team
 
Posty: 1613
Dołączył(a): 26 stycznia 2007, 21:43
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Octavia RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Kozak » 15 stycznia 2009, 01:08

Lucas, respect :brawo: :brawo: :brawo:

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez fr3ak » 15 stycznia 2009, 07:57

No to ładnie, 40 koni więcej :) A jak odczucia? Stawałeś już z kimś czy pogoda z dupy nie pozwoliła ? :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
fr3ak
Sport
Sport
 
Posty: 487
Dołączył(a): 21 stycznia 2007, 14:40
Lokalizacja: warszawa
Auto: Leon 1M

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez bugajek » 15 stycznia 2009, 08:11

kosmos :o też tak chcę... piękna sprawa :brawo:
Łoś myśliciel :D
zaprasza na bloga

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bugajek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 8 stycznia 2005, 18:30
Lokalizacja: ZS-Zaj***** Szczecin
Auto: Moose

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez usher » 15 stycznia 2009, 08:30

CS i wszystko jasne ;) gratki ;]
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
usher
www.4nano.pl
 
Posty: 1285
Dołączył(a): 25 czerwca 2005, 22:14
Lokalizacja: Śląsk
Auto: ...

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Lucas » 15 stycznia 2009, 09:53

gajdar napisał(a):Lucas, no piekniusio :ok:
No i o co chodziło z ta małą mocą z dyskusji powyżej ?


chodzilo o program... Patryk zdiagnozowal go wczesniej zobaczyl co jest nie tak i stwierdzil ze napisanie nowego programu wszystko poprawi (nie chce sie wdawac w szczegoly co bylo nie tak ale dokladnie problemem bylo wystrojenie).
Byla tez zmiana przeplywki bo ta na ktorej jezdzilem po odczytach wskazywala na jej rychly koniec.

Co do samej jazdy to powiem szczerze dopoki nie stane z tymi autami co stawalem ostatnio to sie nie dowiem. Na pewno auto troche pozniej wstaje ale za to mozna go wyzej krecic.
Narazie ciezko cokolwiek napisac bo pogoda nie sprzeja testowaniu...
Jedno juz wiem auto jakos lepiej brzmi, grozniej ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lucas
TopSport
TopSport
 
Posty: 1255
Dołączył(a): 4 marca 2006, 18:51
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Scirocco 2.0 TSI
Silnik: CJXA 2.0

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez wgi » 15 stycznia 2009, 10:02

Lucas, gratki wyniku :)

leon budzi respekt - kiedyś widziałem w korku i masakra :ok:
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Marcin_TDI » 15 stycznia 2009, 13:00

Lucas, obserwowałem ten temat i powiem że wywalczyłeś te Swoje cyferki nawet jeśli auto jeździ tak samo... 8) gratki dla Ciebie i CS
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Lucas » 15 stycznia 2009, 17:04

tu nie chodzilo o cyferki... zrobilem program u Patryka gdyz po jego diagnozie okazalo sie ze bylo wiele rzeczy nie tak i moglo szybko sie skonczyc moje jezdzenie :) jak by bylo ok bym zostal przy 220 bo ladnie jezdzil.
Watpie aby teraz bylo jakos szybciej wazne ze jest zrobione z glowa i tak jak byc powinno.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lucas
TopSport
TopSport
 
Posty: 1255
Dołączył(a): 4 marca 2006, 18:51
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Scirocco 2.0 TSI
Silnik: CJXA 2.0

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Marcin_TDI » 16 stycznia 2009, 08:44

najważniejsze że jest bezpiecznie i szybko. Ale zdania nie zmienie, bo pytałeś o cyferki i wkońcu znalazłeś co jest nie tak :)
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez paramedic71 » 16 stycznia 2009, 08:49

gratuluje wyniku
jednoczesnie ten temat jest kolejnym przykladem tego ze najwazniejsze jest prawidlowe zestrojenie auta
gratki dla CS !
200km/ 394 nm Powered by ECUProject
"Koks wóda dziwki i inne rozrywki" ;)
"...Prosta droga jest dla szybkich aut, droga z zakrętami dla szybkich kierowców..."
www.e-m-s.pl jestesmy i działamy :)))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
paramedic71
Cupra
Cupra
 
Posty: 2102
Dołączył(a): 10 czerwca 2007, 17:22
Lokalizacja: WROCŁAW
Auto: FR ARL+

Re: Leon 1.8T K04

Postprzez Lucas » 27 stycznia 2009, 09:32

Chyba czas na male podsumowanie wrazen z jazdy...
Wczoraj udalo mi sie wrescie potestowac fure z innymi, pogoda byla w miare dobra.

Dobrym przykladem bedzie tu IWO (mam nadzieje ze nie ma nic przeciwko).
Majac swoje pamietne 205 koni z rolki Iwo byl wtedy nieznacznie szybszy chyba max pol dlugosci jesli dobrze pamietam.
Wczoraj polatalismy sobie z rolki i powiem szczerze nie spodziewalem sie tego co zobaczylem... Moja przewaga to bylo jakies 4,5 dlugosci w zaleznosci z ktorego biegu i jak dlugo jechalismy.
Dobrym posunieciem bylo nie dawanie temu autu wiekszego momentu dzieki czemu z dolu jak jest sucho nie traci duzo a gora to po prostu masakra ciagnie jak szalony...
Jestem bardzo zadowolony i w sumie nie spodziewalem sie ze Leon bedzie az tak zapierdzielal myslalem ze bedzie nawet ciut wolniejszy od tych 220 koni...
Jakos jezdzac nim w ogole nie czuc tej mocy co jest tez fajne bo glowy pasazera nie lataja ;)

Patryk wykonal kawal dobrej roboty bo wykres wykresem ale furka na prawde pieknie jezdzi za co jeszcze raz Dzieki bo teraz nie mam zludzen 8)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lucas
TopSport
TopSport
 
Posty: 1255
Dołączył(a): 4 marca 2006, 18:51
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Scirocco 2.0 TSI
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości