Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez Rogalotti » 23 grudnia 2008, 11:54

Witam. Tak się złożyło, że trzy ostatnie dni pracy poświęciłem na finalizowanie aut projektowych. Poniżej troche danych i ich wykresy:

Audi 80 B4 Competition 1994r bazowo silnik 2.0 16V 140PS benzyna - swap na 1.9TDi AVF
Turbo GT2260V coustomowy kolektor wydechowy
Big IC z metalowym orurowaniem, kolektor ssacy TDi130PS, stożek Apexi
sprzęgło z jednomasowym kołem zamachowym, podwójna sprężyna w docisku
wydech 2.5cala
pompowtryskiwacze 073AL
6cio biegowa skrzynia napęd quattro

Auto mechanicznie przygotowane przez właściciela, strojenie Live-mapping by MR-Motors. W związku z tym, że na chwile obecną posiadamy tylko hamownie 2WD na czas strojenia zamontowana była skrzynia biegów FWD. Niebawem, bo już na początku stycznia w silniku zagości wałek DDynamic (jeżeli efekt będzie zadowalający postaram się zamieścić wykresy z uzyskanych przyrostów)

Obrazek


Kolejne auto to Passat B5 3B 1998 seryjnie z silnikiem 1.9TDi 110PS AFN, swap silnika wraz z elektroniką sterującą na 2.0TDi 8V BGW

Turbo coustomowe zbudowane na bazie GT2260V, kolektor wydechowy coustomowy tzw. "baranek"
Very Big IC z metalowym orurowaniem, kolektor ssacy TDi130PS
sprzęgło z jednomasowym odelżonym kołem zamachowym 240mm, podwójna sprężyna w docisku
wydech 2,7cala z dwoma przelotowymi tłumikami
pompowtryskiwacze 073AL
6cio biegowa bardzo długa skrzynia biegów z 2.5TDi o oznaczeniu DQS, napęd FWD
mapsensor 350KPH
soft bez przepływomierza
modyfikowana głowica silnika z patentami ze sportów samochodowych
wiele zmian oraz moich patentów przydatnych do uzyskania dużej mocy przy wałku i big pompkach

Passat to moje auto. Jest to projekt rozwojowy, czeka już wałek. W tym silniku będą także zamontowane "duże" końcówki wtrysków Fratelli Bosio. Wynik narazie nie powala na kolana ale to jak wspomniałem nie jest finisz. Chociaż mało które very big turbo ma 350Nm przy 2000obr ;)

Obrazek

I na koniec Octavia 2 z silnikiem 2.0TDi 16V BKD.
Duże turbo
wydech 2,75cala z dwoma przelotowymi tłumikami
kilka metalowych rur z polerowanej nierdzewki zamiast niepasujacych bądz nieprzemyslanych seryjnych rozwiazań
Projekt wykonany mechanicznie oraz strojenie u nas.

Obrazek

Pozdrawiam
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Reklama

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez Orzeł » 23 grudnia 2008, 13:21

:brawo: fajnie, ze sie coś nadal dzieje w temacie mocnych TDIków. :peace:
Kto powiedział, że klekot musi być wolny?? :)

Był 1.9 TDI FWD => 224 PS @ 430 Nm
Był 3.0 TDI Quattro => 285 PS @ 546 Nm
Jest 3.0 TDI Quattro => 381PS @ 726 Nm ET -> było 12.85 :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Orzeł
FR
FR
 
Posty: 1855
Dołączył(a): 13 października 2005, 15:30
Lokalizacja: PL-Czę100chowa
Auto: Klekot :)

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez Tommi » 23 grudnia 2008, 13:33

Gratulacje Witku ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommi
Sport
Sport
 
Posty: 679
Dołączył(a): 12 sierpnia 2007, 10:06
Region: mazowieckie
Auto: Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez taktiken » 23 grudnia 2008, 14:39

ciekawie wygladaja ostatnie modyfikacje BKD :) gratki! :brawo: :brawo:
http://www.ecuproject.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
taktiken
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4310
Dołączył(a): 15 października 2006, 13:08
Lokalizacja: Separatisten aus DW
Auto: Najlepsze

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez peter250 » 24 grudnia 2008, 10:57

Miałem przyjemność zobaczyć paska Rogala na żywo (pod maską też) i powiem tylko tyle-tak zadbanej i doinwestowanej fury to jeszcze nie widziałem, i do tego kolor ma słuszny ;)
Gratuluję profi projektów :ok:
ASV 143@305-->163@340-->PD
MR-Motors
Zobacz Profil
peter250
Signo
Signo
 
Posty: 169
Dołączył(a): 5 maja 2008, 13:41
Lokalizacja: W-wa
Auto: leon tdi 110

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez zielo » 25 grudnia 2008, 09:45

Hoho gdyby nie to, ze juz po Wigilii to zagadalbym ze Swietym zeby mi ktorakolwiek sztuke pod choinke wcisnal :)) Gratuluje pomyslow i sukcesywnego dazenia do celu :ok:

No potwierdzam odnosnie Passata - kawal dobrej roboty. Bardzo ladne auto, ciekawy kolor w tym czasie "najmodniejszy", felgi jakby stworzone dla auta, jeszcze skorka w srodku i BIG mocne serducho :) Pamietam podczas pierwszej hamowni jak mowiles, ze zaczales skladac ten silnik.. Witek uwazam, ze masz tak samo mocne serce co Twoje B5 i zycze spelnienia zalozonych planow bo jak mowiles TO NIE KONIEC :piwo: :brawo: Pozdrowka
Nie walczę w żadnym określonym stylu. Nigdy nie wiesz co zrobię i ja sam tego nie wiem. Moj ruch jest rezultatem Twojego, moja technika efektem zastosowanej przez Ciebie..
Zobacz Profil
zielo
Sport
Sport
 
Posty: 237
Dołączył(a): 4 maja 2008, 11:29
Lokalizacja: Płock
Auto: Top Sport 1.9 TDI+

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez Rogalotti » 16 stycznia 2009, 09:54

B4ka juz z wałkiem + korekta softu

Obrazek

Pozdrawiam
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez Marcin_TDI » 16 stycznia 2009, 10:07

no ładnie do 4800rpm 240PS 8) :brawo: a co to za wałek ??

a to że te kreski są takie łagodne to zasługa Twojego nowego sprzętu do strojenia czy kalibracji hamowni ??
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez Rogalotti » 16 stycznia 2009, 12:45

Marcin_TDI napisał(a):no ładnie do 4800rpm 240PS 8) :brawo: a co to za wałek ??

a to że te kreski są takie łagodne to zasługa Twojego nowego sprzętu do strojenia czy kalibracji hamowni ??


Wałek DibilasDynamic znany jako Grundler HP. Kreski ładne bo auto granicznie wystrojone ;) . Pozdrawiam
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez ViRuE » 21 stycznia 2009, 13:42

Witku Ty to zawsze wszystkich wszystkim zaskoczysz ;) Bardzo ladne projekty. Tylko wiecej takich projektow udanych
Zobacz Profil
ViRuE
Stella
Stella
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10 listopada 2007, 20:35
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Octavia 1,9 TDi

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez ułan » 22 stycznia 2009, 20:27

Gratulacje :ok: :ok: :ok: ,
no i za soft nie musiałeś płacić :jezor: :jezor: :jezor:
ASV 168 KM 368 Nm był
BAM 255 KM 370 Nm był
Zobacz Profil
ułan
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 08:32
Lokalizacja: Kielce
Auto: Leon 1.9 ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez Rogalotti » 11 marca 2009, 23:06

W passacie zagosciły długo oczekiwane nowe zabawki w postaci sportowego wałka DD oraz coustomowych pompowtryskiwaczy Fratelli Bosio w wersji Race. Czesci niestety nie sa produkowane w Polsce ani w Polsce nie były dostępne. Poczatkowy problem z ich dostepnoscia przekształcił sie w ich nadmiar. Obecnie (dla zainteresowanych) mamy takie koncówki na sprzedaz.

Jezeli chodzi o pompki to w tym aucie (mój passat) po raz pierwszy je zastosowalismy oraz jestesmy gotowi na ich sprzedaz, montaz oraz co najwazniejsze STROJENIE w autach Klientów - jak najbardziej, nadaja sie one do zastasowania w autach do JAZDY NA CODZIEŃ !!. Pompki sa przetestowane w 100%, jestesmy w stanie przebrnac programowo przez wszystkie problemy które napotyka sie przy ich strojeniu !!. Maxymalny przyrost jest na poziomie 25% wiekszym niz seryjne AL czyli czysto teoretycznie na około 310-320PS. Przy zmianach które zastosowalismy w silniku udało sie osiagnac 280PS i 455Nm.

[IMG=http://img12.imageshack.us/img12/2662/mojpassatg.jpg][/IMG]

Pozdrawiam
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez jaro4444 » 12 marca 2009, 01:58

Witek a jak wyglądają takie parametry jak np. EGT przy takim koxie i na takim stupie mechanicznym w porównaniu np. do ARL na AL podłubanego na okolice 230-240 KM?
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez marcin_kielce » 12 marca 2009, 08:20

No pięknie :ok: jaki koszt takich końcówek?? Jak rozumiem przerabiacie standardowe ALki czy są to zupełnie inne wtryskiwacze??

Pozdrawiam
Marcin
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez Marcin_TDI » 12 marca 2009, 08:36

Rogalotti, moje gratulcje, wykres mi się bardzo podoba :) szczególnie że nie kończy się przy 4kprm 8) 8) :yes: :ok:
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez bono » 12 marca 2009, 08:40

Rogalotti napisał(a):Jezeli chodzi o pompki to w tym aucie (mój passat) po raz pierwszy je zastosowalismy oraz jestesmy gotowi na ich sprzedaz, montaz oraz co najwazniejsze STROJENIE w autach Klientów - jak najbardziej, nadaja sie one do zastasowania w autach do JAZDY NA CODZIEŃ . Pompki sa przetestowane w 100%, jestesmy w stanie przebrnac programowo przez wszystkie problemy które napotyka sie przy ich strojeniu . Maxymalny przyrost jest na poziomie 25% wiekszym niz seryjne AL czyli czysto teoretycznie na około 310-320PS. Przy zmianach które zastosowalismy w silniku udało sie osiagnac 280PS i 455Nm.

No to zaczyna się kolejny wyścig zbrojeń :okulary:
Gratuluję udanego wdrożenia pomysłu w życie :D
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez Micz » 12 marca 2009, 08:46

Piękne kreski :) Ale dół się troszkę pogorszył ;) Jak dla mnie to to jest już jakaś masakra totalna :brawo:
Obrazek
Zobacz Profil
Micz
Sport
Sport
 
Posty: 875
Dołączył(a): 22 października 2006, 20:13
Lokalizacja: Kato(wice)
Auto: 4x4

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez ułan » 12 marca 2009, 16:03

Brawa :ok: :ok: :ok:

chyba Cię będzie Rogal kusiło 300 KM ;]
ASV 168 KM 368 Nm był
BAM 255 KM 370 Nm był
Zobacz Profil
ułan
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 08:32
Lokalizacja: Kielce
Auto: Leon 1.9 ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez sebik » 12 marca 2009, 21:27

Passek Kozak :brawo: A pomyśleć, że na początku wysponował zaledwie 110 kucykami. Czekam na wykres z AWD 8)
Skoda Octavia TDI+ DSG by R-Performance
Czarne jest, niepozorne z zewnątrz, ale siła drzemie wewnątrz :)
Zobacz Profil
sebik
Sport
Sport
 
Posty: 589
Dołączył(a): 15 marca 2008, 19:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Skoda Octavia
Silnik: BMM 2.0

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez Rogalotti » 12 marca 2009, 21:46

Nie ma żadnego wyscigu zbrojen, passata mechanicznie skonczyłem w KWIETNIU 2008 ! dopiero teraz pojawiły sie pompki oraz wałek.

W tym aucie juz nie bedzie kolejnych modów a tym bardziej moda na 4x4 ;)

Pozdrawiam.
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez Aligator » 13 marca 2009, 11:34

Rogal gratuluje wyniku! Wyszło pięknie. Ciekawe jest to że stosunek KM z litra pojemności wyszedł prawie identyczny jak w naszym Corrado, bo masz 3.3% większą pojemność i uzyskałeś 2.7% większą moc. Wygląda więc na to że jest to maksymalny bezpieczny przyrost jaki można uzyskać w tych silnikach przy rozsądnych wartościach doładowania i EGT. My mieliśmy przy tej mocy równe 900stopni, ale jak dokładaliśmy więcej koksu zaczynało robić się baaardzo gorąco ;-)

Muszę jednak wyjaśnić jedną nieścisłość, końcówki te są dostępne u nas jako wyłącznego dystrybutora Fratelli Bosio już od września 2007 roku, czyli od momentu kiedy zastosowaliśmy je po raz pierwszy w Corrado.
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników turbodoładowanych - benzyna i diesel

http://www.dynosoft.pl
Zobacz Profil
Aligator
DynoSoft
 
Posty: 129
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 10:19
Lokalizacja: Katowice
Auto: Arosa i Evo

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez Rogalotti » 21 marca 2009, 16:24

Stosunki procentowe to tylko teoria. Wcale te 3% wiekszej pojemnosci nie znaczy że mam 3% skuteczniejszy słupek silnika - bo moge byc inaczej to tylko silnik a one maja rózne skutecznosci. Wy za to mieliscie w Gulowozie stozek BMC CDA i wydech 3cale które to mogły dac wiecej niz 3% ;).

Generalnie potencjał układu wtyrskowego nie został wykorzystany, ten silnik niebawem juz bedzie pracował w innym samochodzie który bedzie jezdził w tym sezonie na 400m z NXem wiec powinien miec nieco wieksze osiagi.

Pozdrawiam
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: [MR-Motors] Najnowsze projekty MR-MOTORS

Postprzez Patrox » 22 marca 2009, 01:38

Rogalotti napisał(a):Stosunki procentowe to tylko teoria. Wcale te 3% wiekszej pojemnosci nie znaczy że mam 3% skuteczniejszy słupek silnika - bo moge byc inaczej to tylko silnik a one maja rózne skutecznosci. Wy za to mieliscie w Gulowozie stozek BMC CDA i wydech 3cale które to mogły dac wiecej niz 3% ;).

Generalnie potencjał układu wtyrskowego nie został wykorzystany, ten silnik niebawem juz bedzie pracował w innym samochodzie który bedzie jezdził w tym sezonie na 400m z NXem wiec powinien miec nieco wieksze osiagi.

Pozdrawiam

Witku wydech w corrado jest 2,75 tak jak u ciebie. ;) ;) ;)
Powered by ECUPROJECT Wrocław
315.0 PS / 599.5 Nm /
--------------------------------
www.ecuproject.pl
509 696 100
513 399 363
502 730 289
Zobacz Profil
Patrox
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 655
Dołączył(a): 10 września 2005, 14:20
Lokalizacja: Wrocław
Auto: ... OOOO ...


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość