Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Seat Leon Cupra - Łuki -

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Seat Leon Cupra - Łuki -

Postprzez Łuki » 26 października 2005, 11:05

Wczoraj byłem u Andrzeja.


Obrazek

Pozdro

Łuki
elo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Łuki
Sport
Sport
 
Posty: 705
Dołączył(a): 30 marca 2004, 13:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BMW 320d Touring

Reklama

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

Postprzez AdamTower » 26 października 2005, 11:29

Podoba mi się, że moment obrotowy ciągnie równo przez skalę obrotów, nie to co w tdi, hehe :twisted: ale za to mniej tych niutków.
Na poważnie, w miarę serię trzyma bo przeważnie 1.8T mają mniej niż fabryka przykazała. Choć jajo Marioq trzymało pięknie.
Gratulację Łuki szybkiego autka :brawo:

aha, czemu moment jest tak pofalowany?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
AdamTower
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2959
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:36
Lokalizacja: Kępno
Auto: AUDI A5 2.0TFSI+
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

Postprzez dave » 26 października 2005, 11:59

a to jest seria :?: :?:
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3300
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

Postprzez Tonny S » 26 października 2005, 12:17

adamtower napisał(a):Choć jajo Marioq trzymało pięknie
Tylko do dziś nie wiadomo co trzymało tak pieknie ;-)

Łuki, co tam robiłeś ?? cos o jakims kompie z 225 KM czytałem.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

Postprzez Pośpiech » 26 października 2005, 12:18

No właśnie - myślałem, ze Ty masz serię 210KM (katalogowe). Jeśli tak to ładny bonusik - tymbardziej, ze to benzyna :) A jeśli seria 225KM to i tak małe straty są :)
Poza tym na tym wykresie są 2 różne dane - na górze jest "1,8T 210", a na dole "fabryka seria 225" :roll:
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

Postprzez Łuki » 26 października 2005, 12:36

Generalnie jest tak że seryjny komp ustąpił miejsca nowemu 225.
Poprzedniego nie miałem okazji testować ale z tego co mi wiadomo pewnie by miał około 195 może :-D
Może będę miał wydruk z tamtego to dam znać.
Po zamianie wyraźnie auto lepiej idzie, a od 3000 obrotów ciągnie równo.
Generalnie jestem zadowolony - program na wiosne :twisted:

adamtower napisał(a):aha, czemu moment jest tak pofalowany?


Wywala mi błędy przez zawór N249 - prawdopodobnie to to.
Jak wymienie zawór to sprawdze.
elo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Łuki
Sport
Sport
 
Posty: 705
Dołączył(a): 30 marca 2004, 13:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BMW 320d Touring

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

Postprzez Pośpiech » 26 października 2005, 12:44

No to w takim razie jako lajkonik ;) zadam jeszcze takie pytanko - czy eRka 210KM różni się od eRki 225KM tylko kompem?
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

Postprzez Łuki » 26 października 2005, 13:18

Pośpiech napisał(a):No to w takim razie jako lajkonik ;) zadam jeszcze takie pytanko - czy eRka 210KM różni się od eRki 225KM tylko kompem?


Praktycznie nie ma żadnej różnicy poza kompem i kierownicą.
elo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Łuki
Sport
Sport
 
Posty: 705
Dołączył(a): 30 marca 2004, 13:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BMW 320d Touring

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

Postprzez Pabi » 26 października 2005, 19:08

Twoja 210-atka jeszcze dostala gratis Brembo, osiemnastki i Climatronic. Bo tak naporawde to one na poczatku wychodzily na siedemnastkach, bez brembo i z opcjonalna klima. Muwiac szczerze to jak do nas przjechala to sie sami zdziwilismy ze jest w te wszystkie elementy wyposazona :shock: bez doplaty.

To teraz ile ci pompuje cisnienia na tym kompie, wg. zegarka?
Pozdroofka
Pawel
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pabi
Sport
Sport
 
Posty: 359
Dołączył(a): 3 marca 2005, 23:14
Lokalizacja: W-wa / Paprotnia
Auto: Leon TS 1.8T

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

Postprzez Łuki » 27 października 2005, 07:35

1.1 - 1.2 bara to wszystko, oczywiście biorąc pod uwagę że wskaźnik nie przekłamuje.
Na wiosne wszystko się zmieni he he 8)
elo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Łuki
Sport
Sport
 
Posty: 705
Dołączył(a): 30 marca 2004, 13:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BMW 320d Touring

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

Postprzez Artur20vt » 27 października 2005, 22:58

mario a Ty pisales ze u Ciebie 0,9-1,0 bara chyba??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Artur20vt
Signo
Signo
 
Posty: 153
Dołączył(a): 10 kwietnia 2004, 14:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

Postprzez Łuki » 28 października 2005, 09:41

Artur20vt napisał(a):mario a Ty pisales ze u Ciebie 0,9-1,0 bara chyba??


Tyle mi przy tamtym kompie 210 pompowało.
elo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Łuki
Sport
Sport
 
Posty: 705
Dołączył(a): 30 marca 2004, 13:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BMW 320d Touring

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

Postprzez krzew » 28 października 2005, 15:28

Moment troszke mniejszy niz u mnie, ale bardzo ladnie przebiega i nie spada jak u mnie na tej malutkiej suszareczce 8)

Ladnie :-D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krzew
Sport
Sport
 
Posty: 347
Dołączył(a): 30 marca 2004, 23:46
Lokalizacja: ...
Auto: ...


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość