Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Toledo ASV by Diagtronik

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez Roland » 3 kwietnia 2006, 21:04

Pierwszy program jest zdecydowanie najfajniejszy :twisted:

Obrazek
Zobacz Profil
Roland
Signo
Signo
 
Posty: 112
Dołączył(a): 17 września 2005, 21:12
Lokalizacja: W-wa
Auto: na eF + Czarna Żmija

Reklama

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez Marcin_TDI » 3 kwietnia 2006, 21:46

troszke nie za duzo tych Nm ?? nic sie nie dzieje z autem ?? wykres ladny ale mam watpliwosci czy bezpieczny dla autka. ale i tak gratuluje mod'a. wkoncu sie zdecydowales :brawo: :brawo: i wkoncu na ktorym jezdzisz teraz, na MOD33 ??
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez Roland » 3 kwietnia 2006, 21:50

marcinl00 no niestety nie MOD33 :) bo był nadal zbyt hardcorowy :-)

Tora trochę się namęczył - Toledziak twardy był i z Nm nie chciał za bardzo zejść - ale w końcu się poddał :-) i zostało coś takiego:

Obrazek

na razie trudno powiedzieć co i jak bo za mało kilometrów zrobiłem :-) ale mam nadzieję, że sprzęgło wytrzyma
Zobacz Profil
Roland
Signo
Signo
 
Posty: 112
Dołączył(a): 17 września 2005, 21:12
Lokalizacja: W-wa
Auto: na eF + Czarna Żmija

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez Marcin_TDI » 3 kwietnia 2006, 21:54

to jest identyczny programik jak moj poprzedni. 141HP i 352Nm przy 2kprm. nie drzy Ci kolo zamachowe jak mu przycisniesz ??
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez Roland » 3 kwietnia 2006, 21:56

na razie nic takiego nie wyczułem - ale też nie cisnąłem autka za bardzo :oops:

pojeżdżę parę dni to dam znać co i jak :)
Zobacz Profil
Roland
Signo
Signo
 
Posty: 112
Dołączył(a): 17 września 2005, 21:12
Lokalizacja: W-wa
Auto: na eF + Czarna Żmija

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez Marcin_TDI » 3 kwietnia 2006, 21:58

Impreza to to nie jest ale pewnie banan jest :-D gratuluje jeszcze raz :brawo: :brawo:
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez Patee » 3 kwietnia 2006, 22:07

to tylko chips czy cos jeszcze robione?
E-46 330xd Touring
E-36 328i Cabrio
Yamaha Raptor 350
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Patee
Sport
Sport
 
Posty: 689
Dołączył(a): 6 września 2004, 13:17
Lokalizacja: Bialystok
Auto: bimmers

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez Streat » 3 kwietnia 2006, 22:36

Smigac pewnie bardzo fajnie smiga :-D

Ale tego momentu imho nadal jest za duzo :roll:
U mnie powyzej 320 Nm bylo lekko odczuwalne drzenie - moze nie na kierownicy ale cos drazlo..
Leon ASV TS look powered by UNITRONIC ;-) Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Streat
Cupra
Cupra
 
Posty: 2206
Dołączył(a): 11 maja 2005, 14:33
Lokalizacja: WZ
Auto: Leon 1.9 TDi+

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez dave » 4 kwietnia 2006, 06:48

nie no ku..wa jade na poprawke hahaha :wink: fajnie to musi latac :brawo:
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3300
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
Silnik: CJXA 2.0

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez Roland » 4 kwietnia 2006, 08:01

marcinl00 no do Imprezy to jeszcze daaaaleko (szczególnie pod względem trakcji) ale fakt, że jest lepiej niż było :-)

Patee tylko program - nic innego nie było dłubane.

Streat Nie wiem czy to jakaś autosugestia czy coś bo wszyscy mówią o drżeniu ale jedyne co to mam wrażenie, że na wolnych obrotach coś tak z lekka inaczej chodzi (coś w stylu drgania - szczególnie przy wciśniętym sprzęgle). Tyle, że u Was to raczej chodzi o drżenie w trakcie jazdy ?? czy właśnie na postoju ?
Bo w trakcie jazdy nic takiego nie zauważyłem (fakt, że zgodnie z zaleceniami na razie nie cisnę za bardzo auta ale parę razy był pełny but i obyło się bez niespodzianek)

dave jest lepiej - i na razie tyle musi styknąć. Obawiam się jednak, że pójdzie lekka korekta w dół ale to jeszcze zobaczę.
Zobacz Profil
Roland
Signo
Signo
 
Posty: 112
Dołączył(a): 17 września 2005, 21:12
Lokalizacja: W-wa
Auto: na eF + Czarna Żmija

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez Streat » 4 kwietnia 2006, 10:34

Roland, na postoju to potrafi mi pohalasowac, ale ze wzgledu na to ze zaslepilem egr - to nie drzy tylko tak ciutenke potrafi buczec :wink:

U mnie cos tam drzalo i to drzenie przechodzilo w podloge - pojawialo sie w okolicach 2000 tys/obr w momencie gdy dawalem buta w podologe (podczas jazdy oczywiscie).

Jak nic takiego nie zaobserwowales to pozostaje sie tylko cieszyc ze tak samochod smiga :brawo:
Leon ASV TS look powered by UNITRONIC ;-) Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Streat
Cupra
Cupra
 
Posty: 2206
Dołączył(a): 11 maja 2005, 14:33
Lokalizacja: WZ
Auto: Leon 1.9 TDi+

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez slg » 4 kwietnia 2006, 11:53

duzo za duzo tych niutków , szczególnie w przedziale 1500-2000tys (morderstwo nie tylko dla sprzęgła , ale i dla całego układu korobo-tłokowego) , nie wpominam juz o niskim cisnieniu oleju przy tych oborotach , proponuje jezdzić z głową , i gaz do dechy wciskac tylko gdy na obrotomierzu wskazówka przekroczy 2500obr.
Zobacz Profil
slg
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 10 lutego 2005, 11:24
Lokalizacja: Lublin
Auto: IBIZA ASV

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez Tonny S » 4 kwietnia 2006, 13:42

A ja radze pojechac na maha sprawdzic faktyczny przebieg Nm i wtedy mozemy dyskutowac.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez Patee » 4 kwietnia 2006, 13:49

no wlasnie cos jakos dla mnie te wartosci Nm jakos optymistyczne

dlatego pytalem czy tylko chips
E-46 330xd Touring
E-36 328i Cabrio
Yamaha Raptor 350
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Patee
Sport
Sport
 
Posty: 689
Dołączył(a): 6 września 2004, 13:17
Lokalizacja: Bialystok
Auto: bimmers

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez slg » 4 kwietnia 2006, 13:50

Tonny , oczywiscie masz racje , ale z własnego doswiadczenia wiem ze na maha wyjdzie 10-15nm mniej i około 300obrotów wyżej.A to sprawy za bardzo nie załatwi , ja jestem pewien ze silnik w tym leonie przy pełnym bucie z 1500obr na 5 biegu , drga jak starej babie zęby :)
Zobacz Profil
slg
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 10 lutego 2005, 11:24
Lokalizacja: Lublin
Auto: IBIZA ASV

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez Roland » 4 kwietnia 2006, 14:06

slg napisał(a): jestem pewien ze silnik w tym leonie przy pełnym bucie z 1500obr na 5 biegu , drga jak starej babie zęby :)


No właśnie a'propo drgań - jestem niemalże pewny, że przed softem autko na wolnych obrotach chodziło zdecydowanie równiej. Teraz (niestety) drgania są odczuwalne na kierownicy (minimalnie ale są) a i cały silnik jak się na niego spojrzy wpada w spore wibracje :-( (cały czas mowa o biegu jałowym bez gazowania).

Czy wiązać to z softem i koniecznością jakieś korekty czy może tak ma być i się tym nie przejmować ??
Zobacz Profil
Roland
Signo
Signo
 
Posty: 112
Dołączył(a): 17 września 2005, 21:12
Lokalizacja: W-wa
Auto: na eF + Czarna Żmija

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez slg » 4 kwietnia 2006, 14:13

Roland , drgania o których ja pisałem nie występują na wolnych obrotach , generalnie w programie zaden tuner nic nie robi w tych partiach rpm , wiec nie wiązałbym tego z programem (sprawdz statyczny kąt wtrysku , stabilnosc napiecia nastawnika na wolnych) , w najgorszym wypadku takie drgania powoduje dwumasowe koło zamachowe , a psuje sie ono własnie od wysokiego momentu dostępnego bardzo nisko.
Zobacz Profil
slg
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 10 lutego 2005, 11:24
Lokalizacja: Lublin
Auto: IBIZA ASV

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez Roland » 4 kwietnia 2006, 14:38

slq - no właśnie obawiam się że to dwumasówka :-( ale raczej nie przez program bo chyba 4 pomiary raczej by jej nie dobiły?
Soft zrobiony wczoraj i na razie nie butowałem autka (a w szczególności z niskich obrotów).
Zobacz Profil
Roland
Signo
Signo
 
Posty: 112
Dołączył(a): 17 września 2005, 21:12
Lokalizacja: W-wa
Auto: na eF + Czarna Żmija

Re: Toledo ASV by Diagtronik

Postprzez Tonny S » 4 kwietnia 2006, 15:32

Roland, mozliwe, ze masz wywalone poduchy pod silnikiem.

slg, jesli bylo by tak jak mowisz to wystarczylo by przesunac jeszcze jakies 200 obr w prawo wykres i bylo by ok, pokusil bym sie tez by zjechac z Nm do 320 i max ok 2500 obr - mowa o maha.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość