Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGSOFT

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGSOFT

Postprzez GruchaARL » 15 czerwca 2013, 14:51

MODEL AUTA: Seat Altea
RODZAJ SILNIKA: Diesel, 2.0TDI BKD 140km
MODYFIKACJA SILNIKA: Turbo BMN + program
MOC: 210KM 425NM
RODZAJ HAMOWNI: DP BARTPOL
TUNER: KingSoft
https://www.facebook.com/BartpolTuning#!/photo.php?fbid=207552742731768&set=a.128017880685255.28061.128010297352680&type=1&theater
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Reklama

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

Postprzez kobzyr » 15 czerwca 2013, 15:56

hm... turbo z BMN a wstaje trochę słabej niż w serii, no chyba że klient tak chciał.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kobzyr
TopSport
TopSport
 
Posty: 1162
Dołączył(a): 3 lipca 2011, 18:33
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

Postprzez pampi » 15 czerwca 2013, 17:24

Ciekawe jakby z moją na GTB pojechała...ale cieszy mnie kolejny porobiony autobus :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

Postprzez olszu » 15 czerwca 2013, 18:03

OJ, niejednego zadziwi na drodze :brawo:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
olszu
Sport
Sport
 
Posty: 689
Dołączył(a): 7 stycznia 2009, 16:20
Lokalizacja: WN
Auto: 120d
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

Postprzez GruchaARL » 16 czerwca 2013, 05:52

kobzyr napisał(a):hm... turbo z BMN a wstaje trochę słabej niż w serii, no chyba że klient tak chciał.


Tu sam się dziwie, bo na drodze kładziesz nogę na gaz od dołu i auto się oddala :). dlatego nicz tym nie robiliśmy, bedzie bezpieczniej dla dwumasu bo NM i tak duzo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

Postprzez grzybek » 17 czerwca 2013, 08:44

...w koncu autobusy zaczynaja jezdzic po kraju a nie tylko Lemony 1P :-P

:brawo: za wynik :brawo:
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

Postprzez frodo1976 » 8 sierpnia 2016, 15:31

U mnie 198 KM i 430 Nm ale ...... jak zwykle jest jakieś ale robili to w vtech Kraków i totalnie zebrali sprawę. Wrzucili gotowca. Wszystko wyszło gdy autko zaczęło czasami mocno dymić. Robione razem z usunięciem Dpf.
Zobacz Profil
frodo1976
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2 sierpnia 2016, 16:05
Auto: seat altea xl
Silnik: BMN 2.0

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

Postprzez sagon » 22 sierpnia 2016, 19:35

GruchaARL napisał(a):Tu sam się dziwie, bo na drodze kładziesz nogę na gaz od dołu i auto się oddala .


Biorąc pod uwagę fakt,że twoja hamownia sporo zawyża niutona(prawie o 40 w porównaniu z mahą,czyli 412 maha vs 448 twój dp :brawo: ),to faktycznie z taką masą musi toto niemal latać.
Zapytam ...skrzydła ma :aniol: ?

Podejrzewam,że nie wypaliła regeneracja turbiny,więc trzeba było puścić zasłonę dymną w postaci "oddalania się auta na drodze".
Jak nie wypali,to zawsze też można się tłumaczyć troską o dwumasę.Ode mnie gratki nie za wynika,lecz za spryt.
W polityce zrobiłbyś karierę.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

Postprzez GruchaARL » 22 sierpnia 2016, 22:24

sagon napisał(a):
GruchaARL napisał(a):Tu sam się dziwie, bo na drodze kładziesz nogę na gaz od dołu i auto się oddala .


Biorąc pod uwagę fakt,że twoja hamownia sporo zawyża niutona(prawie o 40 w porównaniu z mahą,czyli 412 maha vs 448 twój dp :brawo: ),to faktycznie z taką masą musi toto niemal latać.
Zapytam ...skrzydła ma :aniol: ?

Podejrzewam,że nie wypaliła regeneracja turbiny,więc trzeba było puścić zasłonę dymną w postaci "oddalania się auta na drodze".
Jak nie wypali,to zawsze też można się tłumaczyć troską o dwumasę.Ode mnie gratki nie za wynika,lecz za spryt.
W polityce zrobiłbyś karierę.


Ale ty jesteś zjebany chłopie ;)
W tym aucie pompek nie było dlatego i wykres był jaki był. Post z 2013r, a jak dobrze pamiętam w 2015 wstawialiśmy z dużą turbiną i dobrymi pompkami na 250KM i chyba coś około 400NM przy 2000obr.
Ale Sagon "zjeb...." kotleta odgrzał i myśli że zabłysnął jak śliwka w kompocie ;)
:brawo:
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

Postprzez marpit » 23 sierpnia 2016, 15:54

A jak byś zrobiłem napięcie na 9 v to by bło 300 :)
Zobacz Profil
marpit
Sport
Sport
 
Posty: 439
Dołączył(a): 14 sierpnia 2011, 16:27
Auto: Leon ST FR 125
Silnik: benzyna 1.4

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

Postprzez sagon » 25 sierpnia 2016, 20:55

Podejrzewam,że najbardziej cię zabolało to,że po raz kolejny obnażyłem uroki twojej hamowni,więc trzeba było jakoś wybrnąć z tej niezręcznej sytuacji ratując się zimnym kotletem.
Czyżby ci nie smakowały odgrzewane kotlety?Pewnie mamusia zawsze smaży ci je tuż przed powrotem do domku.

Od kiedy to pompki odpowiadają za dmuchanie turbiny do 2000rpm :D ?Nawet twój były arl na mega zdrowych hfach miał tak nędzny dół,że nie pozostało nic tylko płakać :D .Generalnie marne doły to wasza wizytówka.
Ale jak to macie z swoim zwyczaju,zawsze jest gotowa odpowiedź,bo nie można sobie pozwolić na przypał.Zawitała jednak inna turbina i od razu było około 400/2000,oczywiście z hamowni która notorycznie zawyża.Przy okazji doszły jeszcze pompki,żeby było ciekawiej.
Nie raz widziałem dzieło twoich/waszych raczej wypocin z tak nędznymi dołami,że ręce zwyczajnie opadały,więc daruj sobie uprzejmości.Nawet ta twoja zawyżająca hamownia nie była niekiedy w stanie nadgonić tych ospałych produktów marnego fachowca.
Innym razem znowu tak strzelała niutonem,jak Sasza pepszą.Trzeba przyznać,rozgryzłeś tą hamownię,jak mało kto.

Wy się już nigdy nie zmienicie ściemniacze.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

Postprzez GruchaARL » 26 sierpnia 2016, 07:04

Sajgonku
To że Ty piszesz na nas te swoje marne wypociny. to że napierdalasz na hamownie, tak jak i każdego innego tunera, to my to już wszyscy wiemy.
Wiemy również że jesteś człowiekiem monotonnym i nie ma to jak twoje zajebiste VP.
Sajgonku powinieneś również wiedzieć, że na Ciebie przyjdzie czas i kiedyś będziesz mógł mi to powiedzieć w oczy. Wtedy na moje szczęście będziesz biedny bardzo ;)
Ja się ogólnie dziwie, że ty żyjesz jeszcze ;)
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości