Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez Pablo100 » 26 października 2012, 22:26

Witam.
Silnik ALH, zmiany: wtryski 0.216, turbo asz, pompa 11, mocniejsze sprzęgło, soft ander.
Auto służy do jazdy prywatnej i służbowej.
Komentarze mile widziane.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/63b ... c973c.html
ALH
Zobacz Profil
Pablo100
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 18 marca 2012, 19:33
Lokalizacja: Kielce/Katowice/Rybnik
Auto: Seat leon

Reklama

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez tony065 » 27 października 2012, 16:27

Jakie sprzęgło :?: jakaś 2-masa czy 1-masa :?: a kreski średnie, czuć zapewne kopa z początku, a potem zjazd. Trzeba to poprawić/wygładzić. Czasem nie warto iść na maxa, lepiej aby dłużej było na jednym poziomie.
Zobacz Profil
tony065
Signo
Signo
 
Posty: 196
Dołączył(a): 17 lutego 2011, 08:38
Lokalizacja: ETM
Auto: Octavia I
Silnik: AHF 1.9

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez Pablo100 » 27 października 2012, 16:47

Jednomas G60 + Sprzegło VR6, także daje radę. Chciałem moment dostępny od samego dołu - nie lubię kręcić diesli.
ALH
Zobacz Profil
Pablo100
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 18 marca 2012, 19:33
Lokalizacja: Kielce/Katowice/Rybnik
Auto: Seat leon

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez Ohapara » 27 października 2012, 18:43

A pompe skad dorwałes? :-P
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ohapara
Sport
Sport
 
Posty: 541
Dołączył(a): 15 sierpnia 2009, 21:19
Lokalizacja: Pomorskie
Auto: STefan
Silnik: benzyna inny

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez Pablo100 » 28 października 2012, 13:02

Pompe kupiłem od kuzyna (zrobił swap silnika i mu nie była potrzebna). Natomiast stan pompy idealny, po samym założeniu przybyło z 30 nm :)
ALH
Zobacz Profil
Pablo100
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 18 marca 2012, 19:33
Lokalizacja: Kielce/Katowice/Rybnik
Auto: Seat leon

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez sagon » 28 października 2012, 21:50

Do ideału,to jej chyba daleko,166 koni to się robi na 10/216 i turbinie z asz/awx w połączeniu z smici'em :wink: .
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez Pablo100 » 29 października 2012, 17:19

Pewnie i robi się więcej. Kwestia tego jak się na takim programie jeździ: cyferki to ważna rzecz, ale niekoniecznie najważniejsza. Kiedyś miałem program na 135 koni, który był lepszy od 154 konnego.
ALH
Zobacz Profil
Pablo100
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 18 marca 2012, 19:33
Lokalizacja: Kielce/Katowice/Rybnik
Auto: Seat leon

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez sagon » 29 października 2012, 17:55

Jak wyglądał tak,jak obecny,to nic dziwnego.Tylko,że jaki jest sens lać wiadrem już od 1700 i mieć kopa tylko do 2700,a później,czyli od zakresu obrotów w którym zaczyna się w tdi zabawa nie mieć już żadnego fanu z jazdy.Program robiony identycznie,jak robi się w Bartpolu,z dołu koks,a górą dupa.Choć ten dołek od 2700-3700 to chyba turbinka.Gdyby dmuchała swoje,byłoby trochę lepiej.Ale pompa raczej na więcej nie pozwoli.Brak przyrostów od 3600,to typowy objaw braku paliwa.Jedyne,co ugrasz,to tylko tyle,ile da fmic.Góra 10 koni,choć widywałem i większe przyrosty.
Wrzuć logi 001/011,jeżeli to nie kłopot.
Ale skoro Tobie taki układ niutona odpowiada,to szerokich dróg i bezawaryjności :-D .
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez GruchaARL » 29 października 2012, 20:53

sagon napisał(a):Program robiony identycznie,jak robi się w Bartpolu


Jeszcze na forum Leona pajaca z siebie nie zrobiłeś. Na forum Audi i na forum vwgolf już wszyscy ciebie znają. Chociaż komentując wykres kolegi pablo100 zapytałbyś się kto robił program. Bo ani BARTPOL ani KINGSOFT tego softa nie robił. Pisał ten program kolega "anderlhl", Grzesiek z Rybnika. Więc jak coś to piszesz na niego nie na mnie. I nie życzę sobie żebyś tu czy na jakim innym forum pisał o nas nie prawdę. Wszyscy doskonale wiedza że cały czas odgrywasz się za to ze nie dostałeś logów z modyfikacji. Jesteś chłopie żenujący. Nasza firma nigdy by takiego auta z takim wykresem nie oddała. Kolega Pablo100 został zaraz po hamowaniu poinformowany o tym że auto ma nie poprawnie zrobione.

Pablo100 proszę następnym razem jak będziesz się chwalił wykresem to proszę napisać kto pisał softa. Twoje auto jest niesprawne i nie ma się czym chwalić, albo następnym razem będziecie mieli wykres podpisany jako " FIRMA KINGSOFT NIE MODYFIKOWAŁA TEGO AUTA".

Sagonku zanim zrobisz z siebie idiotę to następnym razem upewnij się kto napisał soft :brawo: , bo ja tez świadczę usługi samego hamowania

-- 29 paź 2012, o 21:53 --

sagon napisał(a):Wrzuć logi 001/011,jeżeli to nie kłopot.


Wrzuć Pablo100 te logi, zobaczysz że sagon o tym książkę napisze. Ja do Grześka z Rybnika nic nie mam i pamiętaj że jak Ty o nim słowo napiszesz (komentując jego modyfikację) to ja będę stał po jego stronie, bo ty najwięcej komentujesz a sam znasz się na robieniu programów jak pieprz na gównie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez Pablo100 » 29 października 2012, 22:55

Czytamy ze zrozumieniem :wink: "soft ander" napisane jak byk w pierwszym poście.

-- 29 października 2012, 23:55 --

Jeśli chodzi o ścisłość moje życzenie odnośnie mod-a było następujące: duży moment dostępny w niskim zakresie obrotów. Poza tym miało być bezpiecznie dla silnika.
Nie mówię że po miesiącu mi się to nie znudzi, na tą chwilę tak chciałem i tak mam.
Wiadomo że lepiej by się patrzyło np: na 186 koni niż na 166, ale co Ja na to mogę :-D
ALH
Zobacz Profil
Pablo100
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 18 marca 2012, 19:33
Lokalizacja: Kielce/Katowice/Rybnik
Auto: Seat leon

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez sagon » 30 października 2012, 11:00

Grucha,wiem kto robił soft,pisałem tylko,że robiony jest w ten sam sposób,jak u Bartka.Czytaj no wolniej,to załapiesz o czym prawię.

sagon napisał(a):Program robiony identycznie,jak robi się w Bartpolu


Czy to oznacza,że robiony u Bartka,czy identycznie,jak on to robi?

GruchaARL napisał(a):Sagonku zanim zrobisz z siebie idiotę to następnym razem upewnij się kto napisał soft :brawo:


Specjalnie dla Ciebie gruszeczko tak zrobię.

GruchaARL napisał(a):" FIRMA KINGSOFT NIE MODYFIKOWAŁA TEGO AUTA"


Ależ Ty jesteś bystry, :brawo: .Tak to jest,jak się nie chce zrozumieć tego,co się czyta.Naprodukowałeś się bardziej,niż Sienkiewicz przy Potopie i na nic Twój trud i znój,jak nie potrafisz zrozumieć tego,co czytasz.

Co do słów

GruchaARL napisał(a):bo ty najwięcej komentujesz a sam znasz się na robieniu programów jak pieprz na gównie.


To powiem Ci tak,mnie softy pisze kolega,i tak się akurat składa,że to ja decyduję o tym,jak dany soft ma wyglądać.To ja ustalam wartości na ogranicznikach,momentu,dymienia,co za tym idzie,jakie w danym zakresie obrotów ma być napięcie,to ja decyduję o tym,jak ma wyglądać mapa turbiny,ile i gdzie ma dmuchać,to samo mapa kąta,ile wyprzedamy i gdzie,jaki ma być max boost dla turbiny,jaki m,a wyglądać grupa 010 po wrzuceniu map 051C itp,itd.
Więc proszę,daruj sobie swoje tanie domysły,bo jeżeli ktoś ma blade pojęcie o softach,to Ty,nie ja.

GruchaARL napisał(a): Ja do Grześka z Rybnika nic nie mam i pamiętaj że jak Ty o nim słowo napiszesz (komentując jego modyfikację) to ja będę stał po jego stronie,


Osobiście do niego też nic nie mam.Ale jak to wytłumaczysz,tylko ewentualne sugestie wysyłaj na PW,żeby koledze tematu nie zaśmiecać.
Jak coś,podam Ci namiary na gościa,któremu robił tego softa.

http://vaglog.rtnet.pl/tomek.kajdzik_96115.html

Tutaj,dla porównania masz to zrobione prawidłowo w moim sofcie.

http://vaglog.rtnet.pl/sagon76_94706.html

Domyślam się,że wiesz,o czym mowa :mrgreen: .

Na forum audi,dyskusja wyglądała identycznie,jak tutaj z Tobą,tak tam,jak tutaj zrobiłem z siebie kompletnego pajaca.
Ośmieliłem się popierając to dowodami pokazać,jakich pomiarów dokonuje pewna uważana w ich gronie za świętą hamownia i zaczęło się.Tak samo pokazuję,jak kolega Grzesiek umie grzebać w blokach diagnostycznych.
Domyślam się,co będzie i tym razem.
Specjalnie Tobie,choć pisałem to już z 10razy,napisze dużymi literami.NA FORUM GOLFA http://www.vwgolf.pl NIE MA MNIE ZA SPRAWĄ COWBOY'A OD PONAD DWÓCH LAT.Więc zresetuj dysk,bo masz nieaktualne dane.
Pablo sorki za sranie w temacie,ale niczego nie trawię tak,jak pseudo znawców typu Gruchy.W życiu nawet jednej mapy w sofcie nie widział,a będzie kazania prawił.
Ja pisałem,jeżeli tobie taki wsad odpowiada,to nic mi do tego.Napisałem jedynie,że nie jest to najlepszy przykład na modyfikację.
Sorki za śmietnik :wink:
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez anderllh » 30 października 2012, 11:45

Podziwiam osoby, które jedynie na podstawie wykresu potrafią określić,że program jest nieprawidłowo zrobiony czy silnik/osprzęt jest niesprawny itd.
Jak już było wspomniane, założeniem modyfikacji był jak największy (rozsądny) moment obrotowy w niskim zakresie obrotów. Ograniczając moment do ~360Nm + montaż FMIC teoretycznie dałoby ~175KM i większość osób byłaby zadowolona...teoretycznie :-)

sagon napisał(a):Osobiście do niego też nic nie mam.Ale jak to wytłumaczysz,tylko ewentualne sugestie wysyłaj na PW,żeby koledze tematu nie zaśmiecać.
Jak coś,podam Ci namiary na gościa,któremu robił tego softa.

http://vaglog.rtnet.pl/tomek.kajdzik_96115.html

Tutaj,dla porównania masz to zrobione prawidłowo w moim sofcie.

http://vaglog.rtnet.pl/sagon76_94706.html

Domyślam się,że wiesz,o czym mowa .

Co w tych logach jest prawidłowo zrobione a co nie? Jedyną różnicą w logach jest aktualna masa powietrza, na pozycji on/off.
Nie zrozumiałem jednego...że ja jestem autorem tej modyfikacji (?), bo nie przypominam sobie żebym taką wykonywał.
Diagnostyka
Chiptuning
Zobacz Profil
anderllh
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 25 stycznia 2011, 18:13
Lokalizacja: Rybnik
Auto: Golf IV
Silnik: diesel inny

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez sagon » 30 października 2012, 15:29

I się zaczyna...,nie można się w żaden sposób wypowiedzieć na temat jakiejkolwiek modyfikacji,żeby nie było dymu.
Gdzie ja napisałem,że modyfikacja została wykonana nie poprawnie i w ogóle o jakiej modyfikacji piszesz?Bo ja jeden z dwóch logów,jaki wrzuciłem zapożyczyłem od kolegi,który robił softa w Żywcu,jako przykład niezbyt dobrze dokonanej przeróbki pewnej/pewnych liczb,przeliczników w blokach diagnostycznych...i tyle,co skutkuje przekłamaniami w odczycie ciśnienia doładowania.Drugi to mój soft.
Niektórym się wydaje,że wystarczy wklepać dane ze sterownika który w oryginale obsługuje taki map i sprawa jest rozwiązana,zapominając o tym,że każdy sterownik ma inne napięcie i nie da się uzyskać na zasadzie kopiuj/wklej zamierzonego efektu.
Ciebie akurat bym o tak książkowy błąd nie posądził.Nie o Twoim sofcie piszę,nie z Twojego softu jest ten log.
Na temat całej modyfikacji z Żywca się nie wypowiadałem,bo cała reszta była zrobiona ok,tak wynikało z logów.Tak na marginesie,co w takim sofcie można źle zrobić,mają chociaż odrobinę pojęcia?
Jedynie ta 10ta grupa budzi małe zastrzeżenia.
Co do softu Pabla,to jest tak,jak piszesz,jeden huknie z samego dołu kosztem lichej góry,drugi zrobi słabszy dół kosztem lepszej góry i tyle.Soft Pabla jest typowym przykładem bardzo mocnego dołu ze słaba górą,rzadko się tak robi,ale nie jest to na szczęście przestępstwo.Tak chciał,tak ma,przecież mu to pisałem.Jego auto,jego sprawa.Lubi mieć max powera już przy 2500,niech ma,przecież mu wolno.
Ja bym sobie tak nie robił,ale to ja i sobie.Nie o moim sofcie jednak mówimy.Mój możesz sobie w podpisie zobaczyć.Było delikatnie tak z dołu,jak i na górze,było,bo być musiało.

Skończmy już dyskusję na tematy modyfikacji,bo ten temat,taka dyskusja nie ma końca.
Odniosłem się do słów Gruchy,chciałem jemu,podobnie jak kolesiom z forum audi popierając to dowodami,pokazać,jakie są fakty.
Niewygodne zawsze spotykają się z odpowiednią reakcją,zwłaszcza w gronie fanatycznych wyznawców jedynego prawdziwego tunera z forum a4,kolego Grucha.
Na forum ibizy też toczyła się dyskusja na temat modyfikacji Grzegorza,w tamtym przypadku w ogóle nie zdjął limiterów wartości zadanej i aktualnej,sam przez to przechodziłem,to wiem,przy ciśnieniu przekraczającym 1.6 bara,o ile dobrze pamiętam,co dowodzi tego,że chyba nie za bardzo jeszcze orientuje się w zawiłościach bloków diagnostycznych.
Chcesz,znajdę tamta i pokażę Ci o co chodziło,ale to na PW.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez Pablo100 » 30 października 2012, 20:01

Podsumowując: racja jest jak d..a każdy ma swoją.
Co nie zmienia faktu że nawet dzięki takim sprzeczkom można się czegoś nauczyć: chociażby tego iż mam do wyboru moc albo moment.
W takim razie koledzy nasuwa się pytanie: na moich gratach (teoretycznie) jaki można uzyskać max moment i max moc?
ALH
Zobacz Profil
Pablo100
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 18 marca 2012, 19:33
Lokalizacja: Kielce/Katowice/Rybnik
Auto: Seat leon

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez GruchaARL » 30 października 2012, 20:52

sagon napisał(a):Grucha,wiem kto robił soft,pisałem tylko,że robiony jest w ten sam sposób,jak u Bartka.Czytaj no wolniej,to załapiesz o czym prawię.


Sagonku, Bartek z KINGSOFT nie robi programów. Robi to Łukasz Garbacz ze starego sacza. Więc to ty masz jakieś złe info :brawo:
Sagonku, gruchaarl to właśnie ja Bartek, pod nickiem kingsoft-grucha na forum Audi (ale to tak tylko dla jasności)
Sagonku, cowboy bardzo dobrze zrobił, należy mu się za to mega wielka butelka porządnej wódki
Słuchaj wszystkie auta które wyjechały z KINGSOFTU czy to z Ostrowca czy z Sącza, większość była prezentowana na forach. Auta jeżdżą i się nie psują a ludzi coraz więcej przyjeżdża. Niestety nie każde auto da się zrobić idealnie, ale każdemu można doradzić. Jedno auto nawet ty pochwaliłeś na forum Ostrowca, ale po tym jak nie chciałem Ci logów wysłać to nagle KINGSOFT jest be. :brawo:
Człowieku ja to powiem po raz kolejny, że mam nadzieje się z tobą w końcu spotkać twarzą w twarz. Na forum audi też już ciebie prawdopodobnie niedługo nie będzie. reputacja ciebie wyprzedza.

Pablo100 również sorki za smietnik w temacie
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez grabarz18 » 30 października 2012, 21:36

Patrząc na ten wykres to ja bym tak u siebie nie chciał. Strzał z dołu, 2500-2700 i moment leci na pysk. Nawet nie chce wiedzieć jak ty musisz się biegami namachać, żeby to się sprytnie odpychało... ale każdy ma tak jak lubi.

Uwaga dla panów "dyskutantów" - mam nadzieję, że wasza dyskusja nie przerodzi się w pyskówkę, bo nie chce mi się tutaj porządkować i zamykać koledze tematu.
Był czarnuch i nie ma czarnucha.
Był żółtek i nie ma żółtka.

Szukasz ubezpieczenia?
Unikaj PTU złodzieja!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grabarz18
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3338
Dołączył(a): 2 czerwca 2008, 12:55
Lokalizacja: Warszawa/Jarosław
Auto: Leon 1.9 TDi ARL
Silnik: CJSA 1.8

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez Pablo100 » 30 października 2012, 22:28

Kolego Grabarz18 wbrew pozorom jeździ się bardzo przyjemnie. Diesla-mi zrobiłem grubo ponad milion kilometrów, także wiem co chcę od samochodu i co sprawia mi frajdę (przynajmniej przez jakiś czas).
Na wyścigach nie startuję (bo nie ma czym :-) ) natomiast elastyczność silnika podczas jazdy na polskich drogach to coś co lubię i dla mnie jest wygodne.
ALH
Zobacz Profil
Pablo100
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 18 marca 2012, 19:33
Lokalizacja: Kielce/Katowice/Rybnik
Auto: Seat leon

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez grabarz18 » 30 października 2012, 22:30

Pablo100, dlatego napisałem, że każdy ma tak jak lubi, ja osobiście wolę mieć dostęp do momentu w większym zakresie obrotów :)
Był czarnuch i nie ma czarnucha.
Był żółtek i nie ma żółtka.

Szukasz ubezpieczenia?
Unikaj PTU złodzieja!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grabarz18
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3338
Dołączył(a): 2 czerwca 2008, 12:55
Lokalizacja: Warszawa/Jarosław
Auto: Leon 1.9 TDi ARL
Silnik: CJSA 1.8

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez Pablo100 » 30 października 2012, 22:44

" dlatego napisałem, że każdy ma tak jak lubi"
I tu się zgadzamy w 100%.
Tak jak pisałem: możliwe że mi się to niedługo znudzi i będę chciał czegoś innego. W końcu tylko krowa nie zmienia zdania. A jak widzę modyfikację kolegów z forum to nie tylko Ja po pewnym czasie odczuwam niedosyt.
ALH
Zobacz Profil
Pablo100
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 18 marca 2012, 19:33
Lokalizacja: Kielce/Katowice/Rybnik
Auto: Seat leon

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez sagon » 31 października 2012, 17:51

Łukaszku,tym gorzej dla Ciebie,bo miałem niejednokrotnie okazję widzieć Twoje arcydzieła,tak na wykresach,jak na drodze.
I muszę obstawać przy swoim,Twoje modyfikacje,o czym pisałem już z Bartkiem,są bardzo często mocne z dołu.Wiesz,mnie to akurat rybcia,poważnie,tylko wytłumacz mi dlaczego Twój kolega Bartek,jak zaklęty zapiera się,że Ty/Wy nie uzyskujecie takich wyników używając do modyfikacji wiadra,z którego lejecie paliwem.
Nie powiesz mi,że na 11/230/turbo arl można zrobić ponad 400 niuta przy 1800,420/2000 bez używania wiadra.Niczego,kompletnie niczego przeciwko takim modyfikacjom nie mam,klient chce,klient ma,cieszę się,że macie robotę,mam co oglądać.Tylko dlaczego Twój kolega usiłuje robić z tych,którzy też coś dziamią w temacie idiotów??
Jak poprosiłem go o jeden tylko log,jednej tylko grupy,tylko dlatego,żeby mógł udowodnić swoje racje,a mnie zgnoić,to dla świętego spokoju po czasie wykopał mnie z waszego forum.Tak postępują fachowcy,którzy ponoć mają rację??
Wytłumacz mi,co jest takie go złego w przyznaniu się do tego,że w pewnych przypadkach lejesz już z cebra od 1743 rpm?
Widziałem kilka aut sygnowanych wlepą KINGSOFT i do ekologicznych,te które widziałem nigdy nie należały.Ja rozumiem,że bez paliwa nie ma ognia/mocy.Tylko dlaczego Bartek tak usilnie się tego wypiera?
Może Ty mi to wyjaśnisz.
Inni jakoś się z tym,że aby wykrzesać chociaż te 360/2000 na 11/230 z faktem,że leją już z samego dołu,nie kryją.Wy robicie z siebie arcymistrzów tuningu i krzeszecie takie moce/niuty bez udziału paliwa.
Wiesz,gdybym nie widział jak to się robi,nie testował przeróżnych kombinacji softów,nie klepał z kolegą tych map,to być może bym w to uwierzył.Ale tak się składa,że troszeczkę się w tym orientuję,troszeczkę i wiem niestety,że jak nie podlejesz,to dupcia z mocy.Choć daleko mi do wiedzy,jaką wy posiadacie,mnie,bo mój kolega ogarnia to być może tak samo dobrze,jak Ty,być może lepiej,to niech się wam nie wydaje,że jestem aż tak ciemny.
Po co wkładacie do pd-ków najmocniejsze wtryski,żeby uzyskać ponad 240-250 koni,skoro Wy silników paliwem w celu uzyskanie dużych mocy nie zalewacie??

Jak chcesz,możesz Cowboyowi skrzynkę wysłać,pewnie się nie pogniewa,możesz mu nawet gratisowo audi wystroić,będzie wdzięczy.
Nie zmieni to jednak faktu,że wyszedł w sytuacji,która zainicjowała mój koniec na forum,na kompletną ci...ę.Postąpił identycznie,jak Bartek.
Przewagą moderatora(wtedy cowboy był modem) jest to,że zawsze może sobie kogoś z byle powodu ot tak wykluczyć z grona użytkowników.My możemy dyskutować,on widząc,że wyszedł na ci..tę zrobił,co zrobił.
Odnośnie forum audi,to czytasz więc wiesz.Tam nie wolno złego słowa o Rogalu napisać,a już mieć czelność udowodnić,że jego hamownia zawyża,...to się w głowie nie mieści.Więc dziękuję za dobre rady,wezmę je sobie do serca.
Ja płakał z powodu wykluczenia z takiego,czy innego forum nie będę.Tak,jak nie płakałem po wylocie z forum golfa,czy vag Ostrowiec,tak i w pozostałych nie będę.
Mnie od Ciebie różni jedno,ja nie ma żadnego finansowego interesu,żeby wchodzić wszystkim d..ę bez wazeliny,więc fochy userów z forum audi mnie tyle,co zeszłoroczny śnieg.

Jak widzę modyfikację takiego typu,sam mam takie graty,i czytam,że Wy silnika paliwem nie zalewacie,to nie wiem,czy się śmiać,czy płakać.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b0f1ecfc3f0df2d7.html

Bartek zasłaniał się później niby wielką tajemnicą w postaci odblokowania sterownika,stąd nie chcieliście logów 001 pokazać.Też mi tajemnica.Ruszam coś w nastawniku i 4.8v z pacem w pupci robię,przy startowym na poziomie ~0.720v,bez magicznych blokad w sofcie.
Ja rozumiem,że taki gość,jak ja jest wam 5tym kołem u wozu,ale nie wszyscy są na tyle niedoinformowani,żeby w każdą bajeczkę uwierzyć.
Było od razu napisać,co i jak i nie byłoby tematu.Widziałem już od strony diagnostycznej wiele modyfikacji tych najlepszych i powiem tak,niesłusznie się jeździ po amatorach,bo Ci niekiedy robią to dużo lepiej.
Pozdrawiam i kończę srać w temacie,Robert.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez GruchaARL » 31 października 2012, 20:19

sagon napisał(a):Bartek zasłaniał się później niby wielką tajemnicą w postaci odblokowania sterownika,stąd nie chcieliście logów 001 pokazać.Też mi tajemnica


Tutaj poprawię twój kretynizm, nie chodziło o kanał 1 tylko 8. I tyle bo jak zwykle piszesz książkę :D
sagon napisał(a):Jak widzę modyfikację takiego typu,sam mam takie graty,i czytam,że Wy silnika paliwem nie zalewacie,to nie wiem,czy się śmiać,czy płakać.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b0f ... df2d7.html


Ten samochód ma taki moment bo tak ma mieć. Ma wzmocnione sprzęgło i skrzynię 6. I nie kopci :!: Rafał ma po prostu zdrową jednostkę napędową. A wynik taki jest całkiem normalny dla tego setupu. Powiem tobie że jak bym chciał to to auto miałoby więcej

Żadne auto z firmy KINGSOFT nie dymi. To tylko twoja wyobraźnia i jak uważasz że mnie na złość zrobisz pisząc o nas takie rzeczy to się grubo mylisz. Od przynajmniej 5 lat nie mieliśmy żadnej reklamacji na modyfikacje. A klientów coraz więcej.

Sagonku, wszyscy doskonale wiedza ci którzy dobrze ciebie kojarzą z forum, ze ty zawsze masz duzo do powiedzenia jezeli chodzi o VP. I tylko i wyłącznie wtedy. Traktujesz te silniki jako mega zajebiste. Zatrzymałeś się na tym etapie i zamiast iść dalej to siedzisz i klepiesz caly czas te same regułki od kilku lat. Z gówna twarogu nie zrobisz :D

Czekam na kolejną poezję z twojej strony, powiem Ci że jak czytam twoje posty to automatycznie na mojej twarzy rozbrzmiewa wielki uśmiech.

Na forum audi chłopaki to już normalnie twoje posty kasują. Ciekaw jestem kiedy tak będzie i tutaj. Może wtedy spróbujesz na racingforum :D

-- 31 paź 2012, o 21:15 --

sagon napisał(a):Odnośnie forum audi,to czytasz więc wiesz.Tam nie wolno złego słowa o Rogalu napisać,a już mieć czelność udowodnić,że jego hamownia zawyża,...to się w głowie nie mieści.Więc dziękuję za dobre rady,wezmę je sobie do serca.


Teraz Witka się czepiasz i jego hamowni. Człowieku ja będę tego gościa zawsze bronił, bo takich ludzi jak on brakuje. A jak piszesz o hamowni, spoko czyli wszystkie hamownie DYNOPROJECT zawyżają. Kurde ja tez kupiłem hamownię z Dynoproject.

-- 31 paź 2012, o 21:18 --

sagon napisał(a):Po co wkładacie do pd-ków najmocniejsze wtryski,żeby uzyskać ponad 240-250


Takie moce można zrobic na zdrowych AL. A to ze mamy ciut wydajniejsze i to seryjne pompki jak AL to traktujemy to jako tajemnicę. I nie są to żadne pompki racingowe. Bujasz w obłokach i to dobrze i może ten twój tuner również, bo bardzo byś pewnie chciał wiedzieć jakie to pompki. Nie pamiętam zeby ktos przez ostatni rok oprócz Naszej firmy wkleił wykres TDI na więcej jak 230KM. Byc może dlatego że zdrowych AL juz brak

Przepraszam administratorów za offtop. To był mój ostatni post w tym temacie. pozdrawiam wszystkich
łącznie z sagonkiem
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez bono » 31 października 2012, 20:32

sagon napisał(a):Pozdrawiam i kończę srać w temacie,Robert.

GruchaARL napisał(a):Przepraszam administratorów za offtop. To był mój ostatni post w tym temacie. pozdrawiam wszystkich
łącznie z sagonkiem


No i tak skończmy bo zaraz jakaś rozpierducha się zrobi ;-) Jak pójdzie to za daleko to zawitacie do działu na Ś......

Wracając do tematu na cholerę taki dól do jazdy codziennej jazdy a tym bardziej w trasie ? Program z wielkim dołem może jest efekciarski ale czy praktyczny ? Coś ale przedwczesny wytrysk :mrgreen:
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez GruchaARL » 31 października 2012, 20:40

bono napisał(a):Wracając do tematu na cholerę taki dól do jazdy codziennej jazdy a tym bardziej w trasie ? Program z wielkim dołem może jest efekciarski ale czy praktyczny ? Coś ale przedwczesny wytrysk :mrgreen:


Bono, firmę prowadzę od kilku lat i powiem tak, dla niektórych użytkowników niestety ale 400NM przy 2200obr to mało. Szkoda że tacy ludzie się nie wypowiadają. Dlatego niektóre z naszych aut posiadały większe momenty na dole dlatego że użytkownik mówi ze ma wymiatać. Nasz klient Nasz Pan. Ważne żeby użytkownik był zadowolony. Jak ktoś chce płasko 380NM nigdy nie ma problemu.

Wytrysk jak jest to dobrze, gorzej jak go nie ma :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez Lesoto » 31 października 2012, 20:42

bono napisał(a):No i tak skończmy bo zaraz jakaś rozpierducha się zrobi

Flamewar in the evening :-D Mniam :mrgreen:
bono napisał(a):Coś ale przedwczesny wytrysk

Dokładnie :diabel:
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez BiMeK_TDI » 31 października 2012, 20:42

Ja tak chcialem :) Ma byc ognien na tloki :)
Zobacz Profil
BiMeK_TDI
Stella +
Stella +
 
Posty: 50
Dołączył(a): 9 maja 2010, 19:08
Lokalizacja: CK
Auto: Leon ARL+

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez bono » 31 października 2012, 20:51

GruchaARL, ja nie dyskutuje z tym co kto chce, to klient decyduje jak mam mieć zrobiony soft. Bardziej mnie zastanawia, ze jak masz mocny dół a potem szybko to wszystko ucieka to jest to trochę wbrew logice. Auto od dołu nie potrzebuje dużo koksu, no chyba ze ktoś jeździ do świateł do świateł ale wtedy dużego niuta np. przy ośce też jest cieżko przenieść na kola, Auto zamiast szybko wystartować bedzię stało w miejscu. Oczywiście pisze to wszystko w dużym uproszczeniu
Ja śmigam dużo po autostradach i bardziej mocy i momentu potrzebuje przy wyższych prędkościach , kiedy trudniej jest pokonać opory powietrza, toczenia itdd.. poza tym auto z mocnym dołem by mi więcej wahy chlało
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez Pablo100 » 31 października 2012, 22:02

Kolego Bono pogratulować jazdy po autostradach! Ja jeżdżę od 50 km dziennie do 500 z czego po autostradach jakieś 10% czyli przeliczając to na czas jakieś max 5%. I właśnie dlatego lubię takie programy. Co z tego że na autostradzie będę pędził skoro w normalnym ruchu ulicznym czyli np: trasa e7, 94, 78 (i dziesiątki bądź setki innych) będę jeździł mieszając biegami i to tylko po to żeby mieć jakąkolwiek przyjemność z jazdy? Nie wspomnę już o spalaniu i o czasie dojazdu.
Zupełnie świadomie napisałem w pierwszym poście: auto do jazdy służbowej i prywatnej!

-- 31 października 2012, 23:02 --

ps: co to za przyjemność jazda po autostradach moim autem ? Przecież 220 to jest max przy tej skrzyni?
ALH
Zobacz Profil
Pablo100
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 18 marca 2012, 19:33
Lokalizacja: Kielce/Katowice/Rybnik
Auto: Seat leon

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez bono » 31 października 2012, 22:28

Pablo100 napisał(a):będę jeździł mieszając biegami i to tylko po to żeby mieć jakąkolwiek przyjemność z jazdy?


Jak masz krotka skrzynie to OK, jednak jak masz długą tak jak ja to zmienia postać rzeczy ;-)
Jednak bez przesady Ty tego dołu nie masz tak mocno wywalonego, jak by ten Twój wykres był przesunięty, że ten moment narasta 500 obrotów wcześniej to można mówić o mocnym dole. Tutaj wszystko jest jak najbardziej OK.
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez GruchaARL » 1 listopada 2012, 09:17

bono napisał(a):GruchaARL, ja nie dyskutuje z tym co kto chce, to klient decyduje jak mam mieć zrobiony soft. Bardziej mnie zastanawia, ze jak masz mocny dół a potem szybko to wszystko ucieka to jest to trochę wbrew logice. Auto od dołu nie potrzebuje dużo koksu, no chyba ze ktoś jeździ do świateł do świateł ale wtedy dużego niuta np. przy ośce też jest cieżko przenieść na kola, Auto zamiast szybko wystartować bedzię stało w miejscu. Oczywiście pisze to wszystko w dużym uproszczeniu


Bono, to że powstało jakieś motto że duży niuton to bez sensu, to dla mnie to jest też trochę bez sensu. Zawsze można w programie ograniczyć moment obrotowy na 1,2,3 biegu. Auto hamowane jest na 4 i 5 biegu. Takie auto bez problemowo radzi sobie na drodze. A to że potem moment spada to jest tylko efektem mocy maksymalnej na wysokich obrotach. Im wyższy moment obr przy 4000tyś tym większa moc.

A bardzo często jest też tak że przyjeżdża samochód które ma niesprawne do końca turbo. Auto przeładowanie w niskich zakresach na drodze i na hamowni również. Skutkuje to tym że np. fabryczny Seat Leon 150KM posiada 365NM przy 2000obr. I nie jest to wina ani hamowni, ani dobranego obciążenia, tylko jest to wina nie prawidłowo pracującego turbo. Robiąc soft i próbując wysterować turbo, bardzo często nie udaje się tego zrobić tak aby było idealnie. I stąd również większe NM niż te co są zadane w programie. No ale kiedy mówi się klientowi żeby naprawić turbo, to wtedy pojawia się myśl " a może założyć większe :roll: ". Tak miał właśnie kolega Bimek_TDI u którego moment wyszedł jak na dużym turbo. Na forum Leona komentowaliście to że w programie koksu dowalone. Nieprawda, wynik był efektem nieprawidłowo pracującego turbo. Jak myślisz dlaczego potem w swoim temacie chwalił się dużą sprężarką gdzie wykres jest już i ładny i prawidłowy.

Bono, ja osobiście wolę zrobić modyfikację bardzo bezpieczną i mieć święty spokój z reklamacjami.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez sagon » 1 listopada 2012, 16:19

Miałem się już nie udzielać,ale się nie da.

GruchaARL napisał(a):Żadne auto z firmy KINGSOFT nie dymi.


Nie rób ze mnie idioty,proszę Cię.Gdybym nie widział,to bym nie pisał.Dymiły.Te,które widziałem,dymiły.Może ostatnie Wasze produkcje nie dymią,ale to raczej zasługa konstrukcji nowych jednostek.Dyskusja z Tobą nie ma najmniejszego sensu,od samego początku nie miała.
W nosie mam to,jakie robisz doły,góry,moce i softy.Nie to mnie interesuje.
Chciałem tylko zobaczyć,czy robisz takie wartości dzięki tylko przeładowującym turbiną,bo silników paliwem to Wy przecież nie zalewacie,to niezdrowe.Czyli te 185/3500 to zasługa dłuuugo przeładowującej turbiny.Gdyby tak było,kolejny raz Ci powtórzę,pokazalibyście loga 001 i byłoby po sprawie,001,nie 008 i temat były raz na zawsze zamknięty.
Moja jednostka też jest zdrowa i co z tego,bez wiadra takiego niuta nie wykrzeszę,choćbym i dwa bary dmuchał.A turbo z arla w vp do najchętniej wstających niestety nie należy.
Ale jak chcesz zróbmy tak,mam sterownik 021GH,zrób mi proszę wsad na taki sam setup,identyczny,najlepiej skopiuj ten.Jeżeli się okaże,że wyjdzie mi nawet 20 niuta mniej przy 2000,bez udziału większych napięć jak 3.55v/2000,to uznam,że się myliłem.Wyższe napięcia,to już wiadro.Nie wiem,dlaczego innym równie bystrym tunerom udaje się przy takim napięciu ledwo 360 zrobić.
Szanse na powodzenie masz duże,bo mam zdrową pompę,wtryski z drugim ciśnieniem na 340bar i wałek,który sam z siebie daje spore gifty.Tyle tylko,że moje turbo przy 2000 nie przeładowuje i to może być problem,mało które zresztą w tym zakresie to robi :mrgreen:.
Wrzucisz to na epromy,wyślesz,ja wsadzę i sprawdzę to na maha w Kielcach,zaloguję,wrzucę na forum logi i zamkniemy temat.

Już widzę,jak ochoczo się do tego zabierasz.Pewnie teraz będzie,że sekretnych tajników nie zdradzasz.Ja to nawet zrozumiem.
Przestań ciągle mieszać ten wątek z innymi,bo zaczynasz być niepoważny.Czepiłeś się tego forum audi,jak rzep psiej ...Nie czepiam się Witka,tylko jak już,obaliłem mit jego jedynej w kraju,okrzykniętej przez niektórych mianem świętej,najlepszej hamowni obciążeniowej produkcji DP,która jak to pisał evo kosztuje czapkę drobnych.Nie przejmuj się moją osobą,tutaj,teraz chodzi o Ciebie.Mnie stać na to,żeby powiedzieć forum a4 baj,baj,uwierz mi,Ciebie nie.
Mam starego kibla vp,i dlatego tej konkretnej modyfikacji się czepiłem.A mam go i trzymam,bo to najtrwalsze jednostki.Rekordów bić nie zamierzam,więc jak dla mnie w zupełności wystarczy.
Jest stary,ale niejeden nowszy pd już się rozczarował.Geniusz zawsze tkwi w prostocie konstrukcji.Znam przypadek w którym gość z ahu zrobił 240 koni,tym samym pobił rekord Węgier na seryjnym ahu i ganiał tym autem kilka lat,ganiał,jeżeli rozumiesz,co mam na myśli.Niestety następny właściciel autos skasował.

Nie potrafiłeś i nadal nie umiesz przyznać się do prawdy,tak w kwestii tego softu,jak też innych kwestiach.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez rzeczka » 7 lutego 2013, 11:16

https://picasaweb.google.com/1133466493 ... 9728710658

Witam. Dopiero co wróciłem z hamowni (nowo powstała hamownia w okolicach Radomia) ale bazują na Krakowskim V-Techu.
Auto to Seat Leon 1.9 TDI 2001r. silnik ALH czyli fabryczne 90 KM. Sprowadziłem go 2 lata temu z Holandii. Kupując czułem pod nogą,że jest sporo więcej mocy niż dała fabryka ale pośrednikiem był jakiś Turek który nie wiedział nic o historii tego auta. Dopiero teraz zebrałem się, żeby zmierzyć moc w tym aucie. Ku memu zaskoczeniu wyszło 156 KM i ponad 330 momentu-wykres w linku u góry ( mam nadzieję że udało się wstawić czytelny plik ) Jako laik w temacie CHIP-Tuningu proszę o ocenę i wypowiedź czy coś takiego w ogóle jest możliwe bez modyfikacji sprzętowych?? bo takowych nie zauważyłem, a przez 2 lata trochę już dłubałem przy aucie. Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi.
Zobacz Profil
rzeczka
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 30 sierpnia 2011, 11:17
Lokalizacja: Radom
Auto: Leon

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez jędrek » 7 lutego 2013, 11:22

Link nie działa.
Jak na moje by osiągnąć taki wynik z 90 to trochę trzeba pomodzić wtryski dmuchawa myślę że większy IC może wydech.ASV nie osiągają takich mocy bez większych modów
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez grzybek » 7 lutego 2013, 11:27

rzeczka, albo cos z hamownia nie tak albo....

do tej mocy musisz miec zmieniony IC, wtryski i turbulum ! wydech niewazny
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez Lesoto » 7 lutego 2013, 11:47

Spider_7 miał ponad 150 z ALH tylko na 216 i sofcie...
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez grzybek » 7 lutego 2013, 12:07

Lesoto, tylko dni turbiny byly raczej policzone :D dobrze jak dobrze
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez Lesoto » 7 lutego 2013, 13:04

grzybek, tak właśnie jak mnie pamięć nie myli było :-D
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez rzeczka » 7 lutego 2013, 21:45

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/248 ... 9cce7.html
teraz powinno działać
Dodam że od dwóch lat jak jeżdżę to tylko co turbina była czyszczona bo łapał muła ale to z 1,5 roku wstecz i od tamtej pory to hula aż miło.
A co do IC i innych podzespołów to raczej seria. Nie wykluczam błędu pomiaru bo facet z hamowni nie grzeszył wiedzą i kompetencjami według mnie...ale zarzekał się że nie ma opcji żeby maszyna okłamała bo jest nowa i w ogóle cudowna hehe. Skasował 90 pln i nara a ja teraz rozmyślam.
Dzięki panowie za zainteresowanie i odpowiedzi. Pozdr
Zobacz Profil
rzeczka
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 30 sierpnia 2011, 11:17
Lokalizacja: Radom
Auto: Leon

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez grzybek » 7 lutego 2013, 22:11

........a moc rosnie i rosnie..... mamy 4500rpm i duuuuuzo mocy :)
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Odp: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez jędrek » 7 lutego 2013, 22:36

W sumie nie mam az tak daleko do tej hamowni ciekawe ile pokazała by u mnie:grin:

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez rzeczka » 7 lutego 2013, 22:49

A jeszcze jedno pytanie żeby rozwiać moje wątpliwości...tylko proszę o wyrozumiałość. ALH to pompa wtryskowa 90 KM...a ,,216,, to wtryski...?np.od 110 KM ASV . Można takich czarów dokonać żeby je zamienić ? :roll: jak przeciętny zjadacz chleba jak ja może rozpoznać taką modyfikację?
Zobacz Profil
rzeczka
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 30 sierpnia 2011, 11:17
Lokalizacja: Radom
Auto: Leon

Re: Odp: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez jędrek » 7 lutego 2013, 23:23

Tak jest na pompie 216 to wytryski ale nie od ASV tylko jeszcze większe.Nie pamietam dawki paliwa ale raczej tylko po tym dałbyś radę poznać.Skoro nawet nie ma IC większego jest to nie realne.A w lato nie było lokomotywy za Tobą?

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez rzeczka » 7 lutego 2013, 23:39

Przy normalnym przyspieszaniu nie kopcił, czarno było tak od 3500rpm w górę, tak jak teraz na hamowni to byyyyło czarnoooo żemusiał otwierać drzwi bo ten jego "odkurzacz" nie wyłapywał wszystkiego. Ale twierdził że to norma. Kumpel ma VAGA może tam warto poszukać co?
Zobacz Profil
rzeczka
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 30 sierpnia 2011, 11:17
Lokalizacja: Radom
Auto: Leon

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez GruchaARL » 8 lutego 2013, 02:18

Panowie, normalne jest że auto nie może mieć tylko softa przy takiej mocy. Kolego przyjedź do Nas na rolki do Ostrowca, od razu zrobimy logi z pomiarem i będziesz wiedział co tam faktycznie jest. pozdrawiam
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez pampi » 8 lutego 2013, 06:18

GruchaARL napisał(a):Panowie, normalne jest że auto nie może mieć tylko softa przy takiej mocy. Kolego przyjedź do Nas na rolki do Ostrowca, od razu zrobimy logi z pomiarem i będziesz wiedział co tam faktycznie jest. pozdrawiam


Sorry za małe OT, ale gdzie wy robicie rolkę w Ostrowcu??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez sagon » 8 lutego 2013, 17:45

Chociażby na nowo otwartym odcinku obwodnicy.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez BiMeK_TDI » 8 lutego 2013, 17:48

Mysle ze piszac rolki Bartek mial na mysli hamownie.
Zobacz Profil
BiMeK_TDI
Stella +
Stella +
 
Posty: 50
Dołączył(a): 9 maja 2010, 19:08
Lokalizacja: CK
Auto: Leon ARL+

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez GruchaARL » 8 lutego 2013, 20:47

BiMeK_TDI napisał(a):Mysle ze piszac rolki Bartek mial na mysli hamownie.


Dokładnie, poszło PW już
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Odp: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez jędrek » 9 lutego 2013, 08:54

Jak auto będzie po drugiej hamowni dajcie znac ile wyszło

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: Leon 1,9 tdi ALH ze zmianami

Postprzez rzeczka » 11 lutego 2013, 12:31

Dzięki GruchaARL za info. na pewno jak znajdę trochę czasu to się wybiorę do Ostrowca, wcześniej oczywiście dam znać. Pozdr.
Zobacz Profil
rzeczka
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 30 sierpnia 2011, 11:17
Lokalizacja: Radom
Auto: Leon


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron