Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

asz program kingsoft 176/415

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

asz program kingsoft 176/415

Postprzez marian + » 21 stycznia 2017, 11:00

witam.panowie chciałem przedstawić wykres mojego 1.9 tdi asz z centralnym fmic i usuniętym egr.i zapytac czy ten wykres wygląda prawidłowo według was?bo mam wrazenie ze ten samochóe powyżej 3000 obr nie jedzie jak powinien.bartek powiedział ze jest wszystko dobrze tylko na początku jest lekkie przeładowanie ale chwilowe bo juz możne sie przycinać vnt

https://zapodaj.net/28bd99fcf0a95.jpg.html

logi gr8- http://vaglog.pl/log_261724.html
gr11- http://vaglog.pl/log_262376.html pierwszy log 4bieg
gr3- http://vaglog.pl/log_262377.html

w obecnej chwili geometria chodzi lekko ale tez jak by był ospały powyżej 3000 k
co o tym wszystkim myslicie?
Zobacz Profil
marian +
Sport
Sport
 
Posty: 211
Dołączył(a): 23 lutego 2014, 12:33
Auto: seat leon
Silnik: ASZ 1.9

Reklama

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez wesol » 21 stycznia 2017, 13:08

Po mojemu to zdrowo przecholowane to doladowanie jesli to na seryjnym gt1749VA czyli asz. To auto to dlugo ma popracowac na tej turbinie? Przeplywke tez masz wykastrowana?
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez marian + » 21 stycznia 2017, 13:38

wcześniej jeździłem na jeszcze ciut wyższym doładowaniu.przepływomierz jest.
wolał bym podpowiedzi typu'' trzeba zrobic np to i to'' albo'' zmienic to i to'' bądz nic nie ruszac bo jesteś przewrażliwiony itp
Zobacz Profil
marian +
Sport
Sport
 
Posty: 211
Dołączył(a): 23 lutego 2014, 12:33
Auto: seat leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez kobzyr » 21 stycznia 2017, 13:54

004 dynamicznie masz ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kobzyr
TopSport
TopSport
 
Posty: 1162
Dołączył(a): 3 lipca 2011, 18:33
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez marian + » 21 stycznia 2017, 14:06

nie mam ale jesli chodzi synchro to na jałowym ustawione było w okolicach 0 ze wskazaniem na minus.a jak potrzebne to moge zrobic
Zobacz Profil
marian +
Sport
Sport
 
Posty: 211
Dołączył(a): 23 lutego 2014, 12:33
Auto: seat leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez wesol » 21 stycznia 2017, 14:54

Sluchaj ile jest seryjnie w asz doladowanie? Czekaj odpowiem ci. Okolo 2330 mbar. Ile mozna dygnac by turbo nie odlecialo rychlo do krainy wiecznych lowow? Tez odpowiem 100 -150 mbar. Szkoda ze firym mastersa nie dziala bo bylobtam opisywane bo pare osob chcialo zamieniac map sensor co powoduje podniesienie doladowania sztucznie ale nie wazne o jakies 180 mbar bo podawalem bo mierzylem. Tu u ciebie widze ze dowalone na ponad 2500mbar a i tak ci faluje nieraz przeladowuje a czasami zaniza. Mi w tune up poczatkowo w jednym aucie na suszarce asz z powodow slabej DM ustawiono na 160 koni doladowanie na 2407 mbar. W drugim aucie gdzie chcialem juz agresywniej pojechac to doladowanie mam na 2440 mbar. Im starsze te auta i bardziej zaorane to widze ze szaleja wszyscy i wyciagaja z aszow po 180 koni z arl beda pewnie wyciskac ze 220 koni prawie tyle co kiedys na gtb1756. Dziwne to wszystko. Fiodor kiedys mi mowil u siebie na warsztacie ze na gtb 2056vl to mozna dmuchnac ze 1.9 bara nadcisnienia czyli 2900mbar. Pewnie za rok czy dwa to beda walic po 3300mbar.
Szkoda tez mowic ze jedni wykrecaja bezdymnie jakies tam moce a inni wala powietrza i zaledwie 5 koni wiecej.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez kobzyr » 21 stycznia 2017, 15:09

marian + napisał(a):ale jesli chodzi synchro to na jałowym ustawione było w okolicach 0 ze wskazaniem na minus.a jak potrzebne to moge zrobic
nie chodzi głownie o synchro...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kobzyr
TopSport
TopSport
 
Posty: 1162
Dołączył(a): 3 lipca 2011, 18:33
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez marian + » 21 stycznia 2017, 16:02

postaram sie wrzucić 004 jutro
wesol, auto kupiłem juz ze zmienioną mapą(doładowanie 1.54bar) robioną gdzieś w świecie i był z nią problem i nie wiem ile poprzednik jeździł na chipsie. został zrobiony nowy soft taki jak widzisz. uzytkuje auto ponad 3 lata i jeszcze sie kreci.jezeli odmówi posłuszeństwa bede myslał o 1749vb.ewentualnie przeróbce mojej na srodek z 1749vb ale najpierw chciałbym rozwiązac problem o którym pisze
Zobacz Profil
marian +
Sport
Sport
 
Posty: 211
Dołączył(a): 23 lutego 2014, 12:33
Auto: seat leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez wesol » 21 stycznia 2017, 19:26

Jesli ktos jezdzi jak stara dupa i obroty podczas jazdy ma do 3500 to mozesz i dwadziescia lat miec. Wez zapodaj 4 albo 5 bieg no chyba ze na autobanie gdzie nie ma ograniczen 6 bieg i cisnij tak pod top speed to ci gwarantuje ze daleko nie ujedziesz. Watpie bys zrobil tak ze sto kilometrow. Jezdzac po miescie to mozesz miec i 2700 ustawione. Czasami w ligach dynamicznych 011 jak turbo przeladowuje to widac jak zamyka drabinke na map sensorze. Tez jakos nie rozwala turbo co nie.
A i powodzenia w szukaniu turbo arl. Uwazaj bo teraz wkladaja srodki od asz ze niby arl. Jakis czas temu koles kupil niby arl a w srodku kierownic od geo tylko 9 czyli bazowe turbo od afn.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez marian + » 22 stycznia 2017, 08:04

wesol,powiedz jaki ty masz silnik i jak ty jezdzisz? czły czs do odcinki?ja nie zapierdal... jak glupek tym samochodem tylko od czasu do czasu jak jest mozliwosc przycisne.do pracy mam 22km i po to jest ten samochód.na zbiorniku 65l zrobie 1050km przy predkosci 120-140 a i wiecej bo obwodnicą jezdze.ja rozumiem według ciebie jest wszystko zle... poczekajmy bedzie zle to sie poprawi
konbzyr log 004- http://vaglog.pl/log-004_BFh95.html vaglog.pl/log-004_BFh95.html
Zobacz Profil
marian +
Sport
Sport
 
Posty: 211
Dołączył(a): 23 lutego 2014, 12:33
Auto: seat leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez wesol » 22 stycznia 2017, 08:13

Tak ale mow odrazu ze auto masz zrobione na 200 koni i jezdzisz nim 95% jakbys mial tylko sto koni.
Chodzi oto ze pozniej trafiaja sie ludzie ktorzy przyjezdzaja na tuning i pada pytanie: panie z tego asz da rade 175 koni wycisnac? Bo inni tak maja. Wiesz kolega z forum golfa tez zajmuje sie chipsowaniem unas w okolicy. Auta hamowane w Szczecinie u Leo-tez troszke znany. Pawel chipsowal kiedys gisciowi tez jakiegos ajm. Zrobil rozsadnie ale klient mowi ty nie mam szans z arl w serii dawaj wiecej. Pawel mowi sluchaj na twoja odpowiedzialnosc ci tak zrobie. I co? I turbo odleciali a zaraz dwumas zakonczyl zywot.

Jak chcesz jezdzic autem nadal tak samo jak przed tuningiem to po co ten chips? Nie mowie zeby tym autem pole orac ale po to sie robi tuningi by juz nie bic rekordow spalania. Wierz mi ze ani masters ani Robert z tune up by ci tak auta nie zachipsowal-jestem tego przekonany.
Kazdy ci powie ze mozna podniesc cisnienie czy to w ajm czy w asz tak mniejwiecej jakies 150 mbar bezpiecznie a napewno 250 to juz nie jest bezpieczne. Sorry wybacz takie sa fakty.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez sagon » 22 stycznia 2017, 18:57

Jeżeli mogę coś dodać,to nie wydaje mi się,żeby 1.53b zabiło tą turbinę tym bardziej,że w ogóle nie łapie ob,a nie łapie,bo od samego dołu zacnie dmucha...sprytny zabieg tjunera.
Dmuchnąć 1.5b z takiej 17tki to już raczej standard.Jeżeli gtc1549vz z caha jest w stanie napompować nawet 1.75b,to dlaczego gt1749va nie miałaby napompować 1.53b.
Te turbiny potrafią wytrzymac ponad 1.7b w ob więc stałe,stabilne 1.53b nic złego jej nie zrobi,tym bardziej,że górą nawet niedoładowuje.
Wiem,że z 1749vb ładują nawet 1.8b(standard to 1.6-1.65),coś jeszcze kilka lat temu uznawane byłoby za herezję,dzisiaj jest normą.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Odp: asz program kingsoft 176/415

Postprzez Bry1ant » 22 stycznia 2017, 20:53

U mnie gt1749va smiga dwa lata na 1.55bara i ma sie dobrze a jakos szczegolnie jej nie oszczedzam.
Zobacz Profil
Bry1ant
Sport
Sport
 
Posty: 330
Dołączył(a): 11 września 2014, 22:56
Auto: leon 1m
Silnik: ASZ 1.9

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez wesol » 23 stycznia 2017, 06:37

Lee jak mozna dmuchac z VA 1.53 z VB 1.8 bara to ile mozna dmuchac z gtb1756 a ile z gtb2056 a ile z gtb2260 z gtb2060?? Nie wiem nakwyzej sie Fiodor niezna pewnie RObert DOnaj tez sie nie zna. Czekajcie czekajcie Trzeba dzwonic do fiodora bo chyba juz dwusetne turbo GTB przerabia pod 1.9 tdi to mu sie powie ze nic nie wie o robocie. Czekaj czekaj dzis zadzwonie do jednego i drugiego albo wystarczy do jednego to przekaze juz drugiemu. ' Skoro VB pompuje do 1.8 bara na 200 koni to ile pompuje gtb1756 na te 230 koni? Choc wiemy tez ze z malego turbo 1.8 bara to nie to samo co co z duzego bo chodzi o spaliny ale to chwilowo pomine. Ile w takim razie mozna dmuchnac z GTB2056 bo fiodor mowil ze z tej z volovo da sie 250 wykrzesac a z merca czy czego tam to 270 max.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez marian + » 23 stycznia 2017, 09:07

panowie cisnienie jakie jest zadane wcale mi nie przeszkadza.powiedzcie lepiej dlaczego to cisnienie doładowania jest takie rozbiegane.zrobiłem wczoraj nowego loga 011 a wiem ze geometria chodzi lekko bo sciągłem gruszkę i vnt chodzi lekko.wiec skąd to przeładowanie a później niedoładowanie i za kazdym razem log wygląda identycznie.czy to niedoładowanie powyżej 3000k jest przyczyną ze czuje ze to auto nie jedzie jak powinno powyzej 3000k.
011 http://vaglog.pl/log-011_zzMuR1C.html
Zobacz Profil
marian +
Sport
Sport
 
Posty: 211
Dołączył(a): 23 lutego 2014, 12:33
Auto: seat leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez wesol » 23 stycznia 2017, 10:25

Bo to ze jest przeladowany powietrzem nie znaczy ze musi isc jak szatan. Paliwa tez musi dostawac odpowiednio. Geo tak po sciagnieciu gruchy moze chodzic w miare plynnie ale przy ruchach gruszki po pol milimetra moze delikatnie dostawac opor. Grucha nie dziala zero jedynkowo. To ze od wyprostowanej do zaciagnietej samej gruchy jest 18 mm a lapka chodzi na 14 czy 15 mm to nie znaczy ze tyle gania. Umnie na gtb przy plynnym doladowaniu lapka chodzi tak moze ze 5-6 mm od min doladowania do max.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez sagon » 23 stycznia 2017, 20:32

Fiodor,ten guru turbin i wszelakiego tjuningu mechanicznego,ten który po ponad 5ciu latach grzebania w swoim vp nie potrafi zrobić 300tu koni.
Przerobienie turbiny,a wykrzesanie z niej potencjału,to dwie różne kwestie.Rozumiem,że ci dwaj to twoi życiowi mentorzy.
Wiesz wesol na czym polega specyfika większości tjunerów,w tym też wszechwiedzącego Robusia?Żaden z nich nie odważy się dmuchnąć daną turbiną więcej,niż ma taka od lat przypisane,z prostego powodu nie chcą ryzykować,tylko nieliczni tjunerzy idą na całość,a głównie domowi amatorzy,oni nie mają nic do stracenia.
Od lat wałkują te same wartości boosta,więc nic dziwnego,że większość ludzi bierze je za kolejny dekalog.

wesol napisał(a):to ile mozna dmuchac z gtb1756


Dwa bary bez problemu,bo skoro z brd fucker walił niemal dwa bary i nie chciało toto umrzeć,to... .
Skoro takie małe coś,jak gtc1549vz dmuchnie ponad 1.7b,to 1749va dmuchnie 1.55b,a vb nawet i 1.8b,nie mówię tutaj o ciśnieniu 4000rpm+
Mało który tuner odważy się tyle ustawić,tak dla świętego spokoju woli zrobić 1.45b z va,oraz 1.65 z vb i spać beztrosko jak nakarmione i wykąpane niemowę.
Zupełnie bezpieczne,lajtowe i bezproblemowe wartości,co nie oznacza,że maksymalne.

Jeszcze kilka lat temu ci najwięksi pisali,że max z 1.9 tdi vp to 180 koni,a 200 to już szczyt szczytów i żaden silnik tego nie wytrzyma.Sam widzisz ile ci wszechwiedzący i wszystkowiedzący wiedzieli,czyli tyle ile wówczas gdzieś tam przeczytali.

marian + napisał(a):czy to niedoładowanie powyżej 3000k jest przyczyną ze czuje ze to auto nie jedzie jak powinno powyzej 3000k.


Mapka n75 do poprawy i tyle,generalnie to w całym zakresie.

wesol napisał(a): to ile pompuje gtb1756 na te 230 koni?


Na ten przykład moja brd/caha pompuje na ponad 220,więc chyba musisz zasmucić fiodora i powiedzieć mu,że jednak się nie zna.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez DanielFM » 24 stycznia 2017, 11:47

sagon napisał(a):Mapka n75 do poprawy i tyle,generalnie to w całym zakresie.

Tu nic nie da mapa N75, momentu jest za dużo i spaliny rozkręcają za mocno turbo.
Factory Power
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DanielFM
Signo
Signo
 
Posty: 149
Dołączył(a): 29 stycznia 2012, 12:28
Region: lubelskie
Auto: Audi A3 8V Limo
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez kobzyr » 24 stycznia 2017, 11:55

kto podlewa paliwem niech reguluje
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kobzyr
TopSport
TopSport
 
Posty: 1162
Dołączył(a): 3 lipca 2011, 18:33
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez marian + » 24 stycznia 2017, 15:48

pytanie jeszcze czy ten program jest programem mocnym,czy raczej srednim?czy przy korekcie można jeszcze cos z niego wykrzesać w granicach rozsądku czy juz był by przerost formy nad trescią.
i z punktu widzenia tjunera to prosty zabieg wyprostowania tego softu?
Zobacz Profil
marian +
Sport
Sport
 
Posty: 211
Dołączył(a): 23 lutego 2014, 12:33
Auto: seat leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez kobzyr » 24 stycznia 2017, 17:44

ale że co za kiesko jeździ? czy o coś innego chodzi?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kobzyr
TopSport
TopSport
 
Posty: 1162
Dołączył(a): 3 lipca 2011, 18:33
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez marian + » 24 stycznia 2017, 18:35

Nie.kiepsko nie jeździ.tylko to powyżej 3000 rpm jak by nie jechał jak powinien i dlatego prosiłem o ocenę logow i wykresu czy tam coś widać niepokojącego.
To co można jeździć na tym sofcie bez obaw że tam gdzie niegdzie przeladowuje ?
Zobacz Profil
marian +
Sport
Sport
 
Posty: 211
Dołączył(a): 23 lutego 2014, 12:33
Auto: seat leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez kobzyr » 24 stycznia 2017, 19:29

no rozumie, to jak chcesz, moze zaloguj dlugiego dynamicznego loga 011 z normanej jazdy z roznych biegow gdy ladujesz buta w pedal gazu z wyzszych, normalnych dla Ciebie obrotow...t.j. tak jak przyspieszasz tym autem....
na starym programie, lepsze odczucia byly?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kobzyr
TopSport
TopSport
 
Posty: 1162
Dołączył(a): 3 lipca 2011, 18:33
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: asz program kingsoft 176/415

Postprzez marian + » 15 lutego 2017, 19:39

jak butuje z wyższych obr np 2700 to sam zachowuje sie dokładnie tak samo,chwile przeładowuje tak jak przy 1800 w logu później nie doładowuje po czym zaczyna sie dobrze zbierac i znów jak by go cos utemperowywało.w wolnej chwili zrobię i wrzucę.
na poprzednim programie było znacznie gorzej i max moment był juz od 1800-2000rpm

-- 15 lutego 2017, 19:24 --

zrobiłem dłuższego loga po wyskoczeniu na trasie ale jazda umiarkowana
http://vaglog.pl/log-011_fzvPr.html
zadam jeszcze raz pytanie.czy wyprostowac to doładowanie z wyżej umieszczonych logów to trudna sztuka ?

-- 15 lutego 2017, 19:39 --

panowie wrzuce jeszcze loga z mojego wczesniejszego programu czyż prowadzenie tego ciśnienia nie jest identyczne jak w obecnym.co o tym wszystkim myslicie.
http://vaglog.pl/log_194044.html dodam ze nowy program nie był robiony po seri tylko po starym programie.może tu jest szkopuł.
Zobacz Profil
marian +
Sport
Sport
 
Posty: 211
Dołączył(a): 23 lutego 2014, 12:33
Auto: seat leon
Silnik: ASZ 1.9


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości