Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez pampi » 10 maja 2015, 22:01

klauspolo ale hamowaleś auto robione u konkurencji ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Reklama

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Szary93 » 10 maja 2015, 22:10

Na dodatek dodam że kiedy auto było jeszcze na mapie Witka sprawdzałem je z Cuprą R którą kolega kupił w Niemczech według sprzedającego auto ma 310 km lecz ma zrobiony dolot APR cały wydech i soft. Więc powinien mieć około 340-350km. Kiedy mierzyliśmy auta jechały równo, w ten czwartek kolega zjeżdża z Niemiec i sprawdzę jaka będzie różnica w mocy, na dodatek kolega obiecał że podjedzie na hamownie do Bielska żeby sprawdzić moc. Wtedy będzie wszystko jasne...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez klauspolo » 10 maja 2015, 22:43

No nie, robione w CS
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez GruchaARL » 11 maja 2015, 11:11

Szary93 ;) ja wszystko rozumiem i cel twojego nowego softa. Rozumiem i koniec kropka. Ale skoro twierdzisz ze hamownia firmy dp polska zawyza to zapraszam do mnie na pomiar darmowy ;). Bez urazy ja tutaj nie sxukam problemu tylko jak sam pamietasz nasza rozmowr ns pw w chwili kiedy rozpoczales temat, zaproponowalem juz wtedy darmowy pomiar u mnie. Ponawiam propozycje

wykresy z hamowni w tym temacie mnie nie interesuja. W bielsku jest takie cisnienie ze norma zawsze tam duzo dodaje. Ciekaw jestem ile moj samochod by mial przy cisnieniu 965 ;)

wiecie co, najwazniejsze ze klient zadowolony i to sie liczy. Szkoda tylko ze sprawa przedstawiona jest w takim swietle ze ktos oszukuje i ze oszukuje hamownia dp ;). Co nie jest prawda.

Pozdrawiam
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Szary93 » 11 maja 2015, 13:41

GruchaARL, jeśli chodzi o ciśnienie to przecież na drugim wykresie czyli 360/435 jest prawie takie same. Tak jak pisałem sprawdzę auto jakoś przed weekendem lub w weekend z Cuprą R kolegi i będzie wszystko jasne który wykres jest wiarygodny.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez PatTDI » 11 maja 2015, 17:56

Bartek nie rozumiem czego się doszukujesz. Klient przyjechał jakiś czas temu na pomiar który wykonałem. Pytał czy można zrobić program pod 98 oktan bo nie chce jeździć na 100. Powiedziałem (widząc po logach) że mogę zrobić podobną moc na 98 oktan ale w normalnej kwocie ponieważ nie uznaje poprawek po innych firmach. Po kilku miesiącach umówiliśmy się i wystroiłem samochód. OT cała historia. Pytasz czemu ma służyć ten wątek?? To wątek o Leonie Cupra R Szarego. Ma chyba prawo do pokazania co ostatnio zrobił z samochodem nie??
Co do hamowni bo widzę tutaj jakieś aluzje. Akurat tak się składa że Bielsko-Biała (miasto w którym mieszkam) jest położone ok 360m.n.p i ciśnienie atmosferyczne w naszym regionie jest niższe niż w bardziej odsuniętych na północ miejscowościach. Przez to ciężej jest uzyskać moc a nie łatwiej wiesz..... w sumie możesz nie wiedzieć.
Odpowiadając na pytanie że w CompSporcie nie można być przy pomiarach na hamowni. Tak, ze względu na małe pomieszczenie i względy bezpieczeństwa NIE MOŻNA BYĆ PRZY POMIARACH. Klient siedzi sobie w biurze na sofie. Jeżeli ktoś ma z tym problem to nic na to nie poradzę.
Nikt nigdzie nie napisał że hamownie DP zawyżają czy zaniżają.
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez grzybek » 11 maja 2015, 19:48

czyli osiagnieta moc na 98ok jest juz dosc mocnym programem niz poprzedni na 100ok ktory mial jeszcze zapas dobrze rozumiem?
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez PatTDI » 11 maja 2015, 20:11

Mój soft w nie jest mocny. Poprostu wystrojony setup. Każdy tuner ma jakieś swoje sztuczki i wie czy coś zrobi czy nie. w tym wypadku byłem w stanie określić po logach co mogę zrobić. Co do softu który był w samochodzie to nie jestem w stanie nic powiedzieć bo nie mam w zwyczaju zaglądania do czyjejś pracy.
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Szary93 » 12 maja 2015, 21:49

Dziś testowałem auto z Golfem R 7 380KM/500 NM u mnie na pokładzie jedna osoba u niego tylko kierowca.

Mniej więcej wyglądało to tak od 60km/h na 2 biegu ruszamy po trzecim klaksonie, od razu uciekam i na końcu 3 biegu przy 150 km/h jestem gdzieś 2/3 długości auta przed nim. Na 4 biegu już tak nie odchodzę najbardziej na 2-3 przy dobrej trakcji.

Jestem zaskoczony wynikiem, wiem że to 4x4 ale i tak miałem 1 pasażera ważącego koło 70 km + audio.


W czwartek/piątek jadę z białą cuprą R która jest już umówiona w Bielsku na hamownie, przypomnę na poprzednim sofcie jechałem z nią praktycznie równo....
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Klikoś » 13 maja 2015, 10:32

Zasadnicze pytanie golf dsg czy manual?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Szary93 » 13 maja 2015, 14:10

DSG

-- 13 maja 2015, o 15:10 --

Filmik z wczoraj, tu akurat 2 os w golfie, po przesiadce było tak samo

https://www.youtube.com/watch?v=9nO1FzF ... e=youtu.be
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez GruchaARL » 13 maja 2015, 16:28

PatTDI napisał(a):Przez to ciężej jest uzyskać moc a nie łatwiej wiesz..... w sumie możesz nie wiedzieć.


A czy myślisz Patryk, że ja nie wiem. Wiem doskonale i ty tez już raczej powinieneś to wiedzieć.

Patryk doszukuje się w tym temacie tego, że temat idealnie wskazuje negatywnie na hamownię DP. Zaraz będzie, że hamownia zawyża u Witka. Jak u Witka zawyża to zawyża w całej Polsce, łącznie z moją ;). Dlatego bronię tej sprawy ponieważ też obaj doskonale wiemy że i na MAHA i na DP można zrobić kilka sztuczek żeby moc wyszła większa ;). Ale nie wiem czy ty to wiesz w sumie dziwne jakbyś nie wiedział ;)

Co do samochodu i przeprowadzonej modyfikacji, Patryk wyraźnie mam wykres przed i po i widzę różnicę ;) :brawo: szacunek
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez sagon » 16 maja 2015, 19:45

GruchaARL napisał(a):obaj doskonale wiemy że i na MAHA i na DP można zrobić kilka sztuczek żeby moc wyszła większa


Tyle tylko,że owe sztuczki na maha wyłapie każdy,kto czyta legendę.W przypadku dp nie jest to już tak proste,bo ingeruje się w ustawienia hamowni,czego gołym okiem nie wyłapiesz.
Są tacy posiadacze dp,którzy poza dwoma kreskami nie pokazują niczego więcej.Co do hamowni z Mineralnej,to nie jest to pierwszy taki przypadek...renomę trzeba trzymać,...za wszelką cenę.

GruchaARL napisał(a):Patryk doszukuje się w tym temacie tego, że temat idealnie wskazuje negatywnie na hamownię DP


Przy maha wypadają one,jak moja trójka przy twoim mk6,więc nie widzę w tym niczego dziwnego,tym bardziej,że zaliczyły kolejną wpadę.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez GruchaARL » 17 maja 2015, 14:03

sagon napisał(a):Przy maha wypadają one,jak moja trójka przy twoim mk6,więc nie widzę w tym niczego dziwnego,tym bardziej,że zaliczyły kolejną wpadę.


Z tym że sagonku twoja wiedza jest forumowa i internetowa. A nie praktyczna :) Jeżeli ktoś kogoś oszukuje, a tutaj klienta, to oszukuje sam siebie. Samochód prawidłowo wyhamowany na jednej i drugiej hamowni ma znikome różnice. Ja wielokrotnie sprawdzałem auta na Maha w Gliwicach, zdarzało się również u Mastersa i sory ale jakoś nie widziałem różnic większych jak 3 KM i 5NM
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez sagon » 21 maja 2015, 20:34

GruchaARL napisał(a):Z tym że sagonku twoja wiedza jest forumowa i internetowa. A nie praktyczna


Masz przykład takiej wiedzy kilka postów wyżej.To nie jest niestety pierwszy taki przypadek,gdzie to osławiona hamownia z Mineralnej zawyża dość znacznie wyniki w porównaniu do innych tego typu rolek.
Mnie osobiście frega,jakie kreski rysuje dp u Rogala,od dawien dawna wyniki z tej hamowni traaktuję,jako z d..y wzięte.Jedynie maha pokazuje wiarygodne wyniki,o ile ktoś nie postanowi zakombinować przy stacji diagnostycznej,ale to na szczęście widać gołym okiem.
Na dp jest za dużo możliwości ingerencji w ustawienia(wiedza internetowa),co czyni ten sprzęt mało wiarygodnym,niestety.Ale,jaka cena,taki towar :wink: .
Pokazywałem ci kiedyś wynik z dp z ecuperforamnce,ze stratami znacznie powyżej normy dla danego rodzaju napędu,co skutkowało mocą zawyżoną od dobre 15 koni.Wniosek?
Dla chcącego,nic trudnego.
Nie wrzucam wszystkich do jednego worka,żeby uściślić.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Szary93 » 21 maja 2015, 20:48

sagon napisał(a):Jedynie maha pokazuje wiarygodne wyniki



Też jestem tego zdania, moja wcześniejsza cupra na maha pokazała 332/435, kiedy wsiadałem do nowej cupry r wyhamowanej na Mineralnej na 382/482 spodziewałem się dużej różnicy w mocy a nie czułem różnicy a raczej w prost przeciwnie, wcześniejsze auto wydawało się szybsze.... Dla tego teraz ufam tylko MAHA :-D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez michallubon » 26 maja 2015, 09:05

Filmik z wczoraj, tu akurat 2 os w golfie, po przesiadce było tak samo

https://www.youtube.com/watch?v=9nO1FzF ... e=youtu.be


Komentarz na filmie chyba jasno podsumowuje różnice :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
michallubon
Sport
Sport
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17 kwietnia 2013, 16:43
Lokalizacja: Krk
Auto: Leon II
Silnik: BXE 1.9

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez garwen1 » 28 czerwca 2015, 22:44

Masz racie ten komentarz mówi Wszystko :mrgreen: !
PS. Jak to fajnie powiedział kiedyś jeden z chłopaków z CS ich koni jest mniej ale sa SZYBSZE :!:
Łukasz
Srebrny ASV
było 141KM/313Nm
Jest 171KM 370Nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
garwen1
Stella +
Stella +
 
Posty: 87
Dołączył(a): 21 marca 2010, 13:06
Lokalizacja: Kraków NH
Auto: Leon
Silnik: ASV 1.9

Poprzednia strona

Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron