
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
bono napisał(a):marcus415, o ile sie nie myle to juz bylo omawiane na temat hamowani zarowno obciazeniowej jak i maha
Gonzus_1989 napisał(a):Na 2oś miał 421/nm na 1oś 449nm
Gonzus_1989 napisał(a):czy tragiczny
Gonzus_1989 napisał(a): w miare możliwośc przy momencie obrotowym nie dociskam go
Gonzus_1989 napisał(a):myślę że będzie służyć
Gonzus_1989 napisał(a):Co do momentu obrotowego to poprostu nie depcze mu do 2,5tys (pedał do spodu) tylko delikatnie go kręce , nie pałuje diesla i jazda z "dociskiem " dla diesla nie odpowiada mi . doładowanie 2.6bar na logach . Co do dwumasu i sprzęgła w pon leci od sharana ... realny moment wydaje mi się 410 max na hamowniach cuda się dzieją opowiadał mi mechanik ,także nie dołuje się tym MOunt everestem
Gonzus_1989 napisał(a):Co do logów to posiadam tylko taką karteczke :
Gonzus_1989 napisał(a):wkrótce wstawie inny wykres pewnie będzie koło 400nm za to stabilniejsza krecha
od tego odejmujesz ciśnienie atmosferyczne czyli zaokrąglając 1 bar... Doładowanie masz więc 1.6 bara. Jak masz możliwość to tak jak wyżej było pisane- zjechać do +- 400 Nm i będzie git. Trochę mało wyszło koni.. Niech może spróbuje tu coś zdziałać mechanior..Gonzus_1989 napisał(a):doładowanie 2.6bar na logach
Gonzus_1989 napisał(a):Koło 400nm miałem na myśli właśnie nawet 380.. Powoli zaczynam widzieć sens tego wszystkiego i doskonale rozumiem Was i dziękować już mogę powoli. Swoją drogą zawsze myślałem że diesel ma po to turbo żeby był ten skok , w przypadku benzyny jak najbardziej można ciągnąć pięknie krzywą .. ale to tak na marginesie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość