

Bardzo ciekawy opis zakresu modyfikacji http://www.Seat-Napinator.pl/projekt_leon.php więcej na ten temat viewtopic.php?p=5864#5864
Wielkie brawa do Ex


Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Nie z nami te numeryArtur20vt napisał(a):Sęk w tym chlopaki ze stara/znana spiewka powiadała ze 300+ KM nie osiagnie sie na ori ECU i trzeba dawac StandAlone
Art
DokladnieBarth napisał(a):Tonny S, to o tym golfie na streetracingu dyskutują?
ostatnio stroil Golfa 1.8VT poprzez lacze internetowe w Canadzie i tam na wiekszej turbinie wyszlo ponad 390 KM To jest dopiero jazda
To, ze jest realne 550 KM to wszystkim wszem i wobec wiadomo tylko nie tym kierunkiem co kolega Michal obral kolejnym faktem jest ze bez Nx tego nie osiagniesz a to nie sa stale konie 400KM to granica dla 20V glowicy a przerobka na 16V jest zaj............. droga.Obi napisał(a):ostatnio stroil Golfa 1.8VT poprzez lacze internetowe w Canadzie i tam na wiekszej turbinie wyszlo ponad 390 KM To jest dopiero jazda
czyżby 550 bylo bardziej realne niz jak sie wszystkim wydawalo![]()
![]()
Nie mam pytan odnosnie kwalifikacji i zdolnosci tunera klubowego. Mucha nie siada Panowie.
O tym to ja już nawet nie wspominam takie graty to pow. 300 KM by sie przydały hahah tak by spokojnie i bezstresowo smigacArtur20vt napisał(a):to juz nawet nie sprawa glowicy ale samego bloku i walu - tu juz trzeba by myslec nad innym blokiem badz jego wzmocnieniem - generalnie z 1.8t niewiele wtedy zostaje
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości