Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

VW GOLF 4 1.9TDI AXR modyfikowany KINGSOFT 215KM 390NM

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

VW GOLF 4 1.9TDI AXR modyfikowany KINGSOFT 215KM 390NM

Postprzez GruchaARL » 4 września 2015, 19:10

MODEL AUTA: VW GOLF 4
RODZAJ SILNIKA: 1.9TDI AXR
MODYFIKACJA SILNIKA: Sprzęgło ze sztywnym kołem zamachowym G60, Turbo GTB2056, FMIC BARTPOL MOTORSPORT, MAP 051C, DP 2,5' by BARTPOL, Turbo przygotowane przez FEDIRA z TUNEUP, seryjne pompowtryskiwacze!!!!!
MOC: 215KM 390NM
RODZAJ HAMOWNI: DP
STROJENIE: Kingsoft
https://www.facebook.com/BartpolTuning/ ... to_comment
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Reklama

Re: VW GOLF 4 1.9TDI AXR modyfikowany KINGSOFT 215KM 390NM

Postprzez damianos89 » 4 września 2015, 19:39

Seryjne pompowtryskiwacze? Ja mam w swoim Leonie AXR turbo GTB17 i pompowtryskiwacze ponoć w bardzo dobrym stanie, a niby max na takich to 180 KM?
Leon Torro 2006
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
damianos89
Sport
Sport
 
Posty: 350
Dołączył(a): 13 listopada 2009, 17:03
Lokalizacja: Białystok
Auto: Leon 1M 2006 AXR+
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: VW GOLF 4 1.9TDI AXR modyfikowany KINGSOFT 215KM 390NM

Postprzez GruchaARL » 5 września 2015, 07:39

To patrz wykres wyzej ;)
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: VW GOLF 4 1.9TDI AXR modyfikowany KINGSOFT 215KM 390NM

Postprzez sagon » 6 września 2015, 14:30

damianos89 napisał(a):turbo GTB17 i pompowtryskiwacze ponoć w bardzo dobrym stanie, a niby max na takich to 180 KM?


Bo teraz moc krzesze się z powietrza,im większe turbo,tym wyższa moc :wink: .
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: VW GOLF 4 1.9TDI AXR modyfikowany KINGSOFT 215KM 390NM

Postprzez GruchaARL » 6 września 2015, 17:17

Sagon wysil sie w koncu i napisz cos madrego ;)
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: VW GOLF 4 1.9TDI AXR modyfikowany KINGSOFT 215KM 390NM

Postprzez sagon » 6 września 2015, 18:45

Nie wymagaj zbyt wiele bez kompletów logów,których nigdy nie zobaczymy.Nie jest przecież tajemnicą,że w obecnej dobie cziptjuningu moc ewidentnie krzesze się z powietrza.
Najbardziej badziewny układ paliwowy+ duże turbo dają nadzwyczajne wyniki.Nawet nie napisze,że wynik cuś ponad normatywny,bo obecnie nic już nie jest w stanie mnie zaskoczyć,ale to kompletnie nic.
Ciekawy jestem,ile byś z takiego zestawienia na gt2056 wykrzesał 5 lat temu.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: VW GOLF 4 1.9TDI AXR modyfikowany KINGSOFT 215KM 390NM

Postprzez GruchaARL » 6 września 2015, 18:53

Sagon. Ten samochod i te pompki daly na tyle paliwa ze wiem ze ta moc jest realna . Kolega ma jeszcze sprawdzic jakie pompki siedza dokladnie pid pokrywa. Ale z ustawien w sofcie ktory wczesniej robil goodhope nie bylo nic podejrzanego co mialoby swiadczyc o jakims bonusie.

Sam wiesz ze moc to odpowiednia dawka i cisnienie wiec po co zaczynasz jakies chore akcje.

Samochod ten nas zadziwil. Jest to zdrowy egzemplarz. W innym wypadku nie wklejslbym wykresu bo mi sie przestaje chciec prezentowac wyniki prac na forum. Mam od tego moj funpage. Ale z uwagi na wynik ktory uzyskalusmy uwazam ze warto bylo pokazac efekt pracy.

Pozdrawiam
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: VW GOLF 4 1.9TDI AXR modyfikowany KINGSOFT 215KM 390NM

Postprzez sagon » 12 września 2015, 18:01

Fora pełne są takich zadziwiających wyników,ostatnimi czasy.Szkoda,że kilka lat temu nikt nie robił tak zadziwiających wyników wtedy,kiedy te auta były naprawdę zdrowe.
Jak pisałem,mnie już nic nie jest w stanie zadziwić.Gratuluję wam takiego egzemplarza,który to już z kolei?
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: VW GOLF 4 1.9TDI AXR modyfikowany KINGSOFT 215KM 390NM

Postprzez Jarol » 28 września 2015, 08:30

GruchaARL zapodaj loga kanału 01 i będzie widać jaka dawka jest wtryskiwana i jaki czas wtrysku.
Wtedy rozwiejesz wszelkie wątpliwości.

Na 215 koni to musisz wtryskiwać około 75mg paliwa przy 4tys obr. a czas wtrysku przy tak małych pompkach to około 40 stopni.
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: VW GOLF 4 1.9TDI AXR modyfikowany KINGSOFT 215KM 390NM

Postprzez GruchaARL » 28 września 2015, 19:41

Jarol napisał(a):GruchaARL zapodaj loga kanału 01 i będzie widać jaka dawka jest wtryskiwana i jaki czas wtrysku.
Wtedy rozwiejesz wszelkie wątpliwości.

Na 215 koni to musisz wtryskiwać około 75mg paliwa przy 4tys obr. a czas wtrysku przy tak małych pompkach to około 40 stopni.


Nie pamiętam dawki paliwa dokładnie. Wiem,że czas wtrysku był około 37 przy 4 tyś.Ale o szczegóły by trzeba było pytać Łukasza :wink:
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości