Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Skrzydlaty » 15 grudnia 2011, 09:31

Sammael napisał(a):
Andi napisał(a):P.S. a tak a propos tego co się nie da we Wrocławiu jest jedna octawia 1,8 T na haldexie (dokładanym) , co ma ponad 700 PS osobiście myślałem, że to niemożliwe, dopóty nie widziałem jak wyrywa na starcie płyty betonowe

Ta która wyrwała raz a potem się panewka obróciła i motor umarł przy pierwszym starcie na zawodach, czy nawet przed zawodami? czy nie o tej mówimy?


Andi, pisał o octavi nie po to żeby wyciągać brudy tylko uświadomić jaka moc może siedzieć w octavce, a Ty już że korby bokiem wyskoczyły :brawo: Brawo za rozpoczęcie pięknego dnia w pesymistycznym nastroju oraz gratulacje dla Ciebie za czynne uświadamianie nam jaką to masz super furkę której korby bokiem nie wyskoczą :wink:
kom : 606 40 80 70GTB2260VK MUSZKAD FIRAD HF50/HF80/HF120
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Skrzydlaty
Signo
Signo
 
Posty: 107
Dołączył(a): 13 grudnia 2011, 22:45
Lokalizacja: DW/ONY
Auto: Leon4 Cupra

Reklama

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 15 grudnia 2011, 09:43

Skrzydlaty, ja nie mówię o aucie robionym przez evo, tylko pytam czy to ta, tego człowieka o którym myślę i robił to zupełnie ktoś inny. Pisałem do Ciebie? to co się wpieprzasz między wódkę a zakąskę.
Skrzydlaty napisał(a): jaka moc może siedzieć w octavce,

w maluchu może siedzieć 1000KM i co to ma do rzeczy?

Skrzydlaty napisał(a): niepotrzebnie odpowiadajacy na ataki jak dla mnie zazdrosnych leonowcow.

Skrzydlaty napisał(a):jaką to masz super furkę której korby bokiem nie wyskoczą

A co? zazdrościsz? :hahaha: bo słowem nie pisnąłem o "mojej super furce", która faktycznie jest super :hahaha:
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Andi » 15 grudnia 2011, 09:46

Skrzydlaty napisał(a):
Sammael napisał(a):
Andi napisał(a):P.S. a tak a propos tego co się nie da we Wrocławiu jest jedna octawia 1,8 T na haldexie (dokładanym) , co ma ponad 700 PS osobiście myślałem, że to niemożliwe, dopóty nie widziałem jak wyrywa na starcie płyty betonowe

Ta która wyrwała raz a potem się panewka obróciła i motor umarł przy pierwszym starcie na zawodach, czy nawet przed zawodami? czy nie o tej mówimy?


Andi, pisał o octavi nie po to żeby wyciągać brudy tylko uświadomić jaka moc może siedzieć w octavce, a Ty już że korby bokiem wyskoczyły :brawo: Brawo za rozpoczęcie pięknego dnia w pesymistycznym nastroju oraz gratulacje dla Ciebie za czynne uświadamianie nam jaką to masz super furkę której korby bokiem nie wyskoczą :wink:


Ja tam nie wiem czy jej korby bokiem powychodziły, czy tłoki jakiegoś satelity nie ustrzeliły, tylko chciałem napisać, że można i tyle. Natomiast szczegółów przeróbek nie znam, a co do żywotności, to na mój gust, za daleko nie ujedzie, ale gość ma własny warsztat i widocznie ma czas i stać go by sobie przy niej dłubać. A ta skodzina to właściciela KLS-u jest.

Sammael , odnoszę wrażenie (może to tylko mylne wrażenie) iż dążysz za wszelką cenę do konfrontacji słownej i ,że są warsztaty które lubimy i te przeróbki uznajemy, a są warsztaty których nie lubimy i ich przeróbek nie uznajemy.
Jak zsiadam z motocykla i wsiadam do auta to, bez względu na moc nasuwa mi się jedno stwierdzenie mojego kolegi: "Zapier.... samochodem jest po prostu żenujące " ;) ale bywają wyjątki i ich szukam.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andi
Signo
Signo
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 listopada 2011, 00:48
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon Cupra 4

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 15 grudnia 2011, 09:50

Andi napisał(a): ta skodzina to właściciela KLS-u jest.

to o tej samej mówimy. Tyle chciałem wiedzieć.
Andi napisał(a): można i tyle

można i po co? Nawet przy rozwiercie do 2,1 czy 2,2 jaki tam był się zesrało w krótkim czasie - więc sens takiej przeróbki znikomy.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez PIotrek425 » 15 grudnia 2011, 09:57

Skrzydlaty, nie dziw się, że ludzie podchodzą pesymistycznie do 550 Nm, skoro od kilku lat i to na porządniejszych gratach ludzie uzyskują mniejsze moce nie mówiąc już o 100 Nm różnicy, co jest przepaścią..
Sprawa jest prosta- jedź na Maha i zrób pomiar- okaże się, że jest 540Nm-> każdy złapie się za głowę i będzie Ci gratulował wyniku; okaże się, że jest 235/460- rację będą mieli wszyscy Ci, co w tym temacie nie dowierzają w taki wynik na takich gratach..
Swoją drogą zawsze żyłem ze świadomością, że zdrowe sprzęgło z ARLa wytrzymuje (nie przez miesiąc)+-400-410Nm.. Tu jest 544, a ponad 400 praktycznie od 1800 do 4300 RPM..
Skoro tak się da to po co ludziom inne sprzęgła, coolery, chłodnice oleju, wałki i inne.. :roll:
Tak czy siak, kolego jedź na Maha i zamknij wszystkim wreszcie usta
Powered by CompSport
190,2KM i 399,4Nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PIotrek425
Sport
Sport
 
Posty: 285
Dołączył(a): 31 marca 2009, 21:48
Lokalizacja: Łowicz, Łódź
Region: łódzkie
Auto: Leon FR+ Audi A6C7
Silnik: ARL 1.9

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Andi » 15 grudnia 2011, 10:00

Sammael napisał(a):można i po co? Nawet przy rozwiercie do 2,1 czy 2,2 jaki tam był się zesrało w krótkim czasie - więc sens takiej przeróbki znikomy.


No tak, ale jedni robią auta z myślą by dłużej pojeździć a inni (np. wspomniana octawia) po to by kilka razy na 1/4 mili wystartować, a potem od początku wszytko robić. Ale kto bogatemu zabroni ?

A jeżeli chodzi o sensowność przeróbek, to 90% przeróbek nie ma uzasadnienia ekonomicznego, bo kasa włożono w auto, nigdy się nie zwróci, szczególnie, że 90% tuningowanych aut, jeździ tylko po normalnych drogach i nie służy do wyścigów (na zamkniętych torach) ani rajdów, a jedynie by poprawić samopoczucie właściciela, a to nie są tanie rzeczy. :mrgreen:
Jak zsiadam z motocykla i wsiadam do auta to, bez względu na moc nasuwa mi się jedno stwierdzenie mojego kolegi: "Zapier.... samochodem jest po prostu żenujące " ;) ale bywają wyjątki i ich szukam.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andi
Signo
Signo
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 listopada 2011, 00:48
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon Cupra 4

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 15 grudnia 2011, 10:01

Andi napisał(a): Ale kto bogatemu zabroni ?

Jasne - racja. No to zmykam z tematu.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez marcus415 » 15 grudnia 2011, 12:33

Andi napisał(a):No tak, ale jedni robią auta z myślą by dłużej pojeździć a inni (np. wspomniana octawia) po to by kilka razy na 1/4 mili wystartować, a potem od początku wszytko robić.

Ale nie wiem czy zauwazyles, my tu piszemy o Leonie pomodzonym do jazdy po buleczki , to po kiego ch*ja dajesz przyklad jakiegos projektu co sie juz po odpaleniu rozsypuje? Chyba ze Leon Skrzydlatego jest podobnie zmodzony, to zwracam honor i czekam na mega czasy.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Adam07 » 15 grudnia 2011, 12:41

Niech kolega zapoda jakieś video jak to idzie do 200km/h, powinno zapinać jak torpeda :)
Obrazek
Zobacz Profil
Adam07
Sport
Sport
 
Posty: 267
Dołączył(a): 9 grudnia 2008, 00:29
Lokalizacja: Białsytok
Auto: Leon 1M

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Lesoto » 15 grudnia 2011, 13:08

Mając taki wynik sam bym pojechał, z ciekawości, na hamownię... Bo ciężko jest uwierzyć w takie cyfry... :mrgreen:
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Skrzydlaty » 15 grudnia 2011, 14:10

marcus415, fajny z Ciebie chooopak :D

-- 15 grudnia 2011, 14:09 --

Andi, wybierzemy się przy okazji kiedyś na wycieczkę i zobaczymy co pokażą kreski na rolkach.

-- 15 grudnia 2011, 14:10 --

marcus415 napisał(a):
Andi napisał(a):No tak, ale jedni robią auta z myślą by dłużej pojeździć a inni (np. wspomniana octawia) po to by kilka razy na 1/4 mili wystartować, a potem od początku wszytko robić.

Ale nie wiem czy zauwazyles, my tu piszemy o Leonie pomodzonym do jazdy po buleczki , to po kiego ch*ja dajesz przyklad jakiegos projektu co sie juz po odpaleniu rozsypuje? Chyba ze Leon Skrzydlatego jest podobnie zmodzony, to zwracam honor i czekam na mega czasy.



A co Ty tutaj taki cwany jesteś, krzyczysz jak byś przynajmniej chciał nas zaraz bić. daj na "N" i hamuj bajere.
kom : 606 40 80 70GTB2260VK MUSZKAD FIRAD HF50/HF80/HF120
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Skrzydlaty
Signo
Signo
 
Posty: 107
Dołączył(a): 13 grudnia 2011, 22:45
Lokalizacja: DW/ONY
Auto: Leon4 Cupra

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez grabarz18 » 15 grudnia 2011, 14:24

Skrzydlaty, bo się zaczynasz za bardzo rozpędzać w komentarzach... na razie cierpliwie sobie czytam i obserwuję ten temat od samego jego startu, ale jak pyskówka się tutaj zacznie większa niż jest (a swoimi komentarzami widzę do tego dążysz) to temat w najlepszym wypadku zostanie zamknięty, a najaktywniejsi pyskacze nagrodzeni :-x
Był czarnuch i nie ma czarnucha.
Był żółtek i nie ma żółtka.

Szukasz ubezpieczenia?
Unikaj PTU złodzieja!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grabarz18
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3338
Dołączył(a): 2 czerwca 2008, 12:55
Lokalizacja: Warszawa/Jarosław
Auto: Leon 1.9 TDi ARL
Silnik: CJSA 1.8

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez hugo00 » 15 grudnia 2011, 14:26

Skrzydlaty skoro sa chetni zasponsorowac ci maha to czemu nie. ale jesli sie potwierdzi to niech dorzuca jakiegos bonusa bo inaczej to srednio oplacalny interes ;)

niech ci chlopaki zaleja verve do pelna czy cos. kryzys jest nie?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hugo00
Sport
Sport
 
Posty: 563
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:32
Lokalizacja: Wrocław/ Radomsko/ Lubin
Auto: bmw 330xd+
Silnik: turbo diesel inny

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez marcus415 » 15 grudnia 2011, 14:29

Skrzydlaty napisał(a):marcus415, fajny z Ciebie chooopak :D

Zapomnij, wole kobiety :hahaha:
Skrzydlaty napisał(a):A co Ty tutaj taki cwany jesteś, krzyczysz jak byś przynajmniej chciał nas zaraz bić. daj na "N" i hamuj bajere.

Gdzie krzycze? :roll:
A tak BTW to Ty jakis mod na tym forum jestes, ze piszesz o hamowaniu bajery? Troche pokory!
Ja zas proponuje zamkniecie tego tematu, bo to co mialo byc napisane, to zostalo, a reszta to juz "fizyczny" belkot i stek bzdur.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez jędrek » 15 grudnia 2011, 14:30

Panowie ale po jaki ch.... ze tak juz powiem te dyskusje.Chlopak jest pewien ze ma takie osiagi i niech tak zostanie.Evo jest pewien tego wyniku niech tez zostanie.Skrzydlaty czym wczesniej jezdziles?Moze przesiadka z auta na auto robi roznice.Proponuje zamknac ten temat i juz.Albo nie zeby nikt nie poczul sie urazony nie piszmy juz nic w tym temacie sam umrze i bedzie spokoj.Ja jakos nie wierze ze po takich modach jest taki wynik i juz.Z mojej strony tyle.Reszte niech poczynia admini

-- 15 gru 2011, o 14:30 --

Panowie ale po jaki ch.... ze tak juz powiem te dyskusje.Chlopak jest pewien ze ma takie osiagi i niech tak zostanie.Evo jest pewien tego wyniku niech tez zostanie.Skrzydlaty czym wczesniej jezdziles?Moze przesiadka z auta na auto robi roznice.Proponuje zamknac ten temat i juz.Albo nie zeby nikt nie poczul sie urazony nie piszmy juz nic w tym temacie sam umrze i bedzie spokoj.Ja jakos nie wierze ze po takich modach jest taki wynik i juz.Z mojej strony tyle.Reszte niech poczynia admini
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 15 grudnia 2011, 14:31

hugo00 napisał(a):Skrzydlaty skoro sa chetni zasponsorowac ci maha to czemu nie. ale jesli sie potwierdzi to niech dorzuca jakiegos bonusa bo inaczej to srednio oplacalny interes ;)

niech ci chlopaki zaleja verve do pelna czy cos. kryzys jest nie?

To chyba żart jakiś, generalnie to chyba w interesie tunera powinno leżeć rozwiewanie wątpliwości gawiedzi np. forumowej - bo przecież chyba evo sobie zdaje sprawę, że może liczyć na potencjalnych klientów.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez marcus415 » 15 grudnia 2011, 14:34

hugo00 napisał(a):niech ci chlopaki zaleja verve do pelna czy cos. kryzys jest nie?

I dom pod Warszawa wybuduja :-D
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez hugo00 » 15 grudnia 2011, 14:42

Sammael, chodzi o to ze juz byly pare razy watpliwosci i wszystkie zostaly rozwiane ( z nawiazka ). zaraz dojdzie do tego ze bedziecie chciali kazde auto od evo hamowac po kilka razy na roznych hamowniach, a to juz jest marnowanie czyjegos czasu.

marcus415, warszawka s.sie wiec to nie byl udany zart
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hugo00
Sport
Sport
 
Posty: 563
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:32
Lokalizacja: Wrocław/ Radomsko/ Lubin
Auto: bmw 330xd+
Silnik: turbo diesel inny

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 15 grudnia 2011, 14:47

hugo00 napisał(a): wszystkie zostaly rozwiane ( z nawiazka )

gdzie? bo chyba przysnąłem - chyba nie mówisz po raz kolejny o aucie kito <bla bla bla bla bla>

Lud domaga się jednego MAHY - proste.

BTW. czy to to samo auto na tdi-tuning.pl zostało ukazane z wykresem na 250/400Nm (bo tam też jakaś drobna wzmianka o wyremontowanym silniku) i że przy 400 niuta się sprzęgło ślizga.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez guluwroc » 15 grudnia 2011, 14:49

Skrzydlaty napisał(a):oj jaka tutaj piekna dyskusja i Evo niepotrzebnie odpowiadajacy na ataki jak dla mnie zazdrosnych leonowcow.

Proponuje czytac i udzielac sie nie tylko na tym forum ale rowniez na wielu innych i wtedy polowa powyzszych postow nie ujrzalaby swiatla dziennego...

Poszukajcie jak wroclawska firma Ecu P. rowniez nie wierzyla w wynik pewnej furmanki wystrojonej przez stajnie evolutionmotorsport i tak jak evo pisal wyzej zaprosili na darmowy pomiar - wynik calej sprawy proponuje sobie poszukac na innym zaprzyjaznionym forum.....


Jak dla mnie nie bede sie wypowiadal na temat tego co przeczytalem bo wyglada to jak klotnia dzieci w piaskownicy.


Wynik jest taki jak widac ja w to wierze i nie musze jezdzic po pomiarach, wystarczy ze wiem jakie fury objezdzam :)

i przy takiej pogodzie bez zbednych strzalow sprzeglem latam boczkiem po wroclawskich skrzyzowaniach :)


Potwierdzamy że było u nas na hamowni auto po Jacku zwanym Evolution,moc jaka wyszła na dużym turbo w audi a3 ASZ pokazała 201KM u niego poodbno 193KM lecz niestety pozniej musieliśmy 2 dni czyścić hamownie bo wyciąg spalin włączony na maxa nie ogarnął,mam nadzieje że w tym aucie tak nie jest .
Aby komukolwiek ubliżać na temat wyników z hamowni trzeba by było tym autem w ten sam dzień pojechać na 3 hamownie,naszą Dynoproject 4x4 obciążeniową,maha w Jetroniklu i Jacka evolution Dynomecie przyczepianym do koła.Póki co kreskami się nie jezdzi i najważniejsze aby klient był zadowolony.
Co do wyników z Dynometa jak dla mnie będą one tylko wtedy realne jakby scalić go z rolkami,za dużo czynników ma wpływ na pomiar i osiągniętą na końcu moc,5 lat temu mieliśmy takie urządzenie i wiemy że jak tylko temp otoczenia i ćiśnienie było lekko inne czy waga auta pomiary wychodziły +,- 10 KM.Na hamowniach stacjonarnych nie jesteśmy zależni od niczego bo jest postawiona aparatura pomiarowa na stałe.
Wiem że zaraz będzie atak Jacka na nas że nasza hamownia zawyża :),na tym forum jest kilku użytkowników co było na maha i u nas i wyniki są -,+ 2KM.
Nawet wczoraj przyjechało do nas Audi A4 B8 ze Słowacji na montaż sportowego Intercoolera i na maha wyszło 297KM u nas 300 na lepszych nadmuchach!!.
Ecuproject - Profesjonalny Tuning silników ,diagnostyka grupy VAG,pomiary mocy tel.513399363,502730289 WWW.ECUPROJECT.PL
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Klikoś » 15 grudnia 2011, 15:01

guluwroc napisał(a):Potwierdzamy że było u nas na hamowni auto po Jacku zwanym Evolution,moc jaka wyszła na dużym turbo w audi a3 ASZ pokazała 201KM u niego poodbno 193KM lecz niestety pozniej musieliśmy 2 dni czyścić hamownie bo wyciąg spalin włączony na maxa nie ogarnął,mam nadzieje że w tym aucie tak nie jest .

:hahaha: To chyba mówi wszystko o bezdymnych softach w autach ze stajni Evo. :hahaha:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez evolution » 15 grudnia 2011, 18:14

guluwroc napisał(a):Wiem że zaraz będzie atak Jacka na nas że nasza hamownia zawyża

Nie boj sie nie znize sie do twojego poziomu , by podwazac czy probowac podwazac wykresy zrobione u konkurencji :cfaniak:
raz glosno sie zastanawialem zdziwiony rownie bardzo jak ty dlaczego wyszla taka roznica in plus u was...
Suma summarum zrobiles dobrze mojemu klientowi :evil:

guluwroc napisał(a):Póki co kreskami się nie jezdzi i najważniejsze aby klient był zadowolony.
nareszczie cos madrego...
Co do hamowni i czyszczenia... uznaj ze nie lubie cie wiec zajebalem ci nowiutka hamownie sadza - czasem trzeba pobiegac z mopem..
Auto kito jak pisalem wtedy mialo dymic, powody sa wszystkim ogolnie znane... a chyba nie chcesz zebym rozpisywal o mozliwych przyczynach wyskoczenia po wizycie u was bledu komunikacji z licznikiem... auto kito teraz nie dymi kilent jest zadowolony, a wynik mozna uznac za bardzo dobry zwazajac na fakt ze nie dokreciles auta w obroty gdzie jest faktycznie moc maksymalna, pompki to BA , wydech zostal seryjny , a Auto po wizycie u was na serii dmuchawie nie plunelo wiecej chyba niz 167 ps - slaby motor chyba byl?? :>, ale dokladnie nie pamietam. faktem jest to ze zwykle asz na wirusie pluja 10 wiecej na serii, a zdarzaja sie mocniejsze o blisko 20 kobyl
a co do samego dynometa... przestan bredzic o duzej ilosci danych majacych wplyw na wynik... jak sie komus wpisywac nie chcialo dokladnych danych to i rozrzut mial plus minus 10 ps. ja z tym problemu nie mam by wpisac dokladne dane meteo jak i metro. i czy dynomet bedzie wpiety z rolkami czy z autem dokladnosc zawsze bedzie zalezec od tych danych - wszak wystarczy zmienic kola by zmienila sie masa wirujaca 8)
pozdrowienia
P.s.Piszesz ze u Mnie bylo podobno 193 PS??? Z tego co wiem to napewno 193 od pewnego czasu, ale jako znawca tematu stwierdziles ze to niemozliwe- zreszta jak wiemy nie raz pierwszy- a ze zbytnio w to nie wierzyles to zaprosiles i na darmowym pomiarze wyszlo 201... mysle ze trzeba bylo te cudowne nawiewy skrecic byloby mniej.... :D
Zobacz Profil
evolution
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, 21:27
Lokalizacja: DW
Auto: mk2

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Hanys997 » 15 grudnia 2011, 18:34

kolega std w a3 ATD miał grubo ponad 240 kunia , i jakoś nie było tam magicznych modów :D portingów sringów , turbin z evo 19 etc . A niektórzy tutaj się rozpisują że na 240-250 ps trzeba robić wałki etc..... do naiwnych świat wkońcu należy.

P.S. na pomiar jeszcze trochę brakuje, z tego co wiem 350 lub 400 pln kosztuje ;)
Niektórzy też nie wierzą w Jetronikowe modyfikacje :D że za dużo że się zesra..... że nikt nie zrobił takiego wyniku na takim setupie albo na danym setupie jet robi 440 ps a konkurencja potrafi tylko 400^^ i nie mówię tutaj o gnojowozach
Zobacz Profil
Hanys997
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2 maja 2011, 18:37
Lokalizacja: wro
Auto: OOOO

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 15 grudnia 2011, 19:03

Taka mała prośba administracyjna - może ograniczcie liczbę swoich kolegów, którzy mają zamiar rejestrować się na TYM forum TYLKO na potrzeby tego tematu, ok?
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Andi » 15 grudnia 2011, 19:27

Mi się wydaje, że jednak hamownia niezależna by się przydała, bo tak to będzie nadal jałowa dyskusja i forum będzie podzielone na tych co wierzą i na tych co nie wierzą.

Mój leonik też był robiony u Jacka (evolution), ma teraz 231 PS przy 4173 rpm i 481 NM przy 2875 rpm.
Jedyne przeróbki to BTurbo GTB2260vk (sterowana VNT), wydech przelot 2,75 ale jeszcze z oryginalnym tłumikiem końcowym, ale już niedługo. Oczywiście przerobiony dolot i wymienione wtryski, bo stare były dead. Jak zrobię wydech do końca, to chętnie podjadę na niezależny pomiar.
Jak go kupowałem w Piasecznie na hamowni wypluł 190 ps i 360 nm, na oryginalnym padającym turbo i wtryskami do wymiany, oraz programie pisanym przez neptyka. Po wyjeździe od Jacka, auto dużo lepiej jeździ i zdecydowanie lepiej przyspiesza.

Aby było jasne, prosiłem o bezpieczny program, co by nie dymił i spalanie przy spokojnej jeździe nie było wyższe od oryginału. I jak dla mnie zadanie zostało wykonane.
Jak zsiadam z motocykla i wsiadam do auta to, bez względu na moc nasuwa mi się jedno stwierdzenie mojego kolegi: "Zapier.... samochodem jest po prostu żenujące " ;) ale bywają wyjątki i ich szukam.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andi
Signo
Signo
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 listopada 2011, 00:48
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon Cupra 4

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez PIotrek425 » 15 grudnia 2011, 19:45

Andi napisał(a):481 NM
też na seryjnym sprzęgle??
Kurde sprzęgło od Sharana to gówno w takim razie, bo się przy 450 bodajże zaczyna ślizgać..
Weryfikowałeś to może kolego już na jakiejś innej hamowni??
Hanys997,
Hanys997 napisał(a):P.S. na pomiar jeszcze trochę brakuje, z tego co wiem 350 lub 400 pln kosztuje ;)

Nie interesowałem się przez ostatni rok, ale hamowanie na MAHA musiało w takim razie podrożeć ze 130% przez rok.. Przesadziłeś kolego z ceną.. Ludzie na grupówkach robią wirusa z hamowaniem za 700-800 zł...
Powered by CompSport
190,2KM i 399,4Nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PIotrek425
Sport
Sport
 
Posty: 285
Dołączył(a): 31 marca 2009, 21:48
Lokalizacja: Łowicz, Łódź
Region: łódzkie
Auto: Leon FR+ Audi A6C7
Silnik: ARL 1.9

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Andi » 15 grudnia 2011, 19:55

PIotrek425 napisał(a): Andi napisał(a):481 NM

też na seryjnym sprzęgle??
Kurde sprzęgło od Sharana to gówno w takim razie, bo się przy 450 bodajże zaczyna ślizgać..
Weryfikowałeś to może kolego już na jakiejś innej hamowni??


Sprzęgło na 90% seria, było wymieniane przez poprzedniego właściciela, a po to by nie ślizgało moment max został przysunięty dość wysoko.
A co do niezależnej hamowni, to jak napisałem, zrobię wydech do końca to wtedy się sprawdzi, bo może jeszcze parę kucyków dojdzie.
Chociaż jak dla mnie kreski nie są tak istotne jak wrażenia z jazdy, a wrażenia dużo lepsze po przeróbkach.
Jak zsiadam z motocykla i wsiadam do auta to, bez względu na moc nasuwa mi się jedno stwierdzenie mojego kolegi: "Zapier.... samochodem jest po prostu żenujące " ;) ale bywają wyjątki i ich szukam.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andi
Signo
Signo
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 listopada 2011, 00:48
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon Cupra 4

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez evolution » 15 grudnia 2011, 20:00

PIotrek425 napisał(a):
Andi napisał(a):481 NM
też na seryjnym sprzęgle??
Kurde sprzęgło od Sharana to gówno w takim razie, bo się przy 450 bodajże zaczyna ślizgać..
Weryfikowałeś to może kolego już na jakiejś innej hamowni??
Hanys997,
Hanys997 napisał(a):P.S. na pomiar jeszcze trochę brakuje, z tego co wiem 350 lub 400 pln kosztuje ;)

Nie interesowałem się przez ostatni rok, ale hamowanie na MAHA musiało w takim razie podrożeć ze 130% przez rok.. Przesadziłeś kolego z ceną.. Ludzie na grupówkach robią wirusa z hamowaniem za 700-800 zł...

wybacz ze od razu na Ty przechodze.... Piotrus.. skoro zwykly zestaw z g60 (228) sachsa szarpie 450 plus niutonometra bez zadnych uslizgow do tego szarpie 4 kapcie ze strzalu ze sprzegla to jakim cudem zestaw sachsa z 240 mm z twardszym dociskiem mialby sie poddac tej wartosci??? a tym bardziej jesli mowimy o sachsie z btb... a zapmnialem znawcy montuja tylko luka...
co do pomiarow na maha, hamownia realnie tyle kosztuje, sam osobiscie 4 lata temu za maha placilem 300, wiec chyba troche wiecej sie czasu nie orientowales w temacie...
a co do grupowek... w kilku firmach rownie dobrze moznaby nie hamowac kazdej fury, wykres z poprzedniego auta o tym samym silniku bedzie zawsze blizniaczy.. i tak sie nikt nie pokapuje... :D dlatego pewne firmy nie robia grupowek, a inne stroja auto i daja klientowi wybor co do ksztaltu kresek
Zobacz Profil
evolution
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, 21:27
Lokalizacja: DW
Auto: mk2

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez PIotrek425 » 15 grudnia 2011, 20:27

evolution napisał(a):wybacz ze od razu na Ty przechodze

Spoko, nie ma problemu:)
Evo, nie chcę żebyś moje posty traktował jako atak na Ciebie/ Twoją pracę- tak absolutnie nie jest. A propo sprzęgła, to będę w dużym szoku jak kreski się potwierdzą i wyjdzie choćby 450-460Nm w aucie kolegi Andi, że seryjne sprzęgło potrafi przenieść taki moment i to w czterobucie na dodatek.
Co do hamowni.. W Łodzi w "Nagaz Stefanowski" 15 miesięcy temu hamowanie na MAHA kosztowało 150 zł.. CompSport miał jeszcze trochę taniej, bo wiadomo- hurtowy klient 8) . Ale tak jak mówię- prywatna osoba- 150.. Niech się nawet mylę i niech to będzie 200, ale bez przesady- nie 400.. Druga kwestia- ja mówię o ośce, a nie o 4- bucie, bo tu cen nigdy dokładnie nie znałem.
Powered by CompSport
190,2KM i 399,4Nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PIotrek425
Sport
Sport
 
Posty: 285
Dołączył(a): 31 marca 2009, 21:48
Lokalizacja: Łowicz, Łódź
Region: łódzkie
Auto: Leon FR+ Audi A6C7
Silnik: ARL 1.9

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 15 grudnia 2011, 20:32

Jetronik zawsze był kosmicznie drogi i hamownia 4x4 bodaj kosztuje u nich 3 paki - a jak już wiemy z innego tematu(również gorącego tematu), są osoby które upierają się żeby hamować haldexy na spiętych rolkach i wymuszać 4ry buty. Czyli napęd i tak daje ośka, która napędza również tylną rolkę... tak dla funu.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez evolution » 15 grudnia 2011, 20:40

Sammael napisał(a):Jetronik zawsze był kosmicznie drogi i hamownia 4x4 bodaj kosztuje u nich 3 paki - a jak już wiemy z innego tematu(również gorącego tematu), są osoby które upierają się żeby hamować haldexy na spiętych rolkach i wymuszać 4ry buty. Czyli napęd i tak daje ośka, która napędza również tylną rolkę... tak dla funu.
widzisz maha nie spina rolek przy pomiarze haldex'a, sam haldex jako taki daje sie hamowac na niezaleznych rolkach, a maha zezwala nawet na pomiar mocy przy roznych predkosciach rolek co defakto wykorzystuje przy ukladzie napedowym z centralnym wolnym dyfrem. co do krzykow o haldexa przy pomiarach to z cala pewnoscia stwierdzic moge iz glosy ze olej sie zuzywa haldex od tego umiera itd sa glosem ludzi slabej wiedzy... jak dla mnie najwiecej momentu przenosi haldex na pierwszym biegu przy ostrym starcie z racji samego przelozenia skrzyni biegow, wiec pomiar na 4, 5 czy 6 biegu jest glaskaniem jego ego..., krzywdy mu nie zrobi
Zobacz Profil
evolution
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, 21:27
Lokalizacja: DW
Auto: mk2

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 15 grudnia 2011, 20:43

evolution napisał(a):
Sammael napisał(a):Jetronik zawsze był kosmicznie drogi i hamownia 4x4 bodaj kosztuje u nich 3 paki - a jak już wiemy z innego tematu(również gorącego tematu), są osoby które upierają się żeby hamować haldexy na spiętych rolkach i wymuszać 4ry buty. Czyli napęd i tak daje ośka, która napędza również tylną rolkę... tak dla funu.
widzisz maha nie spina rolek przy pomiarze haldex'a, sam haldex jako taki daje sie hamowac na niezaleznych rolkach, a maha zezwala nawet na pomiar mocy przy roznych predkosciach rolek co defakto wykorzystuje przy ukladzie napedowym z centralnym wolnym dyfrem. co do krzykow o haldexa przy pomiarach to z cala pewnoscia stwierdzic moge iz glosy ze olej sie zuzywa haldex od tego umiera itd sa glosem ludzi slabej wiedzy... jak dla mnie najwiecej momentu przenosi haldex na pierwszym biegu przy ostrym starcie z racji samego przelozenia skrzyni biegow, wiec pomiar na 4, 5 czy 6 biegu jest glaskaniem jego ego..., krzywdy mu nie zrobi

Po raz kolejny poświadczasz swoim wpisem braki w umiejętnościach czytania ze zrozumieniem.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez B4ME » 15 grudnia 2011, 20:58

PIotrek425 napisał(a):mowimy o sachsie z btb... a zapmnialem znawcy montuja tylko luka...


To ja naszczęscie nim nie jestem bo mam full sachs szit :mrgreen: Tak swoją drogą to może wy macie tylko taką moc dla własnej świadomości a gaz to tylko muskacie dlatego wam sie te sprzęgła trzymają :cfaniak:
Zobacz Profil
B4ME
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 września 2008, 09:34
Lokalizacja: Wro/Z-ce
Auto: Leo ARL

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez evolution » 15 grudnia 2011, 20:59

Sammael napisał(a):
evolution napisał(a):
Sammael napisał(a):Jetronik zawsze był kosmicznie drogi i hamownia 4x4 bodaj kosztuje u nich 3 paki - a jak już wiemy z innego tematu(również gorącego tematu), są osoby które upierają się żeby hamować haldexy na spiętych rolkach i wymuszać 4ry buty. Czyli napęd i tak daje ośka, która napędza również tylną rolkę... tak dla funu.
widzisz maha nie spina rolek przy pomiarze haldex'a, sam haldex jako taki daje sie hamowac na niezaleznych rolkach, a maha zezwala nawet na pomiar mocy przy roznych predkosciach rolek co defakto wykorzystuje przy ukladzie napedowym z centralnym wolnym dyfrem. co do krzykow o haldexa przy pomiarach to z cala pewnoscia stwierdzic moge iz glosy ze olej sie zuzywa haldex od tego umiera itd sa glosem ludzi slabej wiedzy... jak dla mnie najwiecej momentu przenosi haldex na pierwszym biegu przy ostrym starcie z racji samego przelozenia skrzyni biegow, wiec pomiar na 4, 5 czy 6 biegu jest glaskaniem jego ego..., krzywdy mu nie zrobi

Po raz kolejny poświadczasz swoim wpisem braki w umiejętnościach czytania ze zrozumieniem.

nie wiem czy to brak czytania ze zrozumieniem, czy wiedza wykraczajaca za ramy normalnego pojmowania czy tez conajmniej dwuznaczna wypowiedz na ktora odpowiadalem ktora jednoznacznie sugeruje pomiar na mechanicznie spietych rolkach( a takie hamownie sa na swiecie) co najzwyczajniej w swiecie nie jest do uzyskania na maha, tam rolki sa niezalezne z mozliwoscia pogonienia ich silnikiem duzej mocy. fakt jest taki ze poza tematem ktorego defacto nie znam, gorace dyskusje o haldexie i pomiarze tocza sie takze w realnym swiecie i juz rozne dziwne teorie w tej materii slyszalem. co nie zmienia faktu ze jesli auto ciagnie na hamowni 2 rolki zamiast 1 to nie robi tego dla funu jak nazwales ale dlatego iz pomiar jest dokladniejszy z kilku powodow. moge robic referaty z matematycznymi wyliczankami ale czy jest sens???
Zobacz Profil
evolution
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, 21:27
Lokalizacja: DW
Auto: mk2

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 15 grudnia 2011, 21:08

evolution napisał(a):moge robic referaty z matematycznymi wyliczankami

nie, oczywiście, że nie - bo nie jesteś dla mnie żadnym autorytetem ani z dziedziny matematyki ani fizyki. Z resztą, wolałbym ograniczyć wszelkie "dyskusje" z Twoją osobą - znam Cię z kilku lub kilkunastu for dyskusyjnych i wszędzie używasz tej samej pseudoretoryki. W związku z powyższym tutaj zakończmy rozważania o haldexach i innych i wymiane zdań między mną a Tobą, bo nie ma to bezpośredniego związku z tematem, że od lat nie pojechałeś na MAHA żadnym swoim supertuningowanym autem - co w świetle dziesiątek niestworzonych wykresów jest o tyle zastanawiające, że jeden wykres (potwierdzony) rozbija bank i jesteś wygrany i ucierasz nosa wszystkim niedowiarkom. ("jesteś wygrany" - jako osoba która potrafi dobrze zestroić auto- jako człowiek od kontaktów z potencjalnym forumowym klientem przegrywasz wszystkie batalie)
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez evolution » 15 grudnia 2011, 21:14

Sammael napisał(a):
evolution napisał(a):moge robic referaty z matematycznymi wyliczankami

nie, oczywiście, że nie - bo nie jesteś dla mnie żadnym autorytetem ani z dziedziny matematyki ani fizyki. Z resztą, wolałbym ograniczyć wszelkie "dyskusje" z Twoją osobą - znam Cię z kilku lub kilkunastu for dyskusyjnych i wszędzie używasz tej samej pseudoretoryki. W związku z powyższym tutaj zakończmy rozważania o haldexach i innych i wymiane zdań między mną a Tobą, bo nie ma to bezpośredniego związku z tematem, że od lat nie pojechałeś na MAHA żadnym swoim supertuningowanym autem - co w świetle dziesiątek niestworzonych wykresów jest o tyle zastanawiające, że jeden wykres (potwierdzony) rozbija bank i jesteś wygrany i ucierasz nosa wszystkim niedowiarkom. ("jesteś wygrany" - jako osoba która potrafi dobrze zestroić auto- i człowiek od kontaktów z potencjalnym forumowym klientem przegrywasz wszystkie batalie)
Widzisz pojecia nie masz kiedy i z jakimi autami jezdze na maha i dlaczego, piszac od latach... bylem i tego lata na pomiarze.
Co do niedowiarkow.. rozbije bank i od dnia nastepnego zaczynamy od poczatku, tak jest zawsze i sie zdazylem przyzwyczaic... zawsze znajdzie sie jakas menda w cuzyslowiu ktora zechce podwazac wykresy bo cos tam... co do ucierania nosa, wystarczy mi to ze auta pojezdzaja w codziennych zmaganiach niestworzone setupy, na forach mozemy sobie pseudopodyskutowac, wiekszosc i tak nie ogarnie kuwety co to calka, niuton czy Kilowat. Wiec forumowe wypociny traktuje jako dobra rozrywke, bo to tylko wirtualne pole do wojen miedzyludzkich na wysokim - promowanym przez administracje- poziomie z takim efektem ze glupi mysli ze wygral, a madry wie ze nic to nie zmieni



B4ME napisał(a):
PIotrek425 napisał(a):mowimy o sachsie z btb... a zapmnialem znawcy montuja tylko luka...


To ja naszczęscie nim nie jestem bo mam full sachs szit :mrgreen: Tak swoją drogą to może wy macie tylko taką moc dla własnej świadomości a gaz to tylko muskacie dlatego wam sie te sprzęgła trzymają :cfaniak:

tak zartem odpowiadajac to moc nie zabija sprzegla tylko moment a ze moc wykorzystuja jak na facetow przystalo, to silniki poza oczekiwaniem na zielona latarnie notorycznie kreca sie ponad 3 krpm i duzy moment wystepuje podobnie jak "ekolodzy" i ptactwo w dolinie rozpudy. kazdy o nich slyszal i wie ze sa ale spotyka sie z nimi jak juz musi a nie chce :mrgreen:
Zobacz Profil
evolution
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, 21:27
Lokalizacja: DW
Auto: mk2

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez antoś » 15 grudnia 2011, 21:16

W takiej sytuacji gdzie na każdym forum są niedowierzania z roboty Evo to myślę, że w jego interesie jest wydać te kilkaset złotych na shamowanie kilku swoich aut na Maha by uciąć te dyskusje.

To, że po złożeniu silnika na nowych częściach wykres wychodzi bardzo ładny to jasne, mnie zastanawia tylko fakt jak to auto będzie się zachowywało w dłuższej eksploatacji.

PS. W innym temacie prosiłem Evo o wrzucenie TFSI, które robił bo o tym pisał. Czy doczekam się jakiś bo jestem bardzo ciekawy jakie wyniki osiągnąłeś.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
antoś
Cupra
Cupra
 
Posty: 2131
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 21:54
Lokalizacja: Łódź
Auto: S3
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez evolution » 15 grudnia 2011, 21:22

antoś napisał(a):W takiej sytuacji gdzie na każdym forum są niedowierzania z roboty Evo to myślę, że w jego interesie jest wydać te kilkaset złotych na shamowanie kilku swoich aut na Maha by uciąć te dyskusje.
jestes w plecy z czasem jakies 5 lat... robilem to mam kilkanascie ladnych wykresow z lps300 i kazdego dnia zczynamy od nowa :D
zreszta pisalem juz o tym

antoś napisał(a):PS. W innym temacie prosiłem Evo o wrzucenie TFSI, które robił bo o tym pisał. Czy doczekam się jakiś bo jestem bardzo ciekawy jakie wyniki osiągnąłeś.
O wynikach tych modow porozmawiamy wtrakcie sezonu, sa 3 mocne auta ktore wedle umow maja wystartowac na kilku imprezach pod logiem moejj firmy. do tego czasu cisza:)

antoś napisał(a):To, że po złożeniu silnika na nowych częściach wykres wychodzi bardzo ładny to jasne, mnie zastanawia tylko fakt jak to auto będzie się zachowywało w dłuższej eksploatacji.
Logicznym jest to iz parametry beda stopniowo wiac, przy takich obbciazeniach i nie tylko takich bo wiadomo ze nawet wykresy na 235 ps po pewnym czasie sa wykresami na 220 ps, jest to normalna koleja rzeczy. pytanie tylko pozostaje jak duzo ucieknie po calym sezonie w tym konretnym przypadku, ale o tym sie dowiemy za jakis czas
Zobacz Profil
evolution
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, 21:27
Lokalizacja: DW
Auto: mk2

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez B4ME » 15 grudnia 2011, 21:23

antoś napisał(a):W takiej sytuacji gdzie na każdym forum są niedowierzania z roboty Evo to myślę, że w jego interesie jest wydać te kilkaset złotych na shamowanie kilku swoich aut na Maha by uciąć te dyskusje.


Jak się wszyscy ludzie złoża z różnych for to kupimy evo maha pod choinkę :hahaha: i nie będzie trzeba nigdzie jeździć :D
Zobacz Profil
B4ME
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 września 2008, 09:34
Lokalizacja: Wro/Z-ce
Auto: Leo ARL

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 15 grudnia 2011, 21:26

evolution napisał(a):Widzisz pojecia nie masz kiedy i z jakimi autami jezdze na maha i dlaczego, piszac od latach... bylem i tego lata na pomiarze.

Dobrze więc - przyznam - nie mam pojęcia jakimi i kiedy bo Cie nie śledzę.
Zmienię swoją wypowiedź zgodnie z tym co mówisz na taką: "NIGDY nie widziałem wykresu z MAHA auta, które zrobiłeś", chyba teraz pasuje idealnie.

B4ME napisał(a):Jak się wszyscy ludzie złoża z różnych for to kupimy evo maha pod choinkę i nie będzie trzeba nigdzie jeździć

Guzik - Evo, zgodnie z tym co napisał na tdi-tuning.pl konstruuje swoją hamownie-autorską. Bez złośliwości - trzymam kciuki i czekam na efekty bo kroi się niezły biznes.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez evolution » 15 grudnia 2011, 21:33

Sammael napisał(a):
evolution napisał(a):Widzisz pojecia nie masz kiedy i z jakimi autami jezdze na maha i dlaczego, piszac od latach... bylem i tego lata na pomiarze.

Dobrze więc - przyznam - nie mam pojęcia jakimi i kiedy bo Cie nie śledzę.
Zmienię swoją wypowiedź zgodnie z tym co mówisz na taką: "NIGDY nie widziałem wykresu z MAHA auta, które zrobiłeś", chyba teraz pasuje idealnie.

i co lepsze jest to prawda... ale nie moja wina ze nosa nie wystawiasz poza dwa tematy z tego forum...
przyklad 1
Obrazek

Poki co jedyny wykres 1,8 16v uturbionego w pl z maha z moca powyzej 300 ps z przed kilku lat na szybko odnaleziony w sieci
Zobacz Profil
evolution
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, 21:27
Lokalizacja: DW
Auto: mk2

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 15 grudnia 2011, 21:45

evolution napisał(a):Widzisz pojecia nie masz kiedy
i gdzie wystawiam nos więc na ten temat się łaskawie nie wypowiadaj.
evolution napisał(a):przyklad 1

piękny :ok: chyba nienajlepszy wybrałeś do chwalenia się.

Dobra Jacek - ja tu z Tobą gadu, gadu a tam ruscy rowery kradną. Czekam, jak inni w tym temacie, na potwierdzenie omawianego auta. Rzekłbym, że to czysta przyjemność "dyskusja" z Tobą ale skłamałbym niesamowicie.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez evolution » 15 grudnia 2011, 21:56

Sammael napisał(a): chyba nienajlepszy wybrałeś do chwalenia się.

slabo czytasz....
evolution napisał(a):z przed kilku lat na szybko odnaleziony w sieci

Sammael napisał(a): Rzekłbym, że to czysta przyjemność "dyskusja" z Tobą ale skłamałbym niesamowicie.

Nie watpie... tylko czy cos co nie sprawia wiekszej przyjemnosci moze az tak ciagnac do tak owocnej w odpowiedzi kontynuacji???
Zobacz Profil
evolution
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, 21:27
Lokalizacja: DW
Auto: mk2

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez antoś » 15 grudnia 2011, 21:59

evolution napisał(a):O wynikach tych modow porozmawiamy wtrakcie sezonu, sa 3 mocne auta ktore wedle umow maja wystartowac na kilku imprezach pod logiem moejj firmy. do tego czasu cisza:)


A jakieś zwykłe TFSI, po samym programie np.?

Jedź na tą Mahę z włascicielem auta z tego tematu, dziwi mnie to, że nie chcesz tego zrobić. :-)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
antoś
Cupra
Cupra
 
Posty: 2131
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 21:54
Lokalizacja: Łódź
Auto: S3
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez evolution » 15 grudnia 2011, 22:06

antoś napisał(a):
evolution napisał(a):O wynikach tych modow porozmawiamy wtrakcie sezonu, sa 3 mocne auta ktore wedle umow maja wystartowac na kilku imprezach pod logiem moejj firmy. do tego czasu cisza:)


A jakieś zwykłe TFSI, po samym programie np.?

Jedź na tą Mahę z włascicielem auta z tego tematu, dziwi mnie to, że nie chcesz tego zrobić. :-)

ja mam wyje... na checi, auto jest klienta i to zasadniczo od jego decyzji zalezy czy pojedziemy czy tez nie, dawno skonczyly sie czasy gdy sie napinalem i musialem sobie i innym udowadniac to czy tamto...
co do wykresu tfsi, dam jakis i zacznie sie znow ze daj maha bo niemozliwe??
Zobacz Profil
evolution
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, 21:27
Lokalizacja: DW
Auto: mk2

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez B4ME » 15 grudnia 2011, 22:13

antoś napisał(a):Jedź na tą Mahę z włascicielem auta z tego tematu, dziwi mnie to, że nie chcesz tego zrobić.


Panowie chyba trzeba już skończyć tą farse... Wyniki realny czy nie, kolega skrzydlaty będzie chciał to pojedzie i sprawdzi a jak nie to też fajnie, temat fajny - bo śmieszny :-) ale nikt już nie wnosi nic nowego :roll: szkoda bić posty :chat:
Zobacz Profil
B4ME
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 września 2008, 09:34
Lokalizacja: Wro/Z-ce
Auto: Leo ARL

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Hanys997 » 15 grudnia 2011, 22:41

Sammael napisał(a):Jetronik zawsze był kosmicznie drogi i hamownia 4x4 bodaj kosztuje u nich 3 paki - a jak już wiemy z innego tematu(również gorącego tematu), są osoby które upierają się żeby hamować haldexy na spiętych rolkach i wymuszać 4ry buty. Czyli napęd i tak daje ośka, która napędza również tylną rolkę... tak dla funu.


nie wiem czy wiesz co to MSR1000 :D ale chyba nie , bo wiedziałbyś skąd się biorą takie ceny za hamowanie w jetcie :twisted: Jeszcze jakiś czas temu takie rolki były tylko w 3 miejscach na globie :boje: ABT/Maha, Ruf i Jetronik.

pozdro
Zobacz Profil
Hanys997
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2 maja 2011, 18:37
Lokalizacja: wro
Auto: OOOO

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 15 grudnia 2011, 23:04

Hanys997 napisał(a):
Sammael napisał(a):Jetronik zawsze był kosmicznie drogi i hamownia 4x4 bodaj kosztuje u nich 3 paki - a jak już wiemy z innego tematu(również gorącego tematu), są osoby które upierają się żeby hamować haldexy na spiętych rolkach i wymuszać 4ry buty. Czyli napęd i tak daje ośka, która napędza również tylną rolkę... tak dla funu.


nie wiem czy wiesz co to MSR1000 :D ale chyba nie , bo wiedziałbyś skąd się biorą takie ceny za hamowanie w jetcie :twisted: Jeszcze jakiś czas temu takie rolki były tylko w 3 miejscach na globie :boje: ABT/Maha, Ruf i Jetronik.

pozdro

No... dobrze, że poszła dotacja, bo możemy się szczycić, że mamy takie rolki w Polsce. Nie mniej, przecież nie komentuje ceny hamowania i wiem jakie mają rolki, tylko tłumaczyłem koledze nad moim postem, że w jetroniku pomiar jest droższy niż na innych MAHA.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez marcus415 » 16 grudnia 2011, 00:26

Hanys997 napisał(a):kolega std w a3 ATD miał grubo ponad 240 kunia , i jakoś nie było tam magicznych modów :D portingów sringów , turbin z evo 19 etc . A niektórzy tutaj się rozpisują że na 240-250 ps trzeba robić wałki etc..... do naiwnych świat wkońcu należy.

Blagam litosci :hahaha: co Ty za brednie wypisujesz? To jest grubo ponad 240 kunia? http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 287bb3056d Jak masz problem z czytaniem, to powiem Ci jeszcze, ze ta moc jest z metanolem
std1984 napisał(a):wtrysk metanolu :-D + 14.7 KM 25,8 Nm
Mody: BigT(by MR Motors), pompki 073AL, dolot od filtra powietrza z kwasówki (Przemo Car), filtr powietrza BMC OTA, FMIC + odwrotny kolektor ssący (Przemo Car), DP 3", wydech przelotowy dwa tłumiki 2.5'', map sensor do 3 bar, flansza zamiast EGR, zewnętrzna chłodnica oleju + podstawka z termostatem Mocal (MR Motors), progresywny wtrysk metanolu Snowperformance stage 2 (dysza 225 ml/min)

:mrgreen:
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez muszka.d » 16 grudnia 2011, 01:25

antoś napisał(a):
evolution napisał(a):O wynikach tych modow porozmawiamy wtrakcie sezonu, sa 3 mocne auta ktore wedle umow maja wystartowac na kilku imprezach pod logiem moejj firmy. do tego czasu cisza:)


A jakieś zwykłe TFSI, po samym programie np.?

Jedź na tą Mahę z włascicielem auta z tego tematu, dziwi mnie to, że nie chcesz tego zrobić. :-)




Nie mam potrzeby
Nie chce
Nie pojadę 8)



Sytuacja rodem z sejmu :)

PIS vs PO


Ciekawe czy wszyscy tacy odważny w realu jak tutaj na forum.

Jak to skrzydlaty pisał : "gwieździstą mamy noc"

Pozdrawiam Skrzydlatego
kontakt 606 40 80 70
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
muszka.d
Stella +
Stella +
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 stycznia 2011, 23:30
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Rodzinne 200+
Silnik: TDI pompowtryski PD

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości