Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Postprzez 83Dario » 17 kwietnia 2015, 21:06

Wynik mam nadzieje zacny i seria bardzo zdrowa, dzięki docieraniu Pampiego :lizus:
Mirek nie chciał dać zbyt dużego momentu dlatego zdjął z początku i pociągnął dalej, aby sprzęgło zaoszczędzić, ale mocowo sam był zdziwiony, że aż tyle kuni wyszło na boxie :mrgreen:
Sprawdzone dzisiaj z CUPRA 1P :mrgreen: ale seria i o prawie długość jestem w przodzie i tak prawie do 200 później lekko dochodzi, ale nie wyprzedza, 250 więcej nie cisnąłem bo za mocny podmuch boczny był....
A teraz najciekawsze info dla posiadaczy tego silnika, kazałem Mirkowi ściszyć tą puszkę udającą dźwięk silnika i co się okazało :?: :?: :?:
Ten silnik nie ma tego :!: :!: :!: :!: :!:
Występuje to tylko w 2.0TSI w 1.8tsi tego nie montują w moim tego nie ma tylko czysty dźwięk silnika i wydechu :D
A teraz proszę ekspertów o wypowiedz i komentarze :-D

Obrazek
Zobacz Profil
83Dario
Sport
Sport
 
Posty: 619
Dołączył(a): 22 lutego 2012, 15:45
Lokalizacja: WLKP
Auto: FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Reklama

Re: 1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Postprzez KAI » 18 kwietnia 2015, 12:19

Ekspertem nie jestem, ale wykres i sam wynik mi się bardzo podoba.
Moment ładnie rośnie i płasko się ciągnie.

Nie rozumiem tylko o co chodzi z tą odcinką przy 5694 obr. w pierwotnym wykresie. Co tak szybko?
KAI
Zobacz Profil
KAI
Sport
Sport
 
Posty: 933
Dołączył(a): 10 maja 2014, 16:08
Lokalizacja: Krk
Auto: SEAT LEON ST FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: 1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Postprzez old_school_baby » 21 kwietnia 2015, 07:15

skoro nie masz wzmacniacza dźwięku to nie masz różnicy jak włączysz na sport? bo u mnie jest głośniej i lepiej słychać silnik (zwłaszcza w okolicach 4k obr/min)
i czy to jest na 100% - sprawdzane w podszybiu - czy po prostu nie znalazł tego w kompie?
Zobacz Profil
old_school_baby
Signo
Signo
 
Posty: 189
Dołączył(a): 16 stycznia 2015, 17:42
Auto: Leon 3 FR ST
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: 1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Postprzez 83Dario » 21 kwietnia 2015, 08:01

Nie znalazł tego w kompie(bo nie mógł wyciszyć bo brak urządzenia) i na necie sprawdził, że ta jednostka tego nie posiada, powiem ci, że na ECO jest ciszej niż na Sporcie jak się wkręca w obroty wg mojego odczucia ale i tak fajnie brzmi silnik i wydech jak wchodzi na obroty mogło by być lekko głośniej ale i tak jest spoko.
Zobacz Profil
83Dario
Sport
Sport
 
Posty: 619
Dołączył(a): 22 lutego 2012, 15:45
Lokalizacja: WLKP
Auto: FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: 1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Postprzez Zix » 21 kwietnia 2015, 09:20

Przede wszystkim gratuluję osiągów, bardzo dobrze to wygląda. Ja niestety Jeszcze 3 lata poczekam...

Jechałem 1.8 tsi FR i na bank miał to dziadostwo. Jak jest zmiana dźwięku pomiędzy trybami to masz to na bank, bo z czego by ona niby miała wynikać?
W niektórych 1.8 urządzenie to nie było aktywowane w fabryce, czytałem kiedyś na seatcupra.net
Sprawdź jeszcze "ręcznie" może. ;)
http://www.seatcupra.net/forums/showthr ... 351&page=2

-- 21 kwietnia 2015, 09:20 --

old_school_baby napisał(a): lepiej słychać silnik
lepiej słychać imitację brzmienia silnika. :)
Leon ST FR TDI 184 DSG viewtopic.php?f=91&t=45699
Obrazek
Zobacz Profil
Zix
Sport
Sport
 
Posty: 579
Dołączył(a): 26 marca 2014, 19:28
Lokalizacja: Silesia
Auto: Leon ST FR 184
Silnik: turbo diesel inny

Re: 1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Postprzez kapishon » 21 kwietnia 2015, 13:48

na 95 czy 98 strojone ?
VW T-ROC R 2.0 TSI DNFC 2022r.
VW Touran Highline Manual 1.5 TSI DXDB 2023r.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kapishon
Signo
Signo
 
Posty: 133
Dołączył(a): 10 lipca 2014, 14:26
Lokalizacja: Rzeszów
Region: podkarpackie
Auto: VW T-ROC R
Silnik: inny

Re: 1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Postprzez 83Dario » 21 kwietnia 2015, 14:03

tylko na 98 stroją te boxy i na takim paliwie tylko Mirek zalecał jeździć na tych silnikach!
ZIX nie mam tego ustroństwa, jeszcze w weekend sprawdzę, ale nie mam nic pod maską i nic mi nie buczy i nie udaje dźwięku silnika.
Zobacz Profil
83Dario
Sport
Sport
 
Posty: 619
Dołączył(a): 22 lutego 2012, 15:45
Lokalizacja: WLKP
Auto: FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: 1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Postprzez noktoto » 21 kwietnia 2015, 14:43

83Dario napisał(a):na takim paliwie tylko Mirek zalecał jeździć na tych silnikach!

Dotyczy wszystkich EA888? Nawet tych bez modów i seryjnie do 95 przystosowanych?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: 1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Postprzez 83Dario » 21 kwietnia 2015, 16:13

Tak mi powiedziano w ecuprojekt nawet bez modow powinny być tankowane 98
Zobacz Profil
83Dario
Sport
Sport
 
Posty: 619
Dołączył(a): 22 lutego 2012, 15:45
Lokalizacja: WLKP
Auto: FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: 1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Postprzez tatian » 21 kwietnia 2015, 16:29

Tak a w aso VW do 1.8 TSI mówią, że spokojnie można tankować 95. Póki co jeżdżę na V Power Racing, 95 też w sumie tankowałem i szczerze powiedziawszy nie widzę różnicy. A czy jest w spalaniu jeszcze nie wiem.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Postprzez Raynold » 16 maja 2015, 21:05

tatian napisał(a):Tak a w aso VW do 1.8 TSI mówią, że spokojnie można tankować 95. Póki co jeżdżę na V Power Racing, 95 też w sumie tankowałem i szczerze powiedziawszy nie widzę różnicy. A czy jest w spalaniu jeszcze nie wiem.


VW (nie aso) silnik stroi pod Pb95, patrzcie na etykietki na wlewie do paliwa.
Oczywiście jeździłem na serii na 95 i 98 i z pkt widzenia kierowcy różnica niezauważalna (kierowca w mniejszym stopniu odczuwa przeciążenia niż pasażer).

Kluczowa jest inna kwestia, gdy silnik zostaje przestrojony na Pb98 (więcej paliwa w mieszance), co przy mniejszej liczbie oktanowej grozi spalaniem stukowym. Przynajmniej w teorii. W praktyce nie zauważyłem.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Raynold
Sport
Sport
 
Posty: 273
Dołączył(a): 17 czerwca 2014, 18:55
Auto: Leon FR DSG
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: 1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Postprzez KAI » 6 czerwca 2015, 22:34

Ja w praktyce zauważyłem (inne auto z chipem). Strojone pod 98 i jak zatankowałem gdzieś w Polsce gorsze paliwo (chociaż z etykietą 98) albo po prostu 95 i mocno przycisnąłem to silnik wchodził w tryb awaryjny = spadek mocy + kontrolka check engine.
KAI
Zobacz Profil
KAI
Sport
Sport
 
Posty: 933
Dołączył(a): 10 maja 2014, 16:08
Lokalizacja: Krk
Auto: SEAT LEON ST FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: 1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Postprzez SDeba » 24 czerwca 2015, 09:11

KAI, to typowa bolączka aut po chiptuningu od wieeeelu tunerów z PL. Wszyscy próbują robić jak najwięcej kucy na wykresie, nie patrząc na bezpieczeństwo, zapas fabryczny etc. - potem są takie kwiatki. Dobry chip nie powinien powodować Check Engine, zły powoduje, bo jest przestrojone auto, żeby móc się wykresem chwalić wśród znajomych ;)
Zobacz Profil
SDeba
Stella +
Stella +
 
Posty: 85
Dołączył(a): 21 lutego 2014, 16:44
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna turbo inny

Re: 1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Postprzez KAI » 24 czerwca 2015, 16:42

Ja mojego tunera podejrzewam, że dolał jeszcze dla kurażu Millers Oils Petrol Power ECOMAX 500ml.
Bo potem takie mi dał zalecenie... które zresztą nie do końca pomagało.
KAI
Zobacz Profil
KAI
Sport
Sport
 
Posty: 933
Dołączył(a): 10 maja 2014, 16:08
Lokalizacja: Krk
Auto: SEAT LEON ST FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: 1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Postprzez caligator » 24 czerwca 2015, 17:49

Jak tankuje nitro+ na shellu ktory ma 95 oktabow to tez to dolewam...

Wysłane z iPhone 7 Prototype build218
BYŁ: Cupra MY08 360HP/450Nm
JEST: Skoda Octavia RS MY17 230HP/350Nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
caligator
Sport
Sport
 
Posty: 911
Dołączył(a): 26 stycznia 2013, 16:30
Lokalizacja: Dolnyslask
Auto: BWJ 2.0
Silnik: BWJ 2.0

Re: 1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Postprzez KAI » 24 czerwca 2015, 19:11

Ja uważam, że dodatek jest spoko tylko jeżeli stroił na tym to dostałem piękny wykres i mały problem...
KAI
Zobacz Profil
KAI
Sport
Sport
 
Posty: 933
Dołączył(a): 10 maja 2014, 16:08
Lokalizacja: Krk
Auto: SEAT LEON ST FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: 1.8TSI EA888+box szybsze niż seria 2.0TSI BWJ

Postprzez Raynold » 24 czerwca 2015, 19:19

Póki co zalałem troszke zmodyfikowane 1.8TSI 95, gra i buczy. Mnie interesują dwie opcje w samochodzie:
- max. oszczędna jazda bez zasniecia (w sensie znudzenia), przydaja sie tu bajery jak aktywny tempomat
- jazda dynamiczna pt. zawijanie asfaltu nie tylko na biegu nr 1
Najlepiej na jednym silniku ;) Dopóki nie mówimy o wyscigach na torze, IMHO da się dojść do kompromisu.

Jako że generowanie map jest sprawą dość indywidualną, IMO dalsza dyskusja do niczego nie doprowadzi. Jeden tuner zrobi to lepiej, inny gorzej a jeszcze inny inaczej.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Raynold
Sport
Sport
 
Posty: 273
Dołączył(a): 17 czerwca 2014, 18:55
Auto: Leon FR DSG
Silnik: benzyna 1.8 turbo


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości