dygus napisał(a):co to Cisnienie jest za duże?
jest duże i na przyszłość nie wróży to dobrze. Skoro na 6 biegu są takie oscylacje i przeładowania to na 3im czy 4tym biegu będzie pewnie jeszcze gorzej.
dygus napisał(a):" trza sprawdzić jak kierownice chodzą"
możesz napisac jak to sprawdzić?
http://www.youtube.com/watch?v=c5Pz-JI2Pcodygus napisał(a):"zlogował bym jeszcze raz auto dynamicznie tym razem na 3 lub 4 biegu i statycznie(razem z grupą BS) uzywajać softu z Ross-Tech"
mozesz objaśnić? z tego co ja rozumiem to co jeszcze raz hamownia na 3 4 biegu?
nie chodzi mi o ponowne hamowanie auta, tylko o zwykłe wykonanie diagnostyki w próbie dynamicznej i statycznej więcej tutaj
viewtopic.php?f=37&t=6042#p173813 dygus napisał(a):Co do samego wykresu dalo By sie cos podprostować ta kreske od momentu ?
dobry tunner będzie wiedział co zrobić. Najpierw ogarnij temat z przeładowaniami