Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Leon Arl "Bartpol"

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Leon Arl "Bartpol"

Postprzez Pawel31 » 9 kwietnia 2013, 22:15

Witam zamieszczam wykres moje Leona.
Seria przy przebiegu 230 tyś pokazała 171KM i 350NM, niestety nie mam wykresu może Bartek z Bartpolu jak będzie miał czas to mi podeśle, ew wstawi go tu na forum.
Dołek spowodowany jest napinaczem rozrządu, a moment to problem z geometrią.
Soft ustawiony jest na 195KM i 410NM
http://imageshack.us/photo/my-images/826/leonus.jpg/

Obrazek
ARL
197-KM 430-NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pawel31
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 25 kwietnia 2012, 21:10
Lokalizacja: Kielce
Auto: Leon TS ARL
Silnik: ARL 1.9

Reklama

Re: Leon Arl "Bartpol"

Postprzez Klikoś » 9 kwietnia 2013, 22:20

Więcej tego niutona na dole się nie dało? :brawo: :roll:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: Leon Arl "Bartpol"

Postprzez GruchaARL » 9 kwietnia 2013, 22:32

Niuton spowodowany jest też stanem turbosprężarki. Auto nie ma żadnych przeładowań a mimo to efekt widoczny jest na wykresie. Napinacz faktycznie kupa. Ale za to kolejna bardzo zdrowa sztuka jeżeli chodzi o pompowtryski. Z tego auta na pewno da się zrobić więcej :wink:
Wynik myślę lepszy niż 175KM po programach w ARL jak co u niektórych :D
Pozdro
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Leon Arl "Bartpol"

Postprzez Klikoś » 9 kwietnia 2013, 22:39

GruchaARL napisał(a):Niuton spowodowany jest też stanem turbosprężarki.

Rozumiem, że chcesz przez to powiedzieć, że nie dało się tego tak wysterować, żeby ten masakryczny moment na dole zmniejszyć?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: Leon Arl "Bartpol"

Postprzez GruchaARL » 9 kwietnia 2013, 22:47

Tak dokładnie, powinno byc 20Nm mniej tak jak jest to ustawione w sofcie
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Leon Arl "Bartpol"

Postprzez lukaszlsw » 10 kwietnia 2013, 07:39

można coś z tymi kiblowatymi napinaczami paska zrobić? Da się to jakoś przerobić na ten model na którym się synchronizacja nie rozjeżdża?
1.8T+ INSIDE:)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lukaszlsw
Sport
Sport
 
Posty: 855
Dołączył(a): 19 lipca 2011, 20:49
Lokalizacja: Świdnik
Auto: LCR
Silnik: BAM 1.8

Re: Leon Arl "Bartpol"

Postprzez GruchaARL » 10 kwietnia 2013, 07:47

Tak. Jak najbardziej, zmiana rozrządu na ten napinaczem hydraulicznym (tylko trzeba dobrze założyć). Lub wymiana rozrządu na nowy. Do momentu kiedy będzie dobrze, rozrządu kolejny raz nie musisz zmieniać. Kolega w temacie niżej gdzie zamieściłem wykres Leona z forum, przy strojeniu właśnie miał mega dół. Wymieniliśmy rozrząd i NM prawie płasko
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość