Jestem ciekaw jak się utrze szlak tak jak to było z 1.9 ze zmianą turbo na większe itp, pewnie 350-400km to nie będzie problem
ekspertem nie jestem, ale spojrzmy na dane fabryczne:
1,9L -> 150KM
3,0L -> 237KM
... z prostej matematyki wynika ze z litra w standardzie:
1,9L -> 79KM
3,0L -> 79KM
dobra, teraz popatrzmy ze z 1,9 przy dobrych wiatrach i modyfikacjach mamy 235KM (bez walka sportowego)
1,9L -> 235KM
to z 3,0L powinnismy miec 372KM...
Tylko ze pracujac na proporcjach, powinnismy zalozyc ze turbo powinno proporcjonalnie wiecej dmuchac... czyli byc proporcjonalnie wieksze. Taka locha wstawac bedzie przy 3 tys obrotow... i raczej nie dawac przyjemnosci z jazdy. Dumu tez proporcjonalnie wiecej
To sobie poteoretyzowałem.
J